abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54314366
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:

[..]

Een gevolg van mijn blije bui van afgelopen week
Dan is het ook geen ramp om brak te zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 13:10:01 #252
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54314675
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Chanty het volgende:

Mogguh Ik zit weer met mijn neus in de boeken Dat heb ik gisteren ook maar twaalf uur gedaan
Vanmiddag iig lekker squashen, even alle leerstress afreageren op een balletje
Ik kan niet meer squashen
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54314828
Pfff, net ging knetterhard het alarm af!

We hebben een nieuwe combimagnetron, nou het blijkt wel dat ik er niet mee overweg kan. Hele bijkeuken stond blauw van de rook, en vervolgens ook de woonkamer/keuken..
En uiteraard ging toen knetterhard het alarm af, direct de alarmcentrale aan de lijn ( best goed geregeld eigenlijk..) en alles kwam uiteindelijk goed...

Alle deuren staan open (koud!) om de rook een beetje kwijt te raken.. Pfff...

Had net zo'n zin in een warm stokbroodje..!
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:21:33 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54314950
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:10 schreef freud het volgende:

[..]

Ik kan niet meer squashen
want?

@ Loehoes: zeker ipv ovenstand de magnetron aangezet? oud huisgenoot van mijn vriend heeft het tot twee keer toe gepresteerd een pizza zwart eruit te laten komen omdat ie de boel had ingesteld op 1000 watt magnetron ipv 200 graden oven In elk geval weet je nu dat het alarm werkt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:26:08 #255
52229 Chanty
pi_54315075
OMG ff een quote uit mijn studieboek statistiek:
quote:
"Het HKS heeft twee onderdelen: een aangiftendeel en een verdachtendeel. In het aangiftendeel is informatie opgeslagen over de aangiften, in het verdachtendeel over de verdachten."
Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomen
pi_54315737
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

want?

@ Loehoes: zeker ipv ovenstand de magnetron aangezet? oud huisgenoot van mijn vriend heeft het tot twee keer toe gepresteerd een pizza zwart eruit te laten komen omdat ie de boel had ingesteld op 1000 watt magnetron ipv 200 graden oven In elk geval weet je nu dat het alarm werkt
Ik denk het
Had het boekje er nog wel bij gepakt, maar snap er echt helemaal niets van. Doe mij maar gewoon een ouderwetse gasoven.
Krijg de geur het huis maar niet uit haha, scheelt dat ik straks weg ga en pas morgen terug kom. Dan zal het vast wel weg zijn.
  FOK!Fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 14:15:34 #257
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54316251
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Chanty het volgende:
OMG ff een quote uit mijn studieboek statistiek:
[..]

Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomen
Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:17:49 #258
52229 Chanty
pi_54316320
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef freud het volgende:

[..]

Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...
de meeste dingen hebben gelukkig wel inhoud, maar hier moest ik toch wel smakelijk om lachen
Oh, miss was dat ook wel de bedoeling Een vrolijke noot in deze depressieve tekstbrij
pi_54329917
hai
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54333444
Zo, goedemorgen!
Ben net thuis! Hele nacht gewerkt in Le Fabrique in Utrecht! Was tof! Alleen wel vermoeiend!

Nou lekker slapen Ben al zo'n 22 uur wakker
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 10:26:34 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54334194
zo.... vandaag eens verder kijken wat de foto's van de cursus geworden zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54334367
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 06:55 schreef loehoes het volgende:
Zo, goedemorgen!
Ben net thuis! Hele nacht gewerkt in Le Fabrique in Utrecht! Was tof! Alleen wel vermoeiend!

Nou lekker slapen Ben al zo'n 22 uur wakker
Slaap lekker!

Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken

Wel in Rotterdam, dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:42:04 #263
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54334377
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:

Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken
Zozo, heb je grote plannen?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:43:08 #264
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_54334386
quote:

[..]

Slaap lekker!

Wel in Rotterdam, dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen
Zelfstandig meisje erbij .
pi_54334403
Mjah nog even afwachten hoor. De fotoopdrachtjes komen binnen, maar nog niet genoeg om van rond te komen. Dus wordt het voorlopig een partime onderneming en wil ik goed geinformeerd zijn voordat ik er aan begin.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:49:02 #266
52229 Chanty
pi_54334452
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:26 schreef Ynske het volgende:
zo.... vandaag eens verder kijken wat de foto's van de cursus geworden zijn.
zo... vandaar weer eens leren
En ik heb me een spierpijn van de squash gisteren Maar heb wel 1 potje va nde 5 weten te winnen En mijn tegenspeler is goed, dus ik ben helemaal trots auw...
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:50:10 #267
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_54334466
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
Mjah nog even afwachten hoor. De fotoopdrachtjes komen binnen, maar nog niet genoeg om van rond te komen. Dus wordt het voorlopig een partime onderneming en wil ik goed geinformeerd zijn voordat ik er aan begin.
Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.
Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 10:55:36 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54334533
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

zo... vandaar weer eens leren
En ik heb me een spierpijn van de squash gisteren Maar heb wel 1 potje va nde 5 weten te winnen En mijn tegenspeler is goed, dus ik ben helemaal trots auw...
zullen we ruilen?
zit weer vast op t werk
Welgeteld 1 foto is de moeite waard dat krijg je he, als de fotograven als model moeten spelen... kan nooit wat worden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54334579
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:

Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen .
Huh Je gaat de helft van het geld wat je verdient via je VOF uit laten keren en laten belasten in de inkomstenbelasting en de andere helft gaat de BV in waar je ook nog belast gaat worden met een salaris als DGA zijnde? Interessante constructie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54334592
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.
Das nu precies waar ik tegenaan hik. Je moet ook maar kunnen bewijzen dat je dat haalt. Nu krijg ik ook een beetje betaald voor party's dus dan klimmen de uurtjes aardig, nabewerking van bruiloften kosten veel tijd etc. En ik heb wat betere lenzen nodig wil ik de grotere opdrachten doen, dus dan moet je idd rekening houden van inslaan van spullen
pi_54334593
quote:
... dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen
Wat hebbie nou weer uitgespookt Je hebt wel pech de laatste tijd
pi_54334617
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Huh Je gaat de helft van het geld wat je verdient via je VOF uit laten keren en laten belasten in de inkomstenbelasting en de andere helft gaat de BV in waar je ook nog belast gaat worden met een salaris als DGA zijnde? Interessante constructie
Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handig
pi_54334639
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handig
Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willen Een simpele eenmanszaak of vof als je samen gaat werken met iemand volstaat. Maar dat gaan ze je vanmiddag vast uitleggen. Zo niet, heb ik hier nog wel wat spannende bedrijfsadministratie-boeken waar alles in staat uitgelegd
pi_54334645
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat hebbie nou weer uitgespookt Je hebt wel pech de laatste tijd
Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doen
pi_54334655
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willen Een simpele eenmanszaak of vof als je samen gaat werken met iemand volstaat. Maar dat gaan ze je vanmiddag vast uitleggen. Zo niet, heb ik hier nog wel wat spannende bedrijfsadministratie-boeken waar alles in staat uitgelegd
Ik hou het ff in het achterhoofd, thanks
pi_54334659
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef An24 het volgende:

Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doen
Klinkt niet gezond Positieve dingen zijn goed
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:04:24 #277
52229 Chanty
pi_54334662
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

zullen we ruilen?
zit weer vast op t werk
Welgeteld 1 foto is de moeite waard dat krijg je he, als de fotograven als model moeten spelen... kan nooit wat worden
Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet leren en t is saai. Doe mij maar en donker hok met internet en wat tv-schermen dan

Hierna maar een cursus model staan dan?
pi_54334667
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het IS koud . Oh kijk nou waar ik binnen stuiter . Hallo FOTtertjes .
Hai
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 11:11:45 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54334763
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet leren en t is saai. Doe mij maar en donker hok met internet en wat tv-schermen dan
tis idd niet veel meer als wat internetten op dit moment t meeste loopt al te dubben van vanmorgen
quote:
Hierna maar een cursus model staan dan?

die geld dan eerder voor die twee andere dozen
ik plak toch niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54346641
Geen zak te beleven hier he
pi_54347973
Iedereen ineens een leven gevonden
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_54348048
ik nog niet

avond
pi_54348075
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen ineens een leven gevonden
Ik niet! Ben nog hard op zoek..
pi_54348455
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:37 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik niet! Ben nog hard op zoek..
Cool Ik heb net mijn laptop voorzien van 9 afleveringen TV-programma's en 4 DVD's. Moet genoeg zijn voor een retourtje naar Stuttgart en een avondje vermaak op de hotelkamer
pi_54348763
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
pi_54348874
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
Hehehehe...dit is een grote laptop. Zoeentje met een breedbeeld Totaal zinloos op kantoor, maar ideaal voor het kijken van DVD's
pi_54349512
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
Zou het echt aan de laptop liggen ja
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_54350889
We doen het weer

Ohw ben de eerste...euhmmm morguh luitjes

?
  zondag 4 november 2007 @ 09:16:03 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54350894
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer

?
Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?
pi_54350907
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer

?
Jeetje wat ben jij vroeg Uit je bed gevallen of zo Niets voor jou Hoe was de startersdag gister?
pi_54350930
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?
Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.

Ik ga in ieder geval me inschrijven bij het handelsregister en ik ga het dikke belastingboek en starterspakket eens doorlezen. Ik vraag voor het nieuwe jaar een nieuwe VAR aan, doe dit jaar mijn tot nu toe drie lopende opdrachten nog en dan volgend jaar verder kijken. Het zou leuk zijn als ik onder partime ondernemer kan vallen en toch kan meedingen met de startersaftrek en het aftrekken van aangeschafte spullen.
  zondag 4 november 2007 @ 09:25:55 #292
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54350940
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.
Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!
pi_54350973
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!
Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets. In eerste instantie laat je het daar onder vallen. Je moet je "bedrijfje" ook wel gewoonaanmedlen bij de belasting hoor, alleen zal je er nog niets over hoeven betalen.
pi_54350995
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:30 schreef An24 het volgende:

Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets.
Dat gaat bij overige inkomsten op de IB-aangifte En daar gaat gewoon het belastingtarief overheen dus hou daar wel rekening mee. Dat is iets van 40% van je inkomsten. En als je facturen gaat sturen, zorg dan dat die aan de regels voldoen en dat je die goed administreert, maar dat zal ongetwijfeld in dat boek van de belastingdienst staan.
pi_54351017
En nu ga ik de boel afsluiten. Moet mijn tas nog inpakken en zo en over 55 minuten de deur uit lopen
  Hoofdredactie Fotografie zondag 4 november 2007 @ 09:42:11 #296
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54351050
mogguh
pi_54351170
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
mogguh
  zondag 4 november 2007 @ 10:35:05 #298
52229 Chanty
pi_54351397
Dag mensjes
Laatste dag leren voor dat ^^&**(*()#$ - vak En dan nog statistiek maar da's veeeeel minder erg dit jaar
pi_54351582
Zo...dat was een korte maar enerverende trip tot de voordeur van de hal beneden Mijn probleempje van afgelopen week was zo vriendelijk om terug te keren
pi_54351661
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat was een korte maar enerverende trip tot de voordeur van de hal beneden Mijn probleempje van afgelopen week was zo vriendelijk om terug te keren
Wat hebbie gedaan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')