ik ben allergisch voor waterquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
stelletje pussys ik heb ook 4 uur lang gereisd met ov om de stok op te halen een paar ronden geleden
Er vaart een boot.quote:
quote:
+ benzinekosten om uberhaupt bij het water te komenquote:Op woensdag 7 november 2007 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar drie tientjes retour en een vrije middag vind ik toch behoorlijk. Ik zou het er niet voor over hebben...
mag je met de OV die boot opquote:
geen idee eigelijk.. maar de rest van mijn reizen kan het welquote:
idd dat is jammerquote:Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
hmm ene kant heb ik zoiets: ik wil hem wel halen, zie ik een keer die eilanden
andere kant is het zo tering ver reizen
zeker vanuit tilburgquote:
Ik heb niet gereserveerd. Heb gewoon aan het loket EUR 29,14. neergelegd voor een retour inclusief 2 x toeslag sneldienst. 12.30u heen en 16.30u terug met de snelboot. Tevens ook nog 4 euro betaald op het eiland om een fiets te huren om in Midsland aan Zee te komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe heeft degene die de stok afleverde dit gedaan eigelijk....?
jij hebt hem nu?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb niet gereserveerd. Heb gewoon aan het loket EUR 29,14. neergelegd voor een retour inclusief 2 x toeslag sneldienst. 12.30u heen en 16.30u terug met de snelboot. Tevens ook nog 4 euro betaald op het eiland om een fiets te huren om in Midsland aan Zee te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |