Die banenkrant is gratisquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef Appelperenstroop het volgende:
Het lijkt mij dat je als werloze weinig geld heb voor een abbonoment op een banenkrant, terwijl je 95% van de vacatures die daarin staan, ook gewoon op internet kan vinden.
Maar al met al is het een goede actie. Pizza is immer kwaliteitsvoer!
Boeie. Ik ben ook niet afgestudeerd, vul gewoon wat anders in en golfer eet ook gratis pizzaquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef golfer het volgende:
Kutkrantje. Discrimineert op leeftijd, dus geen gratis Pizza voor mij.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 01:01 schreef PizzaSalami het volgende:
NY Pizza heeft smerige rommel. Mijn adresgegevens zijn me iets meer waard.
Whehehe. En nu gaan ze je van de Volkskrant lekker lastigvallen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:17 schreef Coam het volgende:
Hahaha, nou, meegedaan met de "geweldige" actie.
De pizza was wel gratis, maar onder de 8 euro kwamen ze niet bezorgen, dus moest ik er toch nog een extra bestellen.
Leuke actie van New York Pizza.
Zo lang ie maar boven de 8 euro is die je besteld hebt klopt dat inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:19 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg gewoon een gratis pizza incl bezorging
Dat was ie wel..quote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lang ie maar boven de 8 euro is die je besteld hebt klopt dat inderdaad.
Directquote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Saira het volgende:
Ik zit te zeuren.. maar hoelang na de aanvraag kregen jullie hem binnen?
Heb namelijk erg zin in een pizza..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |