Even weggehaald aangezien er nu al om gefietst wordquote:
Arie is een bijzonder maatje van mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht ik lees verkeerd![]()
ben jij een meisje ?
of doe je altijd kusjes naar vrienden
Zeeland is voor mij prima maar dan wel naar zeeuws-vlaanderen aubquote:Op zondag 25 november 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
Als iemand nou zorgt dat ie 18 december op Eindhoven Aiport ligt, neem ik m een dagje mee naar London, Dublin en dan naar Zeeland
Kom m maar halen in Goes of Vlissingenquote:Op zondag 25 november 2007 21:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zeeland is voor mij prima maar dan wel naar zeeuws-vlaanderen aub
Doet maar Vlissingen maar goes is ook prima voor mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom m maar halen in Goes of Vlissingen
Hij gaat eerst mee naar Schouwen-Duiveland
Eerst maar eens kijken of ie in de buurt komtquote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Doet maar Vlissingen maar goes is ook prima voor mij
Er word nu gefietst naar de stok.... hij gaat em in het donker zoeken.....quote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ie in de buurt komt
Hint: op het eiland Tholen heb je spookdorpen waar geen mens komt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom m maar halen in Goes of Vlissingen
Hij gaat eerst mee naar Schouwen-Duiveland
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 03:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga lachen als dat kreng er al lang niet meer ligt
en en en...???quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Er word nu gefietst naar de stok.... hij gaat em in het donker zoeken.....
we zijn overgens samen wel benieuwd of hij er uberhoubt nog wel ligt... tis en blijft terschelling natuurlijk....
Hij zou hier nog posten, dus ik wacht ongeduldig op nieuws
doe dat.. die stok moet er echt voor woensdag weg dan ligt hij er 4 wekerquote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord![]()
Zal zo wel eens smsen ofzo
ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:51 schreef Socios het volgende:
Goed nieuws!Mooi dat zowel stok als sleutel, 4 weken later, gewoon nog op dat mooie plekje lagen. Nice work! Ben benieuwd naar de nieuwe (Groningse) locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |