Hoe laat gaan we het maken jongen? Ik moet nog twee pdf'jes doorlezen, dus blijf aan boord.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
My name is DrWolffenstein and I approve this message.
Ik moet nog documentatie over XSLT transformatie in elkaar draaien: dat wordt 9 uur morgenochtend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we het maken jongen? Ik moet nog twee pdf'jes doorlezen, dus blijf aan boord.
Underworld is geniaal, maar wat heeft dat met The Boss te maken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
De versie op YouTube doet het nummer geen recht.
Underworld_?
Zolang er koffie is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik moet nog documentatie over XSLT transformatie in elkaar draaien: oftewel dat wordt 9 uur morgenochtend.
Underworld_ is de enige bezoeker van dit forum die het woord ''aapje'' gebruikte.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Underworld is geniaal, maar wat heeft dat met The Boss te maken?
Om in te lijsten:quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:22 schreef Autodidact het volgende:
Behoudens het bepaalde in artikel 47 is de voor woningen binnen een krachtens artikel 41 vastgestelde zone ten hoogste toelaatbare geluidsbelasting van de gevel, vanwege het betrokken industrieterrein, 50 dB(A).
Hoezo verkokering.quote:Daar de Raad door zijn werkzaamheden niet permanent in Brussel aanwezig is, is hij bevoegd een COREPER in te stellen dat de noodzakelijke werkzaamheden kan afhandelen. Dit comité is bevoegd op haar beurt comités en werkgroepen in te stellen die zijn werkzaamheden voorbereiden. Deze werkgroepen bezitten de bevoegdheid hun werkzaamheden te verdelen over projectteams en units. Deze units bestaan uit vakgroepen, ingevuld door vertegenwoordigers van de lidstaten. De vakgroepen kunnen taken delegeren aan speciaal daarvoor ingestelde ad-hoc comités.
Op die manier.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Underworld_ is de enige bezoeker van dit forum die het woord ''aapje'' gebruikte.
Bij "achterbakse knor" val ik al af, dus wees gerust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Apropos het volgende:
In zijn omgang met mij althans, de anderen repten liever van ''oranjefascist'', ''achterbakse knor'' of gewoon ''strontbliksem''.
Ik weet me te herinneren dat ook Floripas dit woord heeft gebezigd. En ik vermoed dat het in dit geval direct afstamde van Apropos.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Underworld_ is de enige bezoeker van dit forum die het woord ''aapje'' gebruikte.
quote:De Poolse conservatieve premier Jaroslaw Kaczynski heeft bij de vervroegde parlementsverkiezingen van zondag een zware nederlaag opgelopen.
Volgens de exitpolls kreeg het liberale Burgerplatform (PO) van Donald Tusk rond de 44 procent van de stemmen tegenover 31 procent voor Recht en Gerechtigheid (PiS) van Kaczynski.
De premier gaf kort na de eerste prognoses zijn nederlaag toe. Hij zei ,,tegen een breed front te hebben gefaald'' en beloofde krachtig oppositie te gaan voeren. De opkomst was met 55 procent de hoogste sinds de parlementsverkiezingen van 1989.
Oh, dan zal ik medelijden met je hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb zo een afspraak met ambtenaren, dus zo leuk is het allemaal niet.![]()
Friesland.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:16 schreef Jurgen21 het volgende:
Moggûh, groeten vanuit een witberijpt Noordoost-Friesland.
Waarom? Het is geen winter ofzo.quote:Ik heb de vogeltjes maar even wat brood gebracht zonet. Wat ben ik toch goed voor onze dierenvrienden![]()
Geen idee. Zit hier binnen te leren/quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is verdomd koud buiten.
Zit je nou alweer te vloeken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Binnen ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
die zijn ook sociaal-conservatief, daar ligt het Vaticaan niet wakker van (of ze moeten protestant zijnquote:
Gij zult den Naam des HEEREN, uws Gods, niet ijdellijk gebruiken; want de HEERE zal niet onschuldig houden dengene, die Zijn Naam ijdellijk gebruikt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor de vrouw zonder gezicht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Joh.
Toch koud.
En m'n oog doet pijn.
Be cool be square.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Gij zult den Naam des HEEREN, uws Gods, niet ijdellijk gebruiken; want de HEERE zal niet onschuldig houden dengene, die Zijn Naam ijdellijk gebruikt.
quote:Hu verstevigt greep op de macht
PEKING - De zittende president van China, Hu Jintao, heeft tijdens het congres van de Communistische Partij zijn greep op de macht verstevigd. Oude rivalen verdwenen uit het permanent comité van het politbureau van de partij om te worden vervangen door vertrouwelingen van het 64-jarige staatshoofd. Maandag presenteerde hij zijn kroonprinsen.
Het is ook nooit genoeg hè?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor de vrouw zonder gezicht.
http://www.coralcoe.org.au/news_stories/coralfutures.htmlquote:17 October 2007
ACID OCEANS WARNING
The world’s oceans are becoming more acid, with potentially devastating consequences for corals and the marine organisms that build reefs and provide much of the Earth’s breathable oxygen.
The acidity is caused by the gradual buildup of carbon dioxide (CO2) in the atmosphere, dissolving into the oceans. Scientists fear it could be lethal for animals with chalky skeletons which make up more than a third of the planet’s marine life.
Acid oceans will be among the issues explored by Australia’s leading coral scientists at a national public forum at the Shine Dome in Canberra tomorrow. The Coral Reef Futures 07 Forum is on October 18-19, 2007 and is hosted by the ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies (CoECRS).
“Recent research into corals using boron isotopes indicates the ocean has become about one third of a pH unit more acid over the past fifty years. This is still early days for the research, and the trend is not uniform, but it certainly looks as if marine acidity is building up,” says Professor Malcolm McCulloch of CoECRS and the Australian National University.
“It appears this acidification is now taking place over decades, rather than centuries as originally predicted. It is happening even faster in the cooler waters of the Southern Ocean than in the tropics. It is starting to look like a very serious issue.”
Corals and plankton with chalky skeletons are at the base of the marine food web. They rely on sea water saturated with calcium carbonate to form their skeletons. However, as acidity intensifies, the saturation declines, making it harder for the animals to form their skeletal structures (calcify).
“Analysis of coral cores shows a steady drop in calcification over the last 20 years,” says Professor Ove Hoegh-Guldberg of CoECRS and the University of Queensland. “There’s not much debate about how it happens: put more CO2 into the air above and it dissolves into the oceans.
“When CO2 levels in the atmosphere reach about 500 parts per million, you put calcification out of business in the oceans.” (Atmospheric CO2 levels are presently 385 ppm, up from 305 in 1960.)
“It isn’t just the coral reefs which are affected – a large part of the plankton in the Southern Ocean, the coccolithophorids, are also affected. These drive ocean productivity and are the base of the food web which supports krill, whales, tuna and our fisheries. They also play a vital role in removing carbon dioxide from the atmosphere, which could break down.”
Professor Hoegh-Guldberg said an experiment at Heron Island, in which CO2 levels were increased in the air of tanks containing corals, had showed it caused some corals to cease forming skeletons. More alarmingly, red calcareous algae – the ‘glue’ that holds the edges of coral reefs together in turbulent water – actually began to dissolve. “The risk is that this may begin to erode the Barrier of the Great Barrier Reef at a grand scale,” he says.
“As an issue it’s a bit of a sleeper. Global warming is incredibly serious, but ocean acidification could be even more so.”
Koud.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eindelijk is het weer eens een keertje gewoon koud.
meer: http://www.brothers-brick.com/2007/10/18/the-empire-of-lego-town/quote:The Empire of LEGO Town
Cafe Corner. Market Street. Cement Mixer. Recycle Truck. No longer is the Town theme reserved for endlessly repeated police stations, firehouses and construction vehicles. 2007 has been a truely awesome year for LEGO Town, and it only gets better. Feast your eyes on this set that can only be as a masterpiece:
10184 Town Plan
Ow shit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.coralcoe.org.au/news_stories/coralfutures.html
nog zo'n 68 jaar dus
Lego.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
meer: http://www.brothers-brick.com/2007/10/18/the-empire-of-lego-town/
![]()
Inderdaad, mietjes horen zuidelijker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Koud![]()
Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren![]()
Liever een mietje die het warm heeft dan zo'n 'nuchtere' noordelingquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Inderdaad, mietjes horen zuidelijker.
Liever geen mietje dat bij het minste of geringste zit te miepen, en gewoon je eigen boontjes kunnen doppen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Liever een mietje die het warm heeft dan zo'n 'nuchtere' noordeling![]()
Wat moet jij in Vietnam? Doe es vertellen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:27 schreef Xtreem het volgende:
Goede middag vanuit een warm en politiek zeer interessant Vietnam.
dat jullie het maar goed koud mogen hebben daar![]()
quote:
Ik doe hier in twee maanden (vrijwillig!) een marktonderzoek voor een lokale NGO. Een aantal arme dorpjes krijgt training om van bamboe en rattan mooie producten te maken (onderzetters, fruitschalen, meubels etc etc), en ik probeer hen te helpen in het vinden van een afzetmarkt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moet jij in Vietnam? Doe es vertellen?
Ik las: "Van ratten mooie producten te maken"quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik doe hier in twee maanden (vrijwillig!) een marktonderzoek voor een lokale NGO. Een aantal arme dorpjes krijgt training om van bamboe en rattan mooie producten te maken (onderzetters, fruitschalen, meubels etc etc), en ik probeer hen te helpen in het vinden van een afzetmarkt.
Hij misschien niet, maar ik wel. Er ijn op aarde toch maar weinig mensen die staan te juichen bij het leed van een ander.quote:Had je vast niet verwacht van een 'kille en egoistische VVD'er'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |