Natuurlijk is er een verschil tussen mannen en vrouwen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
19 en 22 toch? Dat is natuurlijk ook wel een neukleeftijd. Ze hebben ook de leeftijd waarop ze wel weten wat een SOA is natuurlijk. Mannen zijn trouwens geen haar beter. Huub die een hoer pakt, Brian die een soca-meisje pakt in de douche. Het hele hok is gewoon dom. Ondertussen maken we ons druk over Afrika maar als ik zie hoe het in Nederland is gesteld dan lijkt dgk wel een ontwikkelingsgebied.
Aids kun je immers oplopen aldus Amanda.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Dit staat op VV maar of ik daar op kan vertrouwen?
10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!
Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken. De ijdele Miljonair wilde op dit moment overal, behalve in de slaapkamer, zijn. Hij zocht daarom zijn troost buiten bij Fries, aan wie hij zingend zijn liefdesverdriet toonde. Ondertussen hadden Huub en Lieke het seksende stelletje ontdekt en barstte in lachen uit. Arme Dennis, zal hij dit weekend overleven in de Villa?
Ik heb het niet gezien ofzo. Maar van de verhaaltjes en foto's (van huub) kreeg ik de indruk dat er meer een mondelinge exame was, dan dat er daadwerkelijk geduwt werdt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:10 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mogge
dus de weddenschap van gister heb ik (en de andere 'sex' stemmers) gewonnen !!!![]()
![]()
![]()
mondling, met de hand en dergelijke zijn sexuele handelingen, dus sex...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien ofzo. Maar van de verhaaltjes en foto's (van huub) kreeg ik de indruk dat er meer een mondelinge exame was, dan dat er daadwerkelijk geduwt werdt.
Maar kan het mis hebben...
Maar het gaat er vooral om dat Lieke niet tevreden is. Ze zij het gisteren in de keuken nog maar eens waar de anderen (Jaap, Nadia en Dennis) ook bij waren dat ze vond dat ze weinig sex hadden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Huub en Lieke zouden zich ook niets aan kunnen trekken van het commentaar van Brian en Sandy en Amanda.
Het is niet echt duidelijk of ze inderdaad zo vaak sex hebben, we zien alleen het tentje bouwen. Bovendien hebben ze ook alleen maar sex 's avonds of 'snachts in een tentje. Het was eigenlijk gisteren tijdens dat dronkemansfeestje in de chill dat Amanda en Brian betrapt konden worden op echt zoenen.
Ik kan het me goed voorstellen dat sex in de kooi een wat moeizame zaak is.
en bovendien...gemiddeld nederland doet het 2 keer per week of zo.
dus Huub, trek je het gezeur niet aan, en laat je niet opfokken door het stelletjesgedoe van de rest.
want wie gelooft nou dat Luc vannacht echt uit zichzelf op die breedgeschouderde is geklommen.
Ben ik het niet mee eensch....quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mondling, met de hand en dergelijke zijn sexuele handelingen, dus sex...
Ik heb de hoogste score.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?
Dus Ruudpuntenel en de rest; gefeliciteerd!![]()
Ben jij Bill Clinton?quote:
en amanda gaat er trots op,dat ze zich op alle denkbare manieren laat nemen voor de camera...voor haar is dat het bewijs hoe groot brian zijn liefde voor haar is...het lijkt alsof ze de standen,hoevaak en wanneer,zorgvuldig bijhoudt,want dat Lieke en Huub volgens haar beperkte denk- en observatievermogen wayback sex hebben gehad is voor haar het bewijs dat huub alleen maar met alle vrouwen wil die daar het huis inkomenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn Nadia en Amanda gewoon de Zaad-dozen van de filla. Ze ondernemen helemaal niks in het spel, en zijn daar louter om de kerels in het huis leeg te neuken...
Leuk, en hoe jong waren ze ook al weer?
In principe wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij Bill Clinton?![]()
I did not have sex with that woman?
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij Bill Clinton?![]()
I did not have sex with that woman?
Hier komen we duidelijk niet uit, ik vind pijpen namelijk wel een sexuele handeling.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapen![]()
quote:
wordt het misschien tijd om die sigarenworkshop van een aantal maanden terug te herhalen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel even meenemen dat Bill Clinton er een Havanna inpropte dat is duidelijk iets anders. En voor een sigaretje van Lucky Luuk is Naad te fors geschapen![]()
Maar dat komt omdat je um 'erin' doet... Uiteindelijk is de mond dus een surrogaat doos (en heb je dus surrogaat sex en geen 'echte' sex)quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier komen we duidelijk niet uit, ik vind pijpen namelijk wel een sexuele handeling.![]()
Hè, hè, we zijn er uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je um 'erin' doet... Uiteindelijk is de mond dus een surrogaat doos
Voor de anderenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, we zijn er uit.![]()
Edit: Jammer nou weer van je toevoeging.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Elkaars geslachstdelen beroeren met de mond vind ik wel degelijk een sexuele handeling![]()
Volgens jouw optiek hebben Amanda en Brian dan het minste sex, zij doen het 9 van de 10 x anaal, en het enige wat je daar mee voortplant zijn ontstekingen..quote:
quote:aub zeg, begin nu niet weer over dat probleem, is al zo veel over geschreven dus doe maar even niet !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |