Erg simplistisch om de ma de schuld te geven van de daden van haar volwassen dochterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef riri het volgende:
moeder van nadia...wees trots op uw dochter...u hebt het prima gedaan...not dus....en die van dennix idem dito
Is die Shanty gewoon een prostituee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Pfff, "Shanti is hier om jou een leuke tijd te bezorgen".
1% moet nu uitspreken waarom Shanti hier is.
"Doe je ding, ik neem je niets kwalijk".
TopOP!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS #2706] Streamkijkers zweten, bloed, zweet en tranen...
Er bestaat alom verbazing over hoe het mogelijk is dat de redactie van DGK het toch maar presteert om de minst populaire bewoner van het huis evengoed 100% in beeld te houden. De irritatie groeit. Fok! onderneemt actie!
Het lukt ons natuurlijk om de COS te vullen zonder die impopulaire nog maar 1 keer bij naam te noemen! Mocht u toch dringend* de behoefte hebben over ze te schrijven, refereer dan alstublieft naar de impopulariteitspercentages 1% en 0%.
Dennis is jarig![]()
maar hij noemt zijn dronken tor nu een fucking idioot![]()
Je zou het haast denken. Of het moet 'r hobby zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is die Shanty gewoon een prostituee?
Precies, alleen sukkeltje vergeet dat af en toe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef rooie3 het volgende:
Hoppa en weer fluisteren.We worden gewoon in de maling genomen.Die twee voeren gewoon een opdracht uit en wij trappen erin
Dat gegiegel tussen door vind ik dan weer niet zo overtuigend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef riri het volgende:
weer dat fluisteren van die twee
hoog tijd dat ze er een dikke boete voor aan hun broek krijgen
Als alles dus nep is dan weten we nu de reden dat dit gefluister wordt toegestaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef diedirk het volgende:
Er werd net weer zolang gefluisterd!!!
Redactie hoelang gaan jullie dit pikken!?!?!!!
Word echt tijd dat we gewoon echt niks meer over hun schrijven.We worden echt bedonderd en dat gaat ten koste van de andere 5 spelers.Hele dag zijn ze op de streams en het half uurtje tv is ook voor hun.Ik zou zeggen boycotten die twee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, alleen sukkeltje vergeet dat af en toe.![]()
als ze iets niet kunnen is het spelen...zijn ze nog te dom voor....erge is...ze zijn gewoon zichzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
0% geeft 1% een hint, doe iets leuks met haar, dans met d\'r.........
Het is echt 1 groot toneelspel tussen die 2 en iedereen trapt erin.
Donderdag zal Nadia het waarschijnlijk allemaal vertellen, die 2 spelen dit dat het een lieve lust is!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef fredfik het volgende:
wie of wat is die Shanty eigenlijk??????
Geloof dat je met gewoon 'mediageil zijn' tegenwoordig ook al een heel eind kunt komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
Shanti gooit er een paar wulpse bewegingen tussendoor.
Ik wil ze nog niet eens als collectant aan mijn deur te hebben staan. Laat staan dat zo'n eentje in mijn auto komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
Ik heb me vanavond heilig voorgenomen dat ik noooooooit in mijn leven wil dansen met een man met een [wit] sjaaltje.![]()
Trusten ruudje...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat schuren met de ingehuurde. Ik geloof dat ik me nu echt fysiek en mentaal ga voor bereiden op de komende werkdag. En het vermoeden dat ik net meende te zien dat Shanti jankte keert mijn maag nu binnenste buiten. Fok! , de groeten.![]()
We worden genaaidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat schuren met de ingehuurde. Ik geloof dat ik me nu echt fysiek en mentaal ga voor bereiden op de komende werkdag. En het vermoeden dat ik net meende te zien dat Shanti jankte keert mijn maag nu binnenste buiten. Fok! , de groeten.![]()
Shanti aan het janken? Omdat 0% geen kunstjes op haar wil doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook, dat was je wel opgevallen he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil ze nog niet eens als collectant aan mijn deur te hebben staan. Laat staan dat zo'n eentje in mijn auto komt.
Ik heb me bedacht 2live.![]()
Hij verslikte zich in zijn drankje toen hij die twee zagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef Ziet het volgende:
heel komisch... hij had haar dus niet gezien whaha
Als ik zou zijn ingehuurd om slagroom te kloppen en ik zou dan stront moeten scheppen dan zou ik ook janken als ik geen andere uitweg had. En wat heeft dat meiske voor uitweg: geen. Ze wordt live voor het blok gezet met 0% .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Shanti aan het janken? Omdat 0% geen kunstjes op haar wil doen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij verslikte zich in zijn drankje toen hij die twee zag![]()
Hij verkloot zo ook steeds de audio van iedereen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
ik hoor 0% gekweel op m'n koptelefoon![]()
Da's toch de (ex) vriendin van Luc?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
waarom? dan wil Nadia hem zeker weten weer terug.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat Shanti die DEnnis helemaal uitwoont
Dan knaltiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
Een mooi bedragje op haar bankrekeningquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom? dan wil Nadia hem zeker weten weer terug.
Ik snap niet wat die griet in die nul ziet
Dat je het laat staan is een doodzonde....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef Ziet het volgende:
oh shit, nu noem ik het verboden woord...
Ja en elke gezonde vrijgezelle kerel zou daar geen probleem mee hebben...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef the_undertaker het volgende:
Shanti is klaar om geneukt te worden geloof ik
Ik denk toch echt dat dit in opdracht van de febo is.Wat een nep zooi,als 0% het met Shanti doet mag hij blijven en 1%quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof je daar nog in.Dit is gewoon allemaal gescript en wij kijken gewoon naar een soap.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nou,Shanti wordt er voor betaald, dus grijp die gozer....kan hij mooi naar huis.........
ik snap ook niet wat luc in nadia ziet of andersom. ze zien daar meestal niet iets in een ander imo, maar geilen op aandacht. t zijn allemaal mediahoerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat Huub met admins van VOL/Nolife/Fok wil bellen?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en elke gezonde vrijgezelle kerel zou daar geen probleem mee hebben...
Zeg ik dus.............quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof je daar nog in.Dit is gewoon allemaal gescript en wij kijken gewoon naar een soap.
Ik zag het ergens voorbij komen ja, laat maar komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat Huub met admins van VOL/Nolife/Fok wil bellen?
Ik heb jou hier maar ff voorgedragen, Danny wil toch nie![]()
nee nadia vond juist dat ie het niet kon maken, om shanti te laten staan, die stond een paar meter verder op naar ze te kijken, en nadia wilde juist (omdat het script nu eenmaal zo is) dat ie naar shanti toegaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef noekje het volgende:
Het gaat 100% goedkomen tussen Nadia en Dennis. Dat spreken ze uit.
Nadia vindt wel dat het gesprek afgelopen moet zijn want hij kan het niet maken.
Wat kan hij niet maken? Dat hij het niet doet met Shanti?
Wat is dit voor misselijke toestand?? Ik snap dat ze een verhaallijn willen hebben maar had dan iig goede acteurs in dat hok gezet!!![]()
Ze is niet lelijk ofzo maar mijn type zou het niet zijn omdat ik van blond en hollands hou dus ook al zou ze zich aanbieden dan zou ik niets doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en elke gezonde vrijgezelle kerel zou daar geen probleem mee hebben...
Wij zijn allemaal genaaid, door die k*t redactiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee nadia vond juist dat ie het niet kon maken, om shanti te laten staan, die stond een paar meter verder op naar ze te kijken, en nadia wilde juist (omdat het script nu eenmaal zo is) dat ie naar shanti toegaat
zie mijn eerder bericht
dennis fluisterde tegen nadia, hoe dan? ik wil alleen jou nadia, nadia fluisterd terug, het komt allemaal goed schatje....
dennis: ja echt? meen je dat? 100%?
nadia; ja, jaaa, ja,
dennis ; 1000 %?
nadia; ja, kom op nou kan je niet maken...
ondertussen staat shanti een paar meter verder op te kijken en te wachten...
duidelijk gescript dus
dennis gaat er dus niet uit
we zitten hier daus gewoon voor jan lul..........
ze zijn een tv programma aan het maken alla GTST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voel me genaaid...........
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zag het ergens voorbij komen ja, laat maar komen
Dat schreef ik toch. Dat hij het niet doet met Shanti. Dus dat hij het wel moest doen met Shanti.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee nadia vond juist dat ie het niet kon maken, om shanti te laten staan, die stond een paar meter verder op naar ze te kijken, en nadia wilde juist (omdat het script nu eenmaal zo is) dat ie naar shanti toegaat
Wordt erger DGK-fan is al onderweg om strooifoto's op te halenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Ik ben even aan het verwerken wat er allemaal gebeurt is.
Mijn anus voelt aardig schraal.
Volgens mij was het meer de schrik toen Brian binnenkwam dat ze van die hik afraakte...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft de hik.. enige remedie is Huub!!![]()
Ik neem aan naar Luc?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Shanti's motief zit dieper hé Jaap?
Shanti mag blijven slapen, bij Dennis.
Huub: Dan kan Luc wel eens jaloers zijn.
En daarvoor een pact met Lieke en Jaap: Laat Shanti naast Nix slapen en morgen zeggen we dat er wat gebeurd is tussen die 2 en wordt Naad jaloers. Alleen de suggestie werkt al.
Shanti: ik heb net een grote fout gemaakt; ik heb van de week een brief geschreven met al mijn emoties erin, pffff.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Dat vroeg ze ivm de stemming of ze mag blijven slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:15 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
vroeg ze dat of is dat maar een bijschrift van het plaatje?
Ze heeft nog veel gevoelens voor Luc (en andersom volgens mij ook nog wel) dus waarschijnlijk vind ze het niet zo heel erg om te kijken wat Luc nu doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Dit is toch eigenlijk best sneu voor Shanti...
De een is het ex-neukertje van de ander en vice versaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef agter het volgende:
wat is nu precies de band tussen Luc en Shanti?
Paar post eerder heeft ze een brief met al haar emoties naar Luc geschreven... Ik denk ook nog even aan die kus tussen Luc en Shanti... Dus ex, wannabee lover?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef agter het volgende:
wat is nu precies de band tussen Luc en Shanti?
Die valt zo in slaapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
Nix ziet de nacht al voor zich
[ afbeelding ]
Dan zou je dat toch juist wel erg vinden. Het is de wereld op z'n kop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ze heeft nog veel gevoelens voor Luc (en andersom volgens mij ook nog wel) dus waarschijnlijk vind ze het niet zo heel erg om te kijken wat Luc nu doet.
Het wordt hoe langer hoe zieker...RTLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
De een is het ex-neukertje van de ander en vice versa
hoop doet leven!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan zou je dat toch juist wel erg vinden. Het is de wereld op z'n kop.
Dat sloeg niet daar op, maar op het feit, dat Amanda begon te vertellen, wat de regie van hen verwachtte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:20 schreef chufi het volgende:
Zou het nu eens voor de eerse keer doen met Shanty??
H: condooms liggen ....lalala
Ze zijn dronken, geil en jaloersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef yvonne het volgende:
Hebben die vrouwen daar nou totaal geen eigenwaarde?
neuken met núl-núl om dubbel lul "jaloers"te maken? En daarna mag núl-núl weer over neukia heen?
Wat een gedoe.
Dat is een plan om aan Dennis te gaan vertellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:24 schreef BsJanssen het volgende:
Luc tegen Huub (waar ook Brian bij staat): "Niemand mag dit weten, maar ik heb echt gevoelens voor Shanti"
Luc: "Dus ik wil niet dat je gaat kloten!"
hij vergeet ons streamers volgens mij
Wordt tijd dat de Marokkaanse gemeenschap weer eens wat van zich laat horen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef yvonne het volgende:
Hebben die vrouwen daar nou totaal geen eigenwaarde?
neuken met núl-núl om dubbel lul "jaloers"te maken? En daarna mag núl-núl weer over neukia heen?
Wat een gedoe.
Die zijn te druk in Slotervaartquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de Marokkaanse gemeenschap weer eens wat van zich laat horen.![]()
Ik ging even wat te drinken halen dus heb dat gemist.Wat zei Amanda?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat sloeg niet daar op, maar op het feit, dat Amanda begon te vertellen, wat de regie van hen verwachtte.
Stalkertjes, toch wel interessant om eens goed te zien hoe ze te werk gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:33 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zet zichzelf voor lul en 1% schaamt zich voor hem. Hij is echt strontvervelend en hangt aan haar, je weet dat ik FUCKING VAN JE HOU!! en gefluister
Nee joh, mag niet van achter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg heel sterk het gevoel dat Nix vanavond nog een knal voor zijn harses krijgt
inderdaad, Nadia die als een scheidsrechter probeert de verhaallijnen uit elkaar te houden en te sturen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stalkertjes, toch wel interessant om eens goed te zien hoe ze te werk gaan.![]()
Dat idee heb ik ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg heel sterk het gevoel dat Nix vanavond nog een knal voor zijn harses krijgt
Ze zou nooit met "het"onder de dekens kruipenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
Amanda zou in deze staat van dronkenschap zelfs nog met Dennis onder de dekens kruipen...
Ik ben vóór!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Huh, wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
inderdaad, Nadia die als een scheidsrechter probeert de verhaallijnen uit elkaar te houden en te sturen...
Ik dacht precies hetzelfde... hij lijkt me erg overmoedig.... benieuwd of Luc dat pikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Dat ze gek op elkaar zijn, geloof ik niets van. Ze willen natuurlijk wel altijd op elkaars backup kunnen blijven rekenen. Dan moet je wat. Luc ontvangt oprechtere liefde dan Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Die twee sicko's zijn echt wel gek op elkaar.. maar voor de show moet zij met Luc.
Zij doet alles voor de Bergman kliniek.. en hij snapt er geen drol van.
He he. Eindelijk iemand, die het simpel onder woorden brengt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Die twee sicko's zijn echt wel gek op elkaar.. maar voor de show moet zij met Luc.
Zij doet alles voor de Bergman kliniek.. en hij snapt er geen drol van.
En daar lijkt Nix ineens graag aan mee te willen werken!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde... hij lijkt me erg overmoedig.... benieuwd of Luc dat pikt.
Dat plannetje om 0% met Shanti te laten slapen lijkt me bijna meer om Luc op te fokken.
Misschien gaat ie zo wel een glas zoeken om in iemand gezicht te drukken..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:39 schreef Donnie29 het volgende:
Oww nu snap ik het, the darkside.. oftewel de stoere 0% komt dus tot uiting als hij zwaar bezopen is..
Brian of Luc?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O nee, die slome loopt ineens weg
Misschien moet die redactie maar eens helemaal ophouden met sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:43 schreef Stupidisco het volgende:
Misschien moet de redactie maar ingrijpen en iedereen naar bed schoppen want dit is te triest.
Idd of een ruit ingooien. Dit is wat 0% gewoon bedoeld denk ik, zonder drank een nutteloze nitwit, met drank op, aan de wereld laten zien dat je wel stoer bent, en agressief.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat ie zo wel een glas zoeken om in iemand gezicht te drukken..
ik heb het al eerder gezegd... neprappertquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Vandaag... het volgende:
Luc valt ook vies tegen zeg, die zou ondertussen toch dennis wel voor zn bek mogen slaan.
Is echt een toneelspel van heb ik jou daar !~ Het probeert maar wat en Shanty beweegt haar billen, etc . Daarnaast danst ze een beetje, maar daarna heeft ie zo'n agressieve houding t.o.v haar door haar grof vast te pakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:42 schreef kit2u het volgende:
Shanti ga asjeblieft naar huis, zo'n verschrikkelijke looser wil je toch niet op je lijstje hebben.
Ja en dat is genietenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
En op de bank zit het duo verslagen en moe.Bedankt voor alles wat jullie voor de show deden maar de nieuwkomers nemen het over.
luc is gewoon een dennis 2quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Stupidisco het volgende:
Luc doet ook geen flikker.
Wat heeft Shanti weinig eigenwaarde dat ze hier (nog) aan meewerkt... Ik kan het bijna niet geloven. Ik vind het echt triest om te zien hoe de Febo verhaallijntjes probeert te maken ten koste van simpele zielen, terwijl er volgens mij vanzelf verhalen komen als 0% naar huis wordt gestuurd donderdag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef BsJanssen het volgende:
Dennis springt op Nadia en Amanda en Nadia zegt: "Dit kun je niet maken, ga naar Shanti"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |