abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54160924
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je kunt ook doorslaan in je moslim-kritiek... Je weet elk topic een moslim- of Marokkaan-draai te geven. Van homofobie in Polen tot een steekpartij in een belwinkel in Zaltbommel.

In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'autochtone' naam vind. Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Lees kranten...als het een Nederlander betreft staat dat uitdrukkelijk vermeld.
Het feit dat men dit niet DIRECT vermeld is te wijten aan politieke correctheid.

Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_54160955
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik geef vanavond een steekpartijtje! Neem je zwemspullen mee, je wordt thuisgebracht.
Steekpartijtje? Geen punt bij Karwei. (Of juist wel...)
pi_54161243
quote:
Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?
pi_54161514
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef desiredbard het volgende:
Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
pi_54162259
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
Ik wel hierbij dan.
Als de dader geen allochtoon is krijg jij van mij een fles, is het andersom mag je mij een flesje korenwijn doen
Ligt qua prijs gelijk vermoed ik maar ik kan hem hier niet krijgen.

En serieus enkel en alleen omdat er niet gezegd wordt dat het hier een Nederlander betreft, betreft het dus een buitenlander...lang leve de politieke correcttheid welk zichzelf dus in de voet schiet.

De gok zit hem voor mij meer in het feit dat ik de krant waaruit het bericht komt niet bekend is (bij mij) en ik niet weet hoe PC de regie daar is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:56:37 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54162448
quote:

[..]
In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'allochtone' naam vind.
Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.

Trouwens, de Chinezen die de snackbar in mijn oude wijk overnamen, hielden gewoon de oude naam; snackbar Dennis
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:59:30 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54162505
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.

Trouwens, de Chinezen die de snackbar in mijn oude wijk overnamen, hielden gewoon de oude naam; snackbar Dennis
bakkerij leeman in de van wou verkoopt de meeste en lekkerste kebabbroodjes van amsterdam. soms rijen mensen. familie leeman is weg, het is al jaren een turkse familie die het goed doet.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54162745
Ed ...Zoals....
het is een telefoonwinkel die het belwinkeltje heet...volgens mij geen belwinkel/telefoonhuis
Anders zou die weddenschap ook niet eerlijk zijn
Ik kende in delt twee zaakjes die onaghankelijk van destijds PTT en KPN , telefoons en faxen verkochten, ken de naam niet meer maar dat waren kaaskoppen

Maar
De naam van de zaak doet niet terzake...... dat er gestoken is......;)
pi_54163236
Zelfs als uiteindelijk zou blijken dat de dader allochtoon is, dan blijft jouw vooringenomenheid nog altijd misplaatst. Ik heb er niks tegen om het beestje bij de naam te noemen en ik ben de laatste die integratieproblemen met Marokkanen ontkent, maar je zou je op z'n minst op feiten kunnen baseren voordat je dingen beweert die je niet kunt aantonen.
pi_54163789
edit

[ Bericht 53% gewijzigd door desiredbard op 25-10-2007 18:14:53 ]
pi_54164094
Als er iemand doorgedraaid is, ben jij het wel, Desiredbard. Daa-haag!
pi_54164146
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs als uiteindelijk zou blijken dat de dader allochtoon is, dan blijft jouw vooringenomenheid nog altijd misplaatst. Ik heb er niks tegen om het beestje bij de naam te noemen en ik ben de laatste die integratieproblemen met Marokkanen ontkent, maar je zou je op z'n minst op feiten kunnen baseren voordat je dingen beweert die je niet kunt aantonen.
lezen
FEIT. Het achterwege laten van het feit dat het een Nederlander betreft is fenomeen van de doorgedraaide PC
Als men nu gewoon A of B zou zeggen is men van het gezeik danwel de speculatie af

Die doodgereden tasjesrover.... ik lach nog steeds om de reactie toen bleek dat het Slachtoffer (En hiermee bedoel ik de dame die achteruitreed) van Surinaamse origine was, en geen kaalhoofdige extreem rechtse rukker

Het feit dat Bilal niet direct geindentificeerd was en daardoor de boel rustig bleef (het was immers geen marokkaan) En hij was toch echt niet 12 keer point blank met grove hagel in zijn aso-bekkie geschoten.

Maar goed, hoewel je dus een grote waffel durft te hebben over het feit dat ik een WELOVERWOGEN INSCHATTING MAAK , en daar eerlijk voor uit komt, durf je het niet aan een fles jenever/Whiskey te verwedden.

Dit omdat je donders goed beseft dat de kans dat ik in al mijn eerlijkheid een grotere kans heb het bij het rechte eind te hebben dan jij met je gedraai.

Ik ken trouwens een elfletterig woord dat begint met G..... en eindigt met R en geen tussen n heeft daar je volgens de spellingsregels er slechts eentje gepakt zou hoeven te hebben
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:58:48 #53
3542 Gia
User under construction
pi_54165220
Maakt niet uit wat de achtergrond van de daders is.
Jonger dan 18 opvoedingsgesticht tot hun 23ste, boven de 18 flinke gevangenisstraf.

En ja, dan doen ze het weer als ze uit de bak komen, maar die zijn toch al verloren voor onze samenleving. Gewoon regelmatig een tijdje opsluiten, misschien dat ze ooit het licht zien en hun leven beteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:43:43 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54166216
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Gia het volgende:
Maakt niet uit wat de achtergrond van de daders is.
Jonger dan 18 opvoedingsgesticht tot hun 23ste, boven de 18 flinke gevangenisstraf.

En ja, dan doen ze het weer als ze uit de bak komen, maar die zijn toch al verloren voor onze samenleving. Gewoon regelmatig een tijdje opsluiten, misschien dat ze ooit het licht zien en hun leven beteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
tegenwoordig kun je je afvragen of de daad van de minderjarige minder ernstig is dan die van een volwassene. het gaat allang niet meer om appels gappen.

liever zie ik recht naar ernst.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 23:14:06 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_54171549
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54171810
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:

ach so
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54172862
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:

Bron......?
Ik kijk uit naar de Korenwijn.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:29:12 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_54173243
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Bron......?
Ik kijk uit naar de Korenwijn.
Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.

Bron is verder de HEMA cassiere die het heeft gehoord van de dienstdoende beveiligingsbeambte.

Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.

Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.

Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.

Oh ja ik ben tollerant en stem SP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54173385
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:

Oh ja ik ben tollerant en stem SP

Als dat zo is... kudos...dat je durft te zeggen hoe het staat.
Lenin en stalin had immers ook geweten hoe dit zooithe aan te pakken

ELFLETTERIG !!!!!!!!!!

Waar ben je nu ?????????????

KO- REN-WIJN KO-REN-WIJN KO-REN-WIJN
(je kunt nog steeds een fles wijn verdienen met die steekpartij bij die school in de bijlemr...mar om eerlijk te zijn ....ik vrees voor mijn lever)
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:33:41 #60
3542 Gia
User under construction
pi_54179964
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.

Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.

Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.
Daar halen dit soort kruimels niet eens de plaatselijke krant meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')