Gewoon, een aanvaller erbij omdat Feyenoord achter staat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Lee onze messias isHij heeft vorige keer in 30 minuutjes alleen maar uitgeblinkt in ruzie maken...
Het middenveld wordt nu al overlopen. Gooi er nog een aanvallend ingestelde middenvelder in en Feijenoord kan net zo goed gaan douchen. Dat 'schijterige' voetbal heeft puur te maken met het feit dat de spelers zelf geen druk zetten en zich de wil van Twente laat opleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Was ook wel te verwachten dit, als je telkens slecht speelt krijg je een keer het deksel op je neus. Snap ook het opstellen Buijs niet. Dat betekent dat je verdedigender gaat spelen.
Waarom niet een speler opstellen die net zoveel aanvallende kwaliteiten heeft als Hofs? Lee of Wijnaldum bijvoorbeeld. Werkt dat niet dan kun je altijd nog Buijs opstellen.
Dit is veel te schijterig, en dat wordt nu afgestraft. Hoop dat ze t nog om kunnen draaien na rust maar met deze 11 gaat dat niet lukken ben ik bang.
2-0 danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Tweede helft is al en stuk beter, maar daar heb je geen reet aan als het nog steeds 1-0 is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Tweede helft is al en stuk beter, maar daar heb je geen reet aan als het nog steeds 1-0 is.
Omdat Lucius niet bijsluit en Huysegems zo vrij kan inkoppen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom staat Huijsegems zo vrij?
Heb toch liever een Playstation-spelendde 'Bijlmerboy' die wel wakker is...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Lucius niet bijsluit en Huysegems zo vrij kan inkoppen.
Net zoals bij de 1-0 overigens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat was vorig seizoen onze aanvoerderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar m'n internet verbinding is te traag, maar ik geloof dat ik weinig misquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vind ¤4,50 teveel voor de wedstrijd?
Dat kunnen ze nu net zo goed ook, en toen speelden we ook nog met Buijs...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Het middenveld wordt nu al overlopen. Gooi er nog een aanvallend ingestelde middenvelder in en Feijenoord kan net zo goed gaan douchen. Dat 'schijterige' voetbal heeft puur te maken met het feit dat de spelers zelf geen druk zetten en zich de wil van Twente laat opleggen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Met dit stelletje slappelingen gaan wij dus geen kampioen worden.
1 pinguin maakt nog geen winter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is de hosanne stemming van de afgelopen maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |