Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef coltje87 het volgende:
Ik ga over een half uur naar de stad, hoop niet dat ik dan met lege handen sta..
2 Uur pas? Balen. Dan eerst maar een uitgebreide lunch, en naar stomme winkels waar ik toch nooit slaagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bij
Je hebt in ieder geval een diplomaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Vandaag mijn laatste keer stufi...
Dan blijf ik achter met een diploma, en een torenhoge studieschuld...
He bah dat meen je nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bij
Nee hoor. Als je je opleiding afmaakt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb het iig ook nog niet. Maar die basisstudiefinanciering van 70 euro per maand hoef je toch niet terug te betalen als je klaar ben? Ik heb namelijk geen aanvullende leningen en dat soort ongein.
Dat mocht ook wel na 8 jaar (studie is 5 jaar..)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een diploma
Dat word dus een hoop terugbetalen. Waarom niet nog even je opleiding afmaken danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik volgende maand.
Alleen dan zonder diploma. En met een doorlopende maximale lening.
ik zou er niet van uit gaan als iemand anders het op zn rekening heeft staan dat jij het dan ook hebt, want er zat vorige keer ook een dikke 2 uur tussen toen er werd gemeld dat het erop stond, en bij mij pas later..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:36 schreef Knoflook het volgende:
Als iemand dadelijk ff seintje kan geven als het er op staat... Kank de auto pakken en tanken
Heb verdomme mn postbank w8woord fout gedaan dus moet 5 dagen w88 voordat ik er weer op kan
Waag het eropquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zou er niet van uit gaan als iemand anders het op zn rekening heeft staan dat jij het dan ook hebt, want er zat vorige keer ook een dikke 2 uur tussen toen er werd gemeld dat het erop stond, en bij mij pas later..
Hier ook niet. Normaal ontvang ik het rond een uurtje of 1 geloof ik.quote:
ik zit bij rabo,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hier ook niet. Normaal ontvang ik het rond een uurtje of 1 geloof ik.
Ik word nu wel een beetje ongeduldig.
hoop t nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Snad het volgende:
Wordt het lesgeld eigenlijk op dezelfde dag afgeschreven of niet?
Die datum verschilt per onderwijsinstelling denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Snad het volgende:
Wordt het lesgeld eigenlijk op dezelfde dag afgeschreven of niet?
* Het volledige bedrag per automatische incasso: Hiermee geef je dequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die datum verschilt per onderwijsinstelling denk ik.
Bij mij is dat nog nooit gebeurt. Zowel bij m'n vorige opleiding als m'n huidige studie.
K betaal ook in termijnen, k had per ongeluk het verkeerde hokje aangekruistquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:27 schreef tequi3 het volgende:
Stagevergoeding + Stufi.. jammer alleen dat er ook weer 248 euro lesgeld afgaat (termijnen)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Viro het volgende:
[..]
K betaal ook in termijnen, k had per ongeluk het verkeerde hokje aangekruistAnders was ik er in 1 keer vanaf
Dat meen je niet !?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:40 schreef Ludacriss het volgende:
Vorig schooljaar was de postbank aardig snel en stond het om 12 uur er al op. Tegenwoordig komt het pas rond 16 uur... dus nog even wachten voor de postbank klanten :S !
ik schrok me kapot toen ik dat lasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:24 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon niets meer! Ik heb het bij Rabo al 2,5 uur binnen![]()
ABN, binnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:30 schreef Wesloy het volgende:
bij mij is hij ook nog niet binnen (ABN) iemand van ABN wel ?
24-10-2007 by 4860.29.875 KONINKLIJKE AHOLD NV bijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:40 schreef Renesite het volgende:
24-10-2007 by INFORMATIE BEHEER GROEP bij ¤ 352,60
24-10-2007 by KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 426,74
GhihihiAls student hier van rondkomen
Tressss moeilijk
!!
!
heb net AMD Athlon 64 X2 5000+ gekocht, en merk helemaal geen verschilquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef zquing het volgende:
.. Ik wil vandaag nog mn nieuwe pc bestellen
![]()
ik heb het ook nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
ben ik nou echt de enige die het nog niet heeft![]()
Yep.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef tonks het volgende:
Is die site van ABN nou stuk? Is wel binnen hier trouwens
edje belt met de rabobankquote:
roflquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
edje belt met de rabobank
stond er om half 2 al op
ik moest me opnieuw inloggen n shizzle
ed=dom
www.ib-groep.nlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:28 schreef Grimm het volgende:
wiedermal! hoeveel college geld gaat er straks af?
dat had ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Hehehe, aan mijn saldo te zien staat het er al wel op maar de overschrijving staat nog niet beschreven.
(postbank)
Mailenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb het binnen maar 50 euro te weinig.
Heb gelijk even een mailtje gestuurd![]()
Nog nooit problemen mee gehad, ik zal wel de enige zijnquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Grimm het volgende:
ik krijg altijd nooit antwoord per mail
23 november..quote:Op maandag 5 november 2007 21:31 schreef Grimm het volgende:
Wanneer krijgen we weer centenhet is alweer op
nog 1 weekend maar joaquote:
Voor het weekend, altijd handig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:16 schreef Jaytonism het volgende:
Vrijdag toch? Of toch donderdag?
Of als het kerst is.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:32 schreef Viro het volgende:
Altijd op de 24ste van de maand![]()
Tenzij de 24ste op een zaterdag of zondag valt, dan krijg je het automatisch op de vrijdag voor de 24ste![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bijna [afbeelding] i needs money
Eerste keer uitwonende beursquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Komt-ie dan he komt-ie komt-ie dan he?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets nieuws voor mijGewoon weer 352 euro
!
Ik alleen basis + aanvullendquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:maar wel een collegegeldkredietleninkje
Maar ik heb al mijn rekeningen enzo alweer betaaldquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb avndaag al 500 loon gekregen en had nog 270 over &*kuch*
van afgelopen maand? of van december? mijn rekeningne van december zijn nog niet eens binnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik heb al mijn rekeningen enzo alweer betaald![]()
Nah, mijn ouders geld gegeven voor een aantal dingetjes (auto blaablaa) geld op zij voor school, een rekening voor school, auto heeft weer benzine...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van afgelopen maand? of van december? mijn rekeningne van december zijn nog niet eens binnen
Internetbankieren?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb nog 23 euro en ik heb dit weekend 25 euro nodig. Moet ik morgen helemaal naar de bank om 2 euro over te maken, dan weer 25 pinnen.
Oja, de bank zit naast me. Ben bang dat ik het morgen nog niet heb anders.
Je kent het fenomeen internet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb nog 23 euro en ik heb dit weekend 25 euro nodig. Moet ik morgen helemaal naar de bank om 2 euro over te maken, dan weer 25 pinnen.
Oja, de bank zit naast me. Ben bang dat ik het morgen nog niet heb anders.
Das altijd zoquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:49 schreef motorbloempje het volgende:Postbank
wel raar though..
want mijn saldo is + stufi
maar zie het niet in de 'afschriften' staan![]()
nou ja, who cares, zolang het saldo maar goed is
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:03 schreef tonks het volgende:
Abn ook al binnen?
Heb je stront in je ogen of watquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef donroyco het volgende:
En en ABN dan?
Het staat eropquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen of wat
Huh. wat is dat?quote:
dat heb ik met sexquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:01 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind de voorpret leuker als de stufi zelf.
En december is al zo'n dure maand. Kunnen ze het in december niet gewoon wat eerder overmaken?quote:
Jij wel, wij niet in januari weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Loontjah het volgende:
Klopt het dat je deze maand geen deel van de studie geld hoeft te betalen?
volgende wek hejt aquote:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)udiefinanciering.aspquote:Op maandag 17 december 2007 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij komt het toch donderdag of vrijdag? Vanwege de kerst etc.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 17 december 2007 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)udiefinanciering.asp
21ste deze maand
Salaris 21ste, stufi 21stequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:16 schreef parselmouth het volgende:
Leuk altijd dat alles in december eerder komtM'n salaris komt ook morgen al ipv de 23e!
Nieuwe zorgtoeslag-tarieven-brief niet gehad?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:37 schreef parselmouth het volgende:
Het komt toch ook altijd pas op z'n vroegst om 11 uur?
Hebben jullie trouwens ook meer zorgtoeslag gekregen dan normaal?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:38 schreef 9christensen het volgende:
stufi erbij, schoolgeld eraf
Ja? Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef Addict89 het volgende:
ABN binnen.
Daar hoopte ik stiekem ook op..quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Konden ze niet even een December extraaatje geven?
Voor niets gaat de zon op denkquote:
Zelfs die heb ik vandaag niet gezienquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op denk
Ik mis ergens 350 ¤ in hun storting.........stelletje homo'squote:Op vrijdag 21 december 2007 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
jaja het is binnen..
alleen basisbeurs.. maar die paar euro zijn toch mooi meegenomen
Same here, maar je hoeft hem pas vanaf 2008 echt te gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Stufi krijg ik gewoon netjes op tijd binnen, maar ik krijg die studenten ov-chipkaart maar niet! In september al aangevraagd, tweede pasfoto ingeleverd. Er werd gezegd dat ik hem aan het einde van het jaar binnen zou krijgen, maar ik heb nog steeds niks. Niet dat ik hem nodig heb, maar toch
Ik heb mijn 2e pasfoto bij mijn ov van 2006 sl ingeleverd en nog steeds geen ov-chipkaart dus het kan nog even durenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Stufi krijg ik gewoon netjes op tijd binnen, maar ik krijg die studenten ov-chipkaart maar niet! In september al aangevraagd, tweede pasfoto ingeleverd. Er werd gezegd dat ik hem aan het einde van het jaar binnen zou krijgen, maar ik heb nog steeds niks. Niet dat ik hem nodig heb, maar toch
dan had je net als ik helemaal geen recht op studiefinancieringquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Stufi erop, zorgtoeslag erop, salaris erop.
Ik ben rijk
WTF ik heb 'm ook al een jaar geleden ingeleverd, maar volgens die site nog niet idd!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Same here, maar je hoeft hem pas vanaf 2008 echt te gebruiken.
Op studentenreisbewijs.nl kan je checken of je een tweede pasfoto in heb geleverd. Ik heb dat gedaan, maar die site zegt van niet. Dat was ook al ergens in september.
Ik vraag me af wat ze met die enorme berg pasfoto's doen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helaas, je 2e pasfoto is niet in ons bezit.
Alleen als we een tweede pasfoto van je hebben, kan er een OV-chipkaart voor je worden gemaakt. Ga dus alsnog even naar het postkantoor en lever je (goed gelijkende) pasfoto daar in. Dan krijg je je Studenten OV-chipkaart vanzelf thuis gestuurd als de poortjes op stations en perrons in gebruik worden genomen.
Ik heb d'r al wel 3 afgegeven ofzo![]()
Volgens mij fapt de baliemedewerkerster d'r op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze met die enorme berg pasfoto's doen..![]()
Heb er ooit 1 afgegeven en dat was 2-3 jaar geleden, die wil ik dus niet op mijn ov-chipkaart hebben, als daar al een foto op komt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgens mij fapt de baliemedewerkerster d'r op.
Ik moet huur, kleding, bierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ga werkendan hoef je er niet op te wachten
En kmoet toch 250 ballen schoolgeld betalen dus veel blijft er niet over
Zorgtoeslag = 47 euro toch? Bij mij iig welquote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme, dat krijg je als je alleen al met oud en nieuw je complete studiefin + zorgtoeslag over de balk gooit!Wat voelde ik mij kut die volgende dag!
Maar goed, nog 6 dagen en dan hebben we 30 eu binnen(bohh gaek, daar kan ik echt wel veel baron halve liter blikken voor kopen! )
Jup, ik weet dat we keihard genaaid worden dit jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: vergeet even niet dat die 10 ŕ 15 euro die je nu extra krijgt ruimschoots gecompenseerd wordt door het feit dat je 255 euro no-claim niet terug krijgt maar ondertussen wel 150 euro eigen risico moet betalen! Eigenlijk dus 400 euro achteruit, en zo'n 150 euro 'vooruit'. Per saldo dus nog steeds voor 250 euro het schip in. Just to remind you
Dat klopt niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: vergeet even niet dat die 10 ŕ 15 euro die je nu extra krijgt ruimschoots gecompenseerd wordt door het feit dat je 255 euro no-claim niet terug krijgt maar ondertussen wel 150 euro eigen risico moet betalen! Eigenlijk dus 400 euro achteruit, en zo'n 150 euro 'vooruit'. Per saldo dus nog steeds voor 250 euro het schip in. Just to remind you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |