?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is de hosanne stemming van de afgelopen maanden?
idd optyven met die kutjodenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Houden we het hier gezellig? Trollende Ajacieden alvast graag wieberen.
Sjesus, je mag hier ook niks, dat van mij word weg gehaald, en dat van die joden mag blijven staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Houden we het hier gezellig? Trollende Ajacieden alvast graag wieberen.
Hosanna stemming?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Sjesus, je mag hier ook niks, dat van mij word weg gehaald, en dat van die joden mag blijven staan.
Mooi kut, er is nog een lange weg te gaan, maar dat wisten we. Volgende week maar recht zetten en dan moeten we er week erop er echt staan!quote:
Dramatisch inderdaad, maar het seizoen duurt nog lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Met dit stelletje slappelingen gaan wij dus geen kampioen worden.
Dat lijkt na vanaond en vorige week tegen Excelsior al weer een eeuwigheid geleden .quote:Maar ik zou me als Feyenoord fan absoluut nog geen zorgen maken want je ziet hoe ze Roda wegspelen en Utrecht etc. Deze ploeg is echt wel tot iets in staat
pwnedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:29 schreef patrickt37 het volgende:
Niet vragen om het vertrek van trainer en/of bestuur omdat je 1e staat in de comptetie is idd een hosanna-stemmingquote:
Pech dat je zo'n Lucius in de basis hebt ja die 100 % schuldig is aan dat tegendoelpunt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook wel een beetje "pech" natuurlijk.
Wat dat al na het onterecht afgekeurde doelpunt van Twente?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook wel een beetje "pech" natuurlijk. Op het moment dat Feyenoord na rust de 1-1 lijkt te gaan maken scoort Twente aan de andere kant.
100% schuldig aan beide doelpunten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pech dat je zo'n Lucius in de basis hebt ja die 100 % schuldig is aan dat tegendoelpunt.
Toch tijd om hem eens uit de basis te gooien per volgende week. Wat zijn de alternatieven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
100% schuldig aan beide doelpunten.
Greene. Zolang hij geen wedstrijd vernaggelt mag hij het van mij wel proberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Toch tijd om hem eens uit de basis te gooien per volgende week. Wat zijn de alternatieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |