abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59110727
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef Bartoli het volgende:

[..]
nou daar is dus geen reet aan. Iemand die er mijlenver bovenuit steekt
Maar het treintje was wel machtig, dat wil je af en toe ook wel eens zien. Een paar man die iemand zo lanceren dat er geen houden meer aan is en dat in de bergen, en dat de laatste man ook nog in staat is om te versnellen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:13:03 #152
67205 Colplay
How you doin??
pi_59110884
quote:

[..]

Het was misschien niet spannend, maar heb toch wel altijd met bewondering zitten kijken. Dan dacht je dat hij het na de inspanningen van de vorige dag een keer rustig aan moest doen, maar dan ging hij weer. Was wel heel indrukwekkend en een leukere winnaar dan iemand die elke etappe in het wiel blijft zitten, maar omdat hij als enige geen slechte dag heeft de tour wint.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_59110887
quote:

[..]

Ik verkies de prestatie en de persoon toch boven de spanning. Vorig jaar met die tijdrit was het erg leuk maar dan zie je daar het podium staan met Contador, Evans en Leipheimer en dat straalt niks uit.

De sport wordt deels gemaakt door de karakters. Mensen als Cipo, Jalabert, Pantani en Armstrong voegen gewoon dat extra beetje toe. Het zijn mensen waar je over kunt praten. Ik heb nog nooit met iemand een discussie gehad over hoe Evans zich gedraagt of wat ie nu weer gezegd heeft. Behoudens het feit dat ie altijd passief koerst. Dat bedoelde ik te zeggen in mijn vorige post.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59111496
ik verkies de spanning toch boven het eentonige. Tuurlijk is het knap en bewondering voor hetgeen USPS/Disco deden maar na 1,5 week Tour was het al beslist op de Tour van 2003 na dan. Daar zit ook niemand op te wachten. OK plakkende wielrenners is ook niks aan maar aan andere kant kunnen zo wel vrijbuiters een rol gaan spelen voor het klassement en dat vindt ik ook weer prachtig.
pi_59111535
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik verkies de prestatie en de persoon toch boven de spanning. Vorig jaar met die tijdrit was het erg leuk maar dan zie je daar het podium staan met Contador, Evans en Leipheimer en dat straalt niks uit.

De sport wordt deels gemaakt door de karakters. Mensen als Cipo, Jalabert, Pantani en Armstrong voegen gewoon dat extra beetje toe. Het zijn mensen waar je over kunt praten. Ik heb nog nooit met iemand een discussie gehad over hoe Evans zich gedraagt of wat ie nu weer gezegd heeft. Behoudens het feit dat ie altijd passief koerst. Dat bedoelde ik te zeggen in mijn vorige post.
Ik ben het aan de ene kant met je eens dat sport in het algemeen persoonlijkheden nodig heeft. Figuren die dingen uitstralen. De sport heeft echter één ding veel meer nodig, en dat is de al eerder genoemde spanning. In het 3e Armstrong-jaar was de lol er bij mij zodanig af dat ik me plezier verloor toen ik ernaar keek. Het leek wel of ik constant naar een geregiseerd zooitje zat te kijken. Alles was zo in de ban van die ene ploeg, van die ene persoon, dat ze alles situaties op elk moment wel weer naar hun hand konden zetten. En dat heeft de sport ongelooflijk weinig goed gedaan.

Aan de andere kant moet sport iets zijn van de gewone mens. Naast een machtig figuur moet een sport ook weer iets herbergen, dat bij de kijker het gevoel opbrengt van 'hé dat kan ik ook' of 'hé wat een gewoon persoon'. Het voetbal heeft die schoonheid allang verloren, voor zover die sport dat al in zich had. Het wielrennen is het juist weer aan het terugkrijgen, nadat dat in de Armstrong-periode ver te zoeken was. En laten we eerlijk zijn. Vroeger konden we zo zeggen wie de favorieten waren. Maar bovenal wie hem met 98% zekerheid ging winnen.
pi_59112425
Super Besse is overigens niet al te indrukwekkend, voor als dat al kon:

pi_59112534
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef TheArt het volgende:
Super Besse is overigens niet al te indrukwekkend, voor als dat al kon:

[ afbeelding ]
Toch nog wel een aardig lang stuk omhoog naar de finish.... gaat geen scherprechter voor het klassement worden, maar het wordt vast een leuke etappe (als je onthoudt dat het geen hooggebergte is)
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_59112784
Evans, Valverde en Menchov (Cunego vind ik overigens niet) zijn wat saai ja, maar dit jaar kan ook de doorbraak van een nieuwe lichting worden. Zo'n lichting waarop je over tien jaar wel op dezelfde manier terugkijkt.

Er zijn immers de laatste jaren nogal wat echte toppers "weggevallen".
pi_59113195
Ook ik ben geneigd om met weemoed terug te denken aan alle markante toppers. Hetzelfde met voetbalteam van `88. Tegenwoordig lopen er in Oranje ook geen exclusieve toppers meer rond als een Gullit, Koeman, van Basten of Bergkamp.

Denk dat het een beetje komt uit het gevoel van 'vroeger was alles beter.' we moeten gewoon wennen aan nieuwe namen en nietue tijden vrees ik.

Grappig voorbeeld is de Formule 1 waar men toch een aardig vergelijkende en slechte tijd heeft gehad met Schumacher. Indrukwekkend maar nou niet echt spannend te noemen. Nu zij alle 'jonkies' uitgegroeid tot absolute kampioenen en is de F1 weer aantrekkelijk voor het publiek.

Ik verwacht dat Wielrennen er weer helemaal bovenop is na de 'magere jaren' en kunnen de voorheen jonkies nu als toppers het podium beklimmen.

Het is een soort van knop in je bovenkamer die om moet.
pi_59113533
Ik kan totaal niet begrijpen dat mensen terug verlangen naar het Armstrong tijdperk, wat mij betreft het dieptepunt in de moderne wielerhistorie. Elke Tour elke bergrit hetzelfde voorspelbare plan dat altijd tot in perfectie werd uitgevoerd, terwijl de ene na de andere concurrent onmachtig toekeek, elke bergetappe zat ik me te verbijten.
Nee, geef mij maar chaotische Tours, je kunt zeggen wat je wilt over Rasmussen maar zijn duels met Contador vorig jaar vond ik mooier dan alles wat Armstrong heeft gedaan bij elkaar (misschien zijn ritzege voor Casartelli daargelaten, maar dat was voor 1999).

En 'uitstralingloze' renners (dat zijn Valverde en zeker Cunego absoluut niet, paar jaar geleden waren ze nog de hoop van de wielerwereld op een mooie toekomst, kleurden ze de Vuelta en Giro en sindsdien ook veel klassiekers maar nu zijn ze opeens uitstralingloos?) krijgen vanzelf wel uitstraling bij het grote publiek als ze ze een paar keer zien uitpakken in de Tour. Al moeten ze dan niet als Evans gaan rijden, want daar knapt het grote publiek (en ik ook) op af.
pi_59113628
Valverde heeft toch een flinke stap richting kleurloosheid gemaakt in de vorige tour hoor. Ook van het voorjaar met LBL was het maar laf (maar effectief!).
pi_59113730
Vast al wel genoemd hier, maar dit jaar geen bonificatieseconden aan de finish. Dat wordt dus niet meer sprinten voor het geel... ben benieuwd naar de eerste week
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:48:40 #163
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59115142
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef DutchSL het volgende:
En 'uitstralingloze' renners (dat zijn Valverde en zeker Cunego absoluut niet, paar jaar geleden waren ze nog de hoop van de wielerwereld op een mooie toekomst, kleurden ze de Vuelta en Giro en sindsdien ook veel klassiekers maar nu zijn ze opeens uitstralingloos?) krijgen vanzelf wel uitstraling bij het grote publiek als ze ze een paar keer zien uitpakken in de Tour. Al moeten ze dan niet als Evans gaan rijden, want daar knapt het grote publiek (en ik ook) op af.
Evans heeft ook de giro gekleurd! en het niet slecht gedaan in de klassiekers.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:52:42 #164
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59115277
Smeets noemt maar weer eens Danielson als een grote kanshebber
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59115336
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Die riep 5 jaar terug ook dat Pieter Weening de Tour van 2008 zou winnen Al gaat Danielson wel verrassen denk ik, maar een top 5 zie ik er niet in zitten voor hem.

Overigens is Mart Smeets wel iemand die bij mij ook bij het hele Tourplaatje hoort

[ Bericht 0% gewijzigd door Breach op 04-06-2008 14:06:22 ]
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59115658
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Waar noemt hij dat?
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:08:40 #167
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59115741
Avondetappe is wel leuk, mits goede gast. Dus geen wielernoeps die in één of ander kutbandje spelen.
Bij mij zal toch vooral weer de VRT opstaan. In de avond live een interview met de ritwinnaar door Renaat
En natuurlijk Michel en José samen tijdens de koers terwijl André telefoontjes aan het regelen is met een Vlaamse verzorger van pak en beet Sliptream ofzo
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:09:16 #168
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59115755
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Waar noemt hij dat?
Vara-gids Ricco komt er ook in voor
LastFM
pi_59115870
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Die riep 5 jaar terug ook dat Pieter Weening de Tour van 2008 zou winnen
Dat verhaal is als grap door Bert Wagendorp de wereld in geholpen en door sommige mensen, waaronder Smeets, iets te serieus genomen.
pi_59116400
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Die riep 5 jaar terug ook dat Pieter Weening de Tour van 2008 zou winnen Al gaat Danielson wel verrassen denk ik, maar een top 5 zie ik er niet in zitten voor hem.

Overigens is Mart Smeets wel iemand die bij mij ook bij het hele Tourplaatje hoort
Smeets noemde vorig jaar Contador als winnaar
pi_59116517
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef -skippybal- het volgende:
Avondetappe is wel leuk, mits goede gast. Dus geen wielernoeps die in één of ander kutbandje spelen.
Bij mij zal toch vooral weer de VRT opstaan. In de avond live een interview met de ritwinnaar door Renaat
En natuurlijk Michel en José samen tijdens de koers terwijl André telefoontjes aan het regelen is met een Vlaamse verzorger van pak en beet Sliptream ofzo
Jean

Buiten de avondetappe volg ik niks van de Tour bij NOS. Altijd Sporza, commentaar 100 keer beter, belevenis veel beter en zijn veel meer diepgaand. Die krakende telefoonverbindingen met ploegleiders in de wagen zijn altijd heerlijk
pi_59116723
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan totaal niet begrijpen dat mensen terug verlangen naar het Armstrong tijdperk, wat mij betreft het dieptepunt in de moderne wielerhistorie. Elke Tour elke bergrit hetzelfde voorspelbare plan dat altijd tot in perfectie werd uitgevoerd, terwijl de ene na de andere concurrent onmachtig toekeek, elke bergetappe zat ik me te verbijten.
Nee, geef mij maar chaotische Tours, je kunt zeggen wat je wilt over Rasmussen maar zijn duels met Contador vorig jaar vond ik mooier dan alles wat Armstrong heeft gedaan bij elkaar (misschien zijn ritzege voor Casartelli daargelaten, maar dat was voor 1999).

*eens is*
De jaren van Armstrong waren de saaiste die ik ken. Vooraf had je wel meer spanning, met de vraag of Ullrich het dat jaar nu eens wél zou maken, maar tijdens de Tour was het altijd al snel gedaan met de spanning.
Dito met de jaren Indurain, maar dan was Rominger altijd de co-favoriet. En werd het ook nooit wat. Tot Riis in '96 de Tour won. En Rominger idd voor Indurain eindigde, op de 10e plaats...

De afgelopen twee jaar heb ik steeds een spannende Tour gezien. De enige Tour met Armstrong die spannend was, was die van 2003.
En ik denk dat het dit jaar weer spannend wordt, juist omdat er niemand bovenuit steekt.
pi_59117196
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef Breach het volgende:

[..]

Buiten de avondetappe volg ik niks van de Tour bij NOS. Altijd Sporza, commentaar 100 keer beter, belevenis veel beter en zijn veel meer diepgaand. Die krakende telefoonverbindingen met ploegleiders in de wagen zijn altijd heerlijk
Maar ook al is het commentaar van Herbert en Maarten soms tenenkrommend, er zit toch altijd een stuk meer enthousiasme in dan op Sporza. Ik beleef de etappe bij de NOS altijd veel positiever... hoe ze Rasmussen die berg opschreeuwden ("hij breekt... niet... hij breekt niet!"). En natuurlijk gegarandeerd hilariteit als alle cliches weer langskomen
pi_59117324
Alsof ie een emmer leeggooit.

En de Belgen hoor ik het hele jaar al, elke wielerwedstrijd behalve de tour en grote klassiekers. Voor mij worden het gewoon Mart, Herbert en uiteraard Maarten van de zomer.
pi_59117354
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:53 schreef Cootz het volgende:

[..]

Maar ook al is het commentaar van Herbert en Maarten soms tenenkrommend, er zit toch altijd een stuk meer enthousiasme in dan op Sporza. Ik beleef de etappe bij de NOS altijd veel positiever... hoe ze Rasmussen die berg opschreeuwden ("hij breekt... niet... hij breekt niet!"). En natuurlijk gegarandeerd hilariteit als alle cliches weer langskomen
Ik kan het niet langer dan 5 minuten aanhoren. Dieptepunt was de etappe van vorig jaar in Belgie waar Steegmans won. Gewoon tot 1,5 minuut na de finish roepen dat Boonen won. En dan die verontwaardigheid toen ze in de herhaling een close up van Steegmans gezicht zagen. Wat die gasten bij NOS zeggen dat heb ik zelf al gezien, bij Sporza zijn ze sneller met dingen zien. En die clichés verteer ik echt niet.

Al ergerde ik me dit jaar ook dood aan het verhaal van de ezels zodra Bruseghin in beeld kwam op Sporza. Maar dat was dan ook geen Michel Wuyts
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juni 2008 @ 15:34:05 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59118536
ik ben erg benieuwd hoe Devolder het gaat doen, hij is gewicht kwijt en supergefocust!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59118636
Karl en Renaat waren in het begin van de Giro erg goed, José vind ik wat minder. Zolang Devolder niet meedoet om het geel, kijk ik naar Sporza (want als Volderke dat wel zou doen zou het nergens anders meer over gaan ).
Wat betreft de Nederlandse commentatoren: Mart Smeets vind ik erg goed in de voorbeschouwingen en nabeschouwingen (Avondetappe) maar tijdens de etappe een stuk minder, herkent renners langzaam en het gaat meer over de sfeer van de tour dan de etappe zelf. Ducrot en Zijkstra zijn soms wel grappig, vooral de quotes van Ducrot zijn heerlijk, maar soms is het ook niet om aan te horen...

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

O vergeten, ik ben tijdens de tour in Frankrijk
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_59118968
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:37 schreef jorryt het volgende:
Karl en Renaat waren in het begin van de Giro erg goed, José vind ik wat minder. Zolang Devolder niet meedoet om het geel, kijk ik naar Sporza (want als Volderke dat wel zou doen zou het nergens anders meer over gaan ).
Wat betreft de Nederlandse commentatoren: Mart Smeets vind ik erg goed in de voorbeschouwingen en nabeschouwingen (Avondetappe) maar tijdens de etappe een stuk minder, herkent renners langzaam en het gaat meer over de sfeer van de tour dan de etappe zelf. Ducrot en Zijkstra zijn soms wel grappig, vooral de quotes van Ducrot zijn heerlijk, maar soms is het ook niet om aan te horen...

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

O vergeten, ik ben tijdens de tour in Frankrijk
Dijkstra en Ducrot zitten er om mensen te infomeren. D.m.z. koersinfo doorspelen, renners herkennen, achtergrondinfo geven enz. enz. Op al die vlakken schieten ze zwaar, maar dan ook zwaar tekort. En niet opscheppend bedoeld, ik herken minstens 80% van alle renners. Bij de NOS herkennen ze misschien 10% van het gros en dat is dramatisch. Daarnaast zit Ducrot er, omdat hij verstand heeft van het wielerwereldje van binnenuit. Daar merk ik echter enorm weinig van. Het zou voor hetzelfde geld een pasant kunnen zijn die daar op die stoel zit om af en toe 'courage' en 'ik ga uit het raam hangen hoor' te zeggen.
pi_59119057
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik kan het niet langer dan 5 minuten aanhoren. Dieptepunt was de etappe van vorig jaar in Belgie waar Steegmans won. Gewoon tot 1,5 minuut na de finish roepen dat Boonen won. En dan die verontwaardigheid toen ze in de herhaling een close up van Steegmans gezicht zagen. Wat die gasten bij NOS zeggen dat heb ik zelf al gezien, bij Sporza zijn ze sneller met dingen zien. En die clichés verteer ik echt niet.

Al ergerde ik me dit jaar ook dood aan het verhaal van de ezels zodra Bruseghin in beeld kwam op Sporza. Maar dat was dan ook geen Michel Wuyts
Renaat was dit jaar echt lachwekkend met al die bijnamen.. soms wekte hij zelfs de indruk dat elke renner een bijnaam moest hebben ("Heeft Van den broeck al een bijnaam, Jose?"), alsof je naar darten zit te kijken
Wuyts is dan weer irritant met het eindeloze gezwets over Boonen
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:10:39 #180
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59119702
renaat is cool!
pi_59119782
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef placebeau het volgende:
renaat is cool!
pi_59120826
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef placebeau het volgende:
renaat is cool!

Samen met Karl ging het prima.

En de laatste week van de Giro in 2006 samen met Uytterhoeven was de meest briljante ooit qua commentaar
pi_59120852
Renaat is wel relaxed, Karl ook wel. Wuyts komt elke keer klaar als Boonen in beeld komt, elke minuut noemt hij die naam, jammer want hij is wel een goede commentator.
Dijkstra en Ducrot vormen een heerlijk duo, dat gekibbel soms is machtig om aan te horen. Dijkstra is nog wel eens wat vervelend, maar het enthousiasme van Ducrot is echt leuk, hij zit als het ware nog steeds op de fiets. Alleen iets minder over het nieuwe wielrennen graag...
Over Smeets als commentator wil ik het niet eens hebben, die bakt er niets van. Afgelopen Parijs-Roubaix lag er een van Caisse op de grond; het eerste wat hij schreeuwt is Hoste _!
Als je de tricots niet eens herkent moet je er niet aan beginnen Maar als presentator van de avondetappe is hij erg goed.
Ik denk dat ik gewoon bij de NOS ga kijken, ze zijn altijd wat enthousiaster en objectiever dan op Sporza.

Ik zit trouwens van 11 tot 13 juli in de Alpen, komt de Tour dan ook langs?
pi_59120915
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

En de laatste week van de Giro in 2006 samen met Uytterhoeven was de meest briljante ooit qua commentaar
Dat klopt, met van die lekker flauwe opmerkingen over en weer in de zin van:

"Hij kent hier elke meter asfalt"
"Dan zal hij het nu moeilijk hebben omdat ze hier laatst nieuw asfalt gelegd hebben"
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_59120965
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef Tommeke het volgende:

Ik zit trouwens van 11 tot 13 juli in de Alpen, komt de Tour dan ook langs?
Neen, de alpen doen ze een ruime week later aan.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  FOK!Fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 17:28:04 #186
73911 ultra_ivo
pi_59121777
Een tour als die met de vlucht van Chiapucci toen, dat zijn ook de mooie tours om te volgen. Zeker als het een renner is met uitstraling. Devolder is helaas al te bekend om zo'n stunt te kunnen herhalen, hij heeft er wel het lef voor.
pi_59123514
Devolder te bekend voor een stunt a la Chiappucci?
Chiappucci was toen al een gevestigde wereldtopper hoor, veel bekender dan Devolder nu is. Devolder is juist een perfecte renner voor een lange vlucht in de eerste betgrit, iedereen weet dat hij goed omhoog komt maar niemand zal te bang zijn om hem te laten rijden net als met Sella dit jaar of Rasmussen vorig jaar of Zubeldia die zo ook de top 5 binnen reed. Als Devolder zo enkele minuten kado kan krijgen...
Maar om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat Devolder goed genoeg is om mee te doen voor het podium, ook niet met zo'n vlucht.
pi_59123580
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:43 schreef DutchSL het volgende:
Devolder te bekend voor een stunt a la Chiappucci?
Chiappucci was toen al een gevestigde wereldtopper hoor, veel bekender dan Devolder nu is. Devolder is juist een perfecte renner voor een lange vlucht in de eerste betgrit, iedereen weet dat hij goed omhoog komt maar niemand zal te bang zijn om hem te laten rijden net als met Sella dit jaar of Rasmussen vorig jaar of Zubeldia die zo ook de top 5 binnen reed. Als Devolder zo enkele minuten kado kan krijgen...
Maar om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat Devolder goed genoeg is om mee te doen voor het podium, ook niet met zo'n vlucht.
Devolder misschien iets voor de SuperBesse etappe, maar als het er echt op aankomt niet hoor..
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:00:19 #189
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59123905
Ik luister bij de VRT eigenlijk het liefst naar Karl, ze mogen die van mij combineren met een ex-renner die een paar jaar terug nog in het peloton zat, maar dan liever niet Gans. Of Uytterhoeven uiteraard.

Wuyts mag kermiskoersen doen, die vindt Eeckhout en De Waele toch interessanter dan Valverde en Schleck. Renaat is wel okay, maar vervalt nogal vaak in zijn eigen cliché-termen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:18:04 #190
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_59124387
Dan wel een ex-wielrenner met een betere woordenschat en articulatie dan de gemiddelde renner. Dat ervaar ik persoonlijk toch als storend.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_59126643
Boogerd als commentator
pi_59127174
Ik vind ze bij de Belgen praktisch allemaal goed. En die co-commentatoren mogen er ook zijn: José de Cauwer, Hans de Clerqc en Ludo
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:35:42 #193
175985 Silaz
drie bier
pi_59128812
Die stukjes van Jean Nelissen en die voorstukjes daarvan:p Coppi met zon machtig grote sigaar op de lippn
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juni 2008 @ 22:26:01 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59130594
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

prachtig ja als er een baby in beeld kwam was het standaard "die lijkt wel erg veel op u Renaat, wat hebt ge hier uitgevreten"?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:17:43 #195
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59132313
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

prachtig ja als er een baby in beeld kwam was het standaard "die lijkt wel erg veel op u Renaat, wat hebt ge hier uitgevreten"?
Dat was toen "Kijk, een baby van een paar maanden oud die op u lijkt Renaat. Is de Giro hier vorig jaar ook gepasseerd? "
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:28:11 #196
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59132619

Dit is hem, Renaat Schotte!

Die Belgische commentatoren vind ik allemaal wel aardig, maar na een tijdje krijg ik er altijd schoon genoeg van.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juni 2008 @ 23:54:12 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59133269
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat was toen "Kijk, een baby van een paar maanden oud die op u lijkt Renaat. Is de Giro hier vorig jaar ook gepasseerd? "
zo was hij ja zelden een grote ronde zo genoten van het commentaar.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:58:23 #198
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59133343
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo was hij ja zelden een grote ronde zo genoten van het commentaar.
De laatste Tour van Uyterhoeven voor de VRT was ook nog geweldig. Toen hij samen met Wuyts commentaar gaf en je elke etappe méér kon horen dat beide heren elkaar totaal niet konden uitstaan ... (dat was die Tour toen Pantani op de Ventoux won)

"En daar ... met een inzinking. Hij ziet er nog slechter uit dan Michel gisterenavond"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:07:25 #199
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_59133501
De zenders wissel ik altijd een beetje af, als Wuyts het gaat hebben over het avondeten van de Quickstepploeg en de vakantiebestemming van Boonen zijn Dijkstra en Ducrot opeens weer prima aan te horen
Tranquillo
  donderdag 5 juni 2008 @ 01:22:03 #200
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_59134487
Geef mij maar Eurosport, Danny Nelissen met Jeroen Blijlevens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')