nee, ik vergeet altijd bij het maken van het topic, welk nummer het isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef DaMart het volgende:
Je moest even de calculator erbij pakken om te zien hoeveel 523 plus 1 is?
Whehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik vergeet altijd bij het maken van het topic, welk nummer het is
En nu kan ik het toch zelf aanpassen, dus niks aan het handje toch
NEt ff een bord macaroni weggewerktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Wat schaft de pot vandaag?
Zekersquote:
mooie boel.... nu ben ik er, ga jij weer wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga u allen verlaten....
Voor vanavond althans.
Eerst de vrije williger uithangen en dan een pilsje drinken [ afbeelding ]
daaaaag![]()
Ja, bij de eerste links.quote:
Hoe is het met jouw kamer?quote:
thxquote:
hahaha, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
Past ook goed bij je avatar. Dat groene.
Dat verwacht ik ook in mijn appartement, ik moet nog 2 weken wachten voordat ik er überhaupt wat mee kan gaan doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, en mooie vloer.
moet je effe joolz aan 'zn jasje trekkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik wil fqr terug mad
de dark_template doet 't nog (althans hier)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik wil fqr terug mad
Ik hou van IKEA. Echt. Maar die fabrikant die ze in de arm nemen.quote:
Neen.quote:
heel vervelend, want je wordt nat, maar het is te warm voor een regenjas.. het wordt al minder. Goede hoop dat het dus niet doorzetquote:
Ik heb liever ruige slagregen dan motregenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel vervelend, want je wordt nat, maar het is te warm voor een regenjas.. het wordt al minder. Goede hoop dat het dus niet doorzet
ja, ik ook. Dan stop ik zeker en wacht ik lekker tot het droog is. Motregen is zo een beetje poldermodel regen. Het mag wel regenen, maar niet te nat graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb liever ruige slagregen dan motregen
Het lijkt wel alsof je in nederland zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ook. Dan stop ik zeker en wacht ik lekker tot het droog is. Motregen is zo een beetje poldermodel regen. Het mag wel regenen, maar niet te nat graag
moah, het regende welgeteld 15 minuten.. en nu is het weer droog. Ik vermoed dat de rest van de dag ook behoorlijk droog zal zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je in nederland zit
Behalve dan dat ik de hele dag zon heb gehad
M'n onderburen
die trekken mij echt slecht
Ze willen dat ik m'n subwoofer uitzet
Ehm, nee
mijn profiel kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer?
Jaartje of 25/26?
oh, ja, profielen kijk ik nooit in.quote:
jaquote:
mazzelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga er vantussen. Laptop moet nog in de tas
Tot later
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
Gefeliciteerd BrandX met je verjaardag
Mja, het is wel vrijjdag avond hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:53 schreef BrandX het volgende:
iedereen is weg, eer! dat is goedkoop taart uitdelen!
Sander, je kan toetasten in de KSC koelkast!!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen en van harte gefeliciteerd BrandX... koffie met gebak dus vandaag?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef Muck het volgende:
ik heb een tosti op
en nu ga ik lekker niks doen
ik ben echt fucking verkouden
ja, ik ben mijn stem zo'n beetje kwijtquote:
niet gezien.....quote:Ik heb net grindhouse zitten kijken
Wat een film is dat zeg,...
Nog steeds?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik ben mijn stem zo'n beetje kwijt
[..]
niet gezien.....
jaquote:
quote:Het is een film van rodriguez en tarantino.
Zegt wel genoeg denk ik
eens een keertje kijken danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ral
Was wel een vermakelijke film though.
zonde zeg!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Geen foto's van de vulkaan, het was geheel bewolkt in het gebiedBinnenkort nog een keertje proberen dus.
Geen aswolken, hoop ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Geen foto's van de vulkaan, het was geheel bewolkt in het gebiedBinnenkort nog een keertje proberen dus.
Is dat niet vaak zo, door de werking van dat apparaat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mooie boel.... nu ben ik er, ga jij weer weg![]()
MM!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
mn nieuwe hobby,voor zolang het duurt
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 19 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 142 Kuukske
008. 133 eer-ik
020. 078 DaMart
020. 078 Sjowhan
028. 070 Houniet
067. 048 indahnesia.com
091. 040 Papierversnipperaar
094. 039 JortK
099. 038 MPG
107. 036 Frutsel
184. 026 vrolijke-frits
227. 022 BrandX
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Wat een toeval! Dat postaantal heb jij ook!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:06 schreef Kuukske het volgende:
142. Jezus.
Hoe is het mogelijk!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:07 schreef JDude het volgende:
Wat een toeval! Dat postaantal heb jij ook!
Ben jij eenheilige ofzo?quote:
Ik heilig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef MPG het volgende:
Ben jij eenheilige ofzo?
Nouja, je bent iig wel tof [ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heilig?. Ben jíj gek.
.
En dank je. Jij (en jullie.) ook.
Al gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even onder de douche staan [afbeelding]
Ik nu ookquote:
Neuh, komt door de hoogte. En er liggen nog drie vulkanen aan vast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat niet vaak zo, door de werking van dat apparaat?
Een echte, originele KSC-zaterdagquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 20 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
022. 072 DaMart
059. 046 Papierversnipperaar
063. 045 Sjowhan
090. 037 Kuukske
236. 019 eer-ik
236. 019 JortK
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Whehequote:
Ik zie het nu jaquote:
ik ookquote:
Ik toch wel bijna tien. Mijn SEXtet hier en nog een stuk of 4 - 5 losse postsquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
2 posts ofzo
ik ga Heaven&Hell spelen. Fok! is me te traaaaaaaag
ik posts hier, en een paar in de CUL-relquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik toch wel bijna tien. Mijn SEXtet hier en nog een stuk of 4 - 5 losse posts
jij ook veel plezierquote:Veel plezier liefie.. Ik ga huiswerk makenFok! is indd veuls te traag
![]()
Whehe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik posts hier, en een paar in de CUL-rel
Dankjequote:[..]
jij ook veel plezier
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja...
Nog behoorlijk ook... Spammert![]()
022. 072 DaMart
ik zal hem ff updeeten![]()
ik heb hem geüpdeet
Ja, die traagheid, dat is het probleemquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:39 schreef BrandX het volgende:
hier niet zo veel probjes met fok, alleen reacties plaatst hij traag....
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef Muck het volgende:
hey brand, heb je een beetje een leuke verjaardag gehad?
leukquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!
das wel balen jaquote:Was alleen wel met een dubbele bodem, want John gaat over drie dagen weg en dan zie ik hem zeker een acht maanden niet meer![]()
![]()
Dus het afscheid aan het einde van de avond was wat minder nu het allemaal zo dichtbij komt ....
![]()
Tof hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!
Dat is inderdaad wel even heel zuur jaquote:Was alleen wel met een dubbele bodem, want John gaat over drie dagen weg en dan zie ik hem zeker een acht maanden niet meer![]()
![]()
Dus het afscheid aan het einde van de avond was wat minder nu het allemaal zo dichtbij komt ....
![]()
klinkt erg okeequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:59 schreef BrandX het volgende:
Nou hij heeft een kiwirecept 2 keer gemaakt. Ik weet niet meer hoe het heet, maar het is gekookte waterkers met varkenskrabbetjes op zijn manier gekruid en gesudderd (!) (nee geen spare-ribs) en sweet potatoes.
oh, en hij heeft een keer steak gemaakt met daarbij een typisch new-zealand sausje waar ik mijn vingers mee opvrat
Maar recepten... Nee. Ik zal eens googlen of ik iets kan vinden.
nah, snotteren deed ik ook met lars hoorquote:En beiden bedankt voor jullie medeleven, en zal me verder onthouden van; R&P zit een paar deuren verderop en daar doe ik maar zeer zelden aan
En aangezien hij niet mijn vriend-vriend is maar een hele goede 'gewone' vriend heb ik er ook niet veel te zoeken denk ik zo
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
Dr mag hier niet gesnotterd worden!
doek toch ook heel niet!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
Dr mag hier niet gesnotterd worden!
kroooooooosquote:
sentimenteel gedoequote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ophoeren met dat sentimenteel gedoe.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ophoeren met dat sentimenteel gedoe.
Crosstquote:
Hoezo?quote:
Gewoon, zondag en niks te beleven. Heb niet eens een katerquote:
Ga wat leuks doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon, zondag en niks te beleven. Heb niet eens een kater
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen in Venloquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de enige in arnhem die getest is:
http://www.ad.nl/koffietest/?plaatsnaam=Arnhem
Hij denkt vast dat hij met die pose alle vrouwen helemaal gek maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:57 schreef DaMart het volgende:
Heb je telkens zo staan poseren, of kwam je niet meer overeind?
ik dacht ook meteen aan een ikea-bedquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk cross heeft het malmbed net als 70% van nederlanddat ding is zooo populair
handig toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
en dat ding bestaat uit een plaat als hoofdeind, plaat als voeteneind en dan 2 zijkanten en dat is het en het weegt ook nog eens niets
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
plaatsen waar je niet gestoord wordt (ridderkerk)- topic
![]()
Ik niet, maar denk dat ik een twijfelaar of 2p-bed ga kopen als ik mijn nieuwe huisje kan betrekken/heb ingedeeldquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
en dat ding bestaat uit een plaat als hoofdeind, plaat als voeteneind en dan 2 zijkanten en dat is het en het weegt ook nog eens niets
ohquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
Ik heb geen ikea bed
je mag wel een keer in de mijne slapenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef MPG het volgende:
Ik heb geen ikea bed
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh ja wat enorm kut! Jij hebt een hästens? Anders: bek houwe! En zoniet; pomper op je oog verwend rotkind.
Das liefquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag wel een keer in de mijne slapen
ja, je hebt altijd baas boven baasquote:
Weet ik tochquote:
patserquote:
ik heb er in Didam een....quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Maar ja, hier een, en een gratis (bedbank) op kamer, en 1 bed op kamer.
= 3
dat eten wij ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar shoarma bakken. Ben ik lekker op tijd met eten en kan ik de F1 rustig kijken
ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natúúlijk.
Ik hoop op een mooie race,
niet gezien....quote:beter dan dat rugby iig van gisteren
duh DE racequote:Op zondag 21 oktober 2007 17:16 schreef eer-ik het volgende:
races kijken
Wat is het voor race?
F1?
De hele tijd kijken naar auto's die achter elkaar aanrijden
Tof van je paquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat eten wij ook
mijn vader maakt het klaar, zodat wij de race kunnen kijken 14.gif
neuh, die interesseert dat niet zoveelquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof van je pa
MAAAAAR.... Moet die zelf geen F1 kijken?
Ideaal, dan kan die dus eten makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:31 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, die interesseert dat niet zoveel
preciesquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:56 schreef Muck het volgende:
hijs je broek eens op man
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:57 schreef DaMart het volgende:
Heb je telkens zo staan poseren, of kwam je niet meer overeind?
Dat ben ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij denkt vast dat hij met die pose alle vrouwen helemaal gek maakt![]()
Dude, zet die andere dude dan eens wat flatteuzer op de foto ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ben ik nietDat is me MIJN neef.
Mwaaa.. ik vind het leuk om te volgen, maar ga niet een hele race kijken, tenzij ik met iemand mee zou kijkenquote:
en dat noemt zich mod van SESquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ben ik nietDat is me mijn neef.
hup, pak de MPGmobiel en kom maar kijken en shoarma etenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa.. ik vind het leuk om te volgen, maar ga niet een hele race kijken, tenzij ik met iemand mee zou kijken![]()
brand, je ijltquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:45 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
obligaties, converteerbare obligaties, conversiekoersen, claimwaardes, max mogelijke emissiekoersen, theoretische waardes......
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap er werkelijk geen ene ruk van![]()
Dat lijkt op ehm.. beleggen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:45 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
obligaties, converteerbare obligaties, conversiekoersen, claimwaardes, max mogelijke emissiekoersen, theoretische waardes......
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang die neef niet bij het mubilair gaat horen zie ik geen probleemquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat noemt zich mod van SES![]()
maarre, toffe kamer hoor
jammer van die neef
Tegen de tijd dat ik daar ben is de race al half voor bij en de shoarma opquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:44 schreef Muck het volgende:
[..]
hup, pak de MPGmobiel en kom maar kijken en shoarma eten
huuuuuuuu....quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:45 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WMzquote:
het vak heet heel leuk: bedrijfseconomische analyses vanuit managementperspectief.quote:
Als jij het snapt, dan moet je het BeeIx maar ff uitleggenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang die neef niet bij het mubilair gaat horen zie ik geen probleem![]()
daar zit wat inquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is de race al half voor bij en de shoarma op![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij het snapt, dan moet je het BeeIx maar ff uitleggen![]()
#Carequote:Op zondag 21 oktober 2007 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, zet die andere dude dan eens wat flatteuzer op de foto ofzo![]()
Taalpuristenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
maarre, toffe kamer hoor
jammer van die neef
Dat lijkt me een beter plan jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
daar zit wat in
kom dan maar een ander keertje langs
het enige moment in de week dat ik een paar uur aan school kan zitten is 1x in de zoveel weken op een zondag middagquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
huuuuuuuu....
Doe eens niet zo eng, het is weekend![]()
ik heb mijn statistiek ook maar aan de kant gegooidquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik geloof het ook ja.... en dat voor de zondagmiddag!
ja dat jaquote:[..]
![]()
Whehe. Wie is er hier moderator van SES?quote:
Oh en hij heeft me MIJN heel goed geholpen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
maarre, toffe kamer hoor
jammer van die neef
Ik moet überhaupt nog altijd beginnen aan mijn EM golven en stralingquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb mijn statistiek ook maar aan de kant gegooid
[..]
ja dat ja
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh en hij heeft me MIJN heel goed geholpen hoor
Ik, boeiend. In KLB kunnen de mods ook niet uitermate goed klagen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Wie is er hier moderator van SES?
Verdullequote:Op zondag 21 oktober 2007 17:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh en hij heeft me MIJN heel goed geholpen hoor
Hoerquote:
Echt welquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik, boeiend. In KLB kunnen de mods ook niet uitermate goed klagen hoor
waarom ben ik niet verbaasdquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt nog altijd beginnen aan mijn EM golven en straling...
Bakkes GODVERDOMMEquote:
en in CUL kunnen ze nog geen ei bakken?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik, boeiend. In KLB kunnen de mods ook niet uitermate goed klagen hoor
hihiquote:
awwwwquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Bakkes GODVERDOMME [ afbeelding ][ afbeelding ]
Lief zijn voor Muckie![]()
Nou... CUL mods weten de weg wel in de keuken hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
en in CUL kunnen ze nog geen ei bakken?
bij mij niet.... ik háát tomatenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:05 schreef BrandX het volgende:
hmmm, als ik echt zou moeten kiezen tussen roergebakken eitjes met tomaat, komkommer, peper, zout en echte ketchup of shoarma.... dan winnen de eitjes!!!!
wattist liefie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:04 schreef Muck het volgende:
teringhamilton
tomaten zijn prima, mits verwerkt tot soep of sausquote:
Sterkte Bquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:10 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] maar weer een poging doen en de lesboeken in.![]()
hij vloog eraf en lag ineens 8e (inmiddels alweer 7e)quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
tomaten zijn prima, mits verwerkt tot soep of saus![]()
Das kut, want hij moet winnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
hij vloog eraf en lag ineens 8e (inmiddels alweer 7e)
GMTAquote:[..]
helemaal mee eens
neequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
In een salade is een tomaatje toch ook wel lekker?
hij viel net ook al stilquote:
jaquote:[..]
GMTA![]()
huuuuu... rauwe tomaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
In een salade is een tomaatje toch ook wel lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |