Ja. Walter is an sich wel aardig, maar niets kan tippen aan Achmedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
Heb je al meer van Dunham gezien Da_Sandman?
Peanuts is ook leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Walter is an sich wel aardig, maar niets kan tippen aan Achmed.
Dat is het ook geworden. Jammer. Zit er nu serieus over te denken wat voor nut het allemaal nog heeft. Voetbal al drie jaar amper, door allerlei blessures...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandman, niet gaan trainen is m'n advies.
Zonde ja. Ik ken het een beetje, maar door een andere insteek in het veld blijf ik zelf vaker blessurevrij. Gelukkig heb ik niet echt iets dat constant terug komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het ook geworden. Jammer. Zit er nu serieus over te denken wat voor nut het allemaal nog heeft. Voetbal al drie jaar amper, door allerlei blessures...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
abdij ham. ja dat is gewoon van de dij van het varkenen waar staat ab dan voor? ja misschien is dat de eigenaar van de varkens. echt
inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]echt de opmerking van de dag
Ab's dijham
quote:
Ja, lekker!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
wie lust er eentje, ik deel uit
[ afbeelding ]
ik moet van mn dorst afquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Wat zou hij nou weer nodig hebben?
En daarom geef je bier weg.... klinkt heel onlogischquote:
van geven komt gevenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
En daarom geef je bier weg.... klinkt heel onlogisch
misschien als die dame wintquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaan er nog mensen naar de nacht van de VN woensdag?
(ligt het nou aan mijn pc dat fok zo traag typt of niet? )
Die is al uitgeschakeld door Wouter. Maar ze had wel op Wouter na de meeste stemmen van iedereen ongeveerquote:
dank uquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
wie lust er eentje, ik deel uit
[ afbeelding ]
jammerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die is al uitgeschakeld door Wouter. Maar ze had wel op Wouter na de meeste stemmen van iedereen ongeveer
quote:
iemand met dorstquote:
Neeh, valt wel mee.quote:
ligt volgens mij heeft die serious request van 3FM komende december hier ook wel iets mee te maken?quote:
Zou kunnen, geen idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt volgens mij heeft die serious request van 3FM komende december hier ook wel iets mee te maken?
Ik las 'V ergadering,.'quote:
Klopt inderdaad. Ik heb Wouter er even over gemaild, misschien kan ie via 3FM nog wat campagne voeren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt volgens mij heeft die serious request van 3FM komende december hier ook wel iets mee te maken?
Ik ga het er zo even bij pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef borisz het volgende:
Hebben we nog popcorn voor het FB topic ?![]()
Is het daar te doen dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef borisz het volgende:
Hebben we nog popcorn voor het FB topic ?![]()
wie is er bezig?quote:
quote:
Tennessee modderworstelt met een varkentje. Zou hij zich dan eindelijk overgeven of gaan we dit elk nieuwe topic zien?quote:
tong gaat niet goed met je, die smiley gaat vaker fout de laatste dagenquote:
Tong die een post edit.quote:
slaap lekker allemaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef golfer het volgende:
* golfer rookt laatste peuk op en gaat mandje met lekkere billen weer opzoeken.
Trusteh!
Wie is de maker van de banner van Kady eigenlijk? Moet ie dat even veranderen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:57 schreef Bjoro het volgende:
trouwens waarom heeft Kady als enige 'Mascotte Officiale' staan en de rest 'Ufficiale'![]()
Gezellig een weekend weg met appeldinnetje en vriendenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Heuj. Bijna weekend, wat zijn de plannen?
uitrustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Morgen en overmorgen nacht moet ik gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
studerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Morgenmiddag nichtenmiddag in Loenen a/d Vecht, zondag naar de voorpremiere van de film Nadine in het Ketelhuis a'dam en daarvoor nog ff borrelen en broodjes etcquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
druk druk dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenmiddag nichtenmiddag in Loenen a/d Vecht, zondag naar de voorpremiere van de film Nadine in het Ketelhuis a'dam en daarvoor nog ff borrelen en broodjes etc
Dan moet je of heel vroeg zijn of heel laat komen.quote:
Ik kan met je afspreken in het parkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Dan moet je of heel vroeg zijn of heel laat komen.
Want ik ben zondagochtend tot half 7 's-ochtends aan het werk en zondagavond vanaf 23.00 uur.
Dat is buiten mijn districtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan met je afspreken in het park
*boze smurf zoekt*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
RayMania toch! Dat kan echt niet. Je bent nog wel blauw...
En ik maar denken dat smurfen heel lief waren...
pepernoten kunnen niet vroeg genoeg in de winkel liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:01 schreef borisz het volgende:
mijn metmichiel anti pepernoten stikkers zijn binnen![]()
Die liggen er inderdaad al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
pepernoten kunnen niet vroeg genoeg in de winkel liggen
Ik heb er al genoeg gegeten de laatste wekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
pepernoten kunnen niet vroeg genoeg in de winkel liggen
ook hio vanaf hier !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Pepernoten nu, dat kan nog niet.
En hio!
Wat heb jij dan lang geoefend zegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef Bjoro het volgende:
trouwens vandaag precies 10 jaar met de mamma van Maud
vanavond maar even een hapje uiteten![]()
![]()
Ketelhuis is leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenmiddag nichtenmiddag in Loenen a/d Vecht, zondag naar de voorpremiere van de film Nadine in het Ketelhuis a'dam en daarvoor nog ff borrelen en broodjes etc
Ga je doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef Suijk het volgende:
DAg Ole, je vakantie is bijna voorbij!
Ik moet nog 3 daagjes werken volgende week, dan heb ik anderhalve week.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef Suijk het volgende:
DAg Ole, je vakantie is bijna voorbij!
Ik moet nog 3 daagjes werken volgende week, dan heb ik anderhalve week.
docent zijn heeft in sommige perioden voordelen. De week erna moet ik alles binnen 5 dagen nakijken, terwijl mijn lessen ook weer gewoon begonnen zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef Suijk het volgende:
Tsk, ga ook maar eens verhuizen naar de HES.
@bluezz: misschien ergens een last minute boeken, dit weekend even kijken.
Een kwekkerboom nog wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag tijdens de lunch ook een kwekkerboom naar binnen gewerkt
quote:
Hoe houdt ze het uit met jou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef Bjoro het volgende:
trouwens vandaag precies 10 jaar met de mamma van Maud
Lekkere kroketten natuurlijk.quote:
Nee, ik heet maar Tim en geen Roderick.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedzo VoreG!
Zit je al bij de VVDJongeren?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
heeeeel diepe zucht....
en wéér wordt er iets over me geroepen dat gewoon niet waar is
(sorry, beetje dubbel, komt door die Fok!-server!)
bovendien is de VVD geen liberale partij meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik heet maar Tim en geen Roderick.
Geen ander plaatje voor handenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef borisz het volgende:
Vrijdag middag, tijd voor
[ afbeelding ]
Er is geen liberale partij meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien is de VVD geen liberale partij meer
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen liberale partij meer.
Groen Links op sommige vlakken, maar daar ben ik het op veel punten mee oneens en D'66 komen eigenlijk nog hte meest in de buurt.
wat danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Geen ander plaatje voor handen![]()
Er zullen toch wel meer bierplaatjes te vinden zijn...
Janquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechts liberaal
Wolkers is overleden.
Schrikken deed ik niet echt aangezien hij toch al 81 was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hetzelfde![]()
Schrok toch wel een beetje toen ik t op de radio hoorde.
Schrikken is inderdaad misschien niet echt het goede woord. Maar het trok wel meteen mn aandacht...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schrikken deed ik niet echt aangezien hij toch al 81 was.
Maar het blijft treurig nieuws.
Sommige mensen horen niet dood te gaanquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:55 schreef tong80 het volgende:
SCH belde met net vanuit de bioscoop. Dat ie was overleden.
Toen ik op verzenden klikte wist ik dat iemand er mee zou komen.quote:
Jeroen Overbeek ging nu het 6 uur journaal voorbereidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens volgens het 5 uur journaal is er verder niks gebeurd in de wereld.
Daar was ie gisteren al!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef Ole het volgende:
nu royston drenthe bij Jensen
[tong80] hij gaat zo aan de rotti [/tong80]quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef Ole het volgende:
nu royston drent bij Jensen
maar die is niet lekker die rotiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[tong80] hij gaat zo aan de rotti [/tong80]![]()
Was ie al zo oud?quote:
Heb zo'n ding op de slaapkamer staan. Standaard beetje erg kleurintens beeld, je moet ff goed met de instellingen spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonde. Sommige mensen horen inderdaad niet dood te gaan...
* Sandje gaat een nieuwe tv kopen, dit wordt m
[ afbeelding ]
Ik wilde het net posten.quote:
Als je niet van zijn humor houdt, ben je nog geen cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
noem me een cultuurbarbaar.
heheh ik vind zn humor wel prima hoor, maar ik verheerlijk het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je niet van zijn humor houdt, ben je nog geen cultuurbarbaar.
Dat ben je pas als je nu voor het eerst van het bestaan van André van Duin hoort.
Gaat tong naar Parijs toe voor de finale?quote:
Nee maar tong post in het Rugby topic het volgende:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat tong naar Parijs toe voor de finale?
Ach zo....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef sjimz het volgende:
Nee maar tong post in het Rugby topic het volgende:
Rugby World Cup 2007 #4 Nkosi Sweet Chariot
Ik kan de eerste helft zien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach zo....![]()
Kan jij als Rugby-liefhebber wel de finale zien, of moet je werken?
Balen voor je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:17 schreef sjimz het volgende:
Ik kan de eerste helft zien.
Daarna moet ik werken.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach sjimzel, wij daten toch in het park zondag, achter de 3e boom/4e struik van links?
En je weet dat Bluezz ook maar een twijgje is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:32 schreef sjimz het volgende:
![]()
Ik val toch niet op achter een struik!
Ik dacht meer aan een takkewijf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En je weet dat Bluezz ook maar een twijgje is.
Heppie dat ook thuis danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Daar hoef ik het niet voor te doen hoor![]()
Hee, dat probleem heb ik ook, maar dan alleen in MUZ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Het VBL-columnhoekje deel 11
Heel vreemd... Als ik met foksilver wil fokken loopt het forum steeds vast als ik in VBL of MUZ naar beneden wil scrollen. Nu heb ik de lay-out fokdark en draait het wel...
Mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook maar naar een andere lay-out gegaan. Silver loopt steeds vast.
Goeiemorgen!
Ik heb ook wel eens een weirde buschauffeur meegemaakt. Ik was denk ik 15. Toen begreep ik waarom mijn pa mij altijd kwam ophalen bij de bushalte.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:34 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Adrie Koster.
Gezellig in Sliedrecht: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article1757683.ece
boeken deed ik niet aan het eerste jaar..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:36 schreef borisz het volgende:
kofiie op, tijd om weer een boek open te slaan
Oude tentamensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:39 schreef Ole het volgende:
[..]
boeken deed ik niet aan het eerste jaar..
Oude tentamens, uittreksels, dictaten
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik.
Uit de categorie grappige verhalen:
Sinterklaas zou op 17 november aankomen in Bunschoten - Spakenburg. Het is die dag echter IJsselmeervogels - Spakenburg, dus ze konden niemand vinden die voor Sint wilde spelen. Nu komt ie de 24e.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Oude tentamens![]()
uitrekstels die zijn een beetje kut die je bij aureus(studievereniging) kunt krijgen heb ze doorgelezen
verder alle sheets die online staan![]()
toch lees ik het boek maar even dooral is dat bij micro niet echt nodig.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef Bos81 het volgende:
Wordt hij nu ook een week later uitgezwaaid![]()
Er zullen dus veel 14-jarige meiden langs de kant staan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:15 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk bekerpotje Sand.
Ik ga zo naar Rijsoord - ASWH. Wij moeten tegen soapboy Sascha Visser.
Lijkt mij ook wel. Heb nooit zoveel tijd om bij de amateur top te gaan kijken (Kloetinge dan, GPC speelt lekker hoger dan Terneuzen), dus ben wel benieuwd naar het niveau...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:15 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk bekerpotje Sand.
Ik ga zo naar Rijsoord - ASWH. Wij moeten tegen soapboy Sascha Visser.
Moet ie wel speeltijd krijgen, want hij zit vooral op de bank. Maar wellicht...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen dus veel 14-jarige meiden langs de kant staan?
Drie keer raden waar ie dat heeft geleerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:25 schreef methodmich het volgende:
Pinas
Heyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Part 1 van de dag zit erop, het helpen verhuizen bij een goede vriend. Straks moeten de voeten nog spreken.
Niets aan, zonder Boogiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag de ronde van Lombardije,
lijkt me een geweldige wedstrijdquote:vanavond WK-Rugby finale
Fifa league?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey. Succes vanmiddag!
Denk je trouwens nog aan Fifa League. Je bent de enige die nog niet hebt gespeeld.
Ik speel ook fifa08, maar niet helemaal zo als het hoort... is dat een probleem?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, online competitie met Fifa 08. Topic en hier de site.
Gedownload? Ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik speel ook fifa08, maar niet helemaal zo als het hoort... is dat een probleem?
Je speelt het achterstevoren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik speel ook fifa08, maar niet helemaal zo als het hoort... is dat een probleem?
De belg heeft wel verbinding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:12 schreef golfer het volgende:
Wat een k*t-pauzemuziekje bij de NOS terwijl we wachten op het wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |