abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 05:54:32 #226
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54067087
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 05:46 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke slapen nu al.
Heel voorspelbaar ...... Huisje, boompje, 2 kids en een hond. 's-Avond om kwart voor zes eten en dan TV kijken. Bij de rode kruisjes op de verjaardag-kalender in de wc een keer sex ...... De oneven maanden een extra wip op de eerste zodagmorgen als de hond bij de buren mag logeren.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 21 oktober 2007 @ 06:07:02 #227
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54067100
Een beetje scream is het toch wel, Lieke .......

Keep the Sunny Side Up
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:37:43 #228
130755 Kinga
versier hier
pi_54067485
Man man, wat is Nadia toch een slet.
pi_54068159
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 09:37 schreef Kinga het volgende:
Man man, wat is Nadia toch een slet.
Wat ik me dan afvraag is, doen ze het veilig ?? Condoom ensow?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54068191
ja dat vraag ik me ook af....
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:21:34 #231
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54068197
Jaap wil niet achterblijven en heeft ook een tent gemaakt

BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:22:26 #232
130755 Kinga
versier hier
pi_54068205
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af idd, deed ze het uberhaupt veilig met Dennis?
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 11:23:40 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_54068216
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:

[..]

Goedemorgen

Wat ik me afvraag, hebben ze überhaupt geneukt? Dat is me in het geheel nog niet duidelijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54068326
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het veilig doen in de kooi, ze zijn tenslotte stelletjes
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:43:27 #235
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54068389
Hebben Luc en Nadia nu geneukt, of heeft Nadia alleen maar even geproeft of Luc naar bosbessen smaakt?

En hoe zit het dan met die zogenaamde "ex" van luc die op dat feestje was en die hij zo "vrezelijk wilt"?
pi_54068432
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen

Wat ik me afvraag, hebben ze überhaupt geneukt? Dat is me in het geheel nog niet duidelijk.
Dadelijk komen Amanda en Nadia op het briljante plan om iets te gaan doen tegen Aids in Afrika. Condooms verstrekken voor Afrika want, och och och het is toch allemaal wat daar. Ondertussen laten zij zich palen via allerlei ingangen zonder ook maar iets te gebruiken.
Go hard or go home
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 11:48:57 #237
184769 crew  Deisyy
pi_54068445
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ook hier weer, deed ze het überhaupt wel met Dennis, ik heb er in ieder geval nog nooit een condoom aan te pas zien komen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:49:57 #238
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54068459
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Dadelijk komen Amanda en Nadia op het briljante plan om iets te gaan doen tegen Aids in Afrika. Condooms verstrekken voor Afrika want, och och och het is toch allemaal wat daar. Ondertussen laten zij zich palen via allerlei ingangen zonder ook maar iets te gebruiken.
Eigenlijk zijn Nadia en Amanda gewoon de Zaad-dozen van de filla. Ze ondernemen helemaal niks in het spel, en zijn daar louter om de kerels in het huis leeg te neuken...

Leuk, en hoe jong waren ze ook al weer?
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 11:52:25 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_54068479
Dit staat op VV maar of ik daar op kan vertrouwen?

10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!

Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken. De ijdele Miljonair wilde op dit moment overal, behalve in de slaapkamer, zijn. Hij zocht daarom zijn troost buiten bij Fries, aan wie hij zingend zijn liefdesverdriet toonde. Ondertussen hadden Huub en Lieke het seksende stelletje ontdekt en barstte in lachen uit. Arme Dennis, zal hij dit weekend overleven in de Villa?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 11:56:35 #240
184769 crew  Deisyy
pi_54068520
Ik hoor Luc afgelopen week nog tegen Lieke zeggen: Nadia gaat mij niet krijgen. Jaja.

Ik had al zo mijn twijfels over Luc, maar voor mij is hij nu afgezakt naar niveautje Brian.

En Nadia, wat een vieze gore slettebak is dat zeg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:56:52 #241
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54068527
vv praat dennis er gewoon uit
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_54068538
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
Ze willen geen sex als andere mensen kijken.
Lieke vindt het raar dat Huub sex kan hebben met Gaby terwijl iedereen er bij is.Huub: ik vind het moeilijk om in bijzijn van deze groep mijn ogen dicht te doen, want ik
vertrouw een aantal mensen voor 100% niet.
Dat was nog in de periode dat Huub zich eerst moed in kon drinken zodat hij er zich iets minder van bewust werd dat hij sex had mét een grote schare toeschouwers.
Dat Huub nu niet mag/kan drinken.. is denk ik ook best van grote invloed op het hebben van sex in die setting. Je grenzen vervagen toch en je bent je iets minder bewust van omstanders en toeschouwers.
Om nuchter zo'n 4 keer per week sex te hebben met een groot publiek vind ik nou niet bepaald iets waar je over moet gaan klagen.

Maar Lieke en Sandy hebben zo wel een discussie aangewakkerd die Huub niet prettig vindt.
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:58:50 #243
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54068555
OK, Amanda houdt het netjes en blijft bij Brian.

Maar van NAdia kan je zeggen dat ze de über-hoer is, zij heeft in de korte tijd in de villa nu dus al twee kerels geneukt. Ik heb dus ook een vermoeden dat als Luc weg is ze weer terug naar Dennix zal slenteren zodat ze haar uitgewoonde grot weer op kan vullen om vervolgens de volgende gast in de villa af te werken.

Het is dat er zo wienig keuze is in de villa, maar in de buitenwereld is dat natuurlijk een heel ander verhaal.

Sjees, wat een ongelovelijke vies wijf is NAdia, geen wonder dat haat familie niet wilde hebben dat ze op TV zou komen. Ze zet de hele familie ter schande.
pi_54068558
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Sonique het volgende:

[..]

Leuk, en hoe jong waren ze ook al weer?
19 en 22 toch? Dat is natuurlijk ook wel een neukleeftijd. Ze hebben ook de leeftijd waarop ze wel weten wat een SOA is natuurlijk. Mannen zijn trouwens geen haar beter. Huub die een hoer pakt, Brian die een soca-meisje pakt in de douche. Het hele hok is gewoon dom. Ondertussen maken we ons druk over Afrika maar als ik zie hoe het in Nederland is gesteld dan lijkt dgk wel een ontwikkelingsgebied.
Aids kun je immers oplopen aldus Amanda.
Go hard or go home
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:00:35 #245
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54068577
Persoonlijk zou ik Natte Naad adviseren een "one night stand" bureau te beginnen na de Gouden Kooi met als doelgroep mannen die op breed geschouderde vrouwen vallen en biseksuele mannen want die kunnen dan een graantje meepikken van "de vrouw met het mannenfiguur" Voor Naad maakt het verder niet uit want die sabbelt op iedere pik die zij aangeboden krijgt
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:04:42 #246
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54068618
By the way Fok is nu alweer fucking traag
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54068647
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen

Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?

Dus Ruudpuntenel en de rest; gefeliciteerd!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54068661
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:57 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat was nog in de periode dat Huub zich eerst moed in kon drinken zodat hij er zich iets minder van bewust werd dat hij sex had mét een grote schare toeschouwers.
Dat Huub nu niet mag/kan drinken.. is denk ik ook best van grote invloed op het hebben van sex in die setting. Je grenzen vervagen toch en je bent je iets minder bewust van omstanders en toeschouwers.
Om nuchter zo'n 4 keer per week sex te hebben met een groot publiek vind ik nou niet bepaald iets waar je over moet gaan klagen.

Maar Lieke en Sandy hebben zo wel een discussie aangewakkerd die Huub niet prettig vindt.
Huub en Lieke zouden zich ook niets aan kunnen trekken van het commentaar van Brian en Sandy en Amanda.
Het is niet echt duidelijk of ze inderdaad zo vaak sex hebben, we zien alleen het tentje bouwen. Bovendien hebben ze ook alleen maar sex 's avonds of 'snachts in een tentje. Het was eigenlijk gisteren tijdens dat dronkemansfeestje in de chill dat Amanda en Brian betrapt konden worden op echt zoenen.

Ik kan het me goed voorstellen dat sex in de kooi een wat moeizame zaak is.
en bovendien...gemiddeld nederland doet het 2 keer per week of zo.
dus Huub, trek je het gezeur niet aan, en laat je niet opfokken door het stelletjesgedoe van de rest.
want wie gelooft nou dat Luc vannacht echt uit zichzelf op die breedgeschouderde is geklommen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:08:14 #249
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54068672
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef noekje het volgende:

[..]

19 en 22 toch? Dat is natuurlijk ook wel een neukleeftijd. Ze hebben ook de leeftijd waarop ze wel weten wat een SOA is natuurlijk. Mannen zijn trouwens geen haar beter. Huub die een hoer pakt, Brian die een soca-meisje pakt in de douche. Het hele hok is gewoon dom. Ondertussen maken we ons druk over Afrika maar als ik zie hoe het in Nederland is gesteld dan lijkt dgk wel een ontwikkelingsgebied.
Aids kun je immers oplopen aldus Amanda.
Natuurlijk is er een verschil tussen mannen en vrouwen!

Hoe politiek incorrect je dat ook vindt, er is een verschil. En ook al moet er geen verschil zijn, er zal een verschil blijven omdat de norm is dat er een verschil is namelijk: een man neukt, en een vrouw laat zich neuken (man geeft, vrouw ontvangt). Zo simpel is dat nu een eenmaal (al hebben we met Dennis natuurlijk een uitzondering ;-) die laat zich ook neuken. En daarom vind iedereen dennis een homo...)

Nadia is dus niet de enige die met stereotype opmerkingen gebombardeerd wordt...

Dennis is een homo

En Nadia een hoer

simpel...
pi_54068681
Goedemorgen
Hoe laat gaan de Dames de hei op?
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')