Whehequote:
Ik zie het nu jaquote:
ik ookquote:
Ik toch wel bijna tien. Mijn SEXtet hier en nog een stuk of 4 - 5 losse postsquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
2 posts ofzo
ik ga Heaven&Hell spelen. Fok! is me te traaaaaaaag
ik posts hier, en een paar in de CUL-relquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik toch wel bijna tien. Mijn SEXtet hier en nog een stuk of 4 - 5 losse posts
jij ook veel plezierquote:Veel plezier liefie.. Ik ga huiswerk makenFok! is indd veuls te traag
![]()
Whehe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik posts hier, en een paar in de CUL-rel
Dankjequote:[..]
jij ook veel plezier
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja...
Nog behoorlijk ook... Spammert![]()
022. 072 DaMart
ik zal hem ff updeeten![]()
ik heb hem geüpdeet
Ja, die traagheid, dat is het probleemquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:39 schreef BrandX het volgende:
hier niet zo veel probjes met fok, alleen reacties plaatst hij traag....
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef Muck het volgende:
hey brand, heb je een beetje een leuke verjaardag gehad?
leukquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!
das wel balen jaquote:Was alleen wel met een dubbele bodem, want John gaat over drie dagen weg en dan zie ik hem zeker een acht maanden niet meer![]()
![]()
Dus het afscheid aan het einde van de avond was wat minder nu het allemaal zo dichtbij komt ....
![]()
Tof hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel. John was overgekomen en heeft zeer uitgebreid gekookt, was echt heerlijk!!!! God wat kan die kiwi koken!!!! 's-avonds wat vrienden over de vloer, hapje, drankje, enz. the works! Heel gezellig!
Dat is inderdaad wel even heel zuur jaquote:Was alleen wel met een dubbele bodem, want John gaat over drie dagen weg en dan zie ik hem zeker een acht maanden niet meer![]()
![]()
Dus het afscheid aan het einde van de avond was wat minder nu het allemaal zo dichtbij komt ....
![]()
klinkt erg okeequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:59 schreef BrandX het volgende:
Nou hij heeft een kiwirecept 2 keer gemaakt. Ik weet niet meer hoe het heet, maar het is gekookte waterkers met varkenskrabbetjes op zijn manier gekruid en gesudderd (!) (nee geen spare-ribs) en sweet potatoes.
oh, en hij heeft een keer steak gemaakt met daarbij een typisch new-zealand sausje waar ik mijn vingers mee opvrat
Maar recepten... Nee. Ik zal eens googlen of ik iets kan vinden.
nah, snotteren deed ik ook met lars hoorquote:En beiden bedankt voor jullie medeleven, en zal me verder onthouden van; R&P zit een paar deuren verderop en daar doe ik maar zeer zelden aan
En aangezien hij niet mijn vriend-vriend is maar een hele goede 'gewone' vriend heb ik er ook niet veel te zoeken denk ik zo
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
Dr mag hier niet gesnotterd worden!
doek toch ook heel niet!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
Dr mag hier niet gesnotterd worden!
kroooooooosquote:
sentimenteel gedoequote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ophoeren met dat sentimenteel gedoe.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ophoeren met dat sentimenteel gedoe.
Crosstquote:
Hoezo?quote:
Gewoon, zondag en niks te beleven. Heb niet eens een katerquote:
Ga wat leuks doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon, zondag en niks te beleven. Heb niet eens een kater
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen in Venloquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de enige in arnhem die getest is:
http://www.ad.nl/koffietest/?plaatsnaam=Arnhem
Hij denkt vast dat hij met die pose alle vrouwen helemaal gek maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:57 schreef DaMart het volgende:
Heb je telkens zo staan poseren, of kwam je niet meer overeind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |