quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stem allemaal op Wouter als jongerenvertegenwoordiger voor de VN!
Stemmen kan door WOUTER te sms-en naar 2008 (geen extra kosten)
En via http://www.dewereldvandevn.nl/vn_jongerenvertegenwoordiger
Op http://www.wouternaardevn.nl/ staat uitgelegd wat het allemaal inhoud en waarom je op Wouter moet stemmen.
Enkele promotiefilmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=AxKCyel5duU
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Een bericht aan de dames: Wouter is de enige jongen die meedoet, hij is een echte hunk en vrijgezel.
Alvast bedankt!
Stemmen kan tot 22:00 vanavond.
Jaja klopt, voor mn voormalig bijna buur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Oh ik dacht dat jij hem gezet had
Armin nummer 1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk zo, Ferry Corsten op de achtergrond aan (Veracocha - Carte Blanche (Marcus Schössow Remix)_O_) als heerlijke warming up voor zaterdag en daarnaast een potje poker
Geef mij maar Number One van Manowar of One van Metallicaquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Dat soort stemoproepen zijn voor mij altijd een reden om juist niet op iemand te stemmen.
niet echt verrassend.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Dat soort stemoproepen zijn voor mij altijd een reden om juist niet op iemand te stemmen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Glenn speelt even alleen op z'n kamer, zoals wel vaker. Komt mamma boven: Heeft meneer al z'n muurstickers even "gereorganiseerd"
Alle stoplichten op een rij, alle stopborden op een rij, alle stukjes straat naast elkaar, alle auto op een kluitje etc.
Geeft me een 2-ledig gevoel, tis aan de ene kant veel geld geweest maar aan de andere kant, 't blijft een jochie van 3. Hij stond er zelf heel trots bij, "kijk mammä, ik heb opgeruimd".
Sja....&
Ehhhh neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
leuke kleine kinderenfoto van de ravage?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Glenn speelt even alleen op z'n kamer, zoals wel vaker. Komt mamma boven: Heeft meneer al z'n muurstickers even "gereorganiseerd"
Alle stoplichten op een rij, alle stopborden op een rij, alle stukjes straat naast elkaar, alle auto op een kluitje etc.
Geeft me een 2-ledig gevoel, tis aan de ene kant veel geld geweest maar aan de andere kant, 't blijft een jochie van 3. Hij stond er zelf heel trots bij, "kijk mammä, ik heb opgeruimd".
Sja....&
Ik wil ook picsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Sja....&
Schandalig. Verder heefgt ie nooit wat te meldenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Youri Mulder die het niet lukt om zijn 06 uit te zetten![]()
Sinds 1315.quote:
Ben ik het niet mee eens, leuke analist.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Verder heefgt ie nooit wat te melden
Inderdaad. Hij kan soms wat overdrijven zoals met een kwartier tijdstraf (tijdstraf okee, maar een kwartier vind ik dan weer lang). Maar over het algemeen komt hij veel beter over dan een Jan van Halst en zeker dan een Cruijff die ik al jaren niet meer kan pruimen qua analyses.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, leuke analist.
Ik ga op zoekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Bos kun je het \doelpunt van het jaar topic voor me vinden ?
Ikl kijk de herhaling ouwe snoepertquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Tong, P&W gaat beginnen, met Katja Schuurman.
Dat valt wel mee natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Verder heefgt ie nooit wat te melden
Ja lekker lullen met iemand zonder meningquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste analist die er is. Nu durf je wel he, nu de msn het niet doet
![]()
Hij parasiteert op zn pappa.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker lullen met iemand zonder mening
Zonder mening? Ben je in de war met Van Hanegem die zijn bek houdt als Ten Cate er zit of Cruyff die zichzelf niet eens meer begrijpt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker lullen met iemand zonder mening
Ik val niet op meisjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
SCH, Raymania slaapt bij jou vanavond. Hij vergat zijn toto in te vullen, hij is voor jou![]()
Ze blijft lekker, die Katja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Lieverd, de handdoeken zijn nu op hoor![]()
De mijne heeft in ieder geval echte tietuh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
Hangt er vanaf wie er naast je op de bank zit![]()
hier spreekt een kennerquote:
Nou hou je je daar dan bij in plaats op Kat en Ja te soppenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne heeft in ieder geval echte tietuh.![]()
Zorg jij even dat je de juiste topics sluit danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Het is allang kinderbedtijd, ga eens slapen joh
dooddoenerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Eerst maar eens koffie![]()
en dat was weer een dooddoenerquote:
Zeker nog niet wakkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:28 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Stond weer het een en ander achterstevoren op de A15 hier, zag er uit als best een flinke klap.
Wij liggen met zn allen onder een warme grijze deken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Morning gatje
Is het bij jullie ook zo bewolkt
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Ole het volgende:
Zeg bloes... wij gaan de enige stoere wijffies zijn op de meet![]()
Mij te koudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wij liggen met zn allen onder een warme grijze deken.
Ga je fietsen Bluezz?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij te koud![]()
En ik weet nog steeds de weg niet
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ben ook wel eens de enige vrouw geweest. Oh nee, toen was SCH er ook
Ja man, maar ik weet niet hoe ik naar de pont moet fietsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Serieus? De weg is makkelijk! Gewoon naar de pont en je bent er al bijna
Driehuis doorrijden, richting IJmuiden en dan bij de Hockeyvelden rechts af en doorfietsen de minister van Houtenlaan helemaal rechtdoor en je bent bij de pontquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man, maar ik weet niet hoe ik naar de pont moet fietsen
Santpoort z/n, driehuis maar dan
stoer weet ik niet maar er komen meer vrouwen op de meetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Ole het volgende:
Zeg bloes... wij gaan de enige stoere wijffies zijn op de meet![]()
Ja je kent toch wel een veerpont?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
pont?
Je moet echt meer fietskilometers makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man, maar ik weet niet hoe ik naar de pont moet fietsen
Santpoort z/n, driehuis maar dan
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja je kent toch wel een veerpont?
Bestaan die dingen nog, johquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef sjimz het volgende:
Ja je kent toch wel een veerpont?
Ow. Tnxxquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef borisz het volgende:
Driehuis doorrijden, richting IJmuiden en dan bij de Hockeyvelden rechts af en doorfietsen de minister van Houtenlaan helemaal rechtdoor en je bent bij de pont![]()
Is dat niet zwaar dat je de trein moet halen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow. Tnxx
Nou ik ga nu eerst maar de trein halen
Doeg
Ik wens dat soort mensen altijd graag een middagje centrum Napoli toe.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker nog niet wakker
Als je ook ziet hoe men soms NIET uitkijkt, doordramt of gewoon niet kan rijden
Het staat ook aangegeven op de borden hoor...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow. Tnxx
Nou ik ga nu eerst maar de trein halen
Doeg
en ik woon erinquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet jij toch weten, jij woont vlak bij het land van maas en waal.
Wij hebben gewoon bruggen en tunnels aangelegd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef sjimz het volgende:
Moet jij toch weten, jij woont vlak bij het land van maas en waal.
Wij hebben ook wel tunnels, maar daar mogen geen vrachtwagens met gevaarlijke stoffen en fietsers doorheen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon bruggen en tunnels aangelegd.
Ergo, Fietser = gevaarlijke stof.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel tunnels, maar daar mogen geen vrachtwagens met gevaarlijke stoffen en fietsers doorheen.
Dankje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ergo, Fietser = gevaarlijke stof.
In Velsen dan.
naar het Land van Maas en Waal niet hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon bruggen en tunnels aangelegd.
ik zit nu buitenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Morning gatje
Is het bij jullie ook zo bewolkt
Die wilde ik gebruiken voor het bier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bloem in HOOLS!
Even een vaas pakken.
Hebben we er maar één?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die wilde ik gebruiken voor het bier.![]()
Wat voor een ziekte kan ik buiten oplopen dat ik zo lang eruit ben?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet ziek worden he, je hebt in januari een meeting
Toch leuk voor die jongen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Robinho en de 40 condooms.
Nog niet gebeld dus?quote:
Feli Diekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:08 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag!
Een rondje en een stukje taart op kosten van mijn jarige moeder!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:08 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag!
Een rondje en een stukje taart op kosten van mijn jarige moeder!
Zeker. Moderne bewerking van Ali Baba en de 40 rovers. Denk toch dat ik die spannender vond.quote:
quote:Goed, daar gaan we dan! De winnaars van het spannende boek Cross van James Patterson zijn:
appelsientje
bedankt nog voor de subtiele hintquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gefeliciteerd
net terug uit Tiel, er werken tegenwoordig zelfs mooie vrouwen bij de bouwmarkten
da's prettig, mocht een tafel scheef komen te staan in het nieuwe huis heb je iig een boek om onder de tafelpoot te stoppenquote:
Jawel, 17:00, zoals gepland.quote:
zo subtiel was het volgens mij nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bedankt nog voor de subtiele hint
Is erbij ingeschoten, sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
Rayje had je toto niet ingevuld, Jij slaapt vanavond bij SCH voor straf
![]()
![]()
Wat een mooie!quote:
toch heb je een punt want je tegenstander had ook niks ingevuldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is erbij ingeschoten, sorry.
Ik slaap graag bij SCH, maar ik denk dat hij dan wel een minderwaardigheidscomplex krijgt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:49 schreef Againzender het volgende:
Grmbl, had ik Axel omgepraat dat de DVD uit mocht en ik voetbal kon gaan kijken
goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wat een mooie!
Hoe is het met iedereen hier?
Ow.. Is het geen vakantie dan? of moet je zo veel leren?quote:
Misschien moet ik nog maar een TV kopen, toch een leuke financiele meevaller nu door de fusie van het bedrijfquote:
Zit middenin de luiers, dus gaat uitstekend hier!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wat een mooie!
vakantie op de universiteit ? tijdens de kerst weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ow.. Is het geen vakantie dan? of moet je zo veel leren?
Hey lieverd!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:47 schreef Blumchen het volgende:
Wat een mooie!
Wij kwamen op de universiteit eens een prof tegen die wat in de war was. Hij moest een college geven aan eerstejaars, maar er was niemand komen opdagen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
vakantie op de universiteit ? tijdens de kerst weer![]()
er klopt wel meer niet, de titel van die stripquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan echt niet.
ik begin maandag met periode 2 en als nieuwe vakken Man. Accounting, KM1.2(Wiskundige methoden) en weer micro en marketing.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij kwamen op de universiteit eens een prof tegen die wat in de war was. Hij moest een college geven aan eerstejaars, maar er was niemand komen opdagen.
Dus kwam hij eerst bij ons informeren of hij nou abuis was en het rooster verkeerd gelezen had (was niet zo) en vervolgens of wij een telefoonnummer hadden van iemand uit het eerste jaar.
Dat hadden wij wel. Hij iemand gebeld, kreeg hij als antwoord: "College? Nu? Maar professor Somsen, het is toch herfstvakantie?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:15 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk, zo'n FOK!-emailadres dat vrij in het Feedbacktopic staat.
De oogst van vandaag:Daar had ik als mod weinig last van hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik als mod weinig last van hoor
Weten we meteen naar wat voor een soort sites je gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.
[ afbeelding ]
Oh is dat spam? Ik dacht altijd dat je het als mod moest bestellen die blauwe pillenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:48 schreef RayMania het volgende:
Ik snap er ook niks van.
[ afbeelding ]
Die filters moet ik eigenlijk deletenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:10 schreef Grulez het volgende:
Komen deze in humor, mezelf, sport of school?
De oogst van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar word je ook niet vrolijk van
![]()
En natuurlijk een goedenavond heren en enkele dame![]()
niet zo gek met een e-mail adres op een websitequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.
[ afbeelding ]
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Bos kun jij het Aad de Mosje topic vinden ?
Ik heb nog niet alles gehoord, maar het klinkt erg lekker inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb de nieuwe Hives vandaag voor het eerst gehoord - wat een heerlijk album en helemaal Armageddon
Tijdens het wandelen tig keer achter elkaar gedraaid
Dan weet ik iig wel dat ik iets gemist heb. Nu hoor ik dat altijd pas een tijdje later.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond.
Geen idee VoreG
Ik weet wel dat op www.rateyourmusic.com de releasedata staan, maar dat is al van uitgebrachte albums, daar zul je wel niks aan hebben
Ja, de wereld vergaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
Vind ik nou dezelfde muziek asl VoreG leuk???
*start Electic Six - Gaybar*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
Vind ik nou dezelfde muziek asl VoreG leuk???
De nieuwe Radiohead al gedownload?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
*start Electic Six - Gaybar*Muse en Radiohead
Nee, ik hoorde laatst de single en dat vond ik bagger terwijl dat vaak toch de hoogtepunten zijn van het album.quote:
Ik sta achteraan wat betreft Radiohead. Grootste hype van de laatste 20 jaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde laatst de single en dat vond ik bagger terwijl dat vaak toch de hoogtepunten zijn van het album.
Ook maar eens achteraan gaan.
Meest overgewaardeerde band van de laatste jaren inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta achteraan wat betreft Radiohead. Grootste hype van de laatste 20 jaar
Een hype is vooral in het commerciele gebeuren te vinden, ik denk niet dat je bij Radiohead over een hype kan spreken. Misschien overgewaardeerd en tenslotte beginnen de fans het spastisch te verdedigen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
jeetje tong, wast ben je mild vanavond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
en over dat asmatische gezang nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
Radiohead is zo a-commercieel, kun je moeilijk een hype noemen vind ik.
Ik vind muse een stuk overschatter maar ik hou dan ook niet zo van die bijna symfonische muziek.
Klopt. Ik vind origin of symmetry leuk, maar daarna wordt het hard minder.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik vind muse een stuk overschatter maar ik hou dan ook niet zo van die bijna symfonische muziek.
Ik vind Pete Philly & Perquisite wel wat voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind Muse veel te bombastisch en niet origineel. Zo' bandje dat de veters van Radiohead wil vastknopen. En dan die megalomane optredens met die lichtshows
Doe toch gewoon rocken.
Ik snap die vergelijking Muse - Radiohead absoluut niet. Het is totaal andere muziek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind Muse veel te bombastisch en niet origineel. Zo' bandje dat de veters van Radiohead wil vastknopen. En dan die megalomane optredens met die lichtshows
Doe toch gewoon rocken.
er is niemand meer...ik heb te veel bier geschonkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Suijk het volgende:
Heuj.
sol zet een pitcher op tafelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Suijk het volgende:
Schenk mij dan nog maar wat bij, het glas is al weer leeg!
En hoi Boske, hoe is het?
Alweer voorbij zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, honkbal bij de NOS!
ja, blijft wel NOS hequote:
Wel goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Suijk het volgende:
Schenk mij dan nog maar wat bij, het glas is al weer leeg!
En hoi Boske, hoe is het?
Ja, heel goed. Heb vakantie op het moment. Van het werk dan, want ik ga behoorlijk wat klussen deze dagen. En lang slapen en lekker eten enzo.quote:
en met afgelopen nacht in gedachten natuurlijk ook door avontuurlijk Buitenveldert! Pas op voor de bejaarden met de benzinevaten in de rollator!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Suijk het volgende:
Allemaal een pot nat voor de rest van Nederland natuurlijk. Straks nog even door Osdorp.
Dat roepen wij hier al jarenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
ja, blijft wel NOS he
Mijn collega heeft mij een beetje besmet met honkbal in de loop der jaren... valt toch wel op dat de NOS toch veel meer kan doen met een sport die zo populair is in Nederland.
Wat heb jij sientje gegeven dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:Terug van een verjaardag, heb een leuke avond gehad.
Okee. Dat is wel prettig inderdaad. Geniet van je vrije tijd danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Heb vakantie op het moment. Van het werk dan, want ik ga behoorlijk wat klussen deze dagen. En lang slapen en lekker eten enzo.
Gang en slaapkamer verven, wat nieuwe kasten halen, en gewoon allerlei achterstallig onderhoud.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
@ Suijk, wat voor klussen, wat voor eten![]()
Mijn collega ookquote:
Ja heerlijk om daar te tijd voor te hebben danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Suijk het volgende:
Gang en slaapkamer verven, wat nieuwe kasten halen, en gewoon allerlei achterstallig onderhoud.
We werken allebei fulltime, zijn pas na 6 uur thuis, dus koken is ook altijd snel en redelijk makkelijk (wel gezond natuurlijk). Terwijl koken best leuk is natuurlijk.
Omdat je het zo schattig vraagt, http://eeterij-uniek.nl/quote:
Diek die pruik staat je schattigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef dndiek het volgende:
Omdat je het zo schattig vraagt, http://eeterij-uniek.nl/
De oogst van vandaag:ik heb ze naar jou doorverwezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
kut, dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Diek die pruik staat je schattigJS komt er ook zie ik
[ afbeelding ]
Geweldige inrichting, als je iets leuks ziet, kan je er meteen een bod op doenquote:Leuke alto inrichting trouwens (dat meen ik)
U gaat sexenquote:
Met rubber? Ik neem nog liever een schaap.quote:
Dat heb ik mensen ook horen zeggen van Coldplay, Metallica en Robbie Williams. (De laatste in artiest-vorm, natuurlijk.) Point being?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde band van de laatste jaren inderdaad
:R Radiohead, dat pretentieuze gemekker van Kid A, Amnesiac & Hail to the Thiefquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben opgehaaldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:![]()
De weg terug van je werk kunnen vinden Bloes?
In de bakfiets?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met rubber? Ik neem nog liever een schaap.
Ze wacht op jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met rubber? Ik neem nog liever een schaap.
in december komt er een Engelse tour aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
Eendje, heb jij nog wat nieuws van The Verve gehoord?
Wolkers!quote:
Heb je al het nieuwe materiaal gedownload op http://www.nme.com/ververeview?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in december komt er een Engelse tour aan
Volgens mij waren jullie lui en nam je gewoon de versnellingspook.quote:
Wolkers, na de schapen het beste van Texelquote:
En dat nog wel terwijl ik eigenlijk een damesfiets heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |