ja, we vinden het erg. kom op dan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Vind je het erg als ik niets meer zeg? Anders komt er een slot op dit topic.
Jij wordt ook alsmaar radicaler en extremistischer.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk die gevreesde armeniėrs. marokkanen werken niet zo snel.
zeur niet man ik ben cynisch. helaas is humor jou niet zo bekend. humor is ook een middel om niet alles autistusch op te vatten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij wordt ook alsmaar radicaler en extremistischer.![]()
Brabants Dagblad en een vriend van me die een winkel heeft in dezelfde straat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Bron
Ik hou mijn smoel even als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, we vinden het erg. kom op dan!
Stuur er ADO-supporters heen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik hou mijn smoel even als je het niet erg vind.
Wij gaan nergens heen. Raak Den Haag en ze hebben een probleem. Maar zoals ik gisteren al zei. Dat laten ze wel uit hun rif harses.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stuur er ADO-supporters heen.![]()
Zag ik niet ergens een bericht over autos in de fik in den haagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij gaan nergens heen. Raak Den Haag en ze hebben een probleem. Maar zoals ik gisteren al zei. Dat laten ze wel uit hun rif harses.
Meki! Fok!'s huisradicaaltjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Bron
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeur niet man ik ben cynisch. helaas is humor jou niet zo bekend. humor is ook een middel om niet alles autistusch op te vatten.
Waren het geen Turken? Duitsland heeft een grote Turkse gemeenschap.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Meddo het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in duitsland aan het pilsen, en ik kan je zeggen: zelfs daar waren ze!
Ja maar dat is uitgezocht. Waren geen Marokkanen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zag ik niet ergens een bericht over autos in de fik in den haag
Duidelijk. Afkomst stond niet in het bericht te lezen, dus ik vroeg mij af hoe je aan die informatie kwam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
Nee maar ik ben op de hoogte, het is 50 meter van mijn huis.
Whahah kankertriestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef MouzurX het volgende:
"hey die ouwe zoekt ruzie"
Gokje, het slachtoffer was ook allochtoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
Sterker nog: ook Marokkaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
Gokje, het slachtoffer was ook allochtoon.
Mensen die nogal eens roepen dat Marokkanen vaker dader zijn, hebben gelijk.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Duidelijk. Afkomst stond niet in het bericht te lezen, dus ik vroeg mij af hoe je aan die informatie kwam.
Jij komt wel eens buiten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ach, ruimt lekker op, toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mensen die nogal eens roepen dat Marokkanen vaker dader zijn, hebben gelijk.
Mensen vergeten er dan bij te zeggen dat Marokkanen ook vaker slachtoffer zijn van criminaliteit.
Ipv Ren je Rot op tv..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
Zo onderhand is "steekpartij" hét modewoord van 2007 aan het worden. Triest genoeg...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Gut ik loop achter, het wordt tijd dat ik ook een mes ga kopen!
![]()
Mensen vergeten ook wel eens slachtoffers op te delen in onschuldige, nietsvermoedende niet-criminelen, en andersgezinden . Een voorbeeld zijn drugsruzies bijvoorbeeld, daar zijn slachtoffer en dader vaak allebei niet kosjer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mensen die nogal eens roepen dat Marokkanen vaker dader zijn, hebben gelijk.
Mensen vergeten er dan bij te zeggen dat Marokkanen ook vaker slachtoffer zijn van criminaliteit.
Nationaliteit wordt niet genoemd ...en dus can met Politieke Incorectheid dus vastgesteld worden dat het hier ALweer Medelanders betreft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef rutger05 het volgende:
Er staat anders niet bij dat de daders Marokkaanse Nederlanders zijn.
Je kunt ook doorslaan in je moslim-kritiek... Je weet elk topic een moslim- of Marokkaan-draai te geven. Van homofobie in Polen tot een steekpartij in een belwinkel in Zaltbommel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef desiredbard het volgende:
Nationaliteit wordt niet genoemd ...en dus can met Politieke Incorectheid dus vastgesteld worden dat het hier ALweer Medelanders betreft.
Het ruimt lekker op zo in de afgelopen twee weken.
Misschien de verklaring voor: Minder moslims in Nederland dan verwacht ?
Ik geef vanavond een steekpartijtje! Neem je zwemspullen mee, je wordt thuisgebracht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
Zo onderhand is "steekpartij" hét modewoord van 2007 aan het worden. Triest genoeg...
Lees kranten...als het een Nederlander betreft staat dat uitdrukkelijk vermeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan in je moslim-kritiek... Je weet elk topic een moslim- of Marokkaan-draai te geven. Van homofobie in Polen tot een steekpartij in een belwinkel in Zaltbommel.
In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'autochtone' naam vind. Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Steekpartijtje? Geen punt bij Karwei. (Of juist wel...)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik geef vanavond een steekpartijtje! Neem je zwemspullen mee, je wordt thuisgebracht.
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef desiredbard het volgende:
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?
Ik wel hierbij dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'allochtone' naam vind.
bakkerij leeman in de van wou verkoopt de meeste en lekkerste kebabbroodjes van amsterdam. soms rijen mensen. familie leeman is weg, het is al jaren een turkse familie die het goed doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.
Trouwens, de Chinezen die de snackbar in mijn oude wijk overnamen, hielden gewoon de oude naam; snackbar Dennis![]()
lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs als uiteindelijk zou blijken dat de dader allochtoon is, dan blijft jouw vooringenomenheid nog altijd misplaatst. Ik heb er niks tegen om het beestje bij de naam te noemen en ik ben de laatste die integratieproblemen met Marokkanen ontkent, maar je zou je op z'n minst op feiten kunnen baseren voordat je dingen beweert die je niet kunt aantonen.
tegenwoordig kun je je afvragen of de daad van de minderjarige minder ernstig is dan die van een volwassene. het gaat allang niet meer om appels gappen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Gia het volgende:
Maakt niet uit wat de achtergrond van de daders is.
Jonger dan 18 opvoedingsgesticht tot hun 23ste, boven de 18 flinke gevangenisstraf.
En ja, dan doen ze het weer als ze uit de bak komen, maar die zijn toch al verloren voor onze samenleving. Gewoon regelmatig een tijdje opsluiten, misschien dat ze ooit het licht zien en hun leven beteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
ach soquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron......?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bron......?
Ik kijk uit naar de Korenwijn.![]()
Als dat zo is... kudos...dat je durft te zeggen hoe het staat.quote:
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.
Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.
Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.
Kom nou maar gewoon over de brug met die fles, krenterige harlekijn. Een man een man, een woord een woord.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je nu euforisch ofzo? Je gedraagt je net als een klein kind. Het punt was niet of de dader wel of niet een Marokkaan was, maar het punt was je vooringenomenheid. Je velt een oordeel terwijl daarvoor nog geen enkel aannemelijk bewijs is geleverd. Nu er meer duidelijkheid is - bronnen die bevestigen dat het om een Marokkaan gaat - is het pas het juiste moment om oordelen te vellen.
Ik wist het voor mezelf ook zeker ...en ik had het bij het rechte eind...howewel dat volgens jou het rechtse eind is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nergens een fles drank aan Desiredbard beloofd. Die fles drank is dan ook het punt niet: zuiver discussievoeren wel. Het is wel zo eerlijk om pas te gaan moslim-bashen op het moment dat je ook echt ZEKER weet dat het hier om Marokkanen gaat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
quote:I
[quote]Op donderdag 25 oktober 2007 16:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wel hierbij dan.
Als de dader geen allochtoon is krijg jij van mij een fles, is het andersom mag je mij een flesje korenwijn doen
Ligt qua prijs gelijk vermoed ik maar ik kan hem hier niet krijgen.![]()
En dat zegt veel over jou, of je nou gelijk krijgt of niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wist het voor mezelf ook zeker
dat ik met mijn mensenkennis nog niet zo fout zit....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat zegt veel over jou, of je nou gelijk krijgt of niet.
Hoewel het hier meer een kwestie van toegepaste statistiek is dan mensenkennis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
dat ik met mijn mensenkennis nog niet zo fout zit....![]()
Alhoewel soms zit ik er naast: Draaikonterij " Linkse mensen komen beloftes niet na"
Statistsisch gezien is de kans groter de staatsloterij te winnen dan dat het hier een autochtoon betroffen had?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoewel het hier meer een kwestie van toegepaste statistiek is dan mensenkennis.
Ik heb jou nergens 'rechts' genoemd. Verder heb ik alleen gevraagd op jij erop durfde te wedden dat het om een Marokkaan ging. Ik ben nergens een weddenschap met je aangegaan en ik moet zeggen dat ik zoiets ook nooit zou doen over zo'n onderwerp. Ik heb je alleen aan het verstand proberen te peuteren dat je pas moet oordelen als je zeker weet hoe de vork in de steel zit. Maar dat was duidelijk aan dovemansoren besteed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef desiredbard het volgende:
Ik wist het voor mezelf ook zeker ...en ik had het bij het rechte eind...howewel dat volgens jou het rechtse eind is.
punten en kommaneuker is meer dan elf letters , maar ik had dan ook al een andere van elf letters gewonnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens 'rechts' genoemd. Verder heb ik alleen gevraagd op jij erop durfde te wedden dat het om een Marokkaan ging. Ik ben nergens een weddenschap met je aangegaan en ik moet zeggen dat ik zoiets ook nooit zou doen over zo'n onderwerp. Ik heb je alleen aan het verstand proberen te peuteren dat je pas moet oordelen als je zeker weet hoe de vork in de steel zit. Maar dat was duidelijk aan dovemansoren besteed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
De uitdrukking is "punten en komma neuker" niet kommaneuker. Vandaar dat ik je kansen op listtrekkerschap bij de PvdA ook weer niet zo heel hoog inschat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Je wilde korenwijn en had ingeschat dat je geen fles Whiskey zou krijgen. Knap hoor. Verder telt 'kommaneuker' keurig 11 letters, net als 'desiredbard' trouwens.
Ik weet niet of ik ooit de politiek in ga, maar mocht het bij jou ooit zo ver komen, dan kan het alleen maar als rechterhand van Wilders zijn. Die kan ook alleen over moslims praten.
En hoewel het niet goed te keuren valt ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.
Daar halen dit soort kruimels niet eens de plaatselijke krant meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |