En mijn verjaardagquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef sjimz het volgende:
Ow, ben vergeten Voetbalcafe in de TT te zetten.
Misleidende TTquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
SCH en Sjimz dit is toch goed nieuws ?
Turk vermoordt moeder niet en verstopt haar niet in vriezer
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:17 schreef SCH het volgende:
Ik ruik de wind van Ray.
Jeemig, een moeder met kind van 1 in de Bijenkorf van de 4e-etage gesprongen....
Ja om je kind mee te nemen moet je wel zo diep in de put zitten of geestelijk gewoon zo ziek zijn. Natuurlijk staan we er te ver vanaf om echt een oordeel over te vellen. Maar dat zijn wel de dingen waaraan je meteen denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me af hoe radeloos iemand is om een kind van één mee te nemen in je zelfmoord. Erg triest daar valt niks te veroordelen. Dan ben je zo ver weg dat de ratio niet meer telt. Valt voor ons niet te bevatten. Nutteloos om te veroordelen. Dat is je eerste gedachte, en normaal.
Nog triesterquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ik las het ja. Wat triest...De moeder heeft het wel overleefd...
Tsjee, wat een verhaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ik las het ja. Wat triest...De moeder heeft het wel overleefd...
Jij houdt het bij K3?quote:
En mijn meisje mist haar jassie.quote:
Welke zender ?quote:
Ja doe maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
proostquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
verzin maar wat!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_op_backstreet.html
Ja, dat zullen we wel nooit begrijpen denk ik. Kreeg het gewoon even te kwaad toen ik het vanavond hoorde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Kut man. Ik kreeg het net van ole te horen. Waarom dat kind
dat slaapt gelijk weer een stuk onrustiger.quote:
veel mannen welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat slaapt gelijk weer een stuk onrustiger.
daar word ik dan weer niet onrustig vanquote:
gelukkig wel...Maudje eet gewoon aan tafel, ik geef mijn vrouw niet op voor dat programmaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar jouw bewschouw mijn vrouw en een kindje van 6 eet elke dag alleen het avondeten op haaar meusjeskamer.
Bjoro jij doet het beter.
hooguit weggevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bjoro
Ik zou mijn vrouw ook niet opgeven als ze nog gezond is
Zei iemand laatste whiskietje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Grulez het volgende:
Zei iemand bier?
Moet je je maar vaker wassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:39 schreef SCH het volgende:
Ik moest krabben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Ik had ook de milieuvervuilende auto kunnen nemen, maar ben gewoon op de fiets gegaan. Bikkel die ik ben.
juist, dat zijn de echte stoere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Ik had ook de milieuvervuilende auto kunnen nemen, maar ben gewoon op de fiets gegaan. Bikkel die ik ben.
Goede topic killerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de VU
zal vanmiddag wel even zwaaien denk ik,
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef RayMania het volgende:
Lekkere dooddoener, anderhalf uur. Respect.
iemand zonder te krabben de snelweg opgereden ofzo?quote:
en flink ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Zenuwachtig voor vanavond....
Idd..... heb er wel zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en flink ookeen erg belangrijke wedstrijd
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd..... heb er wel zin in
Ben benieuwd hoe Appeldinnetje het gaat vinden
hehe dat denk ik eerderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagt
mijn vrouw schrok zich kapot toen ze voor het eerst met mij mee was naar het stadionquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagt
Geen idee, maar er lagen er 6 aardig in elkaar op de A15 bij Schelluinenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
iemand zonder te krabben de snelweg opgereden ofzo?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foute opmerkingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
'Jeetje, het is maar een spelletje hoor!'
ik trek dat echt niet als mensen dat zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw schrok zich kapot toen ze voor het eerst met mij mee was naar het stadion
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw schrok zich kapot toen ze voor het eerst met mij mee was naar het stadion
Tis mij te ver en onhandig, elke dag 18Km enkele reis op de fiets plus 3 dagen in de week nog 2 kids te droppen en op te halen bij Opa en Oma.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
tis ook wel elke dag raak op de A15 tegenwoordig. Voor mijn gevoel was het op de A15 een jaar geleden veel beter te doen, tegenwoordig elke ochtend in de filemeldingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen idee, maar er lagen er 6 aardig in elkaar op de A15 bij Schelluinen
Moet je andersom eens zeggen als ze met een kleine kut tas van 100 Euro in de handen staat: "Maar je rommel (want dat is het ja!) past ook in die tas van 2 tientjes of zo, dan is de wereld ineens te klein.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik trek dat echt niet als mensen dat zeggen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je andersom eens zeggen als ze met een kleine kut tas van 100 Euro in de handen staat: "Maar je rommel (want dat is het ja!) past ook in die tas van 2 tientjes of zo, dan is de wereld ineens te klein.
Fiel schuift steeds verder oostwaard en zijn nu eigenlijk 2 files, 1 bij Sliedrecht west (welke randdebiel verzint daar een oprit met korte invoegstrook, heuvelop en 180 graden knik erin, ik zeg nekschot) en de ander op knooppunt Gorinchem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook wel elke dag raak op de A15 tegenwoordig. Voor mijn gevoel was het op de A15 een jaar geleden veel beter te doen, tegenwoordig elke ochtend in de filemeldingen
Bij het kopen moeten er allemaal vakjes dit en dat in zitten want dat is zo handig en dat is dan een argument voor een 5 keer te dure tas.quote:
Zeker tijdens een europacupwedstrijd, waar het vak ook nog eens vol zat met bloedfanatieke Turken. Was een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foute opmerking
O, de rest mag van mij rustig bumper op bumper links zitten, met af en toe hardkloppingen als ineens iedereen weer boven op de rem staat, zoeken ze lekker zelf maar uit. Ik rij liever relaxed, ik moet dan tenslotte nog een dag werken of ben moe van een dag werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En je rijd dan goed DIGGER, wat zou het fijn zijn als we dat met z'n allen eens zo deden, dan rij je heerlijk relaxed. Wishfull thinking.
FOTO!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:26 schreef appelsientje het volgende:
PSV shirts mee (appeldinnetje trekt er ook 1 aan)
Succes en veel plezier bij deze belangrijke match. Als PSV verliest dan ziet het er voor Nederland heeeeeel somber uit in Europa want dat blijft nog wel even doortellen.quote:Zo ik ben klaar om richting Eindhoven te gaan
Tot vanavond
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En je rijd dan goed DIGGER, wat zou het fijn zijn als we dat met z'n allen eens zo deden, dan rij je heerlijk relaxed. Wishfull thinking.
Lunchpauze vanaf half éénquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga eens werken kerel.
van die mensen die puur en alleen letten op de remlichten van hun voorligger ipv een stuk vooruit te kijken, dan zie je het remmen tenmisnte al aankomen en kun je er normaal op reageren en remmen en niet vol die rem tot de bodem intrappenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O, de rest mag van mij rustig bumper op bumper links zitten, met af en toe hardkloppingen als ineens iedereen weer boven op de rem staat, zoeken ze lekker zelf maar uit. Ik rij liever relaxed, ik moet dan tenslotte nog een dag werken of ben moe van een dag werken.
En bovendien, wat kan ik winnen op 16 km, 1 minuut misschien?
Ik bedoel, ik houd ook van hard rijden, heb er ook de auto wel voor, maar in Nederland kan dat eigenlijk gewoon niet, op 's nachts na. Dus ik bewaar dat wel voor Duitsland, Frankrijk en met name Italie.
mwah dan gaan we veel punten halen in de UEFAcup. Maar ik hoop gewoon dat we in de CL blijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
FOTO!
[..]
Succes en veel plezier bij deze belangrijke match. Als PSV verliest dan ziet het er voor Nederland heeeeeel somber uit in Europa want dat blijft nog wel even doortellen.
Ik hoop dat PSV gewoon Europees overwintert, want UEFA Cup deelname in deze poule is ook niet makkelijk vastgesteld hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah dan gaan we veel punten halen in de UEFAcup. Maar ik hoop gewoon dat we in de CL blijven
We moeten nog iets regelen, vier stuksquote:
D'r zijn vorderingen! Die hoor je nog wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
We moeten nog iets regelen, vier stuks.
Seer Oude Geneverquote:
Studie Ontwijkend Gedragquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef borisz het volgende:
MIddag
Marketing ging aardig, MC-vragen gingen goed, de open vragen ietsjes minder, ik denk wel dat ik het gehaald heb.
1830 het volgende tentamen, KM maar even leren.
Wij hebben bij Chemie MC met alles.quote:
Ik ga zo maar eens beginnen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee.
Ben benieuwd, is goed voor de variatie in de lijst!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me ook maar buigen over die lijst, maar een top100 zal ik denk ik niet halen ondanks ik meer dan 200 cd's heb
EDIT verzamelaars mogen ook, dus wie weet kom ik wel tot 100
dat je maar spreekwoordelijk in je chips mag stikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook thuis, even chips halen voor PSV. Ik verwacht een gelijkspelletje, helaas.
Hehe, ik hoop echt wel dat PSV wint hoor. Met Fenerbahce heb ik niks, dus mag PSV van mij best wel winnen. Maar ik vind ze nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je maar spreekwoordelijk in je chips mag stikken![]()
je hoeft ook niet goed te zijn, als je maar 1 doelpunt meer dan de tegenstander maaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop echt wel dat PSV wint hoor. Met Fenerbahce heb ik niks, dus mag PSV van mij best wel winnen. Maar ik vind ze nog niet zo goed.
PSV - Fener 0-1 zegt m'n gevoel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoeft ook niet goed te zijn, als je maar 1 doelpunt meer dan de tegenstander maakt![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk uit met wat je zegt olifant.
met je waldhoorn tussen mijn alpen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook over de film die ik zo ga kijken
wat wordt het nu weer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook over de film die ik zo ga kijken
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga slapen piepz, morgen tentamen.
tja, ik ken clubs die tegen slavia praag.........quote:
Torren in het hoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
zelden een scheidsrechter de boel zo kapot zien maken, beide kanten op
eerste 20 minuten leuk daarna één grote frustratie
da's nog positief. Voor wat ik er in het stadion uit gegooid heb was ik hier 3 weken geband geweestquote:
Inderdaad, een wedstrijd om heel snel te vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
oiwat een kutwedstrijd
Heb uit een automaat gepaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:02 schreef Bos81 het volgende:
Heb je al koffie gezet Ray? Ik lust wel een kopje
Vroege vogel. Ik vond het niet zo koud als gisteren, gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 06:58 schreef RayMania het volgende:
Poeh, nu al op werk. Moet nog gekker worden voor mij.
Koudddddddddd.
Nee, viel mee. Ik had ook twee truien aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vroege vogel. Ik vond het niet zo koud als gisteren, gelukkig.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
oiwat een kutwedstrijd
Gingen de Turkse supporters nog een beetje tekeer eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Oja de reactie van Appeldinnetje na gisteren:
"waarom vragen ze hier nog geld voor?"
"misschien een oog arts een idee voor de PSV-spelers (ze speelde de bal steeds verkeerd)"
"Die Turken zijn aanstellers"
Kortom.....erg gezellige avond dus
Als een scheidsrechter aan de overkant van de plas het eiland verlaat zijn het vaak rare mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
oiwat een kutwedstrijd
Nee niet echt eigenlijk, vond ze een beetje tegenvallen... was ook vaak stil aan de overkantquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gingen de Turkse supporters nog een beetje tekeer eigenlijk?
Gelukkigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:01 schreef Suijk het volgende:
't Was juist wel leuk als je geen aanhanger van een van de clubs bent.
Zal in de uitwedstrijd voor PSV ook wel het geval zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, vond ze een beetje tegenvallen... was ook vaak stil aan de overkant
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
of je gooit even een bak koffie over je bureau
Via zijn goede vriend Ronaldinho natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:33 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Goed nieuws Ray! Hoe komen ze aan je gegevens? Heb je een goede naam opgebouwd?
Ah, Ray gaat in de paardenbranche.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Via zijn goede vriend Ronaldinho natuurlijk.
Ik dacht meer de tandheelkunde.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, Ray gaat in de paardenbranche.
Ik denk dat zelfs Ray dan niet goed genoeg is, in het geval Ronaldinho.quote:
Hehe, toen de arena net open was ging ik even snel drinken halen tijdens de wedstrijd. Ik loop met vier halve liters cola de trap op, en glijd op de laatste trede uit omdat die trappen toen nog achterlijk glad waren. Gevolg: twee liter cola over een stewardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gisteravond, appeldinnetje was een bak thee aan het drinken... en ik werd van fanatiek (addo maakte een domme fout), dus begon met mijn armen te zwaaien, stoot ik de thee uit haar handen.... over iemand anders heen....:@
Gelukkig kon die man er wel om lachen......
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehe, toen de arena net open was ging ik even snel drinken halen tijdens de wedstrijd. Ik loop met vier halve liters cola de trap op, en glijd op de laatste trede uit omdat die trappen toen nog achterlijk glad waren. Gevolg: twee liter cola over een steward
Echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:25 schreef borisz het volgende:
Waarom ze nu weer Jaakke op de cover van de VI moeten zetten
Via www.bcfjobs.nlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:33 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Goed nieuws Ray! Hoe komen ze aan je gegevens? Heb je een goede naam opgebouwd?
Mooie site om te onthouden voor over 4 jaarquote:
Als jij Engels lult, lul jij in hun ogen vloeiend Engels.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:05 schreef RayMania het volgende:
Zeiden ze dat de eisen o.a. vloeiend Engels was. Ik zeg dat ik dat niet vloeiend spreek, zegt die vrouw aan de andere kant dat ik zo wel overkom. Donderdag een telefonisch interview van een half uur, ben benieuwd.
Wanneer gaan jullie weer samen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
"misschien een oog arts een idee voor de PSV-spelers (ze speelde de bal steeds verkeerd)"
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb uit een automaat gepakt.
Ik ben echt 09:00 - 17:00 gewend. Met school, met stage, met alles. Dan is dit echt wennen.
* RayMania loopt naar de automaat en pakt een kopje koffie voor Bos.
Gister werd ik trouwens twee keer gebeld vanuit Barcelona () voor een baan. Zeiden ze dat de eisen o.a. vloeiend Engels was. Ik zeg dat ik dat niet vloeiend spreek, zegt die vrouw aan de andere kant dat ik zo wel overkom
. Donderdag een telefonisch interview van een half uur, ben benieuwd.
op oost in het Philips stadion zit één trede op de trap die iets hoger is dan de andere....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehe, toen de arena net open was ging ik even snel drinken halen tijdens de wedstrijd. Ik loop met vier halve liters cola de trap op, en glijd op de laatste trede uit omdat die trappen toen nog achterlijk glad waren. Gevolg: twee liter cola over een steward
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Kortom.....erg gezellige avond dus
Alsof ze het er om gedaan hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op oost in het Philips stadion zit één trede op de trap die iets hoger is dan de andere....er gaat elke wedstrijd wel iemand plat daar met bekers drinken in z'n handen
Dat is pas echt gemeenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op oost in het Philips stadion zit één trede op de trap die iets hoger is dan de andere....er gaat elke wedstrijd wel iemand plat daar met bekers drinken in z'n handen
mooie stadquote:
quote:
quote:Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARÇA, BARÇA, BARÇA!!
Jugadors
seguidors
tots units fem força
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARÇA, BARÇA, BARÇA!!
Ja, zitten voor -en nadelen aan. Ik ga eerst maar even het interview van morgen afwachten, dan zie ik wel weer verderquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En inderdaad Ray, dat zou me een uitdaging van jewelste zijn.Zie je het wel zitten eventueel?
toch is het zoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef RayMania het volgende:
En rubber vraagt om een note met z'n schijtclub...
Inderdaad, verder moet je zelf natuurlijk ook even een vragenlijstje opstellen als het gesprek zo loopt zoals je wenst.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zitten voor -en nadelen aan. Ik ga eerst maar even het interview van morgen afwachten, dan zie ik wel weer verder.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig Sientje. Dat zal de laatste keer wel zijn geweest.
Vroeg ze niet: 'Die Faas Wilkes waar je het toch telkens over hebt, doet die niet mee?'
Hele dag thuis vrij zijn roeleert nog meer.quote:
Dat komt morgen hier nog, net als Bluezz. Dan werk jij al weerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele dag thuis vrij zijn roeleert nog meer.
* Bluezz moet deze week nog maar 2 middagjes werkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Dat komt morgen hier nog, net als Bluezz. Dan werk jij al weer
U heeft het begrepen.quote:
Me me me me me me me me mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef RayMania het volgende:
En rubber vraagt om een note met z'n schijtclub...
quote:
Da's beter dan een rondje van Addoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Deivid.
nou eens kritisch gekeken en Jiska heeft mijn stemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Tentamen was goed te doen.
Stem allemaal op Wouter als jongerenvertegenwoordiger voor de VN!
Stemmen kan door WOUTER te sms-en naar 2008
En via http://www.dewereldvandevn.nl/vn_jongerenvertegenwoordiger
Op http://www.wouternaardevn.nl/ staat uitgelegd wat het allemaal inhoud en waarom je op Wouter moet stemmen.
Enkele promotiefilmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=AxKCyel5duU
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Een bericht aan de dames: Wouter is de enige jongen die meedoet, hij is een echte hunk en vrijgezel.
Alvast bedankt!
Einde spam.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou eens kritisch gekeken en Jiska heeft mijn stem
Koop dan een goed merk toetsenbord.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb sinds twee weken een nieuw zwart toetsenbord. De witte letters zijn bijna allemaal al weggesleten
Je moet je peuken ook in de asbak uit doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb sinds twee weken een nieuw zwart toetsenbord. De witte letters zijn bijna allemaal al weggesleten
Ik stem nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos, Tong, VoreG
[HOOLS] Het VBL-cafe #1664: Al 1 jaar onder het bewind van Ray.
Wees trots op je democratie!quote:
Boe Boe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou eens kritisch gekeken en Jiska heeft mijn stem
Ik zou normaal ook niet stemmen, moet ik dat nu opeens wel gaan doen. Puur omdat een van de deelnemers een studiegenoot is van iemand die in hetzelfde fokforum komt dan ik.quote:
Doe dan zn site lezen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou normaal ook niet stemmen, moet ik dat nu opeens wel gaan doen. Puur omdat een van de deelnemers een studiegenoot is van iemand die in hetzelfde fokforum komt dan ik.
Dat is pas op een oneerlijke manier aan stemmen komen. Ik ben dan eerder geneigd juist op tegenkandidaten te gaan stemmen bij zoiets.
en die van de anderen, dan kun je netjes een keuze maken waar je een rein geweten van houdt zonder je bezwaard te voelen dat je op een via via via kennis stemtquote:
Het gebeurde hier 50 meter vandaan. Was vandaag in de HEMA sprak met een andere winkeleigenaar die ik ken. Die vertelde het me. De eigenaar van de belwinkel is Marrokaan. De daders ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nergens een nationaliteit vermeldt tong
Daaromquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je moet niks hoor Bos... Tis allemaal vrijwillig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |