Ik ging even wat te drinken halen dus heb dat gemist.Wat zei Amanda?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat sloeg niet daar op, maar op het feit, dat Amanda begon te vertellen, wat de regie van hen verwachtte.
Stalkertjes, toch wel interessant om eens goed te zien hoe ze te werk gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:33 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zet zichzelf voor lul en 1% schaamt zich voor hem. Hij is echt strontvervelend en hangt aan haar, je weet dat ik FUCKING VAN JE HOU!! en gefluister
Nee joh, mag niet van achter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg heel sterk het gevoel dat Nix vanavond nog een knal voor zijn harses krijgt
inderdaad, Nadia die als een scheidsrechter probeert de verhaallijnen uit elkaar te houden en te sturen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stalkertjes, toch wel interessant om eens goed te zien hoe ze te werk gaan.![]()
Dat idee heb ik ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg heel sterk het gevoel dat Nix vanavond nog een knal voor zijn harses krijgt
Ze zou nooit met "het"onder de dekens kruipenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
Amanda zou in deze staat van dronkenschap zelfs nog met Dennis onder de dekens kruipen...
Ik ben vóór!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Huh, wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
inderdaad, Nadia die als een scheidsrechter probeert de verhaallijnen uit elkaar te houden en te sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |