Toch grappig dat ze het ook kan zonder hysterische, geile, aanstellerige kreetjes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
Er gebeurt wel iets.
Snelle beweging onder de deken en Nadia kreunt.
Bekijk het eens van de andere kant : Kun jij verlaren dat Dennix nagenoeg zorgeloos blijft rondlopen ? Terwijl de stereo-bashes om z'n oren vliegen en z'n wijffie bij een ander in bed ligt. Ieder ander had toch al 5 keer z'n 24-uur aangevraagd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van al die sturing.
Iedereen wordt er para van. Het eindresultaat kan dan alleen maar geforceerd halfbakken zijn.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:00 schreef lorence1 het volgende:
hij snapt zijn fout iig zelf...it's only words and words is all i have.....
Misschien is Luc niet zo goed als dennisquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch grappig dat ze het ook kan zonder hysterische, geile, aanstellerige kreetjes.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:03 schreef Desii het volgende:
Nu weet ik wat Dennix bedoeld met terror.
Hij knalt al weken op de oren van de streamers..... ik zal hem eens een kaartje sturen, dat het de bedoeling is dat hij zijn medespelers moet gaan beigen.
Nix heeft zo'n bord voor zn kop dat ie het gewoon pikt en ooit gaat ie knallen . Maar nu moet ie zn bek dicht houden !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant : Kun jij verlaren dat Dennix nagenoeg zorgeloos blijft rondlopen ? Terwijl de stereo-bashes om z'n oren vliegen en z'n wijffie bij een ander in bed ligt. Ieder ander had toch al 5 keer z'n 24-uur aangevraagd.
wacht ff we hebben hier wel over dennix bax die beetje verstand dat had, helemaal verloren isquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant : Kun jij verlaren dat Dennix nagenoeg zorgeloos blijft rondlopen ? Terwijl de stereo-bashes om z'n oren vliegen en z'n wijffie bij een ander in bed ligt. Ieder ander had toch al 5 keer z'n 24-uur aangevraagd.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia klinkt als een baby die borstvoeding krijgt![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Winst is een onhaaldbare kaart voor dit hoertje, dus sleept ze er nog maar een onmogelijk buikcorrectie uit. Ze heeft een bek als een hamster en vanavond maakt ze ook nog eens de geluiden van een hamster.quote:
Als dat geen tandepoetsen is weet ik het ook nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Gher van VOL
Hij is te goed om niet te posten.
2 boys on a bed !quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:15 schreef Dreamboy het volgende:
Jaapie die slaapt beneden.
[ afbeelding ]
maar wel ff vragen of de muziek niet te hard staatquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:15 schreef Scandalous het volgende:
boyband terror
Die muziek was helemaal hot toen ik schoolfeestjes had van de eerste klassen middelbare school ........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:16 schreef riri het volgende:
die voortdurende domme liedjes van dennix steeds...ga in een bejaardenhuis zingen jongen
hij probeert naad op deze manier te pakken, maar de enige die haar vanacht pakt is lucquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:14 schreef Kaleddis het volgende:
nix gaat terror uitvoeren door het draaien van gouwe ouwe![]()
Was leuk geweest als ie naast nix ging slapen... teammaatjes onder mekaarquote:
*Proest*quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio overziet de puinhoop waar hij moet gaan slapen. "Ik haat mezelf een beetje" zingt hij.
Nadia kan het opeens, spontaan, zomaar ook heel stilquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:22 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk voor Japie, kan hij Nadia ook eens horen kreunen![]()
Puur Terror, 100% zeker ..........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:23 schreef avonne het volgende:
hoe patetisch... nou is hij het lied al in de slaapkamer aan het zingen.
Ze maakt baby-wil-melk geluidjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia kan het opeens, spontaan, zomaar ook heel stil![]()
En gelijk werden ze of streams gehaald ! Inmiddels weer terugquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Luc ziet Japio .........
Japio : "Ga rustig verder, ik kijk niet"
Ik verstond 'kijk niet'. Daarom pakte hij demonstratief z'n boekquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ga rustig verder, ik kijk alleen![]()
(ik kijk alleen maar)quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik verstond 'kijk niet'. Daarom pakte hij demonstratief z'n boek
[ afbeelding ]
Het is zo triest dat ik het ondertussen weer grappig begin te vinden, zeker met die streams van Nadia/Luc en een glurende Jaap eronderquote:
Hoorde Nada tegen Luc zeggen dat Nix dit expres draait omdat het hun (Nada en Nix) liedje wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:33 schreef avonne het volgende:
Dat lied van "ik hou van jou" komt wel in de uitzending, hoor
Luc deed volgens mij net zijn zender om, of niet?
ff gallen iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoorde Nada tegen Luc zeggen dat Nix dit expres draait omdat het hun (Nada en Nix) liedje was![]()
Ja, dan wordt hij 's-nachts niet wakker van z'n eigen gepraatquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:35 schreef riri het volgende:
jaap stopt oordopjes in....
plus dat kleine repertoire waar hij voortdurend uit put om mee te zingen..quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:36 schreef Kaleddis het volgende:
Dat hoofd dat nix er ook bij trekt als hij aan het zingen is![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Nix wil vannacht og even snel zijn 'zangcarriëre' die hem over 2weken beloofd was doorheen jassen.
Uurtje minder, mag dat ook ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Nix blijft zelfs nu om 4.40uur steeds in de camera kijken.
[ afbeelding ]
.....
Ahhhquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uurtje minder, mag dat ook ?
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:44 schreef lorence1 het volgende:
weer gezeik tussen huub en lieke?
Niet weer hequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef Dreamboy het volgende:
Nee he toch geen ruzie nou.
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.
Snap alleen niet waarom hij dan ruzie gaat maken ........ Ga dan sexen man, dan verdwijnt het commentaar vanzelf.
Een beetje ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
En willen we een impotente winnaar? NEEEEEEE.... dag Huub.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.
Juist. En als hij dan uiteindelijk de MBR heeft, zonder mensen die rondlopen, gaat hij ruzie maken. Vorige week 2-3 keer, nu alweer. Huub is ver gezonken ........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil meer momentjes met Huub hij belooft het steeds aan haar en komt zijn dingen niet na.
Lieke wil ook meer sex.
Huub. ik stoor me er aan als er mensen rond lopen.
Wat een kutstreek. Liekequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:59 schreef Dreamboy het volgende:
Huub valt over het geintje wat de handlezer heeft gezegt tegen Huub dat de sex niet goed was.
Lieke had het toen afgesproken
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef lorence1 het volgende:
ik verlang terug naar eric en huub in de masterbedroom.... dat was een stuk gezelliger
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk punt van Lieke : "Dat punt van Luie (? de waarzegger) is een week geleden. Leuk dat je er nu pas mee komt. Je zou toch alles meteen zeggen"
Lijkt er bijna op dat ie z'n mannelijkheid wil bewijzen tegenover de andere mannen. Haantjes gedrag maar het niet kunnen waarmaken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij iets op de tv ziet dan zie je iemand op tv en dan is het gelijk ohh wat een lekker wijf.
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Heel duidelijk ...... Maar waarom gaat hij dan nu weer uitleggen dat hij na een paar keer neuken in bed wel eens wat anders wil ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.
En dan ga je zo'n snolletje maar even de gratis info geven dat je af en toe je handje gebruikt. Dan zet je de wetenschap dat iedereen het zo te weten komt maar even opzij omdat meidenpraat toch eigenlijk best lekker isquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.
Ja én?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:17 schreef Dreamboy het volgende:
iemand met de grootse bek over sex stoort zich aan anderen die hun bezig zouden zien.
[ afbeelding ]
Jij hoort echt iets anders dan ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
jij weet woorden letterlijk te verdraaien zegquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
Heel typerend voor iedere ruzie. Een vorm van toch nog even het laatste woord te hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
dat is typisch huub imo. toch t laatste woord willen hebben om op de een of andere manier toch zijn gelijk te behalen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
Ja, dat verweet Huub Lieke ook. Waarop Lieke zei "Ja, hallo, jij bent degene die het hardop herhaalt zodat iedereen het kan horen. Jij gooit het in de groep"quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.
Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:47 schreef riri het volgende:
ik zou knettergek worden als ik 24-7,dag in dag uit dus,opgesloten zou moeten zitten met mijn partner en een handvol idioten erbij....ik had allang om mij heen geslagen en veel en veel ergere ruzies gemaakt....er zou niet eens een aanleiding voor hoeven te zijn....ik werd echt mesjogge ervan dat ik geen enkele vrijheid zou hebben....vindt het onvoorstelbaar dat men zich nog zo in kan houden,echt onvoorstelbaar
Lieke gaat dit allemaal wel weer met Jaap bespreken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.
Klopt, even heel leuk. en dan .......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:03 schreef riri het volgende:
ze hebben nu vet lol....zo gaat dat...ff ruzie maken en uitpraten en de lucht is weer geklaard...
Fucking hell... gaan ze nu alweer de villa uit zonder stemmingen....? Ik word daar niet goed van. Ze komen bijna nog vaker buiten de deur dan ik zeg....quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:58 schreef Dreamboy het volgende:
Die gaan wel sexen en het is al 5 uur morgen gaat Lieke paard rijden.
Weet iemand hoe laat dat is dat Lieke.Naad en Amanda weg gaan.?
Turks Fruit van jan Wolkers...prachtig boek prachtige film...vol met sexquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, even heel leuk. en dan .......
Huub : "Jan Wolkers is dood" .........
Werkelijk geen meer sexdodende opmerking te verzinnen ........
Er is wel een stemming geweesd ik heb het ook niet gezien maar wel gelezen hier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Fucking hell... gaan ze nu alweer de villa uit zonder stemmingen....? Ik word daar niet goed van. Ze komen bijna nog vaker buiten de deur dan ik zeg....![]()
![]()
Als Huub z'n single niet promoot .....quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Al met al had ik vannacht nog wel even verwacht dat Huub z'n single nooit nog wel even zo promoten en keihard zou draaien zodat iedereen de smoor inhad. Zelfs dat is teveel gevraagd. Nee hij gaat liever ruzie met Lieke maken. Als ze nix weghebben hoop ik dat Lieke de volgende is.
Tuurlijk zijn de boeken Wolkers helemaal top ....... Maar als je als zaaddodend middel de opmerking in de ruimte gooit dat "Wolkers is dood", dan is Huub ook een beetje dood .......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:15 schreef riri het volgende:
[..]
Turks Fruit van jan Wolkers...prachtig boek prachtige film...vol met sex
dus niet zo raar dat hij die naam noemt![]()
misschien zelf maar eens plezier beleven met sex dan.....zij doen het wel
niet teveel azijn drinken dus...wordt je zo chagrijnig van bright![]()
Sure, Lieke wil wel ......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:29 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil nog een keer.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Welterusten en tot morgen![]()
[ afbeelding ]
Je moet die zwarte randen weg halen ik vind dat niet zo mooiquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen tussen onze caps .........
Weet je wat ik bij jouw caps altijd mis : De afwerking van de randen ......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Je moet die zwarte randen weg halen ik vind dat niet zo mooi
Ik had het ook eerst maar dit vind ik beter zo en hij is ook scherper dat zie je goed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik bij jouw caps altijd mis : De afwerking van de randen ......![]()
Heel voorspelbaar ...... Huisje, boompje, 2 kids en een hond. 's-Avond om kwart voor zes eten en dan TV kijken. Bij de rode kruisjes op de verjaardag-kalender in de wc een keer sex ...... De oneven maanden een extra wip op de eerste zodagmorgen als de hond bij de buren mag logeren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:46 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke slapen nu al.
Wat ik me dan afvraag is, doen ze het veilig ?? Condoom ensow?quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:37 schreef Kinga het volgende:
Man man, wat is Nadia toch een slet.
Dat vroeg ik me ook al af idd, deed ze het uberhaupt veilig met Dennis?quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is, doen ze het veilig ?? Condoom ensow?
Goedemorgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is, doen ze het veilig ?? Condoom ensow?
Ik denk niet dat ze het veilig doen in de kooi, ze zijn tenslotte stelletjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af idd, deed ze het uberhaupt veilig met Dennis?
Dadelijk komen Amanda en Nadia op het briljante plan om iets te gaan doen tegen Aids in Afrika. Condooms verstrekken voor Afrika want, och och och het is toch allemaal wat daar. Ondertussen laten zij zich palen via allerlei ingangen zonder ook maar iets te gebruiken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat ik me afvraag, hebben ze überhaupt geneukt? Dat is me in het geheel nog niet duidelijk.![]()
Ook hier weer, deed ze het überhaupt wel met Dennis, ik heb er in ieder geval nog nooit een condoom aan te pas zien komenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af idd, deed ze het uberhaupt veilig met Dennis?
Eigenlijk zijn Nadia en Amanda gewoon de Zaad-dozen van de filla. Ze ondernemen helemaal niks in het spel, en zijn daar louter om de kerels in het huis leeg te neuken...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dadelijk komen Amanda en Nadia op het briljante plan om iets te gaan doen tegen Aids in Afrika. Condooms verstrekken voor Afrika want, och och och het is toch allemaal wat daar. Ondertussen laten zij zich palen via allerlei ingangen zonder ook maar iets te gebruiken.
Dat was nog in de periode dat Huub zich eerst moed in kon drinken zodat hij er zich iets minder van bewust werd dat hij sex had mét een grote schare toeschouwers.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
Ze willen geen sex als andere mensen kijken.
Lieke vindt het raar dat Huub sex kan hebben met Gaby terwijl iedereen er bij is.Huub: ik vind het moeilijk om in bijzijn van deze groep mijn ogen dicht te doen, want ik
vertrouw een aantal mensen voor 100% niet.
19 en 22 toch? Dat is natuurlijk ook wel een neukleeftijd. Ze hebben ook de leeftijd waarop ze wel weten wat een SOA is natuurlijk. Mannen zijn trouwens geen haar beter. Huub die een hoer pakt, Brian die een soca-meisje pakt in de douche. Het hele hok is gewoon dom. Ondertussen maken we ons druk over Afrika maar als ik zie hoe het in Nederland is gesteld dan lijkt dgk wel een ontwikkelingsgebied.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Leuk, en hoe jong waren ze ook al weer?
Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat ik me afvraag, hebben ze überhaupt geneukt? Dat is me in het geheel nog niet duidelijk.![]()
Huub en Lieke zouden zich ook niets aan kunnen trekken van het commentaar van Brian en Sandy en Amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode dat Huub zich eerst moed in kon drinken zodat hij er zich iets minder van bewust werd dat hij sex had mét een grote schare toeschouwers.
Dat Huub nu niet mag/kan drinken.. is denk ik ook best van grote invloed op het hebben van sex in die setting. Je grenzen vervagen toch en je bent je iets minder bewust van omstanders en toeschouwers.
Om nuchter zo'n 4 keer per week sex te hebben met een groot publiek vind ik nou niet bepaald iets waar je over moet gaan klagen.
Maar Lieke en Sandy hebben zo wel een discussie aangewakkerd die Huub niet prettig vindt.
Natuurlijk is er een verschil tussen mannen en vrouwen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
19 en 22 toch? Dat is natuurlijk ook wel een neukleeftijd. Ze hebben ook de leeftijd waarop ze wel weten wat een SOA is natuurlijk. Mannen zijn trouwens geen haar beter. Huub die een hoer pakt, Brian die een soca-meisje pakt in de douche. Het hele hok is gewoon dom. Ondertussen maken we ons druk over Afrika maar als ik zie hoe het in Nederland is gesteld dan lijkt dgk wel een ontwikkelingsgebied.
Aids kun je immers oplopen aldus Amanda.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Dit staat op VV maar of ik daar op kan vertrouwen?
10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!
Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken. De ijdele Miljonair wilde op dit moment overal, behalve in de slaapkamer, zijn. Hij zocht daarom zijn troost buiten bij Fries, aan wie hij zingend zijn liefdesverdriet toonde. Ondertussen hadden Huub en Lieke het seksende stelletje ontdekt en barstte in lachen uit. Arme Dennis, zal hij dit weekend overleven in de Villa?
Ik heb het niet gezien ofzo. Maar van de verhaaltjes en foto's (van huub) kreeg ik de indruk dat er meer een mondelinge exame was, dan dat er daadwerkelijk geduwt werdt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:10 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mogge
dus de weddenschap van gister heb ik (en de andere 'sex' stemmers) gewonnen !!!![]()
![]()
![]()
mondling, met de hand en dergelijke zijn sexuele handelingen, dus sex...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien ofzo. Maar van de verhaaltjes en foto's (van huub) kreeg ik de indruk dat er meer een mondelinge exame was, dan dat er daadwerkelijk geduwt werdt.
Maar kan het mis hebben...
Maar het gaat er vooral om dat Lieke niet tevreden is. Ze zij het gisteren in de keuken nog maar eens waar de anderen (Jaap, Nadia en Dennis) ook bij waren dat ze vond dat ze weinig sex hadden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Huub en Lieke zouden zich ook niets aan kunnen trekken van het commentaar van Brian en Sandy en Amanda.
Het is niet echt duidelijk of ze inderdaad zo vaak sex hebben, we zien alleen het tentje bouwen. Bovendien hebben ze ook alleen maar sex 's avonds of 'snachts in een tentje. Het was eigenlijk gisteren tijdens dat dronkemansfeestje in de chill dat Amanda en Brian betrapt konden worden op echt zoenen.
Ik kan het me goed voorstellen dat sex in de kooi een wat moeizame zaak is.
en bovendien...gemiddeld nederland doet het 2 keer per week of zo.
dus Huub, trek je het gezeur niet aan, en laat je niet opfokken door het stelletjesgedoe van de rest.
want wie gelooft nou dat Luc vannacht echt uit zichzelf op die breedgeschouderde is geklommen.
Ben ik het niet mee eensch....quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mondling, met de hand en dergelijke zijn sexuele handelingen, dus sex...
Ik heb de hoogste score.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?
Dus Ruudpuntenel en de rest; gefeliciteerd!![]()
Ben jij Bill Clinton?quote:
en amanda gaat er trots op,dat ze zich op alle denkbare manieren laat nemen voor de camera...voor haar is dat het bewijs hoe groot brian zijn liefde voor haar is...het lijkt alsof ze de standen,hoevaak en wanneer,zorgvuldig bijhoudt,want dat Lieke en Huub volgens haar beperkte denk- en observatievermogen wayback sex hebben gehad is voor haar het bewijs dat huub alleen maar met alle vrouwen wil die daar het huis inkomenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn Nadia en Amanda gewoon de Zaad-dozen van de filla. Ze ondernemen helemaal niks in het spel, en zijn daar louter om de kerels in het huis leeg te neuken...
Leuk, en hoe jong waren ze ook al weer?
In principe wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij Bill Clinton?![]()
I did not have sex with that woman?
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij Bill Clinton?![]()
I did not have sex with that woman?
Hier komen we duidelijk niet uit, ik vind pijpen namelijk wel een sexuele handeling.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapen![]()
quote:
wordt het misschien tijd om die sigarenworkshop van een aantal maanden terug te herhalen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapen![]()
Maar dat komt omdat je um 'erin' doet... Uiteindelijk is de mond dus een surrogaat doos (en heb je dus surrogaat sex en geen 'echte' sex)quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier komen we duidelijk niet uit, ik vind pijpen namelijk wel een sexuele handeling.![]()
Hè, hè, we zijn er uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je um 'erin' doet... Uiteindelijk is de mond dus een surrogaat doos
Voor de anderenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, we zijn er uit.![]()
Edit: Jammer nou weer van je toevoeging.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Elkaars geslachstdelen beroeren met de mond vind ik wel degelijk een sexuele handeling![]()
Volgens jouw optiek hebben Amanda en Brian dan het minste sex, zij doen het 9 van de 10 x anaal, en het enige wat je daar mee voortplant zijn ontstekingen..quote:
quote:aub zeg, begin nu niet weer over dat probleem, is al zo veel over geschreven dus doe maar even niet !!
Das niet eerlijk, nada heeft 3 navels...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
Ik ben er voorstander van alle handelingen beneden de navel en boven de knieen te kenmerken als zijnde seksuele handelingen.
Heeft er al een verklaring van DOB op Nowlive gestaan, mbt tot het vertrek van oa Imke?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dacht laat ik eens wat over huub zgn impotentie op nowlive plaatsen
binnen no time heeft de mod m'n bericht aangepast met
[..]
Je hebt sexquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens jouw optiek hebben Amanda en Brian dan het minste sex, zij doen het 9 van de 10 x anaal, en het enige wat je daar mee voortplant zijn ontstekingen..![]()
Voor haar geldt dan de onderste navelquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, nada heeft 3 navels...![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar mag je niet aan Huub komenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
Gek wijfquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is in het echt ook rood....quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:55 schreef DrsH het volgende:
Nadia haar bijnaam bij de KLM was "De Zwarte Doos"
Dit ga ik melden in de FBquote:
Klopt en bevat alle vluchtgegevens van de Piloot, Co Piloot, Purser en alle 115 mannelijke passagiersquote:
Ik lach me kapot hier, wat een heerlijke zondagmiddag in de COS.quote:
en daar valt bv het steken met messen ook onder ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
Ik ben er voorstander van alle handelingen beneden de navel en boven de knieen te kenmerken als zijnde seksuele handelingen.
Goedemiddagquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?
Dus Ruudpuntenel en de rest; gefeliciteerd!![]()
Als je met het lemmet steekt welquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en daar valt bv het steken met messen ook onder ?
Hmmmm 4 keer per week, ik vind het niet erg impotent klinken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
Staat Dennis er al bij ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Nee maar, Naad gaat douchen.
dus een ki behandeling valt bij jouw onder seks en elkaar bevredigen zonder de daad niet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Ik vind dat sex puur op voorplanting berust, dus daadwerelijke penetratie. De rest zijn opgeilende handelingen.
Dat je sexueel opgewonden raakt van een aanraking, streling of pijpbeurt is precies wat het betekend, je raakt sexueel opgewonenden ==> je wilt neuken...
Knuffelen is toch ook geen sex?
Je bedoelt heel snel onder de waterstraal doorlopen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Nee maar, Naad gaat douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |