abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54106165
quote:
Bobby weer naar huis

Amsterdam, 23 okt 2007
Goed nieuws voor Bobby Haarms en heel Ajax. De Ajacied mag het VU Medisch Centrum vandaag verlaten. Het gaat naar omstandigheden gelukkig weer een stuk beter met de oer-Ajacied Haarms.
Twee weken terug werd de Amsterdammer onwel. Een opname in het VUmc was wat volgde. Ruim 600 Ajacieden staken Haarms een hart onder de riem door hem via de website beterschap te wensen met een e-mail. Haarms, die zich stierlijk verveelde in het ziekenhuis, was dolblij met alle steunbetuigingen. Hetzelfde kon worden gezegd van al het bezoek en de meegebrachte cadeaus. Alle reacties waren hartverwarmend. ,,Dit doet me zo goed”, zei Haarms nadat hij de eerste 450 e-mails in ontvangst had genomen.

Mooi
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:01:11 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54106172
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef Nashje het volgende:
Urby moet z'n tiefussmoel eens dichthouden, uit de coffeeshop blijven en gewoon gaan voetballen. Als je in deze huidige situatie zegt dat je de situatie afwacht en een vertrek in de winterstop niet uitsluit, snap je er ook weinig van.
Ook gewoon 1 van de problemen bij Ajax, spelers hebben geen enkel zelfverwijt. het ligt allemaal aan een ander.

Urby speelt al weken dramatisch, echt als een stonende kleuter idd. Maar nee, meneer heeft een grote bek en wil weg, want het ligt aan Ajax.

Kansloze voetballers toch dit soort spelertjes, Musampa, Wooter etc. Allemaal redelijke ballertjes, maar zodra er gebikkeld moet worden geven ze niet thuis en belanden op een zijspoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:08:43 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:08:51 #124
52871 Blight
Supersized.
pi_54106278
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hebben ze ook daadwerkelijk 8 miljoen voor hem neergelegd dan? Ik dacht dat Ajax geen uitspraak deed over transferprijzen.
Lijkt me stug. Bij transferprijzen boven de 5.5 miljoen (ofzo) moet het toch bekend gemaakt worden in verband met de beursgang?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:14:12 #125
52871 Blight
Supersized.
pi_54106333
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Ajax opdoeken en AFC Amsterdam oprichten.
Agrarische Football Club Amsterdam?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54106338
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Ajax opdoeken en AFC Amsterdam oprichten.
Ajax Football Club Amsterdam?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:15:38 #127
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_54106353
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:14 schreef Blight het volgende:

[..]

Agrarische Football Club Amsterdam?
Nee, gewoon Amsterdamsche Football Club Amsterdam.
Dubbelop de roots opnemen in de naam kan geen kwaad...
pi_54106360
Afbraak Football Club Amsterdam
pi_54106364
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat er op AFCA staat..
ok
Ik werd er misselijk van
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54106469
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

ok
Ik werd er misselijk van
Hoe oneens we het ook zijn met Jaakke.. maar prive en werk mag je hier best gescheiden houden..

Zal me me reet roesten of dit wel of niet waar is, maar dit gaat ver...
pi_54106634
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoe oneens we het ook zijn met Jaakke.. maar prive en werk mag je hier best gescheiden houden..
Mag, maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:43:27 #132
52871 Blight
Supersized.
pi_54106748
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mag, maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
pi_54106782
Emanuelson speelde afgelopen zaterdag trouwens wel weer een stuk beter dan de laatste maanden vond ik. Maar het is toch om gek van te worden al die spelers die op hun 21e weg willen, er moet echt gauw een regel komen want zo kan je geen team runnen. Ajax kan op deze manier alleen nog maar opbouwtrainers aanstellen.
pi_54106818
quote:

[..]

Onzin.. slaat helemaal nergens op.. we zijn geen guerilla beweging.. kom op zeg..
pi_54106838
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Klopt. Jaakke moet uit fatsoen zelf opstappen.
pi_54106999
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

eensch..
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:03:32 #137
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54107123
Hebben we toch nog een prijs gewonnen in europa:

Suarez is Cheater of the week bij eurogoals van eurosport
Jawel, je keek.
pi_54107151
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef jna het volgende:

pi_54107169
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:16:36 #140
52871 Blight
Supersized.
pi_54107358
quote:

.
pi_54107559
quote:

maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
Waar slaat dat op?

Ten eerste is het niet aan hersenloze supporters (als je meent dat privé lastig vallen toelaatbaar is ben je dat m.i.) om te bepalen wie de club gaat besturen.

Ten tweede zijn de problemen bij ajax zeker niet alleen aan het bestuur te wijten.

Ten derde moeten de supporters ook eens naar zichzelf kijken: ze maken het de ploeg als het moeilijk gaat eerder lastig dan dat ze "support" vormen. Om niet te spreken over het feit dat er altijd wel een speler pispaaltje is. Nu weer Jurgen, maar een paar jaar terug die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt). En maar kankeren dat ze niet goed spelen. Nee, dat is lekker als de supporters van je eigen club je zo benaderen...

En geloof maar niet dat het opstappen van het bestuur een tweede "Feyenoord" van ajax gaat maken. Bij feyenoord was geld een probleem, hetgeen op korte termijn opgelost kon worden (ik moet het op langere termijn nog zien). Het probleem in amsterdam zit vele malen dieper.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:30:32 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54107614
quote:

[..]

Keur jij dit goed?
-
pi_54107660
quote:

Terecht. Wat dat betreft moet hij gewoon net als Diba worden aangepakt, dan leert hij het wel af.
pi_54107665
Oh nee, de hersenlozen hebben zelfs FOK! bereikt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54107692
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:27 schreef DS4 het volgende:

En geloof maar niet dat het opstappen van het bestuur een tweede "Feyenoord" van ajax gaat maken. Bij feyenoord was geld een probleem, hetgeen op korte termijn opgelost kon worden (ik moet het op langere termijn nog zien). Het probleem in amsterdam zit vele malen dieper.
Eensch.. Zoals ik eerder al zei is dat het voordeel van de beursgang van Ajax.. een transparante club qua financien.. Bestuurlijk is het wat mij betreft gewoon drama.. drama.. drama..
pi_54107720
quote:
die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt).
Boukhari
pi_54107810
quote:

[..]

Waar slaat dat op?

Ten eerste is het niet aan hersenloze supporters (als je meent dat privé lastig vallen toelaatbaar is ben je dat m.i.) om te bepalen wie de club gaat besturen.

Ten tweede zijn de problemen bij ajax zeker niet alleen aan het bestuur te wijten.

Ten derde moeten de supporters ook eens naar zichzelf kijken: ze maken het de ploeg als het moeilijk gaat eerder lastig dan dat ze "support" vormen. Om niet te spreken over het feit dat er altijd wel een speler pispaaltje is. Nu weer Jurgen, maar een paar jaar terug die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt). En maar kankeren dat ze niet goed spelen. Nee, dat is lekker als de supporters van je eigen club je zo benaderen...

Dan kun je net zo goed elke wedstrijd zonder publiek spelen. Supporters willen inspraak hebben. Gelijk hebben ze. Doe je het goed juichen ze voor je, doe je het slecht ben je de lul.

Tuurlijk niet, maar Ajax wil af van het kille en zakelijke imago, zeggen ze. Merk er weinig van hoor.

Dat supporters spelers die niet aan het niveau kunnen voldoen uitfluiten zul je altijd houden. Is toch ook vrij logisch. Denk ook niet dat het specifiek op de speler is gericht, maar vooral een sein is naar de man die verantwoordelijk is voor zijn komst.

Bij Ajax is geld inderdaad geen probleem. Vraag maar aan Jaakke. Als je 'm zou fouilleren zouden z'n zakken vol met geld zitten.
pi_54107814
quote:

hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:47:05 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54107896
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]
Mijn he-mel.
-
pi_54107940
quote:

[..]

Dan kun je net zo goed elke wedstrijd zonder publiek spelen. Supporters willen inspraak hebben. Gelijk hebben ze. Doe je het goed juichen ze voor je, doe je het slecht ben je de lul.

Tuurlijk niet, maar Ajax wil af van het kille en zakelijke imago, zeggen ze. Merk er weinig van hoor.

Dat supporters spelers die niet aan het niveau kunnen voldoen uitfluiten zul je altijd houden. Is toch ook vrij logisch. Denk ook niet dat het specifiek op de speler is gericht, maar vooral een sein is naar de man die verantwoordelijk is voor zijn komst.

Bij Ajax is geld inderdaad geen probleem. Vraag maar aan Jaakke. Als je 'm zou fouilleren zouden z'n zakken vol met geld zitten.
fijn, maar dat geeft je nog geen recht om de map prive aan te vallen..
pi_54108145
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Boukhari
Nordin Boukhari... inderdaad.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:02:46 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54108147
Bah, Urby begint een beetje De Jong neigingen te krijgen: kut spelen en commentaar hebben. Dag Urby.. ga eens voetballen voor je centen lamlul. Je hebt ons al genoeg punten gekost met je lamlendige spel.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54108433
quote:

Dan kun je net zo goed elke wedstrijd zonder publiek spelen.
Dat begrijp ik niet. Het is juist prettig om voor volle tribunes te spelen. Zeker als ze je goed gezind zijn. En van supporters mag je support verwachten. Vandaar de naam... Dat wil niet zeggen dat je niet eens een keer mag vloeken als het slecht gaat, of dat je niet je teleurstelling mag tonen. Maar steun je ploeg wel. Dat komt het resultaat ten goede.
quote:
Supporters willen inspraak hebben. Gelijk hebben ze.
Ze hebben helemaal geen gelijk. Wat weten supporters nu van het runnen van een club? Denk jij echt dat als de supporters van ajax de club gaan runnen dat het beter gaat? Ik denk dat een degradatie er dan in een paar jaar in zit hoor.

Nee, supporters moeten geen inspraak krijgen. Als ze wat te klagen hebben moet je ze aanhoren. Maar daar houdt het wel op hoor.
quote:
Doe je het goed juichen ze voor je, doe je het slecht ben je de lul.
Het punt is dat je het bij ajax wel heel snel niet goed doet volgens de supporters. Het moet EN mooi, verzorgd voetbal zijn, EN met 4-3-3, EN de resultaten moeten aansprekend zijn, waarbij de verwachtingen totaal niet meer in overeenstemming zijn met de realiteit.

Dat is echt een groot probleem en maakt dat als het wat minder gaat de ploeg snel blokkeert.
quote:
Ajax wil af van het kille en zakelijke imago, zeggen ze. Merk er weinig van hoor.
Tsja, dat hoort toch wel een beetje bij ajax hoor. Zeker nadat men richting Arena en Toekomst is verhuisd.
quote:
Ik wordt af en toe uitgenodigd om een wedstrijd in de Arena te komen kijken en ik sta er keer op keer van te kijken hoe bepaalde spelers echt afgemaakt worden. Dat is echt bij geen enkele andere club (die er toe doet, tenminste, ik kom niet overal) zo. Tuurlijk worden spelers daar als ze slecht spelen ook wel uitgefloten, maar niet zoals bij ajax waarbij de negatieve klanken al te horen zijn als de opstelling bekend wordt gemaakt en je kan dan ook echt niets goeds doen... Nee, zelfvertrouwen krijg je daar niet van. En ook al ben je niet de beste speler: als je vertrouwen hebt dan kun je je vaak optrekken aan het niveau van de medespelers. Heb je geen vertrouwen, dan trek je juist het niveau van de mensen om je heen mee naar beneden.
quote:
Hij zit daar echt niet voor het geld hoor. Misschien voor zijn ego, maar niet voor het geld.
pi_54108508
en de nieuwe "ik ben een betere ajacied dan jij" discussie is geboren Kom op mannen.. dit heeft geen nut.. iedereen heeft zo zijn eigen opvatting over hoe hij of zij het voetbal beleefd..

Wat ik niet vind kunnen, vind Nasjhe heel normaal. nja so be it!

-> trug naar Ajax!
pi_54108685
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
en de nieuwe "ik ben een betere ajacied dan jij" discussie is geboren Kom op mannen.. dit heeft geen nut.. iedereen heeft zo zijn eigen opvatting over hoe hij of zij het voetbal beleefd..
Ik ben geen ajacied. Ik vind gewoon voetbal wel een aardig spelletje.

Ik ben daarnaast iemand die aardig heeft kunnen ballen en daardoor wel een beetje weet hoe spelers zich moeten voelen als ze zo benaderd worden. Niets is zo kut als dat je eigen supporters zich tegen je keren. Supporters van de andere partij kunnen doen wat ze willen, sterker nog: hoe meer ze zich tegen je keren hoe sterker je je voelt. Maar je eigen supporters?

Ik snap het dus niet. Je wil dat jouw club beter presteert en dan ga je je zo gedragen dat de kans daarop juist kleiner wordt...

Nou, succes hoor.
pi_54108790
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben geen ajacied. Ik vind gewoon voetbal wel een aardig spelletje.

Ik ben daarnaast iemand die aardig heeft kunnen ballen en daardoor wel een beetje weet hoe spelers zich moeten voelen als ze zo benaderd worden. Niets is zo kut als dat je eigen supporters zich tegen je keren. Supporters van de andere partij kunnen doen wat ze willen, sterker nog: hoe meer ze zich tegen je keren hoe sterker je je voelt. Maar je eigen supporters?

Ik snap het dus niet. Je wil dat jouw club beter presteert en dan ga je je zo gedragen dat de kans daarop juist kleiner wordt...

Nou, succes hoor.
oke.. misvatting van mij.. maar dit is een bekend verhaal.. natuurlijk gaan de spelers beter presteren als ze aangemoedigd worden.. kijk maar naar het 2de helft van vorig seizoen.. of de bekerfinale..

Maar de spelers snappen zelf ook wel dat wanneer ze niet goed spelen, ze dit over hun heen kunnen krijgen.. dat is niets nieuws.. vooral niet voor profvoetballers.. Je kan het ook van de andere kant zien.. kun jij van supporters verwachten.. die keer op keer teleurgesteld worden met de prestaties.. dat zij hun cluppie maar blijven steunen en toezingen? Op een gegeven moment is de maat vol...
pi_54108825
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou ik vind wel wanneer het slecht gaat met een club het tijd is dat het kaf van het koren gescheiden wordt en om de rangen te sluiten.
pi_54109283
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Maar de spelers snappen zelf ook wel dat wanneer ze niet goed spelen, ze dit over hun heen kunnen krijgen.. dat is niets nieuws.. vooral niet voor profvoetballers.. Je kan het ook van de andere kant zien.. kun jij van supporters verwachten.. die keer op keer teleurgesteld worden met de prestaties.. dat zij hun cluppie maar blijven steunen en toezingen? Op een gegeven moment is de maat vol...
Ik geef aan dat ik vind dat het bij ajax wezenlijk anders is dan bij andere clubs.

Bij ajax presteren ze het om ontevreden te zijn als ze bovenaan staan omdat het spel niet mooi genoeg is...
pi_54109378
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, succes hoor.
We hopen al 10 jaar dat onze club presteert. En na 10 jaar is het nog altijd kut. Is het dan zo gek dat de supporters zich tegen het bestuur keren?
pi_54109403
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik vind dat het bij ajax wezenlijk anders is dan bij andere clubs.

Bij ajax presteren ze het om ontevreden te zijn als ze bovenaan staan omdat het spel niet mooi genoeg is...
Nou.. dat is wel erg zwart/wit gezien.. Het voetbal hoeft niet mooi te zijn.. maar het moet GOED zijn.. Het voetbal kan mooi zijn.. maar als het niet goed is heb je er nog niets aan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')