quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stem allemaal op Wouter als jongerenvertegenwoordiger voor de VN!
Stemmen kan door WOUTER te sms-en naar 2008 (geen extra kosten)
En via http://www.dewereldvandevn.nl/vn_jongerenvertegenwoordiger
Op http://www.wouternaardevn.nl/ staat uitgelegd wat het allemaal inhoud en waarom je op Wouter moet stemmen.
Enkele promotiefilmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=AxKCyel5duU
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Een bericht aan de dames: Wouter is de enige jongen die meedoet, hij is een echte hunk en vrijgezel.
Alvast bedankt!
Stemmen kan tot 22:00 vanavond.
Jaja klopt, voor mn voormalig bijna buur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Oh ik dacht dat jij hem gezet had
Armin nummer 1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk zo, Ferry Corsten op de achtergrond aan (Veracocha - Carte Blanche (Marcus Schössow Remix)_O_) als heerlijke warming up voor zaterdag en daarnaast een potje poker
Geef mij maar Number One van Manowar of One van Metallicaquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Dat soort stemoproepen zijn voor mij altijd een reden om juist niet op iemand te stemmen.
niet echt verrassend.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Dat soort stemoproepen zijn voor mij altijd een reden om juist niet op iemand te stemmen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Glenn speelt even alleen op z'n kamer, zoals wel vaker. Komt mamma boven: Heeft meneer al z'n muurstickers even "gereorganiseerd"
Alle stoplichten op een rij, alle stopborden op een rij, alle stukjes straat naast elkaar, alle auto op een kluitje etc.
Geeft me een 2-ledig gevoel, tis aan de ene kant veel geld geweest maar aan de andere kant, 't blijft een jochie van 3. Hij stond er zelf heel trots bij, "kijk mammä, ik heb opgeruimd".
Sja....&
Ehhhh neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
leuke kleine kinderenfoto van de ravage?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Glenn speelt even alleen op z'n kamer, zoals wel vaker. Komt mamma boven: Heeft meneer al z'n muurstickers even "gereorganiseerd"
Alle stoplichten op een rij, alle stopborden op een rij, alle stukjes straat naast elkaar, alle auto op een kluitje etc.
Geeft me een 2-ledig gevoel, tis aan de ene kant veel geld geweest maar aan de andere kant, 't blijft een jochie van 3. Hij stond er zelf heel trots bij, "kijk mammä, ik heb opgeruimd".
Sja....&
Ik wil ook picsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef DIGGER het volgende:
Nou, mamma is hier boos.
Sja....&
Schandalig. Verder heefgt ie nooit wat te meldenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Youri Mulder die het niet lukt om zijn 06 uit te zetten![]()
Sinds 1315.quote:
Ben ik het niet mee eens, leuke analist.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Verder heefgt ie nooit wat te melden
Inderdaad. Hij kan soms wat overdrijven zoals met een kwartier tijdstraf (tijdstraf okee, maar een kwartier vind ik dan weer lang). Maar over het algemeen komt hij veel beter over dan een Jan van Halst en zeker dan een Cruijff die ik al jaren niet meer kan pruimen qua analyses.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, leuke analist.
Ik ga op zoekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Bos kun je het \doelpunt van het jaar topic voor me vinden ?
Ikl kijk de herhaling ouwe snoepertquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Tong, P&W gaat beginnen, met Katja Schuurman.
Dat valt wel mee natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |