abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59081544
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:12 schreef rotsbranding het volgende:
Menchov zou best nog eens kunnen winnen, in Vuelta - vorm. Als-ie tijd verliest is het vaak op super-steile stukken, en die zitten er in de Tour niet echt in. Een off-day is een gevaar, maar die had-ie in de vuelta ook niet toch ?
In de vuelta had hij idd niet een echte off-day, maar in de Tour meestal wel. In de Tour zitten vaak niet extreem steile bergen, maar toch is het daar al heel moeilijk voor veel renners. In de vlakke ritten in de Tour wordt een moordend tempo gereden, waardoor veel renners al heel moe zijn ( wat ik eerder in dit topic al zei ) voordat ze ook nog maar één berg hebben gezien.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:08:53 #127
175985 Silaz
drie bier
pi_59084054
*Tour de France fan meld.

Nu al zin in, gelukkig dat het deze keer niet met mijn vakantie valt
Lekker op het zwembad, zon cheapass radiotje erbij, Radio tour de france
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:29:42 #128
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_59084411
tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2008 @ 11:53:20 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59086331
komt er weer een eigen subforum?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59088889
Ben echt erg benieuwd. de Schleck's hebben vaak ook een offday, net als Valverde en Leipo. alleen Evans is redelijk constant. Ik vind hem op dit moment toch de grootste kanshebber denk (vrees) ik...
pi_59089069
Contador is ook al lekker bezig dit seizoen. Beloofd weer spannend te worden maar ik denk inderdaad dat het Renners als Valverde en Schleck zeker kansen maken nu.

Wat eigenlijk met onze vriend Rasmussen? Die is akelig stil de laatste tijd. Staat hij ergens op de loonlijst nu?
pi_59089271
Rasmussen ? Geen idee eigenlijk... Vraag me ook af of-ie het kunstje van vorig jaar nomaals zou kunnen herhalen. Vorig jaar klopte alles (vorm, ploeg, koersverloop met grote solo), Maar een tweede keer zal hem dat volgens mij niet lukken, om te beginnen al omdat de concurrentie hem nu natuurlijk niet meer laat wegrijden.
pi_59089622
Ja inderdaad. 2 keer zie ik het hem niet doen aangezien hij vorig jaar de mantel van dark horse had die nu wel zoek is.

Maar volgens mij staat hij nergens op een loonlijst bij een UCI ploeg.

Ik ben hier in India wat verstoken van updates dus heb die affaire eigenlijk niet zo meer gevolgd meot ik toegeven.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:16:15 #134
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59089696
Contador in de Tour
Rasmussen in de Tour
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:19:23 #135
188012 Breach
Is Goed
pi_59089778
Giro is nog maar amper voorbij en de Tour-kriebels beginnen al te komen Binnenkort eens even alle etappes doorspitten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59089907
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef -skippybal- het volgende:
Contador in de Tour
Rasmussen in de Tour
Contador inderdaad. Astana in de tour.

Toch tijd dat ik me weer eens echt ga inlezen.
pi_59090493
weet het nooit, je telefoon kan zomaar overgaan terwijl je rustig op het strand ligt.
doet Ricco eigenlijk mee aan de tour?
pi_59091354
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
komt er weer een eigen subforum?
Dat komt er.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2008 @ 16:20:56 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59093156
Evans is favoriet nummer 1 en daarna een grote groep met renners als Menchov en Valverde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59093793
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef rubbereend het volgende:
Evans is favoriet nummer 1 en daarna een grote groep met renners als Menchov en Valverde
Ik denk niet dat Evans de grote kanshebber is. Ik denk hierbij voornamelijk aan een Valverde of een Schleck. Valverde kan goed zijn in de bergen, hij kan tijdrijden en hij kan sprinten, alleen om verschillende redenen presteert hij nooit goed in de Tour.
De kans dat Contador de Tour rijdt, is zo goed als nihil. Dat is ook geen ramp, want hij gaat zich volledig richten op de Vuelta en de Olympische Spelen. Drie keer presteren in de drie grote rondes kan misschien wel, maar in minstens één van de drie rondes ben je als renner dan toch zwakker dan in de andere grote rondes.
pi_59094991
Ik zie Evans en Valverde als topfavorieten. Frank Schleck heeft in de bergen niet meer laten zien dan bv. Thomas Dekker. A. Schleck? Tja, dat kan alles worden maar ook niets.

Cunego, Menchov en misschien ook wel Sammie Sanchez voor de laatste podiumplaats.
pi_59095331
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef rotsbranding het volgende:
weet het nooit, je telefoon kan zomaar overgaan terwijl je rustig op het strand ligt.
doet Ricco eigenlijk mee aan de tour?
Ik heb ze op Sporza wel horen zeggen dat Ricco gezegd zou hebben dat hij zich na de Giro ging voorbereiden op de Tour.
pi_59095883
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik heb ze op Sporza wel horen zeggen dat Ricco gezegd zou hebben dat hij zich na de Giro ging voorbereiden op de Tour.
Nee dat was een grap van Ricco. Hij had in reactie op de voorbereiding van Contaodr op de Giro gezegd dat hij dan ook maar na de Giro twee weken vakantie gaat nemen om dan onvoorbereid aan de start van de Tour te staan.

Een grap dus. Helemaal niets van waar. Ricco start niet, zoals logsch is.
pi_59098557
Ben benieuwd wat Cunego er van gaat bakken...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_59108920
Tijdens de hegemonie van Armstrong dacht ik weleens 'pfff, wanneer komt er nu eens een tour waar we de winnaar niet van tevoren weten' (ondanks dat ik een immens respect heb voor zijn sportprestaties). Nu, en eigenlijk vorig jaar al, is dat tijdperk aangebroken.

Maar voordat de tour ook maar 1 km onderweg is verlang ik al terug naar de tijd van Indurain, Pantani en Armstrong. Dat waren sterren, mensen die iets te melden hadden en interessant waren. Je haatte ze of je verafgode ze. Nu hebben we geen favorieten meer.. Evans, Menchov, Valverde en Cunego allemaal 'klasbakken' om de bekende term maar eens te gebruiken, maar allemaal zijn het dodelijk saaie figuren. Ze doen geen gekke uitspraken, rijden niet spectaculair en zijn niet excentriek.

De Tour betekent magie, historie en karakteristieke renners. Maar dat lijkt er allemaal niet meer in te zitten. Ondanks dat zal ik gewoon weer kijken daar niet van, maar ik bedacht me wel dat het stom is dat je voor de grootste en mooiste koers van het jaar niet één favoriet op kunt noemen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59109002
Dat heb ik eigenlijk ook, toen was het veel leuker, ondanks mannen als Ullrich, Virenque etc..
De herkenbaarheid van de renners toen was veel groter..
pi_59109485
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef Breach het volgende:

Maar voordat de tour ook maar 1 km onderweg is verlang ik al terug naar de tijd van Indurain, Pantani en Armstrong. Dat waren sterren, mensen die iets te melden hadden en interessant waren. Je haatte ze of je verafgode ze. Nu hebben we geen favorieten meer.. Evans, Menchov, Valverde en Cunego allemaal 'klasbakken' om de bekende term maar eens te gebruiken, maar allemaal zijn het dodelijk saaie figuren. Ze doen geen gekke uitspraken, rijden niet spectaculair en zijn niet excentriek.
Ik verlang weer naar een treintje die als een gek het begin van een berg oprijdt zoals het treintje van US Postal ooit was ... Heras die zo'n tempo rijdt dat de kopmannen al moeten lossen en daarna Armstrong die nog een versnelling doorvoert.
pi_59109610
Die herkenbaarheid komt natuurlijk snel terug. 12 maanden geleden was Contador een groot talent dat vooral bij de kenners bekend was, nu is het een wereldtopper. Hetzelfde kan dit jaar gebeuren bij iemand als Cunego, Valverde of wie weet A.Schleck. De Tour maakt altijd zijn eigen helden.
pi_59110519
Dat is ook weer zo
pi_59110644
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Ik verlang weer naar een treintje die als een gek het begin van een berg oprijdt zoals het treintje van US Postal ooit was ... Heras die zo'n tempo rijdt dat de kopmannen al moeten lossen en daarna Armstrong die nog een versnelling doorvoert.
nou daar is dus geen reet aan. Iemand die er mijlenver bovenuit steekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')