Gewoon, een aanvaller erbij omdat Feyenoord achter staat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Lee onze messias isHij heeft vorige keer in 30 minuutjes alleen maar uitgeblinkt in ruzie maken...
Het middenveld wordt nu al overlopen. Gooi er nog een aanvallend ingestelde middenvelder in en Feijenoord kan net zo goed gaan douchen. Dat 'schijterige' voetbal heeft puur te maken met het feit dat de spelers zelf geen druk zetten en zich de wil van Twente laat opleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Was ook wel te verwachten dit, als je telkens slecht speelt krijg je een keer het deksel op je neus. Snap ook het opstellen Buijs niet. Dat betekent dat je verdedigender gaat spelen.
Waarom niet een speler opstellen die net zoveel aanvallende kwaliteiten heeft als Hofs? Lee of Wijnaldum bijvoorbeeld. Werkt dat niet dan kun je altijd nog Buijs opstellen.
Dit is veel te schijterig, en dat wordt nu afgestraft. Hoop dat ze t nog om kunnen draaien na rust maar met deze 11 gaat dat niet lukken ben ik bang.
2-0 danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Tweede helft is al en stuk beter, maar daar heb je geen reet aan als het nog steeds 1-0 is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Tweede helft is al en stuk beter, maar daar heb je geen reet aan als het nog steeds 1-0 is.
Omdat Lucius niet bijsluit en Huysegems zo vrij kan inkoppen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom staat Huijsegems zo vrij?
Heb toch liever een Playstation-spelendde 'Bijlmerboy' die wel wakker is...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Lucius niet bijsluit en Huysegems zo vrij kan inkoppen.
Net zoals bij de 1-0 overigens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat was vorig seizoen onze aanvoerderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar m'n internet verbinding is te traag, maar ik geloof dat ik weinig misquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vind ¤4,50 teveel voor de wedstrijd?
Dat kunnen ze nu net zo goed ook, en toen speelden we ook nog met Buijs...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Het middenveld wordt nu al overlopen. Gooi er nog een aanvallend ingestelde middenvelder in en Feijenoord kan net zo goed gaan douchen. Dat 'schijterige' voetbal heeft puur te maken met het feit dat de spelers zelf geen druk zetten en zich de wil van Twente laat opleggen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Met dit stelletje slappelingen gaan wij dus geen kampioen worden.
1 pinguin maakt nog geen winter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is de hosanne stemming van de afgelopen maanden?
?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
idd optyven met die kutjodenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Houden we het hier gezellig? Trollende Ajacieden alvast graag wieberen.
Sjesus, je mag hier ook niks, dat van mij word weg gehaald, en dat van die joden mag blijven staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Houden we het hier gezellig? Trollende Ajacieden alvast graag wieberen.
Hosanna stemming?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Sjesus, je mag hier ook niks, dat van mij word weg gehaald, en dat van die joden mag blijven staan.
Mooi kut, er is nog een lange weg te gaan, maar dat wisten we. Volgende week maar recht zetten en dan moeten we er week erop er echt staan!quote:
Dramatisch inderdaad, maar het seizoen duurt nog lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Met dit stelletje slappelingen gaan wij dus geen kampioen worden.
Dat lijkt na vanaond en vorige week tegen Excelsior al weer een eeuwigheid geleden .quote:Maar ik zou me als Feyenoord fan absoluut nog geen zorgen maken want je ziet hoe ze Roda wegspelen en Utrecht etc. Deze ploeg is echt wel tot iets in staat
pwnedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
Niet vragen om het vertrek van trainer en/of bestuur omdat je 1e staat in de comptetie is idd een hosanna-stemmingquote:
Pech dat je zo'n Lucius in de basis hebt ja die 100 % schuldig is aan dat tegendoelpunt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook wel een beetje "pech" natuurlijk.
Wat dat al na het onterecht afgekeurde doelpunt van Twente?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook wel een beetje "pech" natuurlijk. Op het moment dat Feyenoord na rust de 1-1 lijkt te gaan maken scoort Twente aan de andere kant.
100% schuldig aan beide doelpunten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pech dat je zo'n Lucius in de basis hebt ja die 100 % schuldig is aan dat tegendoelpunt.
Toch tijd om hem eens uit de basis te gooien per volgende week. Wat zijn de alternatieven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
100% schuldig aan beide doelpunten.
Greene. Zolang hij geen wedstrijd vernaggelt mag hij het van mij wel proberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Toch tijd om hem eens uit de basis te gooien per volgende week. Wat zijn de alternatieven?
Ja want ze hebben thuis dit seizoen al maarliefst 0 keer gewonnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar goed, Utrecht wint morgen met gemak lijkt me, dus nu maar hopen dat PSV nog punten laat liggen.
in wedstrijden tegen ajax hebben ze toch altijd iets extra'squote:Op zondag 28 oktober 2007 04:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want ze hebben thuis dit seizoen al maarliefst 0 keer gewonnen![]()
Wat ben je toch een zielig mannetje, net of het de schuld van Mols is dat Feyenoord heeft verloren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Godverdomme, wat moest die tyfus-Mols in het veld? Die was toch geschorst?![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:02 schreef Steven184 het volgende:
Gewoon lekker rustig blijven. Lekker boeiend dat we hier verliezen. Tuurlijk baal ik er ook van, maar dit seizoen moeten we ons niet druk gaan maken als we een keer verliezen. Zeker niet tegen een Twente, dat gewoon een goed elftal heeft.
Ik blijf het zeggen. Dit jaar gewoon lekker voetballen en zien waar we uitkomen. Geen enkele druk zit erop en vanaf volgend seizoen doorgroeien naar structurele topplaatsen.
Ik zeg over gisteren 1 ding: Lucius pleur op en keer nevernooit terug!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef foetre het volgende:
Weer Lucius kuthond
quote:Feyenoord denkt aan extra verdediger
Geschreven door Robert Smid op zondag, 28 oktober om 10:46
Gisteren werd het trieste nieuws bekend dat Ron Vlaar hoogstwaarschijnlijk het hele seizoen uitgeschakeld zal zijn. De verdediger kampt met een zwaardere knieblessure dan gedacht en zal snel operatief geholpen worden.
"Het is helaas noodzakelijk dat Vlaar onder het mes moet vanwege zijn blessure. We kunnen er van uit gaan dat hij dit seizoen niet meer in actie zal komen voor Feyenoord," liet trainer Bert van Marwijk weten. "Voor een kruisbandoperatie staat een periode van zes tot negen maanden voordat deze weer volledig fit is. Neem als voorbeeld Leonardo van Ajax, die is ook nog altijd niet terug."
Momenteel staat André Bahia samen met aanvoerder Kevin Hofland in het hart van de verdediging. Daarnaast zijn Serginho Greene en jongeling Jordy Buijs ook beschikbaar als centrale verdediger. Toch denkt Van Marwijk dat het verstandig is om na te denken over een extra speler voor de achterste linie. "Misschien dat we in januari een verdediger aan de selectie moeten toevoegen."
Sukkelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Godverdomme, wat moest die tyfus-Mols in het veld? Die was toch geschorst?![]()
Nee, dat was Lucius z'n schuld. Maar ik snap absoluut de toegevoegde waarde van Mols niet, nog liever dan dat ze die Hagary minuten laten maken ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zielig mannetje, net of het de schuld van Mols is dat Feyenoord heeft verloren.
In zo'n vroeg stadium kun je nog niet spreken over een positie vasthouden, dat kan pas na de winterstop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
Het lukt Feyenoord maar steeds niet om de koppositie vast te houden?
Geeft het ze toch te veel druk?
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou niet weten wat van Marwijk kwalijk genomen moet worden...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:17 schreef EnactedChaos het volgende:
Als we het de spelers kwalijk mogen nemen dan ook zeker van Marwijk. Er wordt telkens slecht begonnen aan een wedstrijd. Twente had de lef hier meteen wat tegenover te zetten, waar de vorige tegenstanders dit niet durfden. Zie hier het resultaat.
Er wordt idd telkens slecht begonnen aan de wedstrijd, maar of dit van Marwijk kwalijk te nemen is weet ik niet...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:17 schreef EnactedChaos het volgende:
Als we het de spelers kwalijk mogen nemen dan ook zeker van Marwijk. Er wordt telkens slecht begonnen aan een wedstrijd. Twente had de lef hier meteen wat tegenover te zetten, waar de vorige tegenstanders dit niet durfden. Zie hier het resultaat.
Deze reactie van jou is anders ook niet verassend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou niet weten wat van Marwijk kwalijk genomen moet worden...
Maar ach, jij was toch al geen liefhebber van Bert, dus verrassend is het niet wat je zegt.
Dat hij z'n spelers niet als mannen laat voetballen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou niet weten wat van Marwijk kwalijk genomen moet worden...
Maar ach, jij was toch al geen liefhebber van Bert, dus verrassend is het niet wat je zegt.
We worden nu al totaal overlopen op het middenveld. Zet een Engelaar tegenover De guzman, en je maakt geen schijn van kans. Buijs moest er gewoon in. tegen een team als Twente kan je ook niet met 1 aanvaller en 3/4 schaduwaanvallers spelen, tenzij je een bikkel hebt die de gaten kan vullen en de mannetjes perfect op de juiste plaats zetten. Daarbij, Bert heeft geen mogelijkheid tot grote tactische wisselingen gezien de samenstelling van onze, te smalle, selectie. Ik ben geen Bert-fan, maar dit is kul.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:33 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
We hebben nog geen hele wedstrijd goed gespeeld. Spelen zonder risico, zonder durf. Zelfs tegen de nummer laatst. Ik zie na de wedstrijd tegen excelsior al dat dit zou gebeuren. Nou, als een lullo zoals ik dat zie moet hij het zeker zien. Maar hij doet er vervolgens niks mee. Ok, Hofs kan niet spelen... Maar moet Buijs dan zijn vervanger zijn? Ik vind dat een rare keuze omdat je hierdoor verdedigender ingesteld bent, terwijl dat onze zwakste linie is. Daar moet je dus zo ver mogelijk vandaan spelen. Ook heeft hij tijdens de wedstrijd (bij mijn weten) niks gedaan om het tij te keren. Geen tactische verandering ofzo, geen wissel (behalve toen het al te laat was)...
Dat merk je het hele seizoen al. Het ligt aan de selectie, maar ook aan Bert. Die lijkt geduld tonen en geloven in je eigen klasse al meer dan genoeg te vinden, in plaats van aanjagen, en uitdelen als het nodig is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:17 schreef Boyce het volgende:
Ik ben het eens met Steve. Feyenoord heeft veel meer voetballende klasse als Twente, maar ze waren gisteren te lief.
Het elftal mist een paar dragende cultfiguren zoals in de jaren 90. Ik had gehoopt dat Buys het in potentie zou zijn, maar het komt er niet ooit nog uit, vrees ik. En Makaay is de vedette, maar ook de ideale schoonzoon helaas.
Ligt dat niet meer aan de spelers zelf. De eerste tien minuten van de tweede helft voetbalde ze zoals ze een hele wedstrijd moeten voetballen. Ik kan niet verklaren, waarom dat niet gebeurd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:12 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat hij z'n spelers niet als mannen laat voetballen?
Wat weten ze zelf al wel?quote:Dat hij na elke wedstrijd zegt; 'maar dat weten m'n spelers zelf ook al wel' alsof een goede selectie geen trainer nodig heeft?
Feijenoord is Feijenoord al dik 12 jaar niet meer als je zo gaat redeneren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef Steve_I. het volgende:
Feyenoord is Feyenoord niet meer wat mij betreft. We hebben een leuk elftal, maar we missen, zoals ik eerder al zei, de vechtlust, de over mijn ljik mentaliteit, en een stel bikkels tussen al die 'slimme' en 'technische' spelers. Koeman heeft Buijs vorig jaar verziekt door hem keihard af te zeiken zodra hij iemand ook even aaide. Zet die kerel buiten z'n trainingen ook nog ff op kickboksen en geef hem een hormoonbehandeling, laat hem fit genoeg worden om een marathon in 2,5 uur te lopen, en zet hem daarna in de basis![]()
Juist, ik neem dan ook aan dat ze met hem bezig zijn, anders hebben Bert en Bosz ECHT een plaat voor hun kop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Zo'n Engelaar zou Feyenoord heel goed kunnen gebruiken.
En waar moet de Guzman dan spelen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Zo'n Engelaar zou Feyenoord heel goed kunnen gebruiken.
De waarheid ligt natuurlijk in het midden, maar ik denk dat het ook deels aan Van Marwijk ligt. Hij sluit elk negatief praatje af met het zinnetje dat de spelers zelf ook al wel weten wat ze slecht doen, alsof ze totaal een sturing nodig hebben en een elftal hebben wat alles kan. Ook vind hij het geduld en het zoeken naar een gaatje blijkbaar genoeg 'met zo'n goede selectie'. Al vanaf het begin wordt er op gewezen dat Feyenoord z'n geduld niet verliest etc. Dat is leuk en aardig, maar met alleen afwachten kom je er niet, soms moet je ook dingen afdwingen met fel spel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan de spelers zelf. De eerste tien minuten van de tweede helft voetbalde ze zoals ze een hele wedstrijd moeten voetballen. Ik kan niet verklaren, waarom dat niet gebeurd.
De bal moet veel sneller rouleren en ik weet zeker van Marwijk daar op hamert.
[..]
Wat weten ze zelf al wel?
[..]
Feijenoord is Feijenoord al dik 12 jaar niet meer als je zo gaat redeneren.
Heeel weinig kans dat ze met Engelaar bezig zijn. Hij heeft Feyenoord overigens al eerder een nee verkocht. Hij heeft ondanks z'n Feyenoord-jeugd niets met Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist, ik neem dan ook aan dat ze met hem bezig zijn, anders hebben Bert en Bosz ECHT een plaat voor hun kop.
N'Kufo mag ook wel komen trouwens
Dat geeft aan dat van Marwijk ze al herhaaldelijk heeft gewezen op hun tekortkomingen binnen het veld. Het lijkt me dat de spelers volwassen genoeg zijn om er zelf wat mee te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De waarheid ligt natuurlijk in het midden, maar ik denk dat het ook deels aan Van Marwijk ligt. Hij sluit elk negatief praatje af met het zinnetje dat de spelers zelf ook al wel weten wat ze slecht doen, alsof ze totaal een sturing nodig hebben en een elftal hebben wat alles kan. Ook vind hij het geduld en het zoeken naar een gaatje blijkbaar genoeg 'met zo'n goede selectie'. Al vanaf het begin wordt er op gewezen dat Feyenoord z'n geduld niet verliest etc. Dat is leuk en aardig, maar met alleen afwachten kom je er niet, soms moet je ook dingen afdwingen met fel spel.[/sub]
Wat hebben wij aan Engelaar? Die gast is niks beter dan wat wij nu hebben. Het probleem zit hem in de verdediging. Spelers als Bahia, Lucius halen al het voetbal uit Feyenoord. Bij een klein beetje druk raken die twee gelijk al in de stress. In de winterstop gewoon de Roover halen en Greene centraal naast Hofland.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist, ik neem dan ook aan dat ze met hem bezig zijn, anders hebben Bert en Bosz ECHT een plaat voor hun kop.
N'Kufo mag ook wel komen trouwens
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef Pritt het volgende:
Op welke teletekstpagina vind ik ook alweer de actuele stand?
He waarom ben jij niet te vinden in het ajax topic dit weekend?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Waarom kwam je dat hier de afgelopen 3 weken niet posten, kneus?
Engelaar is sterk, heeft overzicht, en zorgt dat het middenveld niet overlopen wordt. Met alle respect maar onze huidige middenvelders zijn te slap en worden door teams als Twente ondersteboven gelopen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben wij aan Engelaar? Die gast is niks beter dan wat wij nu hebben. Het probleem zit hem in de verdediging. Spelers als Bahia, Lucius halen al het voetbal uit Feyenoord. Bij een klein beetje druk raken die twee gelijk al in de stress.
De Roover?quote:In de winterstop gewoon de Roover halen en Greene centraal naast Hofland.
Dat is nog altijd beter een totaal niet speler, zoals N'Kufo... Wat zien mensen in hem in godsnaam?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De Roover?Dat lijkt me weer zo'n net-niet speler.
Wanneer was dat? Nu heeft ie natuurlijk veel betere spelers om zich heen. Gewoon vragen. Weinig andere haalbare middenvelders die ons middenveld in balans zouden brengen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heeel weinig kans dat ze met Engelaar bezig zijn. Hij heeft Feyenoord overigens al eerder een nee verkocht. Hij heeft ondanks z'n Feyenoord-jeugd niets met Feyenoord.
Beetje makkelijk. Je moet daar niet voor weglopen, Twente houdt hem ook goed in de hand.quote:N'kufo is misschien wel min of meer het type wat we nodig hebben maar buiten dat ik hem gewoon niet goed genoeg vind, heeft hij ook niet de persoonlijkheid die we zoeken. Op Twente na is hij overal heel snel al weer weggevlucht, en hij is ook heel lang niet voor zwitserland opgeroepen door ruzies. Zo'n onruststoker hebben we niet nodig.
Domme lompe kracht voorin, met een gevoel voor de goal. En niet zo'n mietje dat al 3 botten breekt als je naar hem kijkt. Leuk hoor, zo'n Slory of Vincken maar daar hebben we nu al maanden helemaal niets aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter een totaal niet speler, zoals N'Kufo... Wat zien mensen in hem in godsnaam?
Volgens mij had ik daar gisteren al gemeld dat Utrecht met 3-0 ging winnen toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
He waarom ben jij niet te vinden in het ajax topic dit weekend?![]()
ik zie een doelpuntenmaker in hem, zou niet misstaan naast Makaayquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter een totaal niet speler, zoals N'Kufo... Wat zien mensen in hem in godsnaam?
De verdediging komt altijd in de problemen, wanneer de strijd op het middenveld verloren wordt. Dat het middenveld goed functioneert is essentieel binnen een elftal.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben wij aan Engelaar? Die gast is niks beter dan wat wij nu hebben. Het probleem zit hem in de verdediging. Spelers als Bahia, Lucius halen al het voetbal uit Feyenoord. Bij een klein beetje druk raken die twee gelijk al in de stress. In de winterstop gewoon de Roover halen en Greene centraal naast Hofland.
Ik dacht dat jij Engelaar niet bij Feyenoord wou hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De verdediging komt altijd in de problemen, wanneer de strijd op het middenveld verloren wordt. Dat het middenveld goed functioneert is essentieel binnen een elftal.
Ik vind niet dat er nu een goede balans in zit met meer aanvallend ingestelde middenvelders dan verdedigende. De verdedigende middenvelders zorgen voor het balans op het middenveld, zodat de aanvallend ingestelde middenvelders hun taken in de aanval kunnen uitvoeren.
Een verdedigende middenvelder en verdediger is daarom het belangrijkste nu.
Dat ik reageer op een deel van DMJN's verhaal, betekent niet gelijk dat ik pleit voor de komst van Engelaar....quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Engelaar niet bij Feyenoord wou hebben?
Nee hoor, Hofland is schuldig aan die eerste goal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
100% schuldig aan beide doelpunten.
Heb je een goed punt ja. Feyenoord zou eens moeten informeren naar Boateng, zit op een zijspoor bij M'boro.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De verdediging komt altijd in de problemen, wanneer de strijd op het middenveld verloren wordt. Dat het middenveld goed functioneert is essentieel binnen een elftal.
Ik vind niet dat er nu een goede balans in zit met meer aanvallend ingestelde middenvelders dan verdedigende. De verdedigende middenvelders zorgen voor het balans op het middenveld, zodat de aanvallend ingestelde middenvelders hun taken in de aanval kunnen uitvoeren.
Een verdedigende middenvelder en verdediger is daarom het belangrijkste nu.
Neeeeeeeeeeee aub niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heb je een goed punt ja. Feyenoord zou eens moeten informeren naar Boateng, zit op een zijspoor bij M'boro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |