voor mij nog niehiequote:
Voor jou na morgen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
voor mij nog niehie
maar ik maak er geen punt van dat ik morgen moet werken
hai btw
ik heb maar 2 dagen weekend een keer in de maandquote:
1 zaterdag per maand vrij dus maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb maar 2 dagen weekend een keer in de maand![]()
dus ik ben daar blij mee
hoe was jouw week?
niet ziek , gesnotterd of andere ellende?
bij oons op de zaak was het redelijk drukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 zaterdag per maand vrij dus maar?
Mijn week was druk op mijn werk
verder wel goed
En bij jou?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
bij oons op de zaak was het redelijk druk
en ik werk zo mee en dan met een don chaoot![]()
en dat is minder ,omdat ik dan 10 dingen door elkaar moet doen ...
Maar ik kan hendig sjiek multitasken
morgen dus werkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je wel snel multitasken ook ja
Nog leuke plannen verder?
ik heb 2 vriendinnen , en die kan ik ooit een paar maanden niet spreken , en als ik ze daarna spreek .... is het net alsof het een dag geleden is dat ik ze heb gesprokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, kan zomaar heel gezellig zijn ja
Mijn afspraak van morgen gaat niet door
In ieder geval veel hockey kijken dit weekend
Misschien morgen wel foto's maken dan
Is een gave sport, wel moeilijk op de foto te zetten, zeker met mijn spullenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
hockey?
dat vind ik een heel enge sport.....
en vooral als ze uithalen met hun stick dan trek ik mijn enkels al omhoog de bank op
en ga je fotos maken van hockey of van iets totaal anders?
over die vriendschappen .... u r right.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een gave sport, wel moeilijk op de foto te zetten, zeker met mijn spullen
Maar nee, dat ga ik nu niet op de foto zetten, wil foto's maken van de kleurtjes buiten
Die vriendschappen moet je zuinig op zijn, dat zijn ze waard
Hockeyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Ynske het volgende:Hockey
* Ynske stuiterd rond... sitegedoe is bijna helemaal geregeld
En juist die vrienden die je maanden niet hoeft te spreken en waarbij het toch goed is, die zijn belangrijk. Zo heb ik er gelukkig ook een paarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
over die vriendschappen .... u r right.....
ben ik inmiddels wel achter gekomen idd ...
De sfeer was gezellig en intiem, maar volgens lief was het licht in de Voliere niet geschikt om bij te fotograferen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben niet geweest...
heb net wel even op de site gekeken van theremin. Lijkt me wel erg mooi moet ik zeggen.
mjah, vanavond goede afleiding. Moet fotograferen op Full on Ferry en kan het podium opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef prupke het volgende:
@ an , de week is voorbij , op naar een goede week
Het is droog en daar is dan ook alles mee gezegd. Maar ik heb al teveel foto's gemaakt in minder optimale foto's dat ik dat liever niet meer doequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen wel redelijk weer toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:43 schreef HMaster-II het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ook weer thuis enzo......![]()
met minder foto's dan verwacht![]()
eens kijken of ik een leuke voor de wedstrijd heb
En ik heb mijn Elle weer in huiseffe naar Urk gereden vanmorgen
![]()
Oh God.....he's backquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:43 schreef HMaster-II het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ook weer thuis enzo......![]()
met minder foto's dan verwacht![]()
eens kijken of ik een leuke voor de wedstrijd heb
En ik heb mijn Elle weer in huiseffe naar Urk gereden vanmorgen
![]()
Nicequote:
Die afbeelding bij je 'Portret' knop...quote:
quote:
Ik kreeg ook al een beetje last van plaatsvervangende schaamte... En dat wil wat zeggen...quote:
Beetje jammer, nou ja, met zulke foto's weet men wel meteen waar men aan toe is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:33 schreef freud het volgende:
Mja, het was voor fotografen heerlijk geregeld maar niet heus. Onder het podium mocht je komen, of 60m verderop op gelijke hoogte. Vanuit het publiek was het redelijk onmogelijk om te fotograferen met mijn lengte, en op het podium komen was verboden.
Cool speelgoedquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een iPod Nano 4Gb gewonnen toen ik MacOSX 10.5 Leopard kocht
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een iPod Nano 4Gb gewonnen toen ik MacOSX 10.5 Leopard kocht
[ afbeelding ]
*meekijkt en niet veel volk aanwezig ziet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef -Marjo- het volgende:
*komt weer eens kijken...
Ik vind dat ook zo jammer he. Eerst aangeven dat je in overleg met de stagemanager het podium op mag en vervolgens kapt hij gelijk alles af. Weer Erick E geen kaartje kunnen schuivenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |