Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerquote:
lekker temperatuurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar....het is een lekker temperatuurtje buiten. Zeker met dit weerIk moest alleen krabben vanmorgen
Voornamelijk werken en afspraken buiten de deur waar het de gezelligheid ten goede komt als je niet via mobiele middelen gaat zitten FOK!ken!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef freud het volgende:
Ik heb software gekocht! Kan komen door de griep, maar ik had een zwak moment of zo. Was het klooien in PS zat voor mijn Peleng. Nu PTLens gekocht om snel te de-fishen...
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
@P Ook aan het stoeien met WordPress zie ik op je site? Toevallig ben ik daar afgelopen week ook mee bezig geweest... Nu nog even een leuke theme uitzoeken en kijken hoe ik zelf een beetje kan hacken in die code...![]()
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVeel plezier
Laat ff weten als je wat leuks vind
Wil je een gallery of meer een photoblog?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vooral het luxeprobleem van teveel aanbod. Een leuk thema vinden gaat wel lukken. Wat lastiger wordt, denk ik, is om met Gallery2 en WPG2 een leuk gallerysysteem in elkaar te knutselen. Maar goed, het houdt mij van de straat en kan ik ook wat foto's online zetten op mijn eigen site...
Ik zie het als volgt voor mij:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef EvL. het volgende:
[..]
Wil je een gallery of meer een photoblog?
Heb wel de nodige ervaring met Wordpress, misschien kan ik je de goede kant wel opduwen.
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je op de startpagina komt, krijg je een blog pagina. Voor de serie foto's die ik heb geplaatst schrijf ik dan een klein stukje aanvullende informatie. Met behulp van een linkje kun je dan meteen naar de gallery van die desbetreffende foto's.
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?quote:Vanaf de startpagina kun je uiteraard ook meteen naar de gallery toe. Daar wil ik een aantal thema's: Architectuur / Mensen / Dieren etc definiėren. Daaronder komt per serie een submap. Als je die opent krijg je de foto's per serie. Thumbnails staan dan links of rechts. Bij het aanklikken van een thumbnail verschijnt de foto links of rechts van de thumbnails, afhankelijk van waar die staan natuurlijk....
Nee, in de post komt een linkje naar de subgallery met de serie. Bij de post wordt hooguit één kleine foto gepost bij de aanhef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Wil je dan in die post een aantal thumbnails plaatsen die doorlinken naar grote versies of een gallery-achtig iets?
Lijkt mij ook. Daarvoor heb ik de combinatie van Gallery2 met de WPG2 plugin voor de integratie in WordPress. Met die combinatie moet vast wel iets leuks in elkaar te knutselen zijn. Daar moet ik mij alleen even goed in verdiepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef EvL. het volgende:
Lijkt me dat je daar gewoon een gallery plugin voor kunt gebruiken?
same here...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef loehoes het volgende:
Hm, ik ben ook bezig met een nieuwe layout voor mijn site. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik de foto's wil presenteren... lastig!![]()
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
same here...
de site is er... nu de invulling nog
ik ken het probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn logo klaar. Nu de rest nogHad wel wat ideeėn, maar pakt toch niet zo uit zoals ik het wilde. En ik moet leren om strenger te selecteren bij mijn foto's. Alleen het beste erop, en niet de 'ook wel leuke'. Maar dat is ook lastig!
![]()
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond ff bij Luka Bloom geweest om foto's te maken. Cool optreden. Had het graag afgezien, maar ja...moest nog wat andere dingen doen
Ik quote even van een website af:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
zit er een link tussen luka bloom en suzan vega? (my name is luka?)
Blijkbaar welquote:Barry Moore (23 mei 1955), beter bekend onder zijn artiestennaam Luka Bloom, is een Ierse singer-songwriter. De naam 'Luka' is afkomstig van de gelijknamige hit van Suzanne Vega uit 1987. 'Bloom' is de achternaam van de hoofdpersoon uit het boek 'Ulysses' van James Joyce.
Hoihoi, ik ben weer weg van teruggeweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef pirke het volgende:
Hoihoi, ik ben weer terug van even weggeweest
Ha, vanavond treedt mijn geliefde daar op. Met theremin, effecten en glove. Dequote:Op maandag 22 oktober 2007 21:52 schreef prupke het volgende:
zo ik heb al 11 (naar mijn zeggen goede ) foto's van miss ten damme
best rot om te schieten zonder flits en beetje brak licht in de voliere
btw wel gruwelijke humor bij het vogelverschrikkers festival :
je kan zangzaad kopen in de grote voliere, je kan eten in restaurant de blinde vink, de toiletten zijn : damus en hommus , en we hebben een heuse muskee![]()
Oh, ik dacht dat je het veel fanciėr in gedachten had! Dit lijkt me inderdaad gewoon een kwestie van Wordpress en die gallery installeren. Heb je een linkje of is het nog steeds heftig in progress?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef AirwiN het volgende:
Nee, in de post komt een linkje naar de subgallery met de serie. Bij de post wordt hooguit één kleine foto gepost bij de aanhef.
Gister nog wel aan het knoeien geweest. Gallery2 met WPG2 is te veel overkill. Dus dat heb ik verwijderd. Ik heb nog even gekeken naar YAPB, maar dat is echt voor een photoblog, en ik wil toch wel iets met thema's en series.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef EvL. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het veel fanciėr in gedachten had! Dit lijkt me inderdaad gewoon een kwestie van Wordpress en die gallery installeren. Heb je een linkje of is het nog steeds heftig in progress?
Ben niet geweest...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, vanavond treedt mijn geliefde daar op. Met theremin, effecten en glove. Defactor is veul lager dan die van Ellen ten Damme, maar hij staat tenminste wel gegarandeerd stil
(Een brok concentratie en beheersingHelaas kan ik niet mee.)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn hoofd kaal ga scheren
Dat kaalscheren doe ik dan wel voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn hoofd kaal ga scheren
97 euro om mijn haar te laten verven en blonde plukjes erin en dan is het nog niet eens geknipt
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euroquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kaalscheren doe ik dan wel voor je
Je kan ViezeHarry eens lief aankijken en vragen wat hij het waard vindt om met een mooie, verzorgde dame gezien te worden in het openbaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euro
Zucht... ga toch es hard nadenken over een andere oplossing. Voorheen deed mam het altijd of een vriendin van haar die kapster is. Maar vind het zo lullig om moeders meteen aan het werk te zetten als ik een keertje langs kom en dan nog is het moeilijk om met deze lengte alles te dekken. En die vriendin woont in Duitsland dus wanneer ik die weer eens tref bij mijn ouders...grmbl de grmbl
vieze harry vindt me al mooi en verzorgdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ViezeHarry eens lief aankijken en vragen wat hij het waard vindt om met een mooie, verzorgde dame gezien te worden in het openbaar?![]()
Gaat hij dat ook vinden als je met een gladgeschoren hoofd rondloopt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
vieze harry vindt me al mooi en verzorgd![]()
Nee, maar dan vind ik mezelf ook niet meer mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat hij dat ook vinden als je met een gladgeschoren hoofd rondloopt?
[knuffelmodus]ahwwwwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef An24 het volgende:
![]()
[afreageermodus]
Wat een ongelofelijke klote week heb ik achter de rug zeg! echt *&UGS&*^D*&*()WU![]()
[/afreageermodus]
Hallo mensjes, alles goed?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
[knuffelmodus]ahwwww[/knuffelmodus]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef An24 het volgende:
![]()
[afreageermodus]
Wat een ongelofelijke klote week heb ik achter de rug zeg! echt *&UGS&*^D*&*()WU![]()
[/afreageermodus]
Hallo mensjes, alles goed?![]()
gewoon zelf je haren verven?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fijn, bij de kapper kost dat namelijk 18 euro
Zucht... ga toch es hard nadenken over een andere oplossing. Voorheen deed mam het altijd of een vriendin van haar die kapster is. Maar vind het zo lullig om moeders meteen aan het werk te zetten als ik een keertje langs kom en dan nog is het moeilijk om met deze lengte alles te dekken. En die vriendin woont in Duitsland dus wanneer ik die weer eens tref bij mijn ouders...grmbl de grmbl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |