Die valt zo in slaapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
Nix ziet de nacht al voor zich
[ afbeelding ]
Dan zou je dat toch juist wel erg vinden. Het is de wereld op z'n kop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ze heeft nog veel gevoelens voor Luc (en andersom volgens mij ook nog wel) dus waarschijnlijk vind ze het niet zo heel erg om te kijken wat Luc nu doet.
Het wordt hoe langer hoe zieker...RTLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
De een is het ex-neukertje van de ander en vice versa
hoop doet leven!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan zou je dat toch juist wel erg vinden. Het is de wereld op z'n kop.
Dat sloeg niet daar op, maar op het feit, dat Amanda begon te vertellen, wat de regie van hen verwachtte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:20 schreef chufi het volgende:
Zou het nu eens voor de eerse keer doen met Shanty??
H: condooms liggen ....lalala
Ze zijn dronken, geil en jaloersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef yvonne het volgende:
Hebben die vrouwen daar nou totaal geen eigenwaarde?
neuken met núl-núl om dubbel lul "jaloers"te maken? En daarna mag núl-núl weer over neukia heen?
Wat een gedoe.
Dat is een plan om aan Dennis te gaan vertellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:24 schreef BsJanssen het volgende:
Luc tegen Huub (waar ook Brian bij staat): "Niemand mag dit weten, maar ik heb echt gevoelens voor Shanti"
Luc: "Dus ik wil niet dat je gaat kloten!"
hij vergeet ons streamers volgens mij
Wordt tijd dat de Marokkaanse gemeenschap weer eens wat van zich laat horen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef yvonne het volgende:
Hebben die vrouwen daar nou totaal geen eigenwaarde?
neuken met núl-núl om dubbel lul "jaloers"te maken? En daarna mag núl-núl weer over neukia heen?
Wat een gedoe.
Die zijn te druk in Slotervaartquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de Marokkaanse gemeenschap weer eens wat van zich laat horen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |