Kwam jij gisteren niet met Esquire als bron?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:06 schreef Monidique het volgende:
Weekly Standard. Dat is cruciaal.
Ja, en? Weekly Standard is je gebruikelijke crackpotmagazine, met overeenkomende meningen, Esquire een of ander lifestyleblaadje, met daarin een interview met twee voormalige overheidsfunctionarissen. Wat is de relevantie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kwam jij gisteren niet met Esquire als bron?
Er is een verschil tussen een interview met twee voormalige mederwerkers van het Witte Huis, en de mening van een of andere neocon-columnist. Dat is gewoon duidelijk. Al stond het interview in De Waarheid...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Beide zijn nou niet echt van een redelijk niveau, dat was mijn punt.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:15 schreef Autodidact het volgende:
Dat is toch van Bill Kristol, de enige nog levende neocon?
Oh, De Waarheid, dan moet het wel kloppen natuurlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een interview met twee voormalige mederwerkers van het Witte Huis, en de mening van een of andere neocon-columnist. Dat is gewoon duidelijk. Al stond het interview in De Waarheid...
Nou ja, ik zou bij discutabele bronnen eerder vraagtekens zetten bij interviews, want je moet ook maar afwachten of ze het correct verwoorden. Weekly Standard doet volgens mij weinig interviews, gewoon Fok!-frontpagecolumns over hoe Iran Hitler is en Gore ook Hitler en Obama is Hitler en we staan op de rand van de afgrond, maar weinig interviews dus. Esquire, ik ken het nauwelijks, maar ik heb geen reden te twijfelen aan het interview, zeker niet omdat er niets nieuws gezegd werd, in feite, en het geen twee onbekende personen zijn, ze hebben al een aantal interviews en columns geschreven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, De Waarheid, dan moet het wel kloppen natuurlijk...
Je zit nog steeds in de ontkenningsfase hè? Stiekum weet je wel dat Bush niet zo evil is en de Clintons niet zo heilig als de bevooroordeelde Eurabische media doen voorkomen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou bij discutabele bronnen eerder vraagtekens zetten bij interviews, want je moet ook maar afwachten of ze het correct verwoorden. Weekly Standard doet volgens mij weinig interviews, gewoon Fok!-frontpagecolumns over hoe Iran Hitler is en Gore ook Hitler en Obama is Hitler en we staan op de rand van de afgrond, maar weinig interviews dus. Esquire, ik ken het nauwelijks, maar ik heb geen reden te twijfelen aan het interview, zeker niet omdat er niets nieuws gezegd werd, in feite, en het geen twee onbekende personen zijn, ze hebben al een aantal interviews en columns geschreven.
Waar het verhaal over gaat? Ze mochten van het Witte Huis niet zeggen dat er met Iran is onderhandeld, want ja, dat past niet bij Cheney's agenda.
Tijd voor je pilletjes, Klopkoekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in de ontkenningsfase hè? Stiekum weet je wel dat Bush niet zo evil is en de Clintons niet zo heilig als de bevooroordeelde Eurabische media doen voorkomen...
Leuk citaatje van Francis Fukuyama: "The Project for the New American Century - that was just Bill Kristol and a fax"quote:
A.k.a. de man die altijd fout zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:15 schreef Autodidact het volgende:
Dat is toch van Bill Kristol, de enige nog levende neocon?
Heb jij die niet een keer nodig? Je hoeft maar 'Bush' of 'Cheney' te roepen en je komt telkens weer met Nation (Treason zou een betere titel zijn) achtige stukjes aankakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletjes, Klopkoekje.
Ja. Klopkoekje. Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb jij die niet een keer nodig? Je hoeft maar 'Bush' of 'Cheney' te roepen en je komt telkens weer met Nation (Treason zou een betere titel zijn) achtige stukjes aankakken.
Dat was in een interview met The Independent en die zijn al net zo fout als Weekly Standard, The Nation of dat knipselkrantje van Van Weezel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Leuk citaatje van Francis Fukuyama: "The Project for the New American Century - that was just Bill Kristol and a fax"
Wat een onzin, Klopkoek. Fukuyama heeft het zelfs op de Nederlandse publieke omroep herhaald, in tegenlicht. Nice try.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was in een interview met The Independent en die zijn al net zo fout als Weekly Standard, The Nation of dat knipselkrantje van Van Weezel.
Oké als ie dat ook nog een keer live op TV heeft gezegd zal het wel waar zijn. Natuurlijk laffe actie van hem: je handen ervan af trekken als de stroming opeens minder populair wordt. Dat had ie maar eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een onzin, Klopkoek. Fukuyama heeft het zelfs op de Nederlandse publieke omroep herhaald, in tegenlicht. Nice try.
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27786374/
Denk je echt dat dat erachter zit? Die man wil gewoon z'n reputatie niet te grabbel gooien en voorkomen dat hij bekend komt te staan als de Carl Schmitt van de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:52 schreef Autodidact het volgende:
Ja, het is heldhaftiger je fouten niet te erkennen.
quote:goed nummer niet gek dat hij beroemdt is geworden!!!!
Ik claim niks te weten over zijn motivatie, maar ik zie er nou niet bepaald een meesterbedrieger in...misschien denkt hij echt dat het tot iets gegroeid was dat hij zich er niet kan vinden. Misschien niet..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat erachter zit? Die man wil gewoon z'n reputatie niet te grabbel gooien en voorkomen dat hij bekend komt te staan als de Carl Schmitt van de 21ste eeuw.
Dat is wat hijzelf beweert maar als je gaat kijken wat er in de periode 1997-2000 uit PNAC is gerold dan heeft Bush daar nog geen 10% van gerealiseerd. Dus ik heb m'n twijfels maar zeker weten doe je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik claim niks te weten over zijn motivatie, maar ik zie er nou niet bepaald een meesterbedrieger in...misschien denkt hij echt dat het tot iets gegroeid was dat hij zich er niet kan vinden. Misschien niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |