En mijn verjaardagquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef sjimz het volgende:
Ow, ben vergeten Voetbalcafe in de TT te zetten.
Misleidende TTquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
SCH en Sjimz dit is toch goed nieuws ?
Turk vermoordt moeder niet en verstopt haar niet in vriezer
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:17 schreef SCH het volgende:
Ik ruik de wind van Ray.
Jeemig, een moeder met kind van 1 in de Bijenkorf van de 4e-etage gesprongen....
Ja om je kind mee te nemen moet je wel zo diep in de put zitten of geestelijk gewoon zo ziek zijn. Natuurlijk staan we er te ver vanaf om echt een oordeel over te vellen. Maar dat zijn wel de dingen waaraan je meteen denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me af hoe radeloos iemand is om een kind van één mee te nemen in je zelfmoord. Erg triest daar valt niks te veroordelen. Dan ben je zo ver weg dat de ratio niet meer telt. Valt voor ons niet te bevatten. Nutteloos om te veroordelen. Dat is je eerste gedachte, en normaal.
Nog triesterquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ik las het ja. Wat triest...De moeder heeft het wel overleefd...
Tsjee, wat een verhaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ik las het ja. Wat triest...De moeder heeft het wel overleefd...
Jij houdt het bij K3?quote:
En mijn meisje mist haar jassie.quote:
Welke zender ?quote:
Ja doe maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
proostquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
verzin maar wat!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_op_backstreet.html
Ja, dat zullen we wel nooit begrijpen denk ik. Kreeg het gewoon even te kwaad toen ik het vanavond hoorde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Kut man. Ik kreeg het net van ole te horen. Waarom dat kind
dat slaapt gelijk weer een stuk onrustiger.quote:
veel mannen welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat slaapt gelijk weer een stuk onrustiger.
daar word ik dan weer niet onrustig vanquote:
gelukkig wel...Maudje eet gewoon aan tafel, ik geef mijn vrouw niet op voor dat programmaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar jouw bewschouw mijn vrouw en een kindje van 6 eet elke dag alleen het avondeten op haaar meusjeskamer.
Bjoro jij doet het beter.
hooguit weggevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bjoro
Ik zou mijn vrouw ook niet opgeven als ze nog gezond is
Zei iemand laatste whiskietje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Grulez het volgende:
Zei iemand bier?
Moet je je maar vaker wassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:39 schreef SCH het volgende:
Ik moest krabben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Ik had ook de milieuvervuilende auto kunnen nemen, maar ben gewoon op de fiets gegaan. Bikkel die ik ben.
juist, dat zijn de echte stoere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Ik had ook de milieuvervuilende auto kunnen nemen, maar ben gewoon op de fiets gegaan. Bikkel die ik ben.
Goede topic killerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de VU
zal vanmiddag wel even zwaaien denk ik,
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef RayMania het volgende:
Lekkere dooddoener, anderhalf uur. Respect.
iemand zonder te krabben de snelweg opgereden ofzo?quote:
en flink ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Zenuwachtig voor vanavond....
Idd..... heb er wel zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en flink ookeen erg belangrijke wedstrijd
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd..... heb er wel zin in
Ben benieuwd hoe Appeldinnetje het gaat vinden
hehe dat denk ik eerderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagt
mijn vrouw schrok zich kapot toen ze voor het eerst met mij mee was naar het stadionquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gaat schrikken hoe appelsientje zich in het stadion gedraagt
Geen idee, maar er lagen er 6 aardig in elkaar op de A15 bij Schelluinenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
iemand zonder te krabben de snelweg opgereden ofzo?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foute opmerkingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
'Jeetje, het is maar een spelletje hoor!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |