Dat is wel een eind weg jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland Noord, hoe kom ik ooit weer thuis vanuit Rotterdam![]()
![]()
overigens, jullie muziek is wel tof, k zal er over nadenken. In de Melkweg zou ik zeker zijn
![]()
Ik heb er maar 100quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe mij maar 300 kaartjes
Okay, das wel vet. Alvast succesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een eind weg jaHet is om half 12 afgelopen dus waarschijnlijk te laat om dan weer terug te komen
![]()
De halve finale is als het goed is in de P60 in Amstelveen dus dus dat is weer meer in de buurt
Jeejquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kom misschien wel!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
ik heb uit betrouwbare bron dat voglende week bij fokradio gratis kaarten te winnen zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:55 schreef Bizznitch het volgende:
Vet cool dribbie! Misschien kom ik ook wel
.
Okee dat is geen probleem we hebben er meeeer dan genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:16 schreef roooosje het volgende:
Als er eind november nog kaarten zijn, dan komen ik en Radlah zeker. Ik moet even sparen.
Jij bent snelquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dat is geen probleem we hebben er meeeer dan genoeg![]()
okquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef roooosje het volgende:
[..]
Jij bent snel.
Zet ons maar bij 'zeker' dan.![]()
kutnewbiequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag je je bericht niet meer wissen na 48 uur
Normaal gesproken zijn m'n topics na een half uur maximaal wel opslot, ik weet gewoon niet beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kutnewbie
dat zou je moeten weten
ooow wacht, je bent zo'n spammer die uit ONZ ontsnapt is omdat het hek (nog) te laag isquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn m'n topics na een half uur maximaal wel opslot, ik weet gewoon niet beter![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Misschien kom ik ook wel klinkt vet
quote:
Ik heb het lijstje in de OP geplakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag je je bericht niet meer wissen na 48 uur
lame
Dan mag je jezelf ff in de OP zettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
Misschienertje.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef JDude het volgende:
*Aanmeldt voor misschien-lijst.
ja hoor geen probleem, ik ken namelijk dat "ik kom" van jou welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kom alleen als ik met FB mag dansen die avond![]()
hi..hi.. ik zei "komen"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
Heeft iemand al een hilarisch en ontzettend origineel grapje gemaakt over het woord 'komen'?
You'r in, no way back.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:09 schreef juiced het volgende:
En ik ben natuurlijk ook van de partij! Jeeeejjjj!
ZOMG LOLLERCOASSTERRRR d:d:d d:ddquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Aankomende maandag TLFG op Fok!Radio/ActionRadio!!
2 Gratis kaarten te winnen dus iedereen luisteren!!![]()
JAAAHEquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ZOMG LOLLERCOASSTERRRR d:d:d d:dd;D
De uitzending is inmiddels terug te luisteren op Radio.fok.nlquote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] FOK!kers willen naar Emergenza Festival
Dat was ik nietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef TC03 het volgende:
Ik had misschien gekomen als je niet overal die stickers zou spammen @ 3ME.
vergeet ik wat?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor je het weet vergeet je het
Okee coolquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef MrManiak het volgende:
MISSCHIEN kom ik, moet effe kijken of het financieel (als in; reizen met OV) lukt.
Nee we hebben alleen misplaatste puberale tekstenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:50 schreef Blight het volgende:
Hebben jullie ook een nummer over koala's, trouwens?
Nah, tis niet echt twijfelen.. tis meer dat ik niet zover vooruit kan plannenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tof![]()
twijfelen is voor mietjes he dat weet je![]()
Nou je hebt dus nu og niks staanquote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah, tis niet echt twijfelen.. tis meer dat ik niet zover vooruit kan plannen
ik heb ook nog geen biertjequote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geen kaartje, ik heb alleen betaald
En wanneer krijg ik de mijnes?quote:Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie komen?
-Dribbel_ [afbeelding]
-VaderJacob [afbeelding]
-Snakey [afbeelding]
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch [afbeelding]
-Poedeliewoepsie + zusje [afbeelding]
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof [afbeelding]
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced
[afbeelding] hebben kaartjes [afbeelding]
quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja ja, ik kom ook wel. Omdat je zo smeekt. Natuurlijk wil je dé bassist van het grote Conorach in je publiek hebben..
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie komen?
-Dribbel_
-VaderJacob
-Snakey
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced![]()
-McDavidhebben kaartjes
Jullie gaan wel! Want jullie kunnen namelijk met mij gratis en voor niets meerijden vanuit Breda als jullie willen! Is dat niet gezellig dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meer.
tofquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Ja hoi, even zorgen dat ik dit topic niet uit het oog verlies en misschien kom ik + wederhelft wel even kijken. Het is toch in de buurt.
Waar moet je heen terug dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef roooosje het volgende:
Ik ga ff een hotel in de buurt checkennnnnn
5-10 minuutjes lopen van centraal stationquote:
stomme mods passen de OP niet goed aanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |