Prachtige vent, een van de betere trainers ook zelfs, tientallen jaren ervaring op het hoogste niveau , mar werd in Nederland zijn trainersdiploma geweigerd. Vorig jaar nam hij deel in België aan de cursus , maar men heeft hem gebuisd omdat hij op de voorstelling van z'n eindwerk de jury ervan verweet 'niks van het spelletje te begrijpe'quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Johan Boskamp als studiogast. Heeft altijd leuke uitspraken.
Een echt Vlaams alternatief voor fok! is er niet volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Joost waarom zit je als Belg hier te posten ? Is er geen vergelijkbaar Belgisch forum ? Of vind je Fok gewoon leuker ?
Nee, een gelijkaardige Vlaamse site ken ik ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Een echt Vlaams alternatief voor fok! is er niet volgens mij.![]()
In ieder geval, wat een vertoning weer.![]()
Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij Tong :p En je kan die wel starten , maar er moet ook een publiek voor zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom maken jullie geen eigen site gebasseerd op Fok ? Gat in de markt
Eigenlijk toch meer dan ze verdienen. Al zie ik ze er nu wel nog overheen lopen ...quote:
Ik post meestal pas na 5 uur hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij Tong :p En je kan die wel starten , maar er moet ook een publiek voor zijnFok! trekt ook alleen maar aan omdat het er door BB ooit opeens druk werd en dat bleef
Heb 4 dagen per week cursus. Ben aan het omscholen. Door reorganisatie en supermarkt fiasco van Laurus. Kwamen er 3 duizend man op straat te staan. Waaronder ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb jij eigenlijk een job , tong ?![]()
Dit is toch Swat Van der Elst en die penalty was toch Leo ? (en dan heb je ook nog Franky Van der Elst)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Van der Elst. Na Tardelli het mooiste juichen ooit. Na zijn penaltie op het WK-86
Wie is nu eigenlijk de broer van wie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is toch Swat Van der Elst en die penalty was toch Leo ? (en dan heb je ook nog Franky Van der Elst)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |