Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef coltje87 het volgende:
Ik ga over een half uur naar de stad, hoop niet dat ik dan met lege handen sta..
2 Uur pas? Balen. Dan eerst maar een uitgebreide lunch, en naar stomme winkels waar ik toch nooit slaagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bij
Je hebt in ieder geval een diplomaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Vandaag mijn laatste keer stufi...
Dan blijf ik achter met een diploma, en een torenhoge studieschuld...
He bah dat meen je nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit. Meestal is het er rond 2 uur pas bij
Nee hoor. Als je je opleiding afmaakt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb het iig ook nog niet. Maar die basisstudiefinanciering van 70 euro per maand hoef je toch niet terug te betalen als je klaar ben? Ik heb namelijk geen aanvullende leningen en dat soort ongein.
Dat mocht ook wel na 8 jaar (studie is 5 jaar..)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een diploma
Dat word dus een hoop terugbetalen. Waarom niet nog even je opleiding afmaken danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik volgende maand.
Alleen dan zonder diploma. En met een doorlopende maximale lening.
ik zou er niet van uit gaan als iemand anders het op zn rekening heeft staan dat jij het dan ook hebt, want er zat vorige keer ook een dikke 2 uur tussen toen er werd gemeld dat het erop stond, en bij mij pas later..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:36 schreef Knoflook het volgende:
Als iemand dadelijk ff seintje kan geven als het er op staat... Kank de auto pakken en tanken
Heb verdomme mn postbank w8woord fout gedaan dus moet 5 dagen w88 voordat ik er weer op kan
Waag het eropquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zou er niet van uit gaan als iemand anders het op zn rekening heeft staan dat jij het dan ook hebt, want er zat vorige keer ook een dikke 2 uur tussen toen er werd gemeld dat het erop stond, en bij mij pas later..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |