Ik dacht precies hetzelfde... hij lijkt me erg overmoedig.... benieuwd of Luc dat pikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg heel sterk het gevoel dat Nix vanavond nog een knal voor zijn harses krijgt
Dat ze gek op elkaar zijn, geloof ik niets van. Ze willen natuurlijk wel altijd op elkaars backup kunnen blijven rekenen. Dan moet je wat. Luc ontvangt oprechtere liefde dan Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Die twee sicko's zijn echt wel gek op elkaar.. maar voor de show moet zij met Luc.
Zij doet alles voor de Bergman kliniek.. en hij snapt er geen drol van.
He he. Eindelijk iemand, die het simpel onder woorden brengt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Die twee sicko's zijn echt wel gek op elkaar.. maar voor de show moet zij met Luc.
Zij doet alles voor de Bergman kliniek.. en hij snapt er geen drol van.
En daar lijkt Nix ineens graag aan mee te willen werken!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde... hij lijkt me erg overmoedig.... benieuwd of Luc dat pikt.
Dat plannetje om 0% met Shanti te laten slapen lijkt me bijna meer om Luc op te fokken.
Misschien gaat ie zo wel een glas zoeken om in iemand gezicht te drukken..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:39 schreef Donnie29 het volgende:
Oww nu snap ik het, the darkside.. oftewel de stoere 0% komt dus tot uiting als hij zwaar bezopen is..
Brian of Luc?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O nee, die slome loopt ineens weg
Misschien moet die redactie maar eens helemaal ophouden met sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:43 schreef Stupidisco het volgende:
Misschien moet de redactie maar ingrijpen en iedereen naar bed schoppen want dit is te triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |