quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:42 schreef warrel het volgende:
Je kan gratis parkeren bij de Ikea en dan de bus naar het station nemen
Vriendlief gaat vandaag ook naar de Ikeaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Doe ff de groeten want ik werk vandaag van 10 tot 8 vanaaftrouwens wat een kutdag zoek je uit
begin herfstvakantie, omzet wordt verwacht op 840.000 euro, dat is 1,5 keer een normale zaterdag
gek.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:58 schreef Bravebart het volgende:
TVP voor BB en m-kay!
Hihi.quote:
niet voor A_A die heeft een banquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:54 schreef Bravebart het volgende:
Kickje.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet voor A_A die heeft een ban![]()
Ik als het ja, doodsverwensingen in NWS. En fikse ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iets van doodsverwensingen of anders gewoon trollen...tjek MED![]()
jahhh dat is onze A_A eeeejquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik als het ja, doodsverwensingen in NWS. En fikse ook
Mjaquote:
Jazekerquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hebben we hem toch goed opgevoed eeeej Bartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je lekker zelf in de wikiquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:24 schreef Autoreply het volgende:
De OP wordt ook weer lekker geupdate![]()
quote:
Jaaaaaa, zekerquote:
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:35 schreef warrel het volgende:
![]()
Lalala baby it will take a while, lala tell everybody you are my baby lalalla no non nonon lalalla tell everybody i'm your lady
![]()
Ik leef niet meer voor jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:26 schreef warrel het volgende:
Let me know when you're lonely baby![]()
et me know when you're lonely baby
![]()
Lalalaa lala lalala lala
happy in love, i've been in the past, gone are the days, gone are the tears lalala
the girl that you will see is standing right in front of you
![]()
let me know when you're lonely baby
![]()
let me know when you're lonely baby
![]()
lalalala BABE
![]()
Ieuhwwwquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou
Voorbij zijn alle jaren
Waarin ik heb geloofd
Dat wij gelukkig waren
En nu het leven weer van mij is
Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is
Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh oh
![]()
Ik leef niet meer voor jou
Je hoeft niet te proberen
Om hier te blijven staan
En mij te domineren
Ik heb teveel moeten verduren
Ik heb genoeg van al je kuren
Dus het is tijd je weg te sturen
oh oh oh oh oh![]()
Goed statement!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:46 schreef mcDavid het volgende:
Even dit topic boven dat van rotterdam plaatsen hoor
Idd, die moeten we maar weer eens gaan plannenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer is er weer een we-gaan-met-ze-allen-bij SOL-slapen-meetingof een met-ze-allen-bij-iemand-in-delft-drinken-meeting
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, die moeten we maar weer eens gaan plannen [afbeelding] Zo'n vette KB meeting met een hoop lelijke dikke vrouwen voor AR, of een bij-SOL-eet-meet met alleen maar toffe menschen [afbeelding]
Dat lijkt me wel een plan idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Autoreply het volgende:
Week na de tentamens oid(Niet donderdag)
Warrel heeft tentamen en vindt dat vervelend-dagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Donderdag de ..... ?
Niet deze weekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:52 schreef warrel het volgende:
[..]
Warrel heeft tentamen en vindt dat vervelend-dag![]()
Warrel gaat na haar tentamen een nieuw kindje uitzoeken-dagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Donderdag de ..... ?
Was het maar Kerstvakantiequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was het maar Kerstzomervakantie
Ook goedquote:
Ja wat was die heli? Ik lag nog op bed en was ff te lui om de gordijnen open te doen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef Atreidez het volgende:
Wat is er aan de hand hier in Delft deze ochtend? Ik kwam aanrijden en zag al opvallend veel politie, op motors en in auto's. Dan kom ik bij me werk aan en zie ik dat een donkere student van ons (Internationale Universiteit voor voornl. buitenlandse studenten) voor de deur wordt gefouilleerd door 4 agenten. Nu ben ik binnen en hoor ik een helicopter laag heen en weer overvliegen... Is d'r een bank overvallen ofzo
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was het maar herfstvakantie
Oh wacht, het ís herfstvakantie!
Mensen met herfstvakantiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was het maar herfstvakantie
Oh wacht, het ís herfstvakantie!
Hou dat vast, dan hebben we later nog wat aan jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:18 schreef mcDavid het volgende:
Mensen die jaloers zijn op andere mensen die meer vakantie hebben en toch meer nuttige dingen leren.
8e oidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Donderdag de ..... ?
Waarom naar van die paupertenten ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
8e oid
Dan gaan we met wreed veel mensen ons in de Asta/Incasa belachelijk maken![]()
De Asta is zeker géén paupertentquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom naar van die paupertenten ?
Nouquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De Asta is zeker géén paupertent
Ok, ik draai het om. Waarin verschilt de Asta in positief opzicht van de rest van, zeg, Nederland ?quote:
Je wou een Delftmeeting in Léíden houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
8e oid
Dan gaan we met wreed veel mensen ons in de Asta/Incasa belachelijk maken![]()
Ja, kijk ik sta ook liever in de Mix (Parjs) of in 90 grad (Berlin), maar da's logistiek wat ingewikkeld met zo'n groep.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik draai het om. Waarin verschilt de Asta in positief opzicht van de rest van, zeg, Nederland ?
Nope. Ik gaf slechts aan dat ik dan niet konquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:40 schreef mcDavid het volgende:
Je wou een Delftmeeting in Léíden houden
Ik zei Nederlandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, kijk ik sta ook liever in de Mix (Parjs) of in 90 grad (Berlin), maar da's logistiek wat ingewikkeld met zo'n groep.
63.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Ok ok,
We gaan gewoon naar het ruige feeschthonk VLS61. (of was het 62?)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef warrel het volgende:
Damn! M'n pesto is beschimmeld.. Dan maar blote paprika
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:47 schreef warrel het volgende:
BB en m-k! Jullie waren niet eens thuis
Dat wist je toch wel schat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:47 schreef warrel het volgende:
BB en m-k! Jullie waren niet eens thuis
Je zei schatquote:
Het is toch ook een schatje?quote:
Jajaja, vreemdgaan hequote:
quote:
Idd, Nederland is me toch een partij kut! Nee, dan Frankrijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef Autoreply het volgende:
Tering, ik ben vandaag heel Nederland aan het doorreizen en dat v'alt me toch een partij tegen![]()
Ik heb het niet over het land maar over het reizen. Delft-Zeeland-Gorinchem-Zeeland en straks weer door naar Tilburg en dat allemaal binnen 18 uurquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, Nederland is me toch een partij kut! Nee, dan Frankrijk
Ow zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het land maar over het reizen. Delft-Zeeland-Gorinchem-Zeeland en straks weer door naar Tilburg en dat allemaal binnen 18 uur![]()
Dat neemt niet weg dat ik liever ergens in Frankrijk zat:
[ afbeelding ]
![]()
Bacardi ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:31 schreef Autoreply het volgende:
Owja, dinges, vanavond Bacardi B-live. Jullie gaan toch niet toevallig ook he?![]()
Linkquote:
Dr. Lektroluv is wel vet, verder weinig spetterende namenquote:
Dankjequote:
Thnx beebquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
BB Gefeliciteerddddddddddddddd![]()
![]()
AA meldt zich weer terug in Den Haag
Express, anders bleef je nog langer hangenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering, is die gast jarig?
Zegt'ie ook niet ff heh
Dat was toch opquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:21 schreef mcDavid het volgende:
Ga maar lekker je verjaardag vieren zonder bier dan
dan zei je dat waarschijnlijk net op een moment dat er een lekkere chick voorbij liep!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was toch op
Ik heb het trouwens wel gezegdDat ik tentamen had op mn verjaardag
Maar jij zat weer niet op te letten volgens mij
Idd, die met die dikke tettersquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zei je dat waarschijnlijk net op een moment dat er een lekkere chick voorbij liep!
Uhuhquote:
Oh je kende dr ook?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UhuhAlleen ze had wel een kutkop
Maargoed, daar zie je van de achterkant niks van.
Ja, ik had al eens naast haar gezetenquote:
Heb je dr uitgenodigd voor je verjaardag?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik had al eens naast haar gezeten
Dankuquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Bartjuhhh!!! Feli!!!!![]()
![]()
![]()
Dikke verjaardagsknuf![]()
Nee, want zij heeft ook al psychische problemenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je dr uitgenodigd voor je verjaardag?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want zij heeft ook al psychische problemen
hmm, dan is het inderdaad niet verstandig om óók nog naar jouw verjaardag te gaan!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want zij heeft ook al psychische problemen
Nee idd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hmm, dan is het inderdaad niet verstandig om óók nog naar jouw verjaardag te gaan! [ afbeelding ]
De vraag is of dat een gemis isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef Autoreply het volgende:
Heb ik heel Bart's verjaardag gemist![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef Autoreply het volgende:
Heb ik heel Bart's verjaardag gemist![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De vraag is of dat een gemis is [afbeelding]
Nou dan!quote:
Acheremquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nee, alweer bier drinken is een pretjeheb ff genoeg bier gezien
Doe je beter dan ik, denk ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tentamens gingen ruk zeg [afbeelding] 1 vd 4 gehaald [afbeelding]
Ja, hier gaat het ook zoiets wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tentamens gingen ruk zeg1 vd 4 gehaald
![]()
Had dat even eerder gezegd! Ik fiets er elke dag langs!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens als je pindakaas op is en niet meer in de winkel ligt: even langs de calvé. de actievoerders gaven me daar gister een pot mee toen ik ze lacherig duidelijk maakte dat ik geen pindakaas meer had [afbeelding]
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hier gaat het ook zoiets worden [afbeelding]
Ik heb een studiedip ofso [afbeelding]
quote:
quote:
Ik ga het nu ervarenquote:
Huhquote:Op maandag 5 november 2007 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Zat je weer vuurwerk af te steken bart?![]()
Ik zat op de wcquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef mcDavid het volgende:
Jij hoort ook niets daar heh
ik hoorde vuurwerk uit de richting station
Ik luister!quote:Op maandag 5 november 2007 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Overigens is er een delft-genoot op actionradio op dit moment! http://www.actionradio.nl/listen.m3u
Echt vanmorgen, ieuw! Hopelijk is het morgenochtend gezelligerquote:Op maandag 5 november 2007 09:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga het nu ervaren[ afbeelding ]
Idd, morgenochtend weer vroeg de trein ipv pas het 3e uurquote:Op maandag 5 november 2007 20:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Echt vanmorgen, ieuw! Hopelijk is het morgenochtend gezelliger
Lekker gegeten?
Ik had haar chocolade gegevenquote:Op maandag 5 november 2007 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, morgenochtend weer vroeg de trein ipv pas het 3e uur
Ja, superEn jullie ?
Wat was Annemarie opvallend vrolijk btw
Zo kennen we haar helemaal niet
Bwhehe, vrouwenquote:Op maandag 5 november 2007 21:02 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik had haar chocolade gegeven
Oh, en m'n vissies hebben ook lekker gegeten
Neejoh, ga maar weer doorfokkenquote:Op maandag 5 november 2007 21:19 schreef mcDavid het volgende:
Annemarie? Mis ik wat? [ afbeelding ]
-edit-
Pics?
quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
Hey ik heb lekker wel kaartjes gewonnen op de radio en jullie niet!
Ach ja, of kaartjes winnen, of Annemarie, ik zou het wel weten.quote:
Toevallig ga ik er [waarschijnlijk] heen met een Annemariekequote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, of kaartjes winnen, of Annemarie, ik zou het wel weten.
( [afbeelding] )
quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toevallig ga ik er [waarschijnlijk] heen met een Annemarieke
Goed voor jou!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zin in goudvispaté ?quote:
Ik zat meer te denken aan een hele andere soort van "veilig"quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:09 schreef warrel het volgende:
[..]
Goed voor jou!! [afbeelding] [afbeelding] Doe je een helmpje op dan, en kniebeschermertjes? [afbeelding]
Niet vergeten hè...quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Veilige sex met je zusjequote:Op dinsdag 6 november 2007 16:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een hele andere soort van "veilig"
Al was ze me zusje, dan had ik het er nog niet voor gelaten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Veilige sex met je zusje [afbeelding]
quote:
Pwnd!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef m-kay het volgende:
Ik kon er ook niet uitkomen. En heb hoofdpijn. En ben brak. Jeuj.
Die lag lekker op mn bed thuis hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef warrel het volgende:
Straks doen ze je MacBookje pijn in de treinKijk je wel uit Bart!
Ik had hem niet nodig vandaag, dus hij mocht uitslapenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef warrel het volgende:
Hoe kan dat nou weer?!
Nou, gewoon? op je bed leggen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef warrel het volgende:
Hoe kan dat nou weer?!
quote:
Hey niet zo scherp heh!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:52 schreef warrel het volgende:
Hoe kan je in de trein via je MacBookje op fok posten als die in je bed ligt [afbeelding]
Idd, dat kan BBquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:52 schreef warrel het volgende:
Hoe kan je in de trein via je MacBookje op fok posten als die in je bed ligt
Maar BB kan dat natuurlijk met z'n telefoon, toch?![]()
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:55 schreef warrel het volgende:
Mannen die denken dat je met alles wat in je bed hebt liggen seks hebt [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:55 schreef warrel het volgende:
Mannen die denken dat je met alles wat in je bed hebt liggen seks hebt
Huh, tot 15:06 ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:04 schreef warrel het volgende:
OMG ROLFKOPTER EINZ!!1!1!!1!!111!1!1![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat dus, en ik ga weer fijn verder, ik heb nog maar 2 min internet![]()
Doei
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot het einde van de bundel
Wat een pauperschoolquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef warrel het volgende:
Nee, elke keer dat je op de UL inlogt op internet krijg je 58 minuten ofzo? [afbeelding]
En als je 15 seconden niet surft (maar een post typt of`ofzo..) krijg je al een waarschuwing of je de verbinding nog aan wilt houden, grrrr [afbeelding]
Heb ik nooit last van hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef warrel het volgende:
Nee, elke keer dat je op de UL inlogt op internet krijg je 58 minuten ofzo?
En als je 15 seconden niet surft (maar een post typt of`ofzo..) krijg je al een waarschuwing of je de verbinding nog aan wilt houden, grrrr
Psst, heb jij geen smsjequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Psst, heb jij geen smsje [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef warrel het volgende:
[..]
Psst, heb jij geen smsje [afbeelding]
quote:
Ik heb je een email gestuurd dat ik je zou bellen nav dat smsje; heb je die ontvangen ?quote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef warrel het volgende:
Pssht, BB, heb je m'n laatste smsje ontvangen? Ik heb de hi site weer overbelast enzo
En McD, nu moet je weer douchen, bloed is vies! *kijkt streng
Check je PM!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb je een email gestuurd dat ik je zou bellen nav dat smsje; heb je die ontvangen ?
Die zit volquote:
Nou, huphup, naar bed danquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:34 schreef Autoreply het volgende:
Slapen; eindelijk, ik ben inmiddels smoorverliefd op mijn heerlijke bedje![]()
Bij ons thuis zag je ook al een muis...maar die was er ook niet...quote:Op zondag 11 november 2007 13:01 schreef warrel het volgende:
Nou, ik ben officieel met z'n zevenen in m'n kamertje. Ik heb een huismuisHij maakte me vanmorgen wakker met z'n geknabbel. Ik tegen vriendlief 'luister! geknaag, een muis!!' Vriendlief half slapend 'miwoehan neeeehjoohh het is een howenoe vogel'
Maar ik zag 'm
Hij's wel lief
Ik weet het heel heel heeeel zeker dat er eentje is. En ik weet ook heel heel heeeel zeker dat er eentje bij jullie is.quote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bij ons thuis zag je ook al een muis...maar die was er ook niet...!.
Had je weer teveel warreltjes gedaan, dat je weer een muis zagquote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik weet het heel heel heeeel zeker dat er eentje is. En ik weet ook heel heel heeeel zeker dat er eentje bij jullie is.
Dankjewel voor de korreltjes
Die zat er wel!quote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bij ons thuis zag je ook al een muis...maar die was er ook niet... [afbeelding]!.
Ja 2 zelfs. Maar hij bedoelt levendequote:
Ook levende!quote:Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja 2 zelfs. Maar hij bedoelt levende [afbeelding]
Ja, dat was in de fuckin' tuinquote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook levende!
Vraag maar aan SOL, die zag 'm ook
Die tuin loopt zonder enige vorm van overgang door in jouw kamer, gast!quote:Op zondag 11 november 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat was in de fuckin' tuin [afbeelding] Daar hebben we ook eekhoorns en hangbuikzwijnen.
Niet, er zit een drempelquote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die tuin loopt zonder enige vorm van overgang door in jouw kamer, gast!
Dan was het eerder een hallucinatie of een waan geweest, of een combiquote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je weer teveel warreltjes gedaan, dat je weer een muis zag
quote:Op zondag 11 november 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
hangbuikzwijnen.
Die ligt nu te rotten tussen je kleren.quote:
Nou, het zou me niks verbazenquote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Dan was het eerder een hallucinatie of een waan geweest, of een combi
Maar dan had vriendliefdie ook
Makkie, hij had vertragingquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die ligt nu te rotten tussen je kleren..
Als ik kom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bravebart op 13-11-2007 00:12:39 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
--> MUZquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef warrel het volgende:
hoewnaomaoehoaaaaaaahhhhh
Wat schuift zo'n bloedbank eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Al 5 keer natgeregend vandaagnaar school, naar bloedbank, naar huis, naar winkel heen, naar winkel terug
en straks nog 2 keer als ik ga sporten wss
Een borstspeldje en een kop koffie.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat schuift zo'n bloedbank eigenlijk?
En een roze koek en chocolademelkquote:Op woensdag 14 november 2007 03:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een borstspeldje en een kop koffie.
quote:
quote:
Pedo-smileyquote:
Waar staan zequote:Op afstand bestuurbare geraniums in centrum Delft
Uitgegeven: 15 november 2007 14:21
Laatst gewijzigd: 15 november 2007 14:28
DELFT - Bel het speciale nummer en de geraniums veranderen van kleur. In Delft zijn vanaf woensdag op afstand bestuurbare bloembakken te zien. Als een passant de kleur van de bloemen niet bevalt, is een telefoontje voldoende om de kleurstelling te veranderen.
ANP
Kunstenaar Leonard van Munster plaatste de tien bloembakken op uitnodiging van de Technische Universiteit (TU) Delft. Het 06-nummer dat op de bakken staat is gratis te bellen, waarna de geraniums door rond te draaien van kleur veranderen.
Kunstenaar
Van Munster combineert zijn kunst vaker met de technische mogelijkheden van de mobiele telefoon. Zo is in de Openbare Bibliotheek van Delft een aapjesorkest van de kunstenaar te zien.
De bezoeker kan de aapjes bellen op hun gratis 06-nummer, waarna het orkest een fragment speelt van de klassieke compositie van Francisco Tárrega uit de 19e eeuw, tegenwoordig wereldberoemd als de Nokia tune.
(c) ANP
Warrel!quote:Het concert dat Kanye West aanstaande maandag zou geven in de Heineken Music Hall in Amsterdam is afgelast. Dat heeft concertorganisator Mojo zojuist gemeld. De reden is het plotselinge overlijden van de moeder van de rapper.
Mojo heeft geprobeerd een vervangende datum te vinden, maar is hier niet in geslaagd. De kaarten voor het concert kunnen tot 20 december worden teruggebracht naar de voorverkoopadressen van Ticket Service Nederland.
quote:
dat was om 10 voor half 5 dudequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Leuke verjaardag dan als je gaat fokken
beaujolais was eccht tof, maar na 2,5 fles was ik toch wel serieus kaalin tijden niet zo'n lange nacht gemaakt
Uuh nee ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kwam 'm donderdag ook tegen![]()
Kuthondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |