In de vuelta had hij idd niet een echte off-day, maar in de Tour meestal wel. In de Tour zitten vaak niet extreem steile bergen, maar toch is het daar al heel moeilijk voor veel renners. In de vlakke ritten in de Tour wordt een moordend tempo gereden, waardoor veel renners al heel moe zijn ( wat ik eerder in dit topic al zei ) voordat ze ook nog maar één berg hebben gezien.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:12 schreef rotsbranding het volgende:
Menchov zou best nog eens kunnen winnen, in Vuelta - vorm. Als-ie tijd verliest is het vaak op super-steile stukken, en die zitten er in de Tour niet echt in. Een off-day is een gevaar, maar die had-ie in de vuelta ook niet toch ?
Contador inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef -skippybal- het volgende:
Contador in de Tour
Rasmussen in de Tour![]()
![]()
Dat komt er.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
komt er weer een eigen subforum?
Ik denk niet dat Evans de grote kanshebber is. Ik denk hierbij voornamelijk aan een Valverde of een Schleck. Valverde kan goed zijn in de bergen, hij kan tijdrijden en hij kan sprinten, alleen om verschillende redenen presteert hij nooit goed in de Tour.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef rubbereend het volgende:
Evans is favoriet nummer 1 en daarna een grote groep met renners als Menchov en Valverde
Ik heb ze op Sporza wel horen zeggen dat Ricco gezegd zou hebben dat hij zich na de Giro ging voorbereiden op de Tour.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef rotsbranding het volgende:
weet het nooit, je telefoon kan zomaar overgaan terwijl je rustig op het strand ligt.
doet Ricco eigenlijk mee aan de tour?
Nee dat was een grap van Ricco. Hij had in reactie op de voorbereiding van Contaodr op de Giro gezegd dat hij dan ook maar na de Giro twee weken vakantie gaat nemen om dan onvoorbereid aan de start van de Tour te staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb ze op Sporza wel horen zeggen dat Ricco gezegd zou hebben dat hij zich na de Giro ging voorbereiden op de Tour.
Ik verlang weer naar een treintje die als een gek het begin van een berg oprijdt zoals het treintje van US Postal ooit was ... Heras die zo'n tempo rijdt dat de kopmannen al moeten lossen en daarna Armstrong die nog een versnelling doorvoert.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef Breach het volgende:
Maar voordat de tour ook maar 1 km onderweg is verlang ik al terug naar de tijd van Indurain, Pantani en Armstrong. Dat waren sterren, mensen die iets te melden hadden en interessant waren. Je haatte ze of je verafgode ze. Nu hebben we geen favorieten meer.. Evans, Menchov, Valverde en Cunego allemaal 'klasbakken' om de bekende term maar eens te gebruiken, maar allemaal zijn het dodelijk saaie figuren. Ze doen geen gekke uitspraken, rijden niet spectaculair en zijn niet excentriek.
nou daar is dus geen reet aan. Iemand die er mijlenver bovenuit steektquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Ik verlang weer naar een treintje die als een gek het begin van een berg oprijdt zoals het treintje van US Postal ooit was ... Heras die zo'n tempo rijdt dat de kopmannen al moeten lossen en daarna Armstrong die nog een versnelling doorvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |