heel vervelend, want je wordt nat, maar het is te warm voor een regenjas.. het wordt al minder. Goede hoop dat het dus niet doorzetquote:
Ik heb liever ruige slagregen dan motregenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel vervelend, want je wordt nat, maar het is te warm voor een regenjas.. het wordt al minder. Goede hoop dat het dus niet doorzet
ja, ik ook. Dan stop ik zeker en wacht ik lekker tot het droog is. Motregen is zo een beetje poldermodel regen. Het mag wel regenen, maar niet te nat graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb liever ruige slagregen dan motregen
Het lijkt wel alsof je in nederland zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ook. Dan stop ik zeker en wacht ik lekker tot het droog is. Motregen is zo een beetje poldermodel regen. Het mag wel regenen, maar niet te nat graag
moah, het regende welgeteld 15 minuten.. en nu is het weer droog. Ik vermoed dat de rest van de dag ook behoorlijk droog zal zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je in nederland zit
Behalve dan dat ik de hele dag zon heb gehad
M'n onderburen
die trekken mij echt slecht
Ze willen dat ik m'n subwoofer uitzet
Ehm, nee
mijn profiel kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer?
Jaartje of 25/26?
oh, ja, profielen kijk ik nooit in.quote:
jaquote:
mazzelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga er vantussen. Laptop moet nog in de tas
Tot later
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
Gefeliciteerd BrandX met je verjaardag
Mja, het is wel vrijjdag avond hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:53 schreef BrandX het volgende:
iedereen is weg, eer! dat is goedkoop taart uitdelen!
Sander, je kan toetasten in de KSC koelkast!!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen en van harte gefeliciteerd BrandX... koffie met gebak dus vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |