Leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan het terugluisteren.. het citaat had ie volgens mij uit POL.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
TU afgemaakt ja of nee. Dat is de enige vraag die telt natuurlijk![]()
Deel 1 dacht ik, iets over half ongeveer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leuk
weet je in welk deel van de uitzending zit
1 20.00-2100
2 21.00-22.00
3 22.00-2230
Scheel veel werk
Benieuwd welke citaat het is![]()
ach maakt eigenlijk niet uit, want al mijn citaten zijn heel wijs![]()
Dank. Ik neem aan het morgen beschikbaar is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deel 1 dacht ik, om half ongeveer.
Toch geef je hier gewoon antwoordquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das pech jongen. Ik ga je gezuig niet belonen.![]()
De vraag alleen al.![]()
Heeft niet zo lang geduurd volgens mij. Ik keek radar, en toen miste ik het dus.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inderdaad, net voor 21u, waren we er toch nog snel van af.
Precies, ja, ja.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inderdaad, net voor 21u, waren we er toch nog snel van af.
Precies, ja, ja.
Waarop?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.![]()
Klopt. Ik ben vanaf nu heel beroemd op Fok.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.![]()
Het is de laatste tijd weer gelukkig rustiger inderdaad. Maar dat is pas nadat er een paar users waren verdwenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
Zeg Mutant.... ik volg POL niet zo vreselijk intensief, maar voor mijn gevoel is er niet veel meer aan de hand dan 3 jaar geleden ....ja okee.. bullshit..maar wel de normale fokbullshit..
persoonlijke vetes, linksrechtsdansen..
soms is het wat rustiger... dan weer iets meer geklooi...
de laatste maand is het juist weer wat rustiger, dacht ik zo...
Ik zag op de FP weer wat termen naar voren komen waar je een tijdje geleden nog helemaal over de zeik van gingquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben vanaf nu heel beroemd op Fok.![]()
quote:Britse school chipt leerlingen
Leerlingen van de Hungerhill School in het Britse Edenthorpe ondergaan momenteel een test waarbij het schoolembleem op hun uniform van een rfid-chip is voorzien. Dat moet de registratie eenvoudiger maken en de veiligheid vergroten.
Fabrikant Dambro hoopt dat de proef zo succesvol verloopt dat alle schooluniformen straks standaard van de chips worden voorzien. Volgens Trevor Darnborough, de baas en naamgever van Dambro, heeft het ministerie van onderwijs al interesse getoond in dat idee. Hij stelt dat het rfid-systeem onder andere ideaal is omdat gegevens over de aanwezigheid van leerlingen automatisch in de computer worden ingevoerd. Volgend jaar, zo vertelt hij aan de krant Doncaster Today, kunnen ouders de verrichtingen van hun kroost bovendien via internet volgen. 'Het systeem is net zo goed toepasbaar voor bedrijven', zo voegt hij er overigens aan toe.
RFID-tags op vinger Niet alle ouders staan te springen om hun kinderen op de vierkante meter in de gaten te houden. David Clouter, een bezorgde vader, richtte uit ongenoegen met het beleid 'Leave them kids alone' op, een organisatie die ervoor ijvert om het gebruik van rfid-technologie op de agenda van het Britse parlement te krijgen. Volgens Clouter gaat het om technologie die op criminelen moet worden toegepast en niet op schoolkinderen.
Ja?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zag op de FP weer wat termen naar voren komen waar je een tijdje geleden nog helemaal over de zeik van ging![]()
Hij beschrijft het voorbeeld van Bangladesh vrij uitgebreid maar hij haalt ook wel andere onjuistheden van de documentaire aan zoals de Kilimanjaro gletsjers en het Aralmeer. Daarnaast bevat het artikel ook de uitspraak van een Britse rechtbank waarin negen onjuistheden / ongejustificeerde claims worden genoemd. Kroonenberg geeft zelf ook al aan dat dit niets afdoet aan het daadwerkelijke probleem. M.i. werkt het bovendien averrechts doordat mensen extra sceptisch zullen worden als de situatie onterecht gedramatiseerd wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:50 schreef Monidique het volgende:
Ik vond het zeer tegenvallen. Gewauwel over Bangladesh.
bijna goed, onder Den Haag maakt het een bocht naar links en in het noorden een bocht naar rechts en loopt het dood op de huidige kustlijn, vanaf daar zijn de Oude Duinen, want zo heten ze eigenlijk, door de zee weggevreten vanaf het einde van de Romeinse tijd door de zeespiegelstijging, de kustlijn lag toen ook over het geheel veel verder in zee, bv. voor Katwijk was er nog tot de 17e eeuw overblijfselen te zien van een Romeins fortquote:Maar ook bij ons is het leerzaam om naar de geschiedenis van onze Rijn-Maas-delta te kijken. Den Haag, Leiden, Haarlem en Alkmaar zijn gebouwd op strandwallen, lange zandruggen die evenwijdig aan de kust lopen.
Hoe denk je dat ik naar m'n vergadering moest?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Fastmatti het volgende:
Het is 5 graden en ik moet nog fietsen![]()
Dat is zeker een ongekend dramaquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Altijd m'n .odt's als .doc's opslaan voor sukkels die nog met word werken.
Yay!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is zeker een ongekend drama
+10 voor jou
Er zijn wel enkele users geband als wapenfeit, maar juist niet die users die imho de meeste problemen veroorzaken. Verder komt dat genaai in FB van users die even vergeten hoe ze zelf overkomen, nogal vervelend over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd weer gelukkig rustiger inderdaad. Maar dat is pas nadat er een paar users waren verdwenen.
quote:
Zwaarvisch wie is er allemaal geband en waarom?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er zijn wel enkele users geband als wapenfeit, maar juist niet die users die imho de meeste problemen veroorzaken.
Zinloos. Het is onderhand wel duidelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er zijn wel enkele users geband als wapenfeit, maar juist niet die users die imho de meeste problemen veroorzaken. Verder komt dat genaai in FB van users die even vergeten hoe ze zelf overkomen, nogal vervelend over.
Het lijkt me geen goede ontwikkeling wanneer er een sfeertje ontstaat waarin de ene user meer kan flikken dan de ander, aangezien die eerste een stevige poot aan de grond heeft gekregen bij de mods en FA's.
Met de auto?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik naar m'n vergadering moest?
Staat ook op tweakers.net. NB, de bezoekers van tweakers.net zijn een stelletje kutkneuzen met een pikkie wat bijna ingegroeid is. Ter compensatie hebben ze *hele* lange tenen.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zinloos. Het is onderhand wel duidelijk.
Wat luister je nu?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
Alweer geen reden om naar Fokradio te luisteren?
Ik luister Carl Perkins en ga zo over op Dylan.quote:
Ik ga zo over op T.S. Eliot. Goedenavond!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik luister Carl Perkins en ga zo over op Dylan.
Dat is-ie ook. Als je toegang hebt tot de PDF's kun je dat ook zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat de geschreven versie iets langer was.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef pberends het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1088035. Bedankt voor de steun!
Ik heb gewoon de geschreven versie ernaast gelegd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is-ie ook. Als je toegang hebt tot de PDF's kun je dat ook zien.
Vertrouw me, ik draai hier al heel wat jaartjes mee.quote:
Kauwtjes zijn cool.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik had zojuist oogcontact met een kauwtje dat twee meeuwen aan het wegjagen was.
Jammer dat sigme er niet is.
Als je daar een beetje op inspeelt in de SC word je tegenwoordig gewoon uitgemaakt voor troll.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Staat ook op tweakers.net. NB, de bezoekers van tweakers.net zijn een stelletje kutkneuzen met een pikkie wat bijna ingegroeid is. Ter compensatie hebben ze *hele* lange tenen.
Mijn god, wat een mongolen daar.
Toen ik op de middelbare school zat, fietste ik iedere dag over een brug waarop zich kauwtjes verzamelden. Die hadden dan nesten in de constructie gebouwd.quote:
Dit is wel een hele tamme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:09 schreef du_ke het volgende:
Zie zien er erg eigenwijs uit inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:11 schreef Aoristus het volgende:
Mijn kat is wijzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |