oude topic: FOT SC #74 - Met mooi weer maken we foto's!quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog steeds eens afkijken..ik haat alleen duits![]()
Morguh luitjes![]()
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, geeft je een mooi beeld van de mens... Geen doekjes eromheen, gewoon rauwe werkelijkheid...
Page bij de hand?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:45 schreef freud het volgende:
Snipverkouden een SC in rollen...
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?
Over smaak valt niet te twisten zeg maar. Ik vind het een prachtfilm. De sfeer wordt in beeld en geluid goed neergezet. Die soundtrack...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:51 schreef ableton het volgende:
[..]
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.
Of eigenlijk staat die daar al heel lang![]()
Ga dan Pi kijken van dezelfde regisseur (Aranofsky uit het hoofd?)
jjaaaah in zwartboek was datquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:36 schreef Chanty het volgende:
Wat me trouwens nog te binnenschoot:
Die vieze naakte Duitsers met zwarte piemel zat niet in Der Untergang maar in Zwartboek. Vandaar dat jij m je niet kon herinneren Marcb1974
Ellen ten Damme =quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef prupke het volgende:
Ellen ten Damme op de plaat gezet gister...
is niet echt makkelijk ...en zonder flits en mevr is heel druk op het podium
Die straalt inderdaad aan alle kantenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:10 schreef freud het volgende:
[..]
Ellen ten Damme =kwadraat. Zou ik best eens een dag of decennia meer opgesloten willen worden op een mooi eiland
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef freud het volgende:
Eentje voor ons dan om de maandagmorgen te verzachten:
[ afbeelding ]
Nee, aan een Ellen heb ik genoeg eigenlijk, laat die koffie dan maar zitten. Gaat van de zuivere speel-met-Ellen tijd af.quote:
Je bent goed bezig, fotografisch gewijs dan... Maar ja, blijkbaar is dat goed te combineren met je studie...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef loehoes het volgende:
Zo, weer thuis. Dat studeren van tegenwoordig stelt ook niets voor![]()
Donderdag foto's maken voor 3voor12/Overijssel. van de Popronde in Enschede!![]()
Jij ook alquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef loehoes het volgende:
Donderdag foto's maken voor 3voor12/Overijssel. van de Popronde in Enschede!![]()
Met een beetje geluk levert je dat extra punten opquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend paper ingeleverd.
Docente vraagt hoe t gegaan was, dus ik merk op dat ik er wel lang mee bezig was geweest maar dat ik het ook niet gemakkelijk had gemaakt voor mezelf. Vervolgens doet de docente een rondje om te inventariseren wie welke theorie gekozen heeft, iedereen had wel ongeveer dezelfde theorieen. Komt ze dus bij mij aan....
Dat gezicht toen ik zei welke keuze ik had gemaakt was onbetaalbaar
Ze was nogal ehmmmm.... verbaastna van de schrik te zijn bekomen merkte ze alleen op dat ze zich kon voorstellen dat ik er een tijdje mee bezig was geweest
![]()
Klinkt hoopvol
![]()
ja. of een extra diepe onvoldoendequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met een beetje geluk levert je dat extra punten op
Je moest een standpunt innemen en je hebt dat verdedigd. Kan weinig fout mee gaan, tenzij je verschrikkelijk foute argumenten hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja. of een extra diepe onvoldoende
Maar op zich vodn ik mijn beargumentatie wel goed met betrekking tot de theorie. Alleen heeft zij altijd wel ergens iets op aan te merken![]()
Het is juist zaak om het argument tegen jouw argumentatie te beargumenteren om zodoende toch hoog te eindigen. Snappie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja. of een extra diepe onvoldoende
Maar op zich vodn ik mijn beargumentatie wel goed met betrekking tot de theorie. Alleen heeft zij altijd wel ergens iets op aan te merken![]()
Ik doe mijn best haha! Wil veel leren betreft fotografie, en dat is vooral een kwestie van doen lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, fotografisch gewijs dan... Maar ja, blijkbaar is dat goed te combineren met je studie...
Hai!quote:
Klopt, ik ben de laatste tijd ook lekker bezig. Lang leve de vrije tijd sinds ik klaar ben met mijn studie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef loehoes het volgende:
Ik doe mijn best haha! Wil veel leren betreft fotografie, en dat is vooral een kwestie van doen lijkt me& Tja, die studie, vier uur college in de week + 1 artikel in de week
daar heb je echt geen ruimte meer voor in 1500 woordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef freud het volgende:
[..]
Het is juist zaak om het argument tegen jouw argumentatie te beargumenteren om zodoende toch hoog te eindigen. Snappie?
half dood op t werkquote:
Jij ook al?quote:
Nog niet hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef An24 het volgende:
hier nog 1heeft alleen weinig zin geloof ik. Volgens mij ligt half fok ziek op bed
![]()
Het IS koudquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet hoorMaar helemaal toppie voelen doe ik me niet
En voor de verandering heb ik het koud
*in koor* Hallo Debsterr!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het IS koud. Oh kijk nou waar ik binnen stuiter
. Hallo FOTtertjes
.
Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerquote:
lekker temperatuurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerIk moest alleen krabben vanmorgen
Voornamelijk werken en afspraken buiten de deur waar het de gezelligheid ten goede komt als je niet via mobiele middelen gaat zitten FOK!ken!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef freud het volgende:
Ik heb software gekocht! Kan komen door de griep, maar ik had een zwak moment of zo. Was het klooien in PS zat voor mijn Peleng. Nu PTLens gekocht om snel te de-fishen...
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
@P Ook aan het stoeien met WordPress zie ik op je site? Toevallig ben ik daar afgelopen week ook mee bezig geweest... Nu nog even een leuke theme uitzoeken en kijken hoe ik zelf een beetje kan hacken in die code...![]()
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVeel plezier
Laat ff weten als je wat leuks vind
Wil je een gallery of meer een photoblog?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...
Ik zie het als volgt voor mij:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef EvL. het volgende:
[..]
Wil je een gallery of meer een photoblog?
Heb wel de nodige ervaring met Wordpress, misschien kan ik je de goede kant wel opduwen.
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je op de startpagina komt, krijg je een blog pagina. Voor de serie foto's die ik heb geplaatst schrijf ik dan een klein stukje aanvullende informatie. Met behulp van een linkje kun je dan meteen naar de gallery van die desbetreffende foto's.
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?quote:Vanaf de startpagina kun je uiteraard ook meteen naar de gallery toe. Daar wil ik een aantal thema's: Architectuur / Mensen / Dieren etc definiëren. Daaronder komt per serie een submap. Als je die opent krijg je de foto's per serie. Thumbnails staan dan links of rechts. Bij het aanklikken van een thumbnail verschijnt de foto links of rechts van de thumbnails, afhankelijk van waar die staan natuurlijk....
Nee, in de post komt een linkje naar de subgallery met de serie. Bij de post wordt hooguit één kleine foto gepost bij de aanhef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?
Lijkt mij ook. Daarvoor heb ik de combinatie van Gallery2 met de WPG2 plugin voor de integratie in WordPress. Met die combinatie moet vast wel iets leuks in elkaar te knutselen zijn. Daar moet ik mij alleen even goed in verdiepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?
same here...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef loehoes het volgende:
Hm, ik ben ook bezig met een nieuwe layout voor mijn site. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik de foto's wil presenteren... lastig!![]()
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
same here...
de site is er... nu de invulling nog
ik ken het probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogHad wel wat ideeën, maar pakt toch niet zo uit zoals ik het wilde. En ik moet leren om strenger te selecteren bij mijn foto's. Alleen het beste erop, en niet de 'ook wel leuke'. Maar dat is ook lastig!
![]()
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond ff bij Luka Bloom geweest om foto's te maken. Cool optreden. Had het graag afgezien, maar ja...moest nog wat andere dingen doen
Ik quote even van een website af:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)
Blijkbaar welquote:Barry Moore (23 mei 1955), beter bekend onder zijn artiestennaam Luka Bloom, is een Ierse singer-songwriter. De naam 'Luka' is afkomstig van de gelijknamige hit van Suzanne Vega uit 1987. 'Bloom' is de achternaam van de hoofdpersoon uit het boek 'Ulysses' van James Joyce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |