*Proest*quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio overziet de puinhoop waar hij moet gaan slapen. "Ik haat mezelf een beetje" zingt hij.
Nadia kan het opeens, spontaan, zomaar ook heel stilquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:22 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk voor Japie, kan hij Nadia ook eens horen kreunen![]()
Puur Terror, 100% zeker ..........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:23 schreef avonne het volgende:
hoe patetisch... nou is hij het lied al in de slaapkamer aan het zingen.
Ze maakt baby-wil-melk geluidjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia kan het opeens, spontaan, zomaar ook heel stil![]()
En gelijk werden ze of streams gehaald ! Inmiddels weer terugquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Luc ziet Japio .........
Japio : "Ga rustig verder, ik kijk niet"
Ik verstond 'kijk niet'. Daarom pakte hij demonstratief z'n boekquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ga rustig verder, ik kijk alleen![]()
(ik kijk alleen maar)quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik verstond 'kijk niet'. Daarom pakte hij demonstratief z'n boek
[ afbeelding ]
Het is zo triest dat ik het ondertussen weer grappig begin te vinden, zeker met die streams van Nadia/Luc en een glurende Jaap eronderquote:
Hoorde Nada tegen Luc zeggen dat Nix dit expres draait omdat het hun (Nada en Nix) liedje wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:33 schreef avonne het volgende:
Dat lied van "ik hou van jou" komt wel in de uitzending, hoor
Luc deed volgens mij net zijn zender om, of niet?
ff gallen iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoorde Nada tegen Luc zeggen dat Nix dit expres draait omdat het hun (Nada en Nix) liedje was![]()
Ja, dan wordt hij 's-nachts niet wakker van z'n eigen gepraatquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:35 schreef riri het volgende:
jaap stopt oordopjes in....
plus dat kleine repertoire waar hij voortdurend uit put om mee te zingen..quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:36 schreef Kaleddis het volgende:
Dat hoofd dat nix er ook bij trekt als hij aan het zingen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |