Da's klote vamp.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.
Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contractZe zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
![]()
ik heb nog nergens last van eigenlijk behalve dat ik alweer 2 x s'nachts wakker ben geworden van de buikpijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?
Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes!
Bij een contract voor bepaalde tijd mag dat rustig die reden zijn helaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef E.T. het volgende:
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn![]()
Welkom in krom Nederland![]()
Hmm dan zou ie bijna 3 weken te vroeg geboren moeten worden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
Tot nu toe hangt ie prima, maar er zit ook niets in. Er zitten speciale koordjes aan de achterkant met drukknoopjes om hem makkelijk vast te kunnen zetten, daarnaast is er ook een schouderband. Ik heb hem nu dus met die drukknopen vast zitten. Ook toen ik er wat meer in deed bleef dat prima hangen, maar ik heb alles er maar weer uitgehaald, want ik moet eerst nog bedenken wat ik er allemaal in wil. Het verschil met die dure tassen is natuurlijk wel dat er geen aparte plek is voor je kolfapparaat en geen warmhoudzakje en noem maar op, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd dat je dat daadwerkelijk nodig hebt (tenslotte kan je ook gewoon met een kleine thermoskan werken of wat dan ook en koudkompressen zijn er ook altijd wel in te proppen).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef LadyS het volgende:
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik.Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)
Vamperotica, balen van je contract
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:49 schreef Tuc het volgende:
Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...
Vandaag 5 weken en 5 dagen![]()
Een duowagen is de oplossing, kind aan de ene kant, troep aan de andere kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef E.T. het volgende:
luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..![]()
eerst maar eens bevallen enzo... En dan weer eens verder kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Welkom Bla!![]()
En natuurlijk gefeliciteerd!![]()
Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
Dit model is wel wat nieuwer dan die van mij maar verder eigenlijk niet veel veranderd.quote:Kipling New Baby Bag L
Verstelbare lange schouderband
Hoofdvak met rits
2 voorvakken met klep
Binnenvoering geplastificeerd met vakjes
Kipling baby matje
Bevestigings mogelijkheden voor kinderwagen.
Afmetingen: 40 x 30 x 13cm
ik heb toen een tas gekocht op de markt...postbodemodelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik![]()
Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.
De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |