lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs als uiteindelijk zou blijken dat de dader allochtoon is, dan blijft jouw vooringenomenheid nog altijd misplaatst. Ik heb er niks tegen om het beestje bij de naam te noemen en ik ben de laatste die integratieproblemen met Marokkanen ontkent, maar je zou je op z'n minst op feiten kunnen baseren voordat je dingen beweert die je niet kunt aantonen.
tegenwoordig kun je je afvragen of de daad van de minderjarige minder ernstig is dan die van een volwassene. het gaat allang niet meer om appels gappen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Gia het volgende:
Maakt niet uit wat de achtergrond van de daders is.
Jonger dan 18 opvoedingsgesticht tot hun 23ste, boven de 18 flinke gevangenisstraf.
En ja, dan doen ze het weer als ze uit de bak komen, maar die zijn toch al verloren voor onze samenleving. Gewoon regelmatig een tijdje opsluiten, misschien dat ze ooit het licht zien en hun leven beteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
ach soquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron......?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Voor de scepticie. Het was een Marokkaans onderonsje.
Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bron......?
Ik kijk uit naar de Korenwijn.![]()
Als dat zo is... kudos...dat je durft te zeggen hoe het staat.quote:
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.
Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.
Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.
Kom nou maar gewoon over de brug met die fles, krenterige harlekijn. Een man een man, een woord een woord.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je nu euforisch ofzo? Je gedraagt je net als een klein kind. Het punt was niet of de dader wel of niet een Marokkaan was, maar het punt was je vooringenomenheid. Je velt een oordeel terwijl daarvoor nog geen enkel aannemelijk bewijs is geleverd. Nu er meer duidelijkheid is - bronnen die bevestigen dat het om een Marokkaan gaat - is het pas het juiste moment om oordelen te vellen.
Ik wist het voor mezelf ook zeker ...en ik had het bij het rechte eind...howewel dat volgens jou het rechtse eind is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nergens een fles drank aan Desiredbard beloofd. Die fles drank is dan ook het punt niet: zuiver discussievoeren wel. Het is wel zo eerlijk om pas te gaan moslim-bashen op het moment dat je ook echt ZEKER weet dat het hier om Marokkanen gaat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Durf jij er een fles Jamesons op te zetten dat het hier WEL allochtonen(achtergrond) betreft? Er is vooralsnog geen enkele aanwijzing die daar op duidt. Je slaat door in vooringenomenheid.
quote:I
[quote]Op donderdag 25 oktober 2007 16:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wel hierbij dan.
Als de dader geen allochtoon is krijg jij van mij een fles, is het andersom mag je mij een flesje korenwijn doen
Ligt qua prijs gelijk vermoed ik maar ik kan hem hier niet krijgen.![]()
En dat zegt veel over jou, of je nou gelijk krijgt of niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wist het voor mezelf ook zeker
dat ik met mijn mensenkennis nog niet zo fout zit....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat zegt veel over jou, of je nou gelijk krijgt of niet.
Hoewel het hier meer een kwestie van toegepaste statistiek is dan mensenkennis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
dat ik met mijn mensenkennis nog niet zo fout zit....![]()
Alhoewel soms zit ik er naast: Draaikonterij " Linkse mensen komen beloftes niet na"
Statistsisch gezien is de kans groter de staatsloterij te winnen dan dat het hier een autochtoon betroffen had?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoewel het hier meer een kwestie van toegepaste statistiek is dan mensenkennis.
Ik heb jou nergens 'rechts' genoemd. Verder heb ik alleen gevraagd op jij erop durfde te wedden dat het om een Marokkaan ging. Ik ben nergens een weddenschap met je aangegaan en ik moet zeggen dat ik zoiets ook nooit zou doen over zo'n onderwerp. Ik heb je alleen aan het verstand proberen te peuteren dat je pas moet oordelen als je zeker weet hoe de vork in de steel zit. Maar dat was duidelijk aan dovemansoren besteed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef desiredbard het volgende:
Ik wist het voor mezelf ook zeker ...en ik had het bij het rechte eind...howewel dat volgens jou het rechtse eind is.
punten en kommaneuker is meer dan elf letters , maar ik had dan ook al een andere van elf letters gewonnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens 'rechts' genoemd. Verder heb ik alleen gevraagd op jij erop durfde te wedden dat het om een Marokkaan ging. Ik ben nergens een weddenschap met je aangegaan en ik moet zeggen dat ik zoiets ook nooit zou doen over zo'n onderwerp. Ik heb je alleen aan het verstand proberen te peuteren dat je pas moet oordelen als je zeker weet hoe de vork in de steel zit. Maar dat was duidelijk aan dovemansoren besteed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
De uitdrukking is "punten en komma neuker" niet kommaneuker. Vandaar dat ik je kansen op listtrekkerschap bij de PvdA ook weer niet zo heel hoog inschat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Je wilde korenwijn en had ingeschat dat je geen fles Whiskey zou krijgen. Knap hoor. Verder telt 'kommaneuker' keurig 11 letters, net als 'desiredbard' trouwens.
Ik weet niet of ik ooit de politiek in ga, maar mocht het bij jou ooit zo ver komen, dan kan het alleen maar als rechterhand van Wilders zijn. Die kan ook alleen over moslims praten.
En hoewel het niet goed te keuren valt ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat in een dorpje als Zaltbommel. Triest, maar kun je nagaan hoe dat in de grote steden is.
Daar halen dit soort kruimels niet eens de plaatselijke krant meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |