Erg simplistisch om de ma de schuld te geven van de daden van haar volwassen dochterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef riri het volgende:
moeder van nadia...wees trots op uw dochter...u hebt het prima gedaan...not dus....en die van dennix idem dito
Is die Shanty gewoon een prostituee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Pfff, "Shanti is hier om jou een leuke tijd te bezorgen".
1% moet nu uitspreken waarom Shanti hier is.
"Doe je ding, ik neem je niets kwalijk".
TopOP!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS #2706] Streamkijkers zweten, bloed, zweet en tranen...
Er bestaat alom verbazing over hoe het mogelijk is dat de redactie van DGK het toch maar presteert om de minst populaire bewoner van het huis evengoed 100% in beeld te houden. De irritatie groeit. Fok! onderneemt actie!
Het lukt ons natuurlijk om de COS te vullen zonder die impopulaire nog maar 1 keer bij naam te noemen! Mocht u toch dringend* de behoefte hebben over ze te schrijven, refereer dan alstublieft naar de impopulariteitspercentages 1% en 0%.
Dennis is jarig![]()
maar hij noemt zijn dronken tor nu een fucking idioot![]()
Je zou het haast denken. Of het moet 'r hobby zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is die Shanty gewoon een prostituee?
Precies, alleen sukkeltje vergeet dat af en toe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef rooie3 het volgende:
Hoppa en weer fluisteren.We worden gewoon in de maling genomen.Die twee voeren gewoon een opdracht uit en wij trappen erin
Dat gegiegel tussen door vind ik dan weer niet zo overtuigend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef riri het volgende:
weer dat fluisteren van die twee
hoog tijd dat ze er een dikke boete voor aan hun broek krijgen
Als alles dus nep is dan weten we nu de reden dat dit gefluister wordt toegestaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef diedirk het volgende:
Er werd net weer zolang gefluisterd!!!
Redactie hoelang gaan jullie dit pikken!?!?!!!
Word echt tijd dat we gewoon echt niks meer over hun schrijven.We worden echt bedonderd en dat gaat ten koste van de andere 5 spelers.Hele dag zijn ze op de streams en het half uurtje tv is ook voor hun.Ik zou zeggen boycotten die twee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, alleen sukkeltje vergeet dat af en toe.![]()
als ze iets niet kunnen is het spelen...zijn ze nog te dom voor....erge is...ze zijn gewoon zichzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
0% geeft 1% een hint, doe iets leuks met haar, dans met d\'r.........
Het is echt 1 groot toneelspel tussen die 2 en iedereen trapt erin.
Donderdag zal Nadia het waarschijnlijk allemaal vertellen, die 2 spelen dit dat het een lieve lust is!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef fredfik het volgende:
wie of wat is die Shanty eigenlijk??????
Geloof dat je met gewoon 'mediageil zijn' tegenwoordig ook al een heel eind kunt komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
Shanti gooit er een paar wulpse bewegingen tussendoor.
Ik wil ze nog niet eens als collectant aan mijn deur te hebben staan. Laat staan dat zo'n eentje in mijn auto komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
Ik heb me vanavond heilig voorgenomen dat ik noooooooit in mijn leven wil dansen met een man met een [wit] sjaaltje.![]()
Trusten ruudje...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat schuren met de ingehuurde. Ik geloof dat ik me nu echt fysiek en mentaal ga voor bereiden op de komende werkdag. En het vermoeden dat ik net meende te zien dat Shanti jankte keert mijn maag nu binnenste buiten. Fok! , de groeten.![]()
We worden genaaidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat schuren met de ingehuurde. Ik geloof dat ik me nu echt fysiek en mentaal ga voor bereiden op de komende werkdag. En het vermoeden dat ik net meende te zien dat Shanti jankte keert mijn maag nu binnenste buiten. Fok! , de groeten.![]()
Shanti aan het janken? Omdat 0% geen kunstjes op haar wil doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook, dat was je wel opgevallen he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil ze nog niet eens als collectant aan mijn deur te hebben staan. Laat staan dat zo'n eentje in mijn auto komt.
Ik heb me bedacht 2live.![]()
Hij verslikte zich in zijn drankje toen hij die twee zagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef Ziet het volgende:
heel komisch... hij had haar dus niet gezien whaha
Als ik zou zijn ingehuurd om slagroom te kloppen en ik zou dan stront moeten scheppen dan zou ik ook janken als ik geen andere uitweg had. En wat heeft dat meiske voor uitweg: geen. Ze wordt live voor het blok gezet met 0% .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Shanti aan het janken? Omdat 0% geen kunstjes op haar wil doen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij verslikte zich in zijn drankje toen hij die twee zag![]()
Hij verkloot zo ook steeds de audio van iedereen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
ik hoor 0% gekweel op m'n koptelefoon![]()
Da's toch de (ex) vriendin van Luc?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
waarom? dan wil Nadia hem zeker weten weer terug.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat Shanti die DEnnis helemaal uitwoont
Dan knaltiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat Shanti die DEnnis helemaal uitwoont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |