oude topic: FOT SC #74 - Met mooi weer maken we foto's!quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog steeds eens afkijken..ik haat alleen duits![]()
Morguh luitjes![]()
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, geeft je een mooi beeld van de mens... Geen doekjes eromheen, gewoon rauwe werkelijkheid...
Page bij de hand?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:45 schreef freud het volgende:
Snipverkouden een SC in rollen...
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?
Over smaak valt niet te twisten zeg maar. Ik vind het een prachtfilm. De sfeer wordt in beeld en geluid goed neergezet. Die soundtrack...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:51 schreef ableton het volgende:
[..]
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.
Of eigenlijk staat die daar al heel lang![]()
Ga dan Pi kijken van dezelfde regisseur (Aranofsky uit het hoofd?)
jjaaaah in zwartboek was datquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:36 schreef Chanty het volgende:
Wat me trouwens nog te binnenschoot:
Die vieze naakte Duitsers met zwarte piemel zat niet in Der Untergang maar in Zwartboek. Vandaar dat jij m je niet kon herinneren Marcb1974
Ellen ten Damme =quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef prupke het volgende:
Ellen ten Damme op de plaat gezet gister...
is niet echt makkelijk ...en zonder flits en mevr is heel druk op het podium
Die straalt inderdaad aan alle kantenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:10 schreef freud het volgende:
[..]
Ellen ten Damme =kwadraat. Zou ik best eens een dag of decennia meer opgesloten willen worden op een mooi eiland
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef freud het volgende:
Eentje voor ons dan om de maandagmorgen te verzachten:
[ afbeelding ]
Nee, aan een Ellen heb ik genoeg eigenlijk, laat die koffie dan maar zitten. Gaat van de zuivere speel-met-Ellen tijd af.quote:
Je bent goed bezig, fotografisch gewijs dan... Maar ja, blijkbaar is dat goed te combineren met je studie...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef loehoes het volgende:
Zo, weer thuis. Dat studeren van tegenwoordig stelt ook niets voor![]()
Donderdag foto's maken voor 3voor12/Overijssel. van de Popronde in Enschede!![]()
Jij ook alquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef loehoes het volgende:
Donderdag foto's maken voor 3voor12/Overijssel. van de Popronde in Enschede!![]()
Met een beetje geluk levert je dat extra punten opquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend paper ingeleverd.
Docente vraagt hoe t gegaan was, dus ik merk op dat ik er wel lang mee bezig was geweest maar dat ik het ook niet gemakkelijk had gemaakt voor mezelf. Vervolgens doet de docente een rondje om te inventariseren wie welke theorie gekozen heeft, iedereen had wel ongeveer dezelfde theorieen. Komt ze dus bij mij aan....
Dat gezicht toen ik zei welke keuze ik had gemaakt was onbetaalbaar
Ze was nogal ehmmmm.... verbaastna van de schrik te zijn bekomen merkte ze alleen op dat ze zich kon voorstellen dat ik er een tijdje mee bezig was geweest
![]()
Klinkt hoopvol
![]()
ja. of een extra diepe onvoldoendequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met een beetje geluk levert je dat extra punten op
Je moest een standpunt innemen en je hebt dat verdedigd. Kan weinig fout mee gaan, tenzij je verschrikkelijk foute argumenten hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja. of een extra diepe onvoldoende
Maar op zich vodn ik mijn beargumentatie wel goed met betrekking tot de theorie. Alleen heeft zij altijd wel ergens iets op aan te merken![]()
Het is juist zaak om het argument tegen jouw argumentatie te beargumenteren om zodoende toch hoog te eindigen. Snappie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja. of een extra diepe onvoldoende
Maar op zich vodn ik mijn beargumentatie wel goed met betrekking tot de theorie. Alleen heeft zij altijd wel ergens iets op aan te merken![]()
Ik doe mijn best haha! Wil veel leren betreft fotografie, en dat is vooral een kwestie van doen lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, fotografisch gewijs dan... Maar ja, blijkbaar is dat goed te combineren met je studie...
Hai!quote:
Klopt, ik ben de laatste tijd ook lekker bezig. Lang leve de vrije tijd sinds ik klaar ben met mijn studie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef loehoes het volgende:
Ik doe mijn best haha! Wil veel leren betreft fotografie, en dat is vooral een kwestie van doen lijkt me& Tja, die studie, vier uur college in de week + 1 artikel in de week
daar heb je echt geen ruimte meer voor in 1500 woordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef freud het volgende:
[..]
Het is juist zaak om het argument tegen jouw argumentatie te beargumenteren om zodoende toch hoog te eindigen. Snappie?
half dood op t werkquote:
Jij ook al?quote:
Nog niet hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef An24 het volgende:
hier nog 1heeft alleen weinig zin geloof ik. Volgens mij ligt half fok ziek op bed
![]()
Het IS koudquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet hoorMaar helemaal toppie voelen doe ik me niet
En voor de verandering heb ik het koud
*in koor* Hallo Debsterr!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het IS koud. Oh kijk nou waar ik binnen stuiter
. Hallo FOTtertjes
.
Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerquote:
lekker temperatuurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerIk moest alleen krabben vanmorgen
Voornamelijk werken en afspraken buiten de deur waar het de gezelligheid ten goede komt als je niet via mobiele middelen gaat zitten FOK!ken!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef freud het volgende:
Ik heb software gekocht! Kan komen door de griep, maar ik had een zwak moment of zo. Was het klooien in PS zat voor mijn Peleng. Nu PTLens gekocht om snel te de-fishen...
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
@P Ook aan het stoeien met WordPress zie ik op je site? Toevallig ben ik daar afgelopen week ook mee bezig geweest... Nu nog even een leuke theme uitzoeken en kijken hoe ik zelf een beetje kan hacken in die code...![]()
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVeel plezier
Laat ff weten als je wat leuks vind
Wil je een gallery of meer een photoblog?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...
Ik zie het als volgt voor mij:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef EvL. het volgende:
[..]
Wil je een gallery of meer een photoblog?
Heb wel de nodige ervaring met Wordpress, misschien kan ik je de goede kant wel opduwen.
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je op de startpagina komt, krijg je een blog pagina. Voor de serie foto's die ik heb geplaatst schrijf ik dan een klein stukje aanvullende informatie. Met behulp van een linkje kun je dan meteen naar de gallery van die desbetreffende foto's.
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?quote:Vanaf de startpagina kun je uiteraard ook meteen naar de gallery toe. Daar wil ik een aantal thema's: Architectuur / Mensen / Dieren etc definiëren. Daaronder komt per serie een submap. Als je die opent krijg je de foto's per serie. Thumbnails staan dan links of rechts. Bij het aanklikken van een thumbnail verschijnt de foto links of rechts van de thumbnails, afhankelijk van waar die staan natuurlijk....
Nee, in de post komt een linkje naar de subgallery met de serie. Bij de post wordt hooguit één kleine foto gepost bij de aanhef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?
Lijkt mij ook. Daarvoor heb ik de combinatie van Gallery2 met de WPG2 plugin voor de integratie in WordPress. Met die combinatie moet vast wel iets leuks in elkaar te knutselen zijn. Daar moet ik mij alleen even goed in verdiepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?
same here...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef loehoes het volgende:
Hm, ik ben ook bezig met een nieuwe layout voor mijn site. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik de foto's wil presenteren... lastig!![]()
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
same here...
de site is er... nu de invulling nog
ik ken het probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogHad wel wat ideeën, maar pakt toch niet zo uit zoals ik het wilde. En ik moet leren om strenger te selecteren bij mijn foto's. Alleen het beste erop, en niet de 'ook wel leuke'. Maar dat is ook lastig!
![]()
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond ff bij Luka Bloom geweest om foto's te maken. Cool optreden. Had het graag afgezien, maar ja...moest nog wat andere dingen doen
Ik quote even van een website af:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)
Blijkbaar welquote:Barry Moore (23 mei 1955), beter bekend onder zijn artiestennaam Luka Bloom, is een Ierse singer-songwriter. De naam 'Luka' is afkomstig van de gelijknamige hit van Suzanne Vega uit 1987. 'Bloom' is de achternaam van de hoofdpersoon uit het boek 'Ulysses' van James Joyce.
Hoihoi, ik ben weer weg van teruggeweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef pirke het volgende:
Hoihoi, ik ben weer terug van even weggeweest
Ha, vanavond treedt mijn geliefde daar op. Met theremin, effecten en glove. Dequote:Op maandag 22 oktober 2007 21:52 schreef prupke het volgende:
zo ik heb al 11 (naar mijn zeggen goede ) foto's van miss ten damme
best rot om te schieten zonder flits en beetje brak licht in de voliere
btw wel gruwelijke humor bij het vogelverschrikkers festival :
je kan zangzaad kopen in de grote voliere, je kan eten in restaurant de blinde vink, de toiletten zijn : damus en hommus , en we hebben een heuse muskee![]()
Oh, ik dacht dat je het veel fanciër in gedachten had! Dit lijkt me inderdaad gewoon een kwestie van Wordpress en die gallery installeren. Heb je een linkje of is het nog steeds heftig in progress?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef AirwiN het volgende:
Nee, in de post komt een linkje naar de subgallery met de serie. Bij de post wordt hooguit één kleine foto gepost bij de aanhef.
Gister nog wel aan het knoeien geweest. Gallery2 met WPG2 is te veel overkill. Dus dat heb ik verwijderd. Ik heb nog even gekeken naar YAPB, maar dat is echt voor een photoblog, en ik wil toch wel iets met thema's en series.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef EvL. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het veel fanciër in gedachten had! Dit lijkt me inderdaad gewoon een kwestie van Wordpress en die gallery installeren. Heb je een linkje of is het nog steeds heftig in progress?
Ben niet geweest...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, vanavond treedt mijn geliefde daar op. Met theremin, effecten en glove. Defactor is veul lager dan die van Ellen ten Damme, maar hij staat tenminste wel gegarandeerd stil
(Een brok concentratie en beheersingHelaas kan ik niet mee.)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn hoofd kaal ga scheren
Dat kaalscheren doe ik dan wel voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn hoofd kaal ga scheren
97 euro om mijn haar te laten verven en blonde plukjes erin en dan is het nog niet eens geknipt
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euroquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kaalscheren doe ik dan wel voor je
Je kan ViezeHarry eens lief aankijken en vragen wat hij het waard vindt om met een mooie, verzorgde dame gezien te worden in het openbaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euro
Zucht... ga toch es hard nadenken over een andere oplossing. Voorheen deed mam het altijd of een vriendin van haar die kapster is. Maar vind het zo lullig om moeders meteen aan het werk te zetten als ik een keertje langs kom en dan nog is het moeilijk om met deze lengte alles te dekken. En die vriendin woont in Duitsland dus wanneer ik die weer eens tref bij mijn ouders...grmbl de grmbl
vieze harry vindt me al mooi en verzorgdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ViezeHarry eens lief aankijken en vragen wat hij het waard vindt om met een mooie, verzorgde dame gezien te worden in het openbaar?![]()
Gaat hij dat ook vinden als je met een gladgeschoren hoofd rondloopt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
vieze harry vindt me al mooi en verzorgd![]()
Nee, maar dan vind ik mezelf ook niet meer mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat hij dat ook vinden als je met een gladgeschoren hoofd rondloopt?
[knuffelmodus]ahwwwwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef An24 het volgende:
![]()
[afreageermodus]
Wat een ongelofelijke klote week heb ik achter de rug zeg! echt *&UGS&*^D*&*()WU![]()
[/afreageermodus]
Hallo mensjes, alles goed?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
[knuffelmodus]ahwwww[/knuffelmodus]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef An24 het volgende:
![]()
[afreageermodus]
Wat een ongelofelijke klote week heb ik achter de rug zeg! echt *&UGS&*^D*&*()WU![]()
[/afreageermodus]
Hallo mensjes, alles goed?![]()
gewoon zelf je haren verven?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euro
Zucht... ga toch es hard nadenken over een andere oplossing. Voorheen deed mam het altijd of een vriendin van haar die kapster is. Maar vind het zo lullig om moeders meteen aan het werk te zetten als ik een keertje langs kom en dan nog is het moeilijk om met deze lengte alles te dekken. En die vriendin woont in Duitsland dus wanneer ik die weer eens tref bij mijn ouders...grmbl de grmbl
voor mij nog niehiequote:
Voor jou na morgen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
voor mij nog niehie
maar ik maak er geen punt van dat ik morgen moet werken
hai btw
ik heb maar 2 dagen weekend een keer in de maandquote:
1 zaterdag per maand vrij dus maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb maar 2 dagen weekend een keer in de maand![]()
dus ik ben daar blij mee
hoe was jouw week?
niet ziek , gesnotterd of andere ellende?
bij oons op de zaak was het redelijk drukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 zaterdag per maand vrij dus maar?
Mijn week was druk op mijn werk
verder wel goed
En bij jou?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
bij oons op de zaak was het redelijk druk
en ik werk zo mee en dan met een don chaoot![]()
en dat is minder ,omdat ik dan 10 dingen door elkaar moet doen ...
Maar ik kan hendig sjiek multitasken
morgen dus werkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je wel snel multitasken ook ja
Nog leuke plannen verder?
ik heb 2 vriendinnen , en die kan ik ooit een paar maanden niet spreken , en als ik ze daarna spreek .... is het net alsof het een dag geleden is dat ik ze heb gesprokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, kan zomaar heel gezellig zijn ja
Mijn afspraak van morgen gaat niet door
In ieder geval veel hockey kijken dit weekend
Misschien morgen wel foto's maken dan
Is een gave sport, wel moeilijk op de foto te zetten, zeker met mijn spullenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
hockey?
dat vind ik een heel enge sport.....
en vooral als ze uithalen met hun stick dan trek ik mijn enkels al omhoog de bank op
en ga je fotos maken van hockey of van iets totaal anders?
over die vriendschappen .... u r right.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een gave sport, wel moeilijk op de foto te zetten, zeker met mijn spullen
Maar nee, dat ga ik nu niet op de foto zetten, wil foto's maken van de kleurtjes buiten
Die vriendschappen moet je zuinig op zijn, dat zijn ze waard
Hockeyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Ynske het volgende:Hockey
* Ynske stuiterd rond... sitegedoe is bijna helemaal geregeld
En juist die vrienden die je maanden niet hoeft te spreken en waarbij het toch goed is, die zijn belangrijk. Zo heb ik er gelukkig ook een paarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
over die vriendschappen .... u r right.....
ben ik inmiddels wel achter gekomen idd ...
De sfeer was gezellig en intiem, maar volgens lief was het licht in de Voliere niet geschikt om bij te fotograferen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben niet geweest...
heb net wel even op de site gekeken van theremin. Lijkt me wel erg mooi moet ik zeggen.
mjah, vanavond goede afleiding. Moet fotograferen op Full on Ferry en kan het podium opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef prupke het volgende:
@ an , de week is voorbij , op naar een goede week
Het is droog en daar is dan ook alles mee gezegd. Maar ik heb al teveel foto's gemaakt in minder optimale foto's dat ik dat liever niet meer doequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen wel redelijk weer toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:43 schreef HMaster-II het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ook weer thuis enzo......![]()
met minder foto's dan verwacht![]()
eens kijken of ik een leuke voor de wedstrijd heb
En ik heb mijn Elle weer in huiseffe naar Urk gereden vanmorgen
![]()
Oh God.....he's backquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:43 schreef HMaster-II het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ook weer thuis enzo......![]()
met minder foto's dan verwacht![]()
eens kijken of ik een leuke voor de wedstrijd heb
En ik heb mijn Elle weer in huiseffe naar Urk gereden vanmorgen
![]()
Nicequote:
Die afbeelding bij je 'Portret' knop...quote:
quote:
Ik kreeg ook al een beetje last van plaatsvervangende schaamte... En dat wil wat zeggen...quote:
Beetje jammer, nou ja, met zulke foto's weet men wel meteen waar men aan toe is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:33 schreef freud het volgende:
Mja, het was voor fotografen heerlijk geregeld maar niet heus. Onder het podium mocht je komen, of 60m verderop op gelijke hoogte. Vanuit het publiek was het redelijk onmogelijk om te fotograferen met mijn lengte, en op het podium komen was verboden.
Cool speelgoedquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een iPod Nano 4Gb gewonnen toen ik MacOSX 10.5 Leopard kocht
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een iPod Nano 4Gb gewonnen toen ik MacOSX 10.5 Leopard kocht
[ afbeelding ]
*meekijkt en niet veel volk aanwezig ziet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef -Marjo- het volgende:
*komt weer eens kijken...
Ik vind dat ook zo jammer he. Eerst aangeven dat je in overleg met de stagemanager het podium op mag en vervolgens kapt hij gelijk alles af. Weer Erick E geen kaartje kunnen schuivenquote:
ben bang dat ik tegen een griep aanzit, last van keel, hete kop, koud lichaam, hoestenquote:
dag meneerquote:
Joy, van de week ook al die buikloop gehad op t werk dus t verbaast me niets, heb er alleen geen zin in, kan me iig niet ziekmelden want ik moet en zal donderdag naar mijn cursus gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
dag meneer![]()
@ynske: dat is niet prettig, maar volgens mij zit er een virus in de lucht want er zijn er veel ziek of onderwegen..
hij komt bij mij een beetje blokkerig over? of komt dat door het verkleinen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Joy, van de week ook al die buikloop gehad op t werk dus t verbaast me niets, heb er alleen geen zin in, kan me iig niet ziekmelden want ik moet en zal donderdag naar mijn cursus gaan.
zat daar net over te denken, denk dat ik maa rniet meer verder ga met dat topic, meer als tvps levert t niet op dus heb daar eigenlijk geen zin meer in.
Heb wel nog ff snel een foto die ik op de cursus gemaakt heb
[ afbeelding ]
komt door de verkleining van fok... ben te lui om t zelf te doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:35 schreef prupke het volgende:
[..]
hij komt bij mij een beetje blokkerig over? of komt dat door het verkleinen?
@marc met mij gaat alles prima![]()
* prupke altijd bakjes met weerstand in de vriezer heeft staan
dat tegen het ziek worden![]()
en verder mag ik lekker werken elke dag![]()
ow okquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt door de verkleining van fok... ben te lui om t zelf te doen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
ow ok
dan zal ie wel retescherp zijn
ja tochquote:
klopt, maar daar is t zowieso vriendjes politiek, en als jij iemand een 6 geeft dan krijg je verwijten dat t niet genoeg isquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef prupke het volgende:
[..]
ja toch
btw wat die knakkers en knakkerinnekes op zoom toch scheutig met hun punten zeg....
foto van de week , prijzen ze de hemel in en zo geweldig is (lees= vind ik) hem niet
ik kom ook niet voor 6 mijn bed uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er 3 jaar geleden een account gemaakt en kom er echt nooit meer
Maar voor een 6 kom ik echt mijn bed niet uit
iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Soms wel ja
Al valt het op dat je op bepaalde plaatsen vaak hetzelfde hoort, hoe terecht dat dan ook is of niet
hihi hier kwam er een ook niet voor 6 dr bed uit, resultaat? uur te laat op t werkquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
ik kom ook niet voor 6 mijn bed uit
dan draai ik nog een paar keer om
ach het is best leuk om een keer beoordeeld te worden door andere mensen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:53 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Wat kan er in één dag een hoop veranderen in het leven! Poeh!
Niet negatief voor mij overigens (![]()
) maar wel erg heftig.....
De man / vrouw van je dromen ontmoet?quote:
een enorm toffe baan ergens in t buitenland met een enorme zak geld erbijquote:
Net de ene woning afgeklust en dan meteen door naar de volgende?quote:
De migratie is bij jou niet goed verlopen en vervolgens zeg je dat zij niet goed migreren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe laptops hier op kantoor gekregen. Nu is de migratie niet helemaal soepeltjes verlopen bij mij. Ben gewoon 14 GB aan data kwijt"Ja, haal het maar terug met de standaard-backup-software op je PC"
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Zij migreren niet goed en ik mag zelf de shit oplossen
Gewoon lekker van genieten dus!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:01 schreef Yoni het volgende:
Het heeft wel iets met een man te maken en de mensen die me wat beter kennen weten nu waarschijnlijk wel hoe en watEn meer laat ik er, voor nu, niet over los, behalve dat ik een blij meisje ben
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De migratie is bij jou niet goed verlopen en vervolgens zeg je dat zij niet goed migreren?![]()
En je hebt niet even alles naar je externe 500Gb gehaald thuisquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaLaptop inleveren, nachtje wachten, nieuwe laptop halen en dan maar hopen dat alles mee is gekomen. Niet dus
P. heeft waarschijnlijk òf te weinig ervaring in de ICT òf teveel vertrouwen in de mensheid dat hij denkt dat zulke trajecten in één keer goed verlopen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:47 schreef freud het volgende:
[..]
En je hebt niet even alles naar je externe 500Gb gehaald thuis...
Ik heb genoeg ervaring hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
P. heeft waarschijnlijk òf te weinig ervaring in de ICT òf teveel vertrouwen in de mensheid dat hij denkt dat zulke trajecten in één keer goed verlopen...![]()
Als ik het zo hoor groot gelijk dat je over de zeik bent. Mag toch verwachten dat die lui hun werk goed doen en anders alles in het werk stellen om hun fouten te herstellen. Hadden ze maar op moeten letten, hun probleem dat het ze nu geld kostquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring hoorAlles is ook gebackuped naar een externe lokatie
Alleen in RAR en zo. Kost me weer een paar uur ont-rarren. Echter.......waar mijn bloed van gaat koken (en misschien maak ik me te druk hoor
) is dat een projectteam zich ontfermt over mijn laptop, mijn data migreert en dan, als het allemaal fout is gegaan, zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Vervolgens belt er iemand dat het wel 200 EUR kost om mijn oude data terug te halen en of dat het wel waard is....
Kortom...een heerlijke puindagBen alleen maar dingen aan het regelen en ook nog een leverancier helpen.: data terughalen, met spoed allerlei voorzieningen treffen om maandag om 10:00 uur in Stuttgart te zijn, leverancier helpen en zo ook nog eens moeten fotograferen bij een concert
Adem-in adem-uit adem-in adem-uit adem-in adem-uit etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring hoorAlles is ook gebackuped naar een externe lokatie
Alleen in RAR en zo. Kost me weer een paar uur ont-rarren. Echter.......waar mijn bloed van gaat koken (en misschien maak ik me te druk hoor
) is dat een projectteam zich ontfermt over mijn laptop, mijn data migreert en dan, als het allemaal fout is gegaan, zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Vervolgens belt er iemand dat het wel 200 EUR kost om mijn oude data terug te halen en of dat het wel waard is....
Kortom...een heerlijke puindagBen alleen maar dingen aan het regelen en ook nog een leverancier helpen.: data terughalen, met spoed allerlei voorzieningen treffen om maandag om 10:00 uur in Stuttgart te zijn, leverancier helpen en zo ook nog eens moeten fotograferen bij een concert
heb je niet kunnen regelen dat je langer mocht schieten dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
HaiMuziek kan zo je dag weer goed maken he
Lisa Gerrard was ubervet en cool en gaaf en zo
![]()
![]()
Nu eens naar de foto's kijken
en waarom komen die gasten pas na het derde nummer los meestal
Eerst 3 nummers beetje warmlopen (precies als je mag fotograferen) en daarna gaan ze los hoor
(als je dus niet meer mag
)
Ik wil dat het nu snel is, want ik moet een enorme berg foto's uploaden voor de mysterieuze wedstrijd..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
volgende week is fok weer snel (zeiden ze op fokradio)![]()
avond allemaal
dan zeg je toch gewoon dat die wedstrijd iets mysterieus langer gaat durenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil dat het nu snel is, want ik moet een enorme berg foto's uploaden voor de mysterieuze wedstrijd..![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
heb je niet kunnen regelen dat je langer mocht schieten dan?
hoe lang hebben ze gespeeld dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar dat gaat je toch niet lukken. De eerste drie nummers fotograferen is een beetje de regel.
* prupke ook ff in de lurk modus gaat zitten om een tosti naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
*Lurk
Hoiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke ook ff in de lurk modus gaat zitten om een tosti naar binnen te werken![]()
de mijne is al weer opquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En smakelijkTosti's zijn ook wel heel lekker,
dus, ben zo terug
Van half 9 tot iets van kwart over 10 denk ik.quote:
Thxquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
de mijne is al weer op
eet smakelijk
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wil halloweenstappuh!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
"AAAAAAAAAaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, it's Halloween!!!!"
Vanaaf maar weer cd'tjes van 'Helloween' in de wisselaar mikken.![]()
![]()
Dan bekijk je nuchter nog eens wat er naast je ligt in bed en dan schrik je je rot?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef freud het volgende:
Hallowatte? Elke ochtend na het stappen is het Halloween voor mij...
beterschapquote:
Komt vast omdat mijn tentamens eraan komen en ik de hele dag zit te lerenquote:
ten-ta-mens??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Komt vast omdat mijn tentamens eraan komen en ik de hele dag zit te leren![]()
Dank jequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef prupke het volgende:
[..]
ten-ta-mens??
veel succes hoor
* prupke al lang blij is dat ze geen tentamens meer hoeft te doen ....
slaap lekker en nogmaals : succesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je
Zo maar eens gaan maffen zodat ik morgen weer helder ben
trusten luitjes
Wel gezien. Maar heb er geen verstand van, geen geld voor, en geen ruimte. Helaas, helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:05 schreef Roi het volgende:
Iemand anders ook het Pr-a-xis foldertje al gehad? Wat vinden jullie van die flitsset ??
Ik heb getwijfeld maar ga hem toch kopen. Morgen kan ik hem ophalenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wel gezien. Maar heb er geen verstand van, geen geld voor, en geen ruimte. Helaas, helaas.![]()
hmm klinkt interessant, tis toch wel een smak geld. ben benieuwd of hij je bevaltquote:Op donderdag 1 november 2007 00:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld maar ga hem toch kopen. Morgen kan ik hem ophalen![]()
Hmm, simpel setje met te weinig vermogen en te hoge prijs. FE setjes bij de KE zijn bijna net zo duur, maar dan 200W.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:05 schreef Roi het volgende:
Iemand anders ook het Pr-a-xis foldertje al gehad? Wat vinden jullie van die flitsset ??
Heb hem nu al gekochtquote:Op donderdag 1 november 2007 09:49 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, simpel setje met te weinig vermogen en te hoge prijs. FE setjes bij de KE zijn bijna net zo duur, maar dan 200W.
quote:# Complete set met:
# 2 flitsers QH-DGS150.
# 1 softbox QH 40 x 40 cm.
# 1 zilvere flitsparaplu QH-F33 83 cm.
# 2 stalen lampstatieven QH-J220T met veer-veiligheidssysteem, 220 cm hoog en uitneembaar adaptersysteem met 1/4 en 3/8 draad.
Kijken hoe lang het duurt voordat je dat draadje zat bent en een wireless trigger kooptquote:
vind je t gek met de enorme snelheid die fok heeft de laatste dagenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:38 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr biedt alle stilzwijgende FOTters een kop koffie, koekje en naar behoefte een sigaret aan
Men, wat is deze SC rustig tegenwoordig.
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Snelheid
Ben al 5 minuten bezig om een berich te quoten
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Das overal hoor ik net
Fok! wordt echt steeds beter
Iedereen tijdelijk op de text_only layout dit dus
"Leuker kunnen we het niet maken...."quote:Op donderdag 1 november 2007 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Das overal hoor ik net [afbeelding]
Fok! wordt echt steeds beter [afbeelding]
Iedereen tijdelijk op de text_only layout dit dus
Ook niet makkelijker volgens mijquote:Op donderdag 1 november 2007 19:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
"Leuker kunnen we het niet maken...."
Moggequote:Op donderdag 1 november 2007 22:29 schreef prupke het volgende:avond
het ziet er idd fraai uit dit fok layoutje
Fijne dagjequote:Op vrijdag 2 november 2007 07:49 schreef An24 het volgende:
Hey we hebben weer een layout. Heb me maar even onthouden van fok, werd knettergek van alleen tekst![]()
MorguhBen weer weg
![]()
Koninklijk meervoud of gaat het nog steeds lekker tussen jou en je partner?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:29 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Fijne dagje.
Zometeen de eerste keer naar hondentraining (we hebben er inmiddels alweer eentje bij), ben benieuwd.
Gaat nog steeds lekker hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud of gaat het nog steeds lekker tussen jou en je partner?
Leuk om te horen... Waarschijnlijk zijn honden al net zulke dankbare modellen als katten...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Gaat nog steeds lekker hoor.
Vorige week vrijdag na veel gedoe (een kind adopteren is tegenwoordig eenvoudiger) een 10 mnd oude herderskruising teefje uit het asiel gehaald. We gaan zo samen naar de training, dus daarna zal het wel over zijn. Begin ondertussen steeds meer ervaring met hondenfoto's maken te krijgen
.
Ze staan geen moment stil en vinden het eng om in de camera te kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk om te horen... Waarschijnlijk zijn honden al net zulke dankbare modellen als katten...
Is dat brak zijn een aanvulling op je blije bui van afgelopen week of een vervanging van je blije bui van afgelopen week?quote:
Pffffffffff, je was er zelf bij hoor... Zeg dat je niet genoten hebt!quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben weer op kantoor
Nu eens wat herrie gaan schoppen over data die terug moet
Ga dan op kickboxen ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
MogguhIk zit weer met mijn neus in de boeken
Dat heb ik gisteren ook maar twaalf uur gedaan
Vanmiddag iig lekker squashen, even alle leerstress afreageren op een balletje
kickboxen.... zielige medekickboxerquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga dan op kickboxen ofzo.![]()
zielig Zkwasjballutjuh![]()
Een gevolg van mijn blije bui van afgelopen weekquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat brak zijn een aanvulling op je blije bui van afgelopen week of een vervanging van je blije bui van afgelopen week?
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een gevolg van mijn blije bui van afgelopen week![]()
heb nog wat printjes voor je liggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh tof, binnenkort ff uitwisselenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb nog wat printjes voor je liggen
vannacht weer slecht geslapen, gisternacht een quad in de fik naast de flat
vannacht hebben ze het vuurwerk ontdekt
Dan is het ook geen ramp om brak te zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een gevolg van mijn blije bui van afgelopen week![]()
Ik kan niet meer squashenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Chanty het volgende:
want?quote:
Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomenquote:"Het HKS heeft twee onderdelen: een aangiftendeel en een verdachtendeel. In het aangiftendeel is informatie opgeslagen over de aangiften, in het verdachtendeel over de verdachten."
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
want?
@ Loehoes: zeker ipv ovenstand de magnetron aangezet? oud huisgenoot van mijn vriend heeft het tot twee keer toe gepresteerd een pizza zwart eruit te laten komen omdat ie de boel had ingesteld op 1000 watt magnetron ipv 200 graden ovenIn elk geval weet je nu dat het alarm werkt
Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Chanty het volgende:
OMG ff een quote uit mijn studieboek statistiek:
[..]
Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomen
de meeste dingen hebben gelukkig wel inhoud, maar hier moest ik toch wel smakelijk om lachenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef freud het volgende:
[..]
Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:55 schreef loehoes het volgende:
Zo, goedemorgen!
Ben net thuis! Hele nacht gewerkt in Le Fabrique in Utrecht! Was tof! Alleen wel vermoeiend!
Nou lekker slapenBen al zo'n 22 uur wakker
![]()
Zozo, heb je grote plannen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken![]()
Zelfstandig meisje erbijquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken![]()
Wel in Rotterdam, dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen![]()
zo... vandaar weer eens lerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:26 schreef Ynske het volgende:
zo.... vandaag eens verder kijken wat de foto's van de cursus geworden zijn.
Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
Mjah nog even afwachten hoor. De fotoopdrachtjes komen binnen, maar nog niet genoeg om van rond te komen. Dus wordt het voorlopig een partime onderneming en wil ik goed geinformeerd zijn voordat ik er aan begin.
zullen we ruilen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zo... vandaar weer eens leren![]()
![]()
En ik heb me een spierpijn van de squash gisterenMaar heb wel 1 potje va nde 5 weten te winnen
En mijn tegenspeler is goed, dus ik ben helemaal trots
auw...
Huhquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:
Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen.
Das nu precies waar ik tegenaan hik. Je moet ook maar kunnen bewijzen dat je dat haalt. Nu krijg ik ook een beetje betaald voor party's dus dan klimmen de uurtjes aardig, nabewerking van bruiloften kosten veel tijd etc. En ik heb wat betere lenzen nodig wil ik de grotere opdrachten doen, dus dan moet je idd rekening houden van inslaan van spullenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.
Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen.
Wat hebbie nou weer uitgespooktquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
... dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen![]()
Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handigquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhJe gaat de helft van het geld wat je verdient via je VOF uit laten keren en laten belasten in de inkomstenbelasting en de andere helft gaat de BV in waar je ook nog belast gaat worden met een salaris als DGA zijnde? Interessante constructie
Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handig![]()
Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebbie nou weer uitgespooktJe hebt wel pech de laatste tijd
Ik hou het ff in het achterhoofd, thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willenEen simpele eenmanszaak of vof als je samen gaat werken met iemand volstaat. Maar dat gaan ze je vanmiddag vast uitleggen. Zo niet, heb ik hier nog wel wat spannende bedrijfsadministratie-boeken waar alles in staat uitgelegd
Klinkt niet gezondquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef An24 het volgende:
Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doen![]()
Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet lerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zullen we ruilen?
zit weer vast op t werk
Welgeteld 1 foto is de moeite waarddat krijg je he, als de fotograven als model moeten spelen... kan nooit wat worden
Haiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het IS koud. Oh kijk nou waar ik binnen stuiter
. Hallo FOTtertjes
.
tis idd niet veel meer als wat internetten op dit momentquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet lerenen t is saai. Doe mij maar en donker hok met internet en wat tv-schermen dan
quote:Hierna maar een cursus model staan dan?
Coolquote:
Hehehehe...dit is een grote laptop. Zoeentje met een breedbeeldquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
Zou het echt aan de laptop liggen jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?quote:Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer
![]()
Ohw ben de eerste...euhmmm morguh luitjes![]()
?
Jeetje wat ben jij vroegquote:Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer
![]()
Ohw ben de eerste...euhmmm morguh luitjes![]()
?
Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?
Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!quote:Op zondag 4 november 2007 09:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.
Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets. In eerste instantie laat je het daar onder vallen. Je moet je "bedrijfje" ook wel gewoonaanmedlen bij de belasting hoor, alleen zal je er nog niets over hoeven betalen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!
Dat gaat bij overige inkomsten op de IB-aangiftequote:Op zondag 4 november 2007 09:30 schreef An24 het volgende:
Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets.
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat was een korte maar enerverende trip tot de voordeur van de hal benedenMijn probleempje van afgelopen week was zo vriendelijk om terug te keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |