quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
Bertquote:I
[quote]Op donderdag 25 oktober 2007 16:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wel hierbij dan.
Als de dader geen allochtoon is krijg jij van mij een fles, is het andersom mag je mij een flesje korenwijn doen
Ligt qua prijs gelijk vermoed ik maar ik kan hem hier niet krijgen.![]()
Met een speen er op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:13 schreef Disorder het volgende:
Eerlijk is eerlijk. TS verdient een fles.
1) Punten en Komma fornicatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
1) Ik heb nergens ingestemd met een weddenschap. Ik heb alleen vraag aan je gesteld, maar nergens een daadwerkelijke deal gesloten.
2) Ik ben niet uitgesproken links.
3) Ik heb nergens gezegd dat de dader van de steekpartij onmogelijk een Marokkaan kon zijn. Ik heb er alleen op gewezen dat er niets bekend was over de afkomst van de dader en dat je opmerkingen dus voorbarig waren.
4) Ik ben niet iemand die net doet alsof overlast door Marokkanen niet bestaat.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
1) Ik heb nergens ingestemd met een weddenschap. Ik heb alleen vraag aan je gesteld, maar nergens een daadwerkelijke deal gesloten.
2) Ik ben niet uitgesproken links.
3) Ik heb nergens gezegd dat de dader van de steekpartij onmogelijk een Marokkaan kon zijn. Ik heb er alleen op gewezen dat er niets bekend was over de afkomst van de dader en dat je opmerkingen dus voorbarig waren.
4) Ik ben niet iemand die net doet alsof overlast door Marokkanen niet bestaat.
Je moet toch echt eens beter gaan lezen voordat je je onzin neerplempt op dit forum. Ik ga niet opnieuw uitleggen wat ik probeerde aan te geven, want je leest en luistert toch niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef desiredbard het volgende:
3) Jij ontkende bij hoog en bij laag dat ze dat niet waren.... en beweerde dat de genoemde politieke correctheid in de pers niet bestaat
en wat zegt meneer de TS'er zelf anderhalf uur na die reacties van hem?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef desiredbard het volgende:
Bert
ik heb dorst
Ik heb zo'n verschrikkelijke dorst
Sukkel wist dus dondersgoed dat er geen weddenschap wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:15 schreef desiredbard het volgende:
Maar goed, hoewel je dus een grote waffel durft te hebben over het feit dat ik een WELOVERWOGEN INSCHATTING MAAK , en daar eerlijk voor uit komt, durf je het niet aan een fles jenever/Whiskey te verwedden.
Het verschil tussen de 25e en 26e is jou ook niet helemaal duidelijk begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
en wat zegt meneer de TS'er zelf anderhalf uur na die reacties van hem?
[..]
Sukkel wist dus dondersgoed dat er geen weddenschap was
Zeikerds om niks
Neprepeat!quote:
Je bedoelt de TS, Tong80 , die hoewel politiek tegenpool in ieder geval geen kat en muis speelt met de waarheid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
ts. je had beter een links iemand kunnen nemen. dit slaat nergens op zo. ga ff snel een weddenschap aan met sch of zo.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het was ook wel een hele makkelijke weddenschap. Kommop zeg, een telefoonwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |