quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Nix wil vannacht og even snel zijn 'zangcarriëre' die hem over 2weken beloofd was doorheen jassen.
Uurtje minder, mag dat ook ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Nix blijft zelfs nu om 4.40uur steeds in de camera kijken.
[ afbeelding ]
.....
Ahhhquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uurtje minder, mag dat ook ?
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:44 schreef lorence1 het volgende:
weer gezeik tussen huub en lieke?
Niet weer hequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef Dreamboy het volgende:
Nee he toch geen ruzie nou.
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.
Snap alleen niet waarom hij dan ruzie gaat maken ........ Ga dan sexen man, dan verdwijnt het commentaar vanzelf.
Een beetje ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
En willen we een impotente winnaar? NEEEEEEE.... dag Huub.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.
Juist. En als hij dan uiteindelijk de MBR heeft, zonder mensen die rondlopen, gaat hij ruzie maken. Vorige week 2-3 keer, nu alweer. Huub is ver gezonken ........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil meer momentjes met Huub hij belooft het steeds aan haar en komt zijn dingen niet na.
Lieke wil ook meer sex.
Huub. ik stoor me er aan als er mensen rond lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |