Dit hoofdbestuur is inderdaad wat rechtser dan onder Terwal, en dat is een verademing. Ik ben destijds vertrokken bij de bende omdat je je aan allerlei richtlijnen en regels moest houden, zelfs als je een lullig artikeltje wilde schrijven voor Consciėntia.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:57 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is trouwens ook weer bonje bij de VVD. Nu spelen de jongeren mark-en-ritaatje![]()
JOVD speelt Mark-en-ritaatje
'Kostuum'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
Overigens kan het hoofdbestuur van de JOVD voor z'n volgende vergadering eerst wel even langs Sonja Bakker. Hoe passen die mensen in een kostuum?![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel was hij kwijt voor die zendtijd?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
Al Gore nu op VRT 1![]()
Dat hij -de messias- een uur over heeft voor de Vlamingen...![]()
Hoho, CDJA'ers lopen er tenminste verzorgd bij. Ik was laatst bij een bijeenkomst van de plaatselijke SP-afdeling. Gloeiende, gloeiendequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
'Kostuum'.![]()
Wat een CDJA-uitdrukking. "Even m'n kostuum aantrekken schat, ik moet naar de Rabobank."
Ik irriteer me steeds meer aan hem. Elke semi-kritische vraag over zijn vice-presidentschap wuift hij weg en doet ie af met 'Boehoe, toen had ik m'n partijgenoten en die afzichtelijke big-business Republikeinen niet meequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoeveel was hij kwijt voor die zendtijd?
De pollitiek-correctheid van de Belgische publieken kennende, krijgt onze milieuprofeet geld toequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoeveel was hij kwijt voor die zendtijd?
Dat jij daar bij mag zijn. Zijn ze werkelijk zo amateuristisch daar dat ze hun tegenstanders toelaten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hoho, CDJA'ers lopen er tenminste verzorgd bij. Ik was laatst bij een bijeenkomst van de plaatselijke SP-afdeling. Gloeiende, gloeiende![]()
Het was een 'openbare' discussiebijeenkomst. Opkomst pakweg 20 man, vrij redelijk voor een SP-bijeenkomst (vele SP'ers liggen 's avonds met de voeten op de tafel naar de beeldbuis te gluren), ware het niet dat we als CDA'ers al met z'n vijven waren. Fijne discussie gehadquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat jij daar bij mag zijn. Zijn ze werkelijk zo amateuristisch daar dat ze hun tegenstanders toelaten?
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hey![]()
Collega.Kwam er pas een uurtje geleden achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog een half uur moeten wachten voor ik weer kon posten.
Waarom zet je 'openbare' tussen aanhalingstekens? Je bedoelt te zeggen dat die maoisten nog steeds wel hun discussiepartners uitzoeken? Zou me niet verbazen als ze dat doen, van die schijnvoetbalwedstrijdjes waren ze in de Sovjet Unie ook al zo goed in.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Het was een 'openbare' discussiebijeenkomst. Opkomst pakweg 20 man, vrij redelijk voor een SP-bijeenkomst (vele SP'ers liggen 's avonds met de voeten op de tafel naar de beeldbuis te gluren), ware het niet dat we als CDA'ers al met z'n vijven waren. Fijne discussie gehad![]()
De SP Amsterdam wordt voornamelijk vertegenwoordigd door van die links-elitaire Floripassen. Die uiteindelijk natuurlijk nooit zo links blijken te zijn als ze zich voordoen, maar het opwindend vinden om met een WO-opleiding in chique clubs den arbeider te verdedigen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Het was een 'openbare' discussiebijeenkomst. Opkomst pakweg 20 man, vrij redelijk voor een SP-bijeenkomst (vele SP'ers liggen 's avonds met de voeten op de tafel naar de beeldbuis te gluren), ware het niet dat we als CDA'ers al met z'n vijven waren. Fijne discussie gehad![]()
Eng hč, gewone mensen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hoho, CDJA'ers lopen er tenminste verzorgd bij. Ik was laatst bij een bijeenkomst van de plaatselijke SP-afdeling. Gloeiende, gloeiende![]()
Ze hebben wel uistekende standpunten, zoals die afschuwelijke deelraden opheffen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De SP Amsterdam wordt voornamelijk vertegenwoordigd door van die links-elitaire Floripassen. Die uiteindelijk natuurlijk nooit zo links blijken te zijn als ze zich voordoen, maar het opwindend vinden om met een WO-opleiding in chique clubs den arbeider te verdedigen.
En daarom heb ik er bij de gemeenteraads' zelfs aan gedacht op ze te stemmen. Maar de PvdA gaat toch dwarsliggen wanneer die motie er komt, dus maak je geen illusies.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze hebben wel uistekende standpunten, zoals die afschuwelijke deelraden opheffen.
Ik luister nu Bruce Springsteen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Apropos het volgende:
Er is een verschil tussen een gewoon mens zijn en Hans Spekman naar de kroon steken.
De PvdA zou wat betreft analysekracht van hen kunnen leren. Je moet bijv. ook niet vergeten dat de SP nog veel eerder dan de media en de PvdA de negatieve kanten van de multiculturele samenleving (beter gezegd: het ontbreken daarvan) zag.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En daarom heb ik er bij de gemeenteraads' zelfs aan gedacht op ze te stemmen. Maar de PvdA gaat toch dwarsliggen wanneer die motie er komt, dus maak je geen illusies.
Logisch. Dan kunnen al die baantjes niet meer verdeeld worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En daarom heb ik er bij de gemeenteraads' zelfs aan gedacht op ze te stemmen. Maar de PvdA gaat toch dwarsliggen wanneer die motie er komt, dus maak je geen illusies.
Alleen bij het arbeidersdeel. We hebben ook nog andere burgers hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Klopkoek het volgende:
Vaak wordt van de PvdA gezegd dat zij 'tot in haarvaten van de samenleving zijn gevestigd' maar eigenlijk doet de SP dat beter.
Nee joh, puur eigenbelang. Echt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
maar het opwindend vinden om met een WO-opleiding in chique clubs den arbeider te verdedigen.
Daar ben ik uren geleden al mee opgehouden. Wat beluister je?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik luister nu Bruce Springsteen.
Nice one, Sherlock.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Logisch. Dan kunnen al die baantjes niet meer verdeeld worden.
Ik luister nu heel Born in the USA achter elkaar af. Het album, uiteraard.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar ben ik uren geleden al mee opgehouden. Wat beluister je?
Met alle gevolgen van dien want nu zijn zelfs de laagste uitvoerders van overheidsbeleid volledig gepolitiseerde functies geworden. Wat weer Zuidoostse toestanden tot gevolg heeft.quote:
De oplossing: de PvdA naar 0 zetels.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij altijd met je oplossingen, kleine Himmler van me.quote:
Greetings from Asbury Park, NJ of Darkness on the edge of town zijn toch echt beter.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik luister nu heel Born in the USA achter elkaar af. Het album, uiteraard.
Jij woont toch in Almere? Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien want nu zijn zelfs de laagste uitvoerders van overheidsbeleid volledig gepolitiseerde functies geworden. Wat weer Zuidoostse toestanden tot gevolg heeft.
Gaan we de snob uithangen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Greetings from Asbury Park, NJ of Darkness on the edge of town zijn toch echt beter.
Kan dat bij Springsteen dan? In dat geval, koop Nebraska.quote:
Streets of Philadelphia vind je zeker ook te commercieel?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan dat bij Springsteen dan? In dat geval, koop Nebraska.
Tsja, dat heb je met de betere beta's, he. Die denken niet in termen van problemen, die denken in oplossingen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij altijd met je oplossingen, kleine Himmler van me.
De betere oplossing creert z'n eigen problemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:05 schreef Gabry het volgende:
Als je graag werkloos wilt zijn moet je vooral blijven denken in oplossingen.
Ik was ook positief verrast dat de ban er redelijk op tijd weer af was. Kwam daar pas achter toen ik een unbanverzoekmail had verstuurd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kwam er pas een uurtje geleden achterToch nog een half uur moeten wachten voor ik weer kon posten.
Ik vind het maar een vervelend nummer, Aapje. Of hij moet al vroeg bezopen zijn geweest in die Youtube-video. Was dat al de definitieve samenstelling van E-Street?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:00 schreef Apropos het volgende:
Nee, gewoon slecht. Spirit in the night staat daar mijlenver boven.
Goedenavond, allen.
Het reduceren van wetgeving kan natuurlijk ook zichtbaar zijn. Scheur voor de gein eens de helft uit je wettenbundel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:14 schreef Gabry het volgende:
Het huidige kabinet probeert ook zoveel zichtbare maatregelen als ze kunnen bedenken er doorheen te knallen.
My name is DrWolffenstein and I approve this message.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij altijd met je oplossingen, kleine Himmler van me.
De versie op YouTube doet het nummer geen recht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vervelend nummer, Aapje. Of hij moet al vroeg bezopen zijn geweest in die Youtube-video. Was dat al de definitieve samenstelling van E-Street?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |