Dan is het ook geen ramp om brak te zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een gevolg van mijn blije bui van afgelopen week![]()
Ik kan niet meer squashenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Chanty het volgende:
MogguhIk zit weer met mijn neus in de boeken
Dat heb ik gisteren ook maar twaalf uur gedaan
Vanmiddag iig lekker squashen, even alle leerstress afreageren op een balletje
want?quote:
Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomenquote:"Het HKS heeft twee onderdelen: een aangiftendeel en een verdachtendeel. In het aangiftendeel is informatie opgeslagen over de aangiften, in het verdachtendeel over de verdachten."
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
want?
@ Loehoes: zeker ipv ovenstand de magnetron aangezet? oud huisgenoot van mijn vriend heeft het tot twee keer toe gepresteerd een pizza zwart eruit te laten komen omdat ie de boel had ingesteld op 1000 watt magnetron ipv 200 graden ovenIn elk geval weet je nu dat het alarm werkt
Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Chanty het volgende:
OMG ff een quote uit mijn studieboek statistiek:
[..]
Daar was ik zelf nou echt noooooit op gekomen
de meeste dingen hebben gelukkig wel inhoud, maar hier moest ik toch wel smakelijk om lachenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef freud het volgende:
[..]
Ook een kunst hoor. Veel schrijven, maar zonder enige inhoud...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:55 schreef loehoes het volgende:
Zo, goedemorgen!
Ben net thuis! Hele nacht gewerkt in Le Fabrique in Utrecht! Was tof! Alleen wel vermoeiend!
Nou lekker slapenBen al zo'n 22 uur wakker
![]()
Zozo, heb je grote plannen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken![]()
Zelfstandig meisje erbijquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Hier wat huishoudelijke dingetjes en vanmiddag de startersdag van de kvk bezoeken![]()
Wel in Rotterdam, dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen![]()
zo... vandaar weer eens lerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:26 schreef Ynske het volgende:
zo.... vandaag eens verder kijken wat de foto's van de cursus geworden zijn.
Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
Mjah nog even afwachten hoor. De fotoopdrachtjes komen binnen, maar nog niet genoeg om van rond te komen. Dus wordt het voorlopig een partime onderneming en wil ik goed geinformeerd zijn voordat ik er aan begin.
zullen we ruilen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zo... vandaar weer eens leren![]()
![]()
En ik heb me een spierpijn van de squash gisterenMaar heb wel 1 potje va nde 5 weten te winnen
En mijn tegenspeler is goed, dus ik ben helemaal trots
auw...
Huhquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:
Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen.
Das nu precies waar ik tegenaan hik. Je moet ook maar kunnen bewijzen dat je dat haalt. Nu krijg ik ook een beetje betaald voor party's dus dan klimmen de uurtjes aardig, nabewerking van bruiloften kosten veel tijd etc. En ik heb wat betere lenzen nodig wil ik de grotere opdrachten doen, dus dan moet je idd rekening houden van inslaan van spullenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Vanaf januari hoef je over 10% van je winst geen belasting meer te betalen, startersaftrek, BTW vrij spulletjes inslaan en nog vanalles, maar dan moet je wel 1200 uur (meen ik) per jaar aan je onderneming besteden. Dus dat is het addertje onder het gras zegmaar. Parttime blijven werken is echt een pré wbt sociale verzekeringen etc.
Ik ga zelf binnenkort een VOF met m'n BV aan, dat gaat me zo'n 8000 a 9000 euro op jaarbasis aan belastingen schelen.
Wat hebbie nou weer uitgespooktquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:41 schreef An24 het volgende:
... dus ens kijken of het lukt om er met en mank been te komen![]()
Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handigquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhJe gaat de helft van het geld wat je verdient via je VOF uit laten keren en laten belasten in de inkomstenbelasting en de andere helft gaat de BV in waar je ook nog belast gaat worden met een salaris als DGA zijnde? Interessante constructie
Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk, en dan snap ik er dus geen reet meer van, laten informeren is best handig![]()
Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebbie nou weer uitgespooktJe hebt wel pech de laatste tijd
Ik hou het ff in het achterhoofd, thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof me...dit soort constructies moet je nog ff niet willenEen simpele eenmanszaak of vof als je samen gaat werken met iemand volstaat. Maar dat gaan ze je vanmiddag vast uitleggen. Zo niet, heb ik hier nog wel wat spannende bedrijfsadministratie-boeken waar alles in staat uitgelegd
Klinkt niet gezondquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:02 schreef An24 het volgende:
Is onderdeel van die hypermobiliteit. En ik krijg de laatste tijd veel afvalstoffen in mijn spieren, makkelijk blauwe plekken etc. Zou best kunnen zijn dat de hypermobilitiet eigelijk de ziekte HDS is...Maar om dat te onderzoeken moet ik naar een geneticus en ik heb nu ff geen zin in al die ellende. Ik ga lekker positieve dingen doen![]()
Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet lerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zullen we ruilen?
zit weer vast op t werk
Welgeteld 1 foto is de moeite waarddat krijg je he, als de fotograven als model moeten spelen... kan nooit wat worden
Haiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het IS koud. Oh kijk nou waar ik binnen stuiter
. Hallo FOTtertjes
.
tis idd niet veel meer als wat internetten op dit momentquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij heel snel terug op dat ruilen als je ziet wat ik allemaal moet lerenen t is saai. Doe mij maar en donker hok met internet en wat tv-schermen dan
quote:Hierna maar een cursus model staan dan?
Coolquote:
Hehehehe...dit is een grote laptop. Zoeentje met een breedbeeldquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
Zou het echt aan de laptop liggen jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef prupke het volgende:
ik zit nu achter een laptop en dat is zo onhandig... of ik ben onhandig met dat ding
ik tik continue de verkeerde lettertjes , dus over dit stukkie tekst heb ik 36 x de backspace moeten gebruiken
Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?quote:Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer
![]()
Ohw ben de eerste...euhmmm morguh luitjes![]()
?
Jeetje wat ben jij vroegquote:Op zondag 4 november 2007 09:14 schreef An24 het volgende:
We doen het weer
![]()
Ohw ben de eerste...euhmmm morguh luitjes![]()
?
Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogge An! Heb je 't nog gered naar de startersdag gister?
Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!quote:Op zondag 4 november 2007 09:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Morguh. Ja ben nog geweest. Absoluut nuttig. Ben er in ieder geval achter dat ik voor de belastingdienst nog niet als ondernemer wordt gezien. Ik verdien nog te weinig en ben er nog te weinig uur per jaar mee bezig. Het laatste is niet zo moeilijk op te lossen, de uurjes achter de pc kan je immers meerekenen.
Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets. In eerste instantie laat je het daar onder vallen. Je moet je "bedrijfje" ook wel gewoonaanmedlen bij de belasting hoor, alleen zal je er nog niets over hoeven betalen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat ze niet voor iedere euro meteen een opgaaf willen hebben, maar je verdient er een leuk bedrag mee denk ik zo. hoe zit het dan met die inkomsten, als het onder de grens van ondernemerschap valt? Interessante materie. En leuk dat je de stap gaat wagen! Nik mis met ambitie!
Dat gaat bij overige inkomsten op de IB-aangiftequote:Op zondag 4 november 2007 09:30 schreef An24 het volgende:
Mjah als je een normale aangifte doet kan je kizen voor öinkomsten uit bijklussen" of zoiets.
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat was een korte maar enerverende trip tot de voordeur van de hal benedenMijn probleempje van afgelopen week was zo vriendelijk om terug te keren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |