abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2007 @ 22:35:14 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54098417
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
pi_54099559
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Da's klote vamp.
pi_54099572
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.
pi_54099575
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54099638
Ik moet nog om uitleg gaan vragen... Heb nu alleen een brief dat het contract niet verlengd wordt..Niets van een reden erbij... ik was toevallig een weekje ziek, maar dat plan je toch ook niet?
En als het was omdat ik zwanger ben, hadden ze dat wel eerder mogen zeggen... Morgen maar even bellen en dan maar eens aanhoren wat "ze" te vertellen hebben
pi_54104159
Ik denk dat ik me hier ook maar voorzichtig kom melden
voorlopige datum is 27 juni

Vamperotica balen dat je contract niet is verlengd!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:55:16 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104216
Je staat erbij hoor Bla!

Aggos, ik ga heel hard duimen voor Saskia dat het een meisje wordt dan. Natuurlijk heeft ze recht op een zusje.
pi_54104315
Dankje BE

Wanneer hebben jullie trouwens de vk voor t eerst gebeld...geloof dat je eerste afspraak toch pas rond 8 of 9 weken is he, moet ik dan evengoed nu al bellen?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:56 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104391
Ik heb op de site van de praktijk gekeken en daar stond toen iets op van 'bellen in de 6e week voor een afspraak in week 8'. Maar dat wil nog wel eens verschillend zijn.
Even kijken of je die info kan vinden over de praktijk van jouw keuze en anders gewoon even bellen. Dan weet je het zeker.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:14:13 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54104436
Welkom Bla Je kan best nu al bellen hoor Heb je nu al iets om naar uit te kijken. En je hebt nog meer keuze vaak qua tijden om de afspraak te maken Het is trouwens verschillend per vk wanneer je voor het eerst gaat.

Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren

Saskia vindt haar zusje wel heel erg leuk... De warme douche wordt op mijn buik gezet: dat is voor m'n zusje, dan heeft die het ook lekker warm.. Ik moet lekkere dingen eten: dat vind m'n zusje lekker.. Ik ben af en toe meer 'zusje' dan mama
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54104489
Oke thnx BE en E.T zal eens gaan kijken welke praktijk t word en of ik er iets over kan vinden op hun site
pi_54104499
Welkom Bla! Pff....Juni, wat klinkt dat nog ver weg!! kan me van mezelf herinneren, toen ik net wist dat ik (weeheer) zwanger was, dat ik die 9 maanden zo eindeloos lang vond lijken.... En nu zit ik opeens al op de 27 weken!!

Tja... Of dat contract nou wel of niet om de zwangerschap niet verlengd wordt...T is sowieso niet echt een droombaan hoor!! Meer net even lekekr voor de centjes erbij zeg maar ( schoonmaken in 013(popcentrum in Tilburg)) Maar ja... Die extra centjes vallen nu wel weg...En dan mis je ze toch best wel opeens ja....
pi_54104609
vamperotica, officieel... hoeven ze geen reden te geven, en je zwangerschap mógen ze niet als rede geven...
k zat hier met net zoiets, en ze hebben mij allemaal lulkoek (pardon) op de mouw gespeld. de ene leuge bij de ander, om t maar hard te kunnen maken voor zichzelf. mijn contract loopt eind deze maand af,, en dan begint ook mn verlof... Arbo is op de hoogte en wist het meteen heel makkelijk te stellen, na mn vakantie was ik meteen ziek wegens zwangerschap! hoppa... anderhalve maand extra verlof!
daarbij had k toen ze t me vertelden al gezegt, geef me dan maar meteen alle vakantie uren... 4 tot 5 weken bij elkaar... maar neee dat kon niet. max 3 weken. dus ik die netjes opgenomen. de rest mogen ze dus nu gaan uitbetalen. heel sneu voor ze.
naja.. het is gewoon laf, en totaal niet eerlijk om op die manier de deur uitgewerkt te worden. maar je kunt er echt totaal níks tegen doen!

hier gaat t nu verder prima, we sukkelen rustigaan verder. de kleine is al aan t indalen, en beweegt lekker! de kamer vordert, en de rest van t geklus komt ook wel goed.

en welkom bla
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:30:36 #114
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54104664
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:43 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104722
Ze hoeven in principe niet eens iets te zeggen. 'Je contract wordt niet verlengd' is voldoende. Dat kan zonder reden.
Wel heel erg lullig...
pi_54104743
Bla gefeliciteerd

Ja en Vamp, dan kun je natuurlijk voorlopig wel even op je buik schrijven om weer een baantje te krijgen. Het is gewoon een lullig timing, wat de reden ook mag zijn.
pi_54104781
Het enige wat niet mag is eerst aangeven dat het verlengd wordt en het dan ineens niet verlengen door zwangerschap. Maar dan geef je gewoon aan dat het vanwege outsourcen is en dan kan je niets maken als werknemer zijnde
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:53:58 #118
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54105058
Bla ik kom je hier ook nog even feliciteren !
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:00:37 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54105184
vamperotica, ik weet niet wanneer je contract precies afloopt, maar als je binnen 10 weken nadat je contract afloopt bevalt, heb je nog recht op doorbetaling tijdens zwangerschapsverlof. Is misschien wat krap voor jou, maar mocht je dat redden scheelt het wel weer voor de centjes eventjes.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54105245
Kan ik iemand blij maken met een spijkerbroek maat 40 van H&M mama??

Ik heb m een tijdje geleden gekocht, maar hij is nu toch te klein.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54105407
Thnx dames
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
ik heb nog nergens last van eigenlijk behalve dat ik alweer 2 x s'nachts wakker ben geworden van de buikpijn
maar nog niet misselijk ofzo
tot snel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:21:32 #122
3011 E.T.
pi_54105487
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54105769
Ja precies, ze kunnen dus 101 redenen bedenken. Die werkgever zou gek zijn om te zeggen dat het komt door de zwangerschap
pi_54105958
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
pi_54106308
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef E.T. het volgende:
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
Bij een contract voor bepaalde tijd mag dat rustig die reden zijn helaas
Heb het pas allemaal mogen uitzoeken en dat is wat men zowel bij de ministeries als bij het UWV als bij de jurofoons aangeeft
pi_54106471
Ik werd trouwens echt idioot van die prijzen die ze vragen voor luiertassen. 60 Euro, dat is toch niet normaal? Dus ik stond vanochtend bij de Kruidvat en heb daar de volgende tas meegenomen (en twee slaapzakken en een boxkleed):

dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:08 #127
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54106517
Leuke tas Pruk! En ¤60,- voor een luiertas is inderdaad wel een hoop geld!

Bla wat lekker dat je nog helemaal nergens last van gehad hebt! Dat geeft de mens hoop haha!

Vamp wat balen van je contact zeg! Hoop dat je een leuke nieuwe job zult vinden!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:30 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54106522
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
Hmm dan zou ie bijna 3 weken te vroeg geboren moeten worden...

Komen ze wel lekker op tijd mee dan Balen hoor....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54106731
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik. Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)

Vamperotica, balen van je contract
pi_54106834
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef LadyS het volgende:
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik. Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)

Vamperotica, balen van je contract
Tot nu toe hangt ie prima, maar er zit ook niets in. Er zitten speciale koordjes aan de achterkant met drukknoopjes om hem makkelijk vast te kunnen zetten, daarnaast is er ook een schouderband. Ik heb hem nu dus met die drukknopen vast zitten. Ook toen ik er wat meer in deed bleef dat prima hangen, maar ik heb alles er maar weer uitgehaald, want ik moet eerst nog bedenken wat ik er allemaal in wil. Het verschil met die dure tassen is natuurlijk wel dat er geen aparte plek is voor je kolfapparaat en geen warmhoudzakje en noem maar op, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd dat je dat daadwerkelijk nodig hebt (tenslotte kan je ook gewoon met een kleine thermoskan werken of wat dan ook en koudkompressen zijn er ook altijd wel in te proppen).
pi_54107225
Ik had hem aan de schouderband hangen, dus misschien dat dat het euvel was. Blijkbaar dat het erg goed werkt om ze aan die speciale dingen vast zetten
Hier hing ie leeg ook onder de wagen, trouwens
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:12:44 #132
3011 E.T.
pi_54107285
maar je kolf doe je toch niet in je luiertas, dus daar heb je geen vak voor nodig. Luiertas is in de buurt van je kind, dus daar is je kolf overbodig
Wat ik wel belangrijk vind is een apart (evt.afsluitbaar) vak voor schone luiers. Viezige luiers door alle andere zooi die je in die tas hebt gemikt vind ik niet zo geweldig

Het is trouwens per wagen verschillend of je de tas aan de twee kleine bandjes of aan de schouderband om de wagen hangt (bij mij tenminste; bij m'n Quinny gaat de schouderband om de duwstang, bij de FW heb ik halverwege een dwarsstangetje waar ik de tas met die twee klittenbandjes aan hangt. Bij de Quinny komen m'n bovenbenen tegen de tas aan als ik die zo hoog aan de duwstang hang)

Verder zijn het per definitie ondingen.. of je kan niks vinden omdat je te veel vakjes hebt en dus alle vakjes af moet.. of je kan niks vinden omdat alles door elkaar ligt in een groot vak en je dus ook alles uit je tas moet halen. Maar ik heb nog geen betere oplossing kunnen vinden voor alle 'zooi': luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..
pi_54107361
Welkom Bla!
En natuurlijk gefeliciteerd!

Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:19:50 #134
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54107423
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:49 schreef Tuc het volgende:

Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...

Vandaag 5 weken en 5 dagen
ben zo'n 30 weken verder en slaap echt soms nog steeds op mn buik
pi_54107429
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef E.T. het volgende:
luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..
Een duowagen is de oplossing, kind aan de ene kant, troep aan de andere kant
pi_54107649
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Welkom Bla!
En natuurlijk gefeliciteerd!

Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
eerst maar eens bevallen enzo... En dan weer eens verder kijken
pi_54107878
Nog 100 dagen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:42:01 #138
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54108812
Pruk, wat gaat dat snel!

Bla, geniet van je zwangerschap!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54109098
Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik

Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.

De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
pi_54109838
Pruk ik heb dezelfde tas maar dan in een andere kleur. Ik gebruik hem meer voor extra erbij want ik vind het erg onhandig dat er geen extra vakken zitten.

Ik heb ook een andere luiertas van de prenatal, daar heb je ook goedkopere!
En die heeft heel veel vakken, ook om flesjes in warm te houden.
pi_54110080
Ik had toen ik de kinderwagen kocht (ergens in 2004) een luiertas van Maxi Cosi, die vond ik ideaal. Alleen bij het inladen van kind in de auto hebben ze hem in 2005 van de buggy gejat. Buggy stond achter de auto terwijl ik Morgaine in haar stoel deed en toen ik de buggy in de auto wou zetten was de tas verdwenen. Zat niks waardevols in, heb daarnaast altijd namelijk mijn schoudertas bij me. Maar die Maxi Cosi tas vond ik dus ideaal. Ik heb er nu eentje van de prenatal, maar ik ben er niet happy mee.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:37:38 #142
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54110089
Bla, van harte

Over die luiertassen.. ik kreeg bij m'n Firstwheels wagen een oerdegelijke simpele rug-luiertas en wilde eigenlijk een andere kopen, maar nu blijkt dat dat ding eigenlijk altijd in de auto ligt of als we ver van de auto zijn onderin het mandje van de wagen en ik heb zelf net zoals Lewis ook gewoon nog een handtas bij me. Ik gebruik 'm alleen maar voor opslag van wat luiers, doekjes, schoon setje kleren en eventueel extra voeding en verder niets dus ik ben achteraf eigenlijk wel blij dat ik niet perse het meest flitsende model heb gekocht met dito prijskaartje
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:02:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54110617
Ik heb deze vorige week gekocht:

Ik wilde altijd een Kitsch & Kitchen tas, maar die vond ik dus ineens niet meer leuk, maar wat dan wel. Die van Olily vind ik geweldig maar echt veel en veel te duur. Toen gaan kijken naar de tas die bij onze kinderwagen hoort, maar die leek me ook niet handig en toen viel mijn oog op deze, die net zo duur was als de standaard-tas, 55 euro. Een heleboel geld, maar goed, je moet toch iets.
De tas heeft 1 groot vak, met wel ritsen in de wanden waar je wat kleine spulletjes kan doen, en er zit een zakje bij om evt. vies geworden kleding in te kunnen stoppen.

En verder is hij zeer aaibaar door het suede.

• Buitenkant van verstevigd microfiber suède
  • 2 grote vakken voor van alles en nog wat
  • Verstelbare schouderriem met extra verstevigd gedeelte
  • Geïsoleerde flessenhouder
  • 2 zakken met ritsen voor waardevolle spullen en een speentje
  • Verstelbare riemen om de tas aan de kinderwagen te bevestigen
  • Afneembaar en stevig verzorgingsmatje
  • Los tasje met rits voor opbergen van vieze kleren
  • Sterke Nylon binnenkant en makkelijk afneembaar
  • Afmetingen: 38cm x 30cm x 14cm
    pi_54110650
    Bla, van harte .

Al Chanel nieuws???

Ik me maar afvragen waarom ik in mijn AT nooit meer dit topic voorbij zag komen, had ik er niet in gepost... (after-zwangerschaps-dementie).
    Fake it till you make it...
    pi_54111018
    Ik heb in 2006 net nadat Merlijn was geboren een verzorgingstas van kipling gekocht. Wel duur 79.90, maar ik had geld van mijn opa gekregen en het daar aan uitgegeven. Ben er nog steeds blij mee.

Hij lijkt op deze

Beschrijving is:
    quote:
    Kipling New Baby Bag L
    Verstelbare lange schouderband
    Hoofdvak met rits
    2 voorvakken met klep
    Binnenvoering geplastificeerd met vakjes
    Kipling baby matje
    Bevestigings mogelijkheden voor kinderwagen.
    Afmetingen: 40 x 30 x 13cm
    Dit model is wel wat nieuwer dan die van mij maar verder eigenlijk niet veel veranderd.
    pi_54111023
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 13:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
    Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik

Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.

De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
    ik heb toen een tas gekocht op de markt...postbodemodel
    helemaal leuk en er zaten zelfs 2 folievakken in waarin je dus iets warms/kouds kon bewaren op.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:32:43 #147
    186421 Hello_Dolly
    klaar als een kloontje
    pi_54112896
    Wat een %^&*streek van je werkgever, Vamperotica!

Bij mij lijkt het net goed te gaan komen
    Ik werk op een halfjaar detacheringscontract via een uitzendbureau voor dienst A, die mij inzet als ingekochte capaciteit voor een project van dienst B. Men is erg tevreden over mijn werk, en er is bij dienst B een projectpotje voor volgend jaar waarvan men weer capaciteit bij dienst A wil inkopen.

Het lag dus in de lijn der verwachtingen (pun intended) dat mijn contract verlend zou worden. Totdat ik vertelde dat ik zwanger ben. Paniek brak uit bij B en daardoor ook bij A, de continuïteit van het project zou in het geding komen dus van contractverlenging kon natuurlijk geen sprake zijn Hoewel ik uitstekend werk leverde , daar lag het beslist niet aan. Ik heb laten weten dat ik het vreemd vond omdat de geldende regel is dat zwangerschap contractverlenging niet in de weg mag staan. (Discriminatie op grond van zwangerschap mag niet. En het past niet bij de overkoepelende organisatie van de diensten waar ik voor werk.)

Gelukkig brak bij A de volgende dag het gezond verstand weer door en is de situatie voorgelegd aan de overkoepelende afdeling personeelszaken. Die merkten op dat ik feitelijk in dienst ben bij het uitzendbureau en dat het inhuurcontract best wel met een half jaar verlengd kan worden. Ik krijg mijn verlof via het uitzendbureau, A zorgt voor zwangerschapsvervanging zodat B ook weer rustig adem kan halen, ik kan de vervanging inwerken en later weer overnemen. Als ik weer terug ben na het bevallingsverlof kijken we hoe de boel er verder bijstaat wat betreft de organisatie en mogelijkheden binnen het project.

Nu nog even het uitzendbureau inlichten en dan kan ik tenminste stressloos zwangeren en bevallen. Anders was ik drie maanden voor ik ben uitgerekend werkeloos geworden. Van de weeromstuit is lammetje 2 begonnen met schoonspringen in het vruchtwater Ik vóel me nu dus ook zwangerder.

Omdat het officieel nog niet rond is post ik nog even onder dit account
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:52:57 #148
    185640 vrouwtje-theelepel
    Vrouwtje-theelepel
    pi_54113281
    Gefeliciteerd Bla_Bla_Bla
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:05:48 #149
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_54113544
    Dolly, klinkt goed! Geniet lekker verder he!

Bla, gefeliciteerd met je streep!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:38:45 #150
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54115305
    Dolly, fijn dat het goed lijkt te komen met je werk!

Ik ben net even snel voor een check bij de vk geweest.
    Zag vanmorgen al een keer sterretjes en voelde me de hele dag een beetje raar, heel warm enzo.
    En nu net ineens weer, en dat waren er een stuk meer. Dus toch maar even gebeld of ik mijn bloeddruk even kon laten meten. 120 over 80 en aangezien ik steeds van 65-80 schommel is dat verder niet schokkend. Urine nog even gecheckt en dat was ook goed.
    Niks aan het handje dus. Toch wel fijn dat ze dat even heeft gekeken.
    En ze vroeg of ik het leuk vond om het hartje nog even te horen. Nou... dat is nooit weg natuurlijk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')