Lees kranten...als het een Nederlander betreft staat dat uitdrukkelijk vermeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan in je moslim-kritiek... Je weet elk topic een moslim- of Marokkaan-draai te geven. Van homofobie in Polen tot een steekpartij in een belwinkel in Zaltbommel.
In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'autochtone' naam vind. Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Steekpartijtje? Geen punt bij Karwei. (Of juist wel...)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik geef vanavond een steekpartijtje! Neem je zwemspullen mee, je wordt thuisgebracht.
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt op dit moment met geen enkele zekerheid vaststellen dat het om 'medelanders' gaat. Meen je dat WEL te kunnen, dan moet je met bewijzen komen, in plaats van maar zo iets rond te bazuinen.
Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef desiredbard het volgende:
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier geen allochtonen(achtergrond) betreft?
Ik wel hierbij dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de tekst staat gewoon dat het ging om de eigenaar van de belwinkel. Die heet "het belwinkeltje", wat ik een verre van 'allochtone' naam vind.
bakkerij leeman in de van wou verkoopt de meeste en lekkerste kebabbroodjes van amsterdam. soms rijen mensen. familie leeman is weg, het is al jaren een turkse familie die het goed doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor publiek de belwinkel in Zaltbommel bezoekt, maar in de steden zie je er zelden een kaaskop.
Trouwens, de Chinezen die de snackbar in mijn oude wijk overnamen, hielden gewoon de oude naam; snackbar Dennis![]()
lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs als uiteindelijk zou blijken dat de dader allochtoon is, dan blijft jouw vooringenomenheid nog altijd misplaatst. Ik heb er niks tegen om het beestje bij de naam te noemen en ik ben de laatste die integratieproblemen met Marokkanen ontkent, maar je zou je op z'n minst op feiten kunnen baseren voordat je dingen beweert die je niet kunt aantonen.
tegenwoordig kun je je afvragen of de daad van de minderjarige minder ernstig is dan die van een volwassene. het gaat allang niet meer om appels gappen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Gia het volgende:
Maakt niet uit wat de achtergrond van de daders is.
Jonger dan 18 opvoedingsgesticht tot hun 23ste, boven de 18 flinke gevangenisstraf.
En ja, dan doen ze het weer als ze uit de bak komen, maar die zijn toch al verloren voor onze samenleving. Gewoon regelmatig een tijdje opsluiten, misschien dat ze ooit het licht zien en hun leven beteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
ach soquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron......?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bron......?
Ik kijk uit naar de Korenwijn.![]()
Als dat zo is... kudos...dat je durft te zeggen hoe het staat.quote:
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.
Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.
Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |