Ik weet niet of ik moetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel een feit, dat heel veel syndromen mensen maar wordt aangepraat.
Jij komt echt onder een steen vandaan. Een prototype blanke intellectueel, geen idee wat er in de maatschappij speelt. Jij moet op het binnenhof gaan werkenquote:
Het is echt wel een feit. Komt ook door de televisie hoor, dat jonge ouders onbewust al die verhaaltjes interpreteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moetof
![]()
Kiezen jullie eens voor me, POLbewoners?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Pas op met iemand te snel 'intellectueel' noemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij komt echt onder een steen vandaan. Een prototype blanke intellectueel, geen idee wat er in de maatschappij speelt. Jij moet op het binnenhof gaan werken![]()
Ik woon onder een steen maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Als klein meisje was dit waarschijnlijk één van mijn favorieten geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is het niet de bom, voor een kinderboek?
Nee, iedere generatie medici heeft z'n eigen classificatie van bepaalde ziektebeelden, en naar gelang de mode wordt je in een bepaald 'hokje' ingedeeld. Hoewel ik eerlijk gezegd hoop dat er de komende twintig, vijftig jaar dingen gaan uitkristalliseren, omdat we begrijpen hoe allerlei neurlogische systemen op elkaar ingrijpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel een feit, dat heel veel syndromen mensen maar wordt aangepraat.
Gezellig dat jij toch altijd weer blanken afzeikt. Welke kleur had jij ook alweer?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij komt echt onder een steen vandaan. Een prototype blanke intellectueel, geen idee wat er in de maatschappij speelt. Jij moet op het binnenhof gaan werken![]()
Als ik zeg intellectueel, dan bedoel ik voornamelijk de mensen die zichzelf zo intellectueel vinden, zegmaar de mensen die af en toe door de NRC bladeren en roepen dat ze niet weten wie Linda de Mol is, omdat ze altijd naar de BBC kijken en soms zelfs `s morgens Sherry uit een koffie kopje drinkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Pas op met iemand te snel 'intellectueel' noemen.
Dit is gewoon rancune na mijn afzeikerij van jouw olijfkleurige kliklaminaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als klein meisje was dit waarschijnlijk één van mijn favorieten geweest.
Volgens mij heb je dan wel een goede psychiater getroffen. D'r zijn er zat die 'n patient in een hokje duwen, de daarbij horende medicatie voorschrijven, en dan vervolgens raar opkijken als de patient 'toch net een iets complexer ziektebeeld heeft'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
Ja, maar het probleem is de praktijk. Toen mijn oom nog maar net door twee loeisterke broers tegengehouden kon worden met een mes in de hand omdat mijn oude fragiele oma hem "expres had verwekt tijdens de nazi's, op een datum die kaballistisch voor onheil zorgde", was er ook eens een psychiater die zei: "Ja, schizofrenie bestaat niet, eigenlijk". Dan sta je wel even te kijken naar je platgespoten oom.![]()
Helemaal niet! Mij zul je niet snel kleine meisjes zien betichten van wansmaak.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit is gewoon rancune na mijn afzeikerij van jouw olijfkleurige kliklaminaat.
Ska zuigt. Ik had het over mainstreamnummers, vooral uit de '80's en '90's.quote:
Het blijft soms gewoon gissen. Je kunt wel een hypothese vormen over de mate waarin een bepaald syndroom genetisch bepaald is (en da's ook de makkelijkste weg) maar zolang die genetische afwijking ook voor andere syndromen gevonden wordt, is de conclusie nooit echt valide.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, iedere generatie medici heeft z'n eigen classificatie van bepaalde ziektebeelden, en naar gelang de mode wordt je in een bepaald 'hokje' ingedeeld. Hoewel ik eerlijk gezegd hoop dat er de komende twintig, vijftig jaar dingen gaan uitkristalliseren, omdat we begrijpen hoe allerlei neurlogische systemen op elkaar ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |