quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik las: "Van ratten mooie producten te maken"
[..]
Gelukkig niet neequote:Hij misschien niet, maar ik wel. Er ijn op aarde toch maar weinig mensen die staan te juichen bij het leed van een ander.
Kan je wel passende schoenen vinden met zulke lange tenen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mooi, geen foto's meer voor jou.
Volgens mij is er weer iets mis met Fok.
Mooi initiatiefquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik doe hier in twee maanden (vrijwillig!) een marktonderzoek voor een lokale NGO. Een aantal arme dorpjes krijgt training om van bamboe en rattan mooie producten te maken (onderzetters, fruitschalen, meubels etc etc), en ik probeer hen te helpen in het vinden van een afzetmarkt.
Had je vast niet verwacht van een 'kille en egoistische VVD'er'![]()
Ze zijn allemaal fatsoenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi initiatiefGelukkig zijn er ook fatsoenlijke VVD-ers.
![]()
Ik voer de vogels hier het hele jaar. Hoe meer vogels, hoe meer vreugd. En nu het 's ochtends vriest krijgen ze extraquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Friesland.
[..]
Waarom? Het is geen winter ofzo.
Verdonk is weg. Het gemiddelde is omhoog geschoten.quote:
Rutte zit nog op het pluchequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Verdonk is weg. Het gemiddelde is omhoog geschoten.
Wekenlang heb ik je niet gesproken, en dan zet je me zo te kijk?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet me te herinneren dat ook Floripas dit woord heeft gebezigd. En ik vermoed dat het in dit geval direct afstamde van Apropos.
Mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi initiatiefGelukkig zijn er ook fatsoenlijke VVD-ers.
![]()
Jahoor, inclusief die enorm lange tenen, heb ik nog steeds maar maatje 37,5.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
[..]
Kan je wel passende schoenen vinden met zulke lange tenen?![]()
Rutte is gewoon een beetje onzeker en dus onhandig.quote:
Het pluche refereent meestal aan de regering, die plek waar nu een overschot aan Christen(fundamentalisten) zit....quote:
Wat een ongenuanceerde uitspraak. En inentingen tegen besmettelijke ziektes van overheidswege dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi!
Houd dat in dat je nu open staat voor een betoog waarom alleen de markt deze mensen duurzaam uit de armoede kan krijgen?
Oh. Ok.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:06 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik voer de vogels hier het hele jaar. Hoe meer vogels, hoe meer vreugd. En nu het 's ochtends vriest krijgen ze extra![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het pluche refereent meestal aan de regering, die plek waar nu een overschot aan Christen(fundamentalisten) zit....
een goede reden om in Friesland te blijven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Maar je weet dat je die beestjes daarmee afhankelijk van jou maakt, en dat ze problemen zouden kunnen krijgen met hun voedselvoorziening wanneer jij ze niet meer voert?
En dan mensen aan gaan vallen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Maar je weet dat je die beestjes daarmee afhankelijk van jou maakt, en dat ze problemen zouden kunnen krijgen met hun voedselvoorziening wanneer jij ze niet meer voert?
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar de Vogelbescherming zegt dat het het hele jaar mag.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Gezondheidszorg is een ander verhaal, daar heb je gelijk in. Ik doelde op armoede in de economische zin.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde uitspraak. En inentingen tegen besmettelijke ziektes van overheidswege dan?
Zeg Baldrick. Wel eens van kamikaze duiven gehoord?quote:
Als je dit over de minima zegt, ben je asociaal.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh. Ok.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als je dit over de minima zegt, ben je asociaal.
Dat klopt. Ik heb ook niets tegen markt. Mijn punt is dat markt hier in den lande aan het doorslaan is. Ene grote mammon-verering vind ik niet meer gezond. . Dat is mijn bezwaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi!
Houd dat in dat je nu open staat voor een betoog waarom alleen de markt deze mensen duurzaam uit de armoede kan krijgen?
Ah mooi, dan is het niet erg dat ik ook het hele jaar door oud brood in het vogelhuisje leg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:15 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar de Vogelbescherming zegt dat het het hele jaar mag.
Ik hoorde eens twee Marokkanen Tamazight praten (voor mij dus brabbelen) op de Dam, waar een enorme hoeveelheid duiven om zo'n Rudolf Steiner-vrouwtje met voer hing te klapwieken. Ik hoorde: "Gabbela abellegi wauuuhawa Hitchcock wehasa Birds."quote:
Over baby's en katten ook. Stelletje sociofascisiten!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Schietenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stelletje mietjes.
Jullie zijn zeker ook tegen de drijfjacht op wilde zwijnen?
Je moet de minima ook niet voeren. Dat doe je met lichamelijk gehandicapte mensen die dat niet zelf kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik wil jou wel achter zo'n zwijn aan zien rennen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stelletje mietjes.
Jullie zijn zeker ook tegen de drijfjacht op wilde zwijnen?
Haagse marokkanen, gehoord op de WC: Gabbela abellegi wauuuhawa kankerhoeah wehasa mongeaulquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoorde eens twee Marokkanen Tamazight praten (voor mij dus brabbelen) op de Dam, waar een enorme hoeveelheid duiven om zo'n Rudolf Steiner-vrouwtje met voer hing te klapwieken. Ik hoorde: "Gabbela abellegi wauuuhawa Hitchcock wehasa Birds."![]()
''Stop, ik ben junior consultant!''quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel achter zo'n zwijn aan zien rennen.
Het is hier erg interessant vanuit dat perspectief.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb ook niets tegen markt. Mijn punt is dat markt hier in den lande aan het doorslaan is. Ene grote mammon-verering vind ik niet meer gezond. . Dat is mijn bezwaar.
ik zie liever een gezonde mix van een overheidsbestel en markt. Markt daar waar het kan en overheid daar waar nodig.
Dus alles aan de markt overlaten betekent dat je een grote tweedeling veroorzaakt: alleen winnaars en verliezers. Als samenleving moet je dit namelijk nooit willen.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Stop, ik ben junior consultant!''.
Je gaat elke nacht met een verre-/sterrekijker op je redding zitten wachten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Eindelijk is het seizoen van de hogere levensvormen weer aangebroken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Stop, ik ben junior consultant!''.
Wat sommige mensen toch allemaal niet doen voor een anal probe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je gaat elke nacht met een verre-/sterrekijker op je redding zitten wachten?
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat sommige mensen toch allemaal niet doen voor een anal probe.
Beetje vet kan geen kwaad.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
Overigens kan het hoofdbestuur van de JOVD voor z'n volgende vergadering eerst wel even langs Sonja Bakker. Hoe passen die mensen in een kostuum?![]()
[ afbeelding ]
Kom jij mij dan redden?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:33 schreef Elseetje het volgende:
Je gaat elke nacht met een verre-/sterrekijker op je redding zitten wachten?
Oei, heb je die foto niet gezien?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
Bij de JOVD zijn ze tenminste niet allemaal leijk.
Die meiden zien er niet slecht uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oei, heb je die foto niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |