Het meisje rechts vooraan lijkt me best leuk, en dat niet alleen vanwege haar boezem,quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oei, heb je die foto niet gezien?
Op de afdeling waar ik als eerste terecht kwam binnen het instituut waar ik nu werk had ik te maken met een collega die me iedere maandag vroeg 'en, hoe was je weekend?'. Debiteuren/crediteuren all over. Het antwoord deed er eigenlijk niet zo toe. Ik werd daar strontsjagerijning van.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?
Tja, het leven is hard. Wiskundemensenen TU-ers zijn doorgaan recht voor de raap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
@ Fastmatti:
M'n college Wiskunde 2 werd verzorgd door zo'n Delftse knurft:
"Jongens, nu opletten, want dit is moeilijk."
"Ik zal Bernouille voor jullie summier behandelen. Jullie zijn tenslotte geen techneuten."
"Ik begijp het heel goed als jullie het niet in één keer snappen. Dit is toch een ander niveau dan de rest van de opleiding."
!
Die middelstequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:53 schreef Apropos het volgende:
Het meisje rechts vooraan lijkt me best leuk, en dat niet alleen vanwege haar boezem,.
Maak je ook eens mee hoe zo'n houding overkomt.quote:
wiskunde docenten/hooglerarenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Maak je ook eens mee hoe zo'n houding overkomt.
De rest is geband.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef Elseetje het volgende:
Fok weer heel, trouwens?
Jij, ik en een stel beta's. Oftewel, ik kan jou niet krijgen.quote:
Nouja, kennelijk ben ik de enige voor wie Fok een uur niet heeft gewerkt, dus tja...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
-wat is dit-: heb ik regelmatig.: bericht editen en dat wordt dan dubbel gepost![]()
![]()
Raceconditie/timingprobleem syteem!
Ben ik de enig hier![]()
Kijk ook even naar het manvolk, wil je?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die meiden zien er niet slecht uit.
Voor de restquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
@ Fastmatti:
"Ik zal Bernouille Bernoulli voor jullie summier behandelen. Jullie zijn tenslotte geen techneuten."
"Ik begijp het heel goed als jullie het niet in één keer snappen. Dit is toch een ander niveau dan de rest van de opleiding."
!
Sowieso niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij, ik en een stel beta's. Oftewel, ik kan jou niet krijgen.
Voor de restquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
@ Fastmatti:
"Ik zal Bernouille Bernoulli voor jullie summier behandelen. Jullie zijn tenslotte geen techneuten."
!
Volgens mij is die linksboven zwaarder dan Erica Terpstra. En dat zegt watquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kijk ook even naar het manvolk, wil je?
Je hebt 2 types VVD-ers, de wannabe's zonder doekoe, die uit een normaal nest komen en in eens bekakt gaan praten en meelopen, zegmaar het Rutte Volk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook dat gedonder met dat dubbelpostenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor de rest![]()
Ben dit weekend trouwens weer eens flink beledigt door twee van dozen![]()
Ik moet toegeven, ik schaam me soms een gat in de grond voor m'n mede JOVD'ersquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is lief dat je me zo trouw bent.quote:
Je zou inderdaad beter tot je recht komen als Rif-Berber.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Koud![]()
Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren![]()
Kijk eens aan, dan weet jij wel wat ik bedoel met die wannabe's, die echt maar alles doen om ook zo te worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik schaam me soms een gat in de grond voor m'n mede JOVD'ers
Bij welke afdeling zit jij?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik schaam me soms een gat in de grond voor m'n mede JOVD'ers
rariteiten is ook niet meer wat het is geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, kennelijk ben ik de enige voor wie Fok een uur niet heeft gewerkt, dus tja...Uniek zijn heeft ook zo z'n... eh... nadelen.
Maar natuurlijk, dat verdien je toch!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is lief dat je me zo trouw bent.
Vroeger waren rariteiten ook niet meer wat ze in de toekomst zijn geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, kennelijk ben ik de enige voor wie Fok een uur niet heeft gewerkt, dus tja...Uniek zijn heeft ook zo z'n... eh... nadelen.
Ik weet natuurlijk niet of ik zwaar relaxt overkom, maar ik heb altijd een zwaar lekkere Marokkaanse bij me. Doe ik nu mee voor het tweede rijtje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt 2 types VVD-ers, de wannabe's zonder doekoe, die uit een normaal nest komen en in eens bekakt gaan praten en meelopen, zegmaar het Rutte Volk.![]()
En de echte rijken die zich niet kunnen identificeren met dat volk en met de academici. En dat zijn zwaar relaxte mensen die altijd lekkere chicks bij zich hebben, die overigens ook dezelfde wortels hebben.
Ben ik weer...... Ik bedoel dus zegmaar dat volk wat eigenlijk vroeger een simpele pauper was (zoals ze dat nu noemen), de ouders praten gewoon normaal nederlands en in eens gaat dat volk bekakt praten en is het dan lachen als je hun een document laat schrijven en ze niet eens het verschil tussen 'hun' en 'zij' weten, maar onder tussen wel in eens 'zo gemaakt' extreem bekakt praten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik zwaar relaxt overkom, maar ik heb altijd een zwaar lekkere Marokkaanse bij me. Doe ik nu mee voor het tweede rijtje?
Nederlands ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
rariteiten is ook niet meer wat het is geweest![]()
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:20 schreef JohnDope het volgende:
als je hun een document laat schrijven en ze niet eens het verschil tussen 'hun' en 'zij' weten,
Klopt. Timing probleem van het systeem. Terug te voeren dat het systeem is momenten zwaar is overbelast, blijkende ook uit de veel te lang responstijden.quote:
Dankje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Jurgen21 het volgende:
@ Elseetje: goed bezig met je vogeltjes![]()
![]()
Middenstandskak. Tref je bij iedere partij aan, overigens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben ik weer...... Ik bedoel dus zegmaar dat volk wat eigenlijk vroeger een simpele pauper was (zoals ze dat nu noemen), de ouders praten gewoon normaal nederlands en in eens gaat dat volk bekakt praten en is het dan lachen als je hun een document laat schrijven en ze niet eens het verschil tussen 'hun' en 'zij' weten, maar onder tussen wel in eens 'zo gemaakt' extreem bekakt praten.
Zijn er nog dingen die je vooral niet of vooral wel moet doen bij een Marokkaansequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik zwaar relaxt overkom, maar ik heb altijd een zwaar lekkere Marokkaanse bij me. Doe ik nu mee voor het tweede rijtje?
Die zijn permeisje Machteld, gedumpt bij de JOVD na vermeende Rita-sympathieën, aan het zwartmakenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Waar zijn al die wannabe VVD-ers cq Rutteknuffelaars in eens!
Zo herken je die wannabe's ook. De wannabe durft geen eigen mening te hebben en lult altijd maar met de VVD-elite mee.
Ja maar bij de VVD is dat wel heel erg extreem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Middenstandskak. Tref je bij iedere partij aan, overigens.
Deze is wel heel tongue-in-cheek.quote:
De deur openhouden, daar hebben ze een hekel aan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen die je vooral niet of vooral wel moet doen bij een Marokkaanse![]()
Het is geen aparte diergroep, hoor. Je kunt er gewoon een gesprek mee beginnen, en de kans is groot dat ze dan nog antwoorden ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen die je vooral niet of vooral wel moet doen bij een Marokkaanse![]()
Ze houden wel van hard to get, maar niet als het om deuren gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
De deur openhouden, daar hebben ze een hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |