Ja deze is...55, die andere ..56quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:07 schreef Varen het volgende:
deze?
Da's niet zo slimquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef SvenM het volgende:
Verdomme, ik net betalen voor een week, sms ik 2015 ipv 2016.. Dus nu 5 euro betaald voor een week
Whahaha.. je bent rijp voor DGKquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef SvenM het volgende:
Verdomme, ik net betalen voor een week, sms ik 2015 ipv 2016.. Dus nu 5 euro betaald voor een week
Blijft leuk idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje leipo's zijn Huub en Jaap, mén hilarisch.![]()
Kijken of ik dan een maand kan krijgen, ze kunnen vast wel nakijken dat ik per ongeluk 2 keer betaald heb ..quote:
ow..ik was ff weg..okeee..ze zijn super..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef Katewalker het volgende:
Nou super..ze zijn al een tijdje bezig en nog steeds bij de eerste zin..![]()
Wat of wie is dit dan?quote:
Volgens mij worden alle FOKkers parra van DGK.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:13 schreef itsme het volgende:
Ik las net die andere cos en gewoontegetrouw hoopte ik op ene filmpje.
Tot ik opeens besefte dat ik zelf streams heb genomen
whahahahaha Blijf bij me
Ik heb alleen die laatste take helaas gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Clank het volgende:
Jaap maakt het steeds erger.. het wordt er imo niet grappiger op.
Ik vond 'm geweldig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb alleen die laatste take helaas gezien.
Is dat Ricardo, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Daar kijken ze in de Chill naar
Hij heeft zijn verstandskies meegenomen die net getrokken is.quote:
Briljantquote:
Whehehe gaat ie um onder zijn kussen leggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn verstandskies meegenomen die net getrokken is.![]()
St.Brian heeft een ceepeeboom.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor weeeeer bezoekm voor Brian, hoeveel punten heeft die vent wel niet?!!!
FEBO wees eens eerlijk en geef daar eens openheid over!
nichtje Annemarie????quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
St.Brian heeft een ceepeeboom.
Wie komt er nu weer op bezoek?
Yep, de post van Naad en Luc samen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kybe het volgende:
Amanda geslaagd?????
Zegt genoeg over dat certificaat.
Stond die looser nou net in de post van iemand anders te lezen??
Aha, thanx. Echt onbegrijpelijk hoe hij aan al die ceepees komt, er klopt echt geen moer van.quote:
Het is geen lolletjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een watje, verstandskies getrokken boehoehoe......de ene focking hell na de andere .
Ja Ja en Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kybe het volgende:
Amanda geslaagd?????
Zegt genoeg over dat certificaat.
Stond die looser nou net in de post van iemand anders te lezen??
ok bedankt,wat een triest ventje is het toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de post van Naad en Luc samen.
volgende weekquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:30 schreef Taurus het volgende:
Zijn er geen ontslagrondes meer ofzo?
Dat zijn toch de rozen voor Amanda?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Die bloemen van Naad zullen inmiddels wel dorst hebben.
nichtje van Brianquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:33 schreef Meganog het volgende:
En wie is dat?
Dat hoor je mij niet zeggen maar ik heb er bijna geen last van gehad en werden er 2 getrokken die behoorlijk vast zaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is geen lolletje...ben ik dan een watje?
![]()
Gewoon een spiegel aan de andere kant neerzetten. Dan gaat ie vanzelfquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De poort staat nu open (voor Brian zijn bezoek).
Jaag er Dennis nou even vlug doorheen![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
Gewoon een spiegel aan de andere kant neerzetten. Dan gaat ie vanzelf![]()
Klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Was dat meisje er niet al eens eerder, toen Brians vrienden gingen zwemmen en ook maar wat handdoeken mee naar huis namen?
Bij mij lag er eentje dwars en geloof me heb 4 weken niet kunne eten .. ( en dat is serieus waar ) ... dus verschilt nogal per persoon ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen maar ik heb er bijna geen last van gehad en werden er 2 getrokken die behoorlijk vast zaten.
Nee dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat Mamanda bellen, ben benieuwd of ze opneemt.
Amanda denkt toch niet dat haar moeder elke week met haar wil praten?quote:
Dat vind ik zieligquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef Zora01 het volgende:
arme amannie, wil blij haar moeder vertellen dat ze geslaagd is, en er wordt weer nergens opgenomen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda denkt toch niet dat haar moeder elke week met haar wil praten?
1 of 2 keer per jaar is genoeg.
Juist. Zo hard is het.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
De hondjes hebben al onderdak, dus waarom zou moeders nu nog opnemen?
Bedankt he? Er moeten er drie uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Bij mij lag er eentje dwars en geloof me heb 4 weken niet kunne eten .. ( en dat is serieus waar ) ... dus verschilt nogal per persoon ...
ook nog een gaatje tussen mijn neusholte en mond gehad ... erg fijn
Ik ook errugquote:
Is echt sneu.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Varen het volgende:
Volgende poging van Amanda om te bellen
Wat een zielig kutkind is het toch ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Starlie het volgende:
Aan Amanda haar hoofd te zien merkt ze zelf ook wel dat haar moeder haar niet wil spreken...
Ik heb nergens last van gehad, no worries.quote:
Is dit het eerste gesprek wat je hoort van Amanda? Het kan nog veel erger...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:54 schreef Varen het volgende:
Wat een raar gesprek
Mama weet dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
Ze kijken elke dag streams....
alleen weet ze even niet wie Luc is....
"de butler?"
Wat een kutsmoes, ze wil gewoon die honden niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
Je mag een hond officieel niet langer dan 1.5 uur alleen thuis laten?![]()
Mama kent Amanda amper. (ïs dat die kleine met die bos stroquote:
Nee, maar ik verbaas me ieder keer, hoe "koud" het gesprek gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit het eerste gesprek wat je hoort van Amanda? Het kan nog veel erger...![]()
Ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook, triest maar waar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mama kent Amanda amper. (ïs dat die kleine met die bos stro)
![]()
Daar zat dus zijn verstand in. Klein hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Kijk streamers, dit is mijn verstandskies.![]()
[ afbeelding ]
En zelf op het potje gaan kan ik ook al.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er ook 3 dat is mss te moeilijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook, triest maar waar.
Ze heeft haar hart wel op de goeie plek hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu toch wel weer een beetje medelijden met Amanda, als ik dit allemaal zo lees.
Die mee hebben gewerkt aan zijn videoclip. Die is klaar en wordt vanavond in de villa getoond.quote:
Dat ie tot z'n exit maar pijn in z'n bek mag houden....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft haar hart wel op de goeie plek hoor![]()
Geen ijs?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Proef je bloed....veel bloed.....Ja?"
Nix wil limonade van Wicawdo.....ranja met een rietje...
Dan moet je ook consequent blijven: Wanja met een wietje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Proef je bloed....veel bloed.....Ja?"
Nix wil limonade van Wicawdo.....ranja met een rietje...
Tussen haar benenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ranja van een mietje.........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je ook consequent blijven: Wanja met een wietje.![]()
![]()
![]()
Zo zit het dus. Hij heeft die ceepees natuurlijk gebruikt om zijn nichtje uit te nodigen, de rat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:09 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft een week geleden een stemming aangevraagt om de vriend van Brian weer uit te nodigen...de CP punten heeft Huub aan Brian gegeven maar nu is niet die vriend er dus ik ben benieuwt wat er gaat gebeuren.
Jammer dat er om 8 uur al mensen komen.
Dat geloof ik ook wel. En ze is ook nog jong, natuurlijk. Maar vaak erger ik me toch kapot aan dat eigenwijze mormel. Maar op momenten als dit zie ik toch dat kleine meisje dat ook maar doet wat ze kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
kotsmisselijk word je ervan... dat geblaat tussen die tweequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Dennix krijgt ook pilletjes voor zijn keeltje van Naad, how caring.![]()
Ik was er ook al bang voorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
Ik hoef geen caps van nadia's blote kont.![]()
Te laatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
Ik hoef geen caps van nadia's blote kont.![]()
Nah ja .. Ik ben haar wat meer gaan waarderen . En lig soms dubbel om haar . Ze is erg eerlijk op haar manier ..Jammer dit soort reacties .quote:
Ze slapen weer gewoon bij elkaar in bed? Ik heb de cossen snel teruggelezen. Maar het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nadia en Dennis weer eng close.
fruity!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Nieuwe gasten in de kooi
[ afbeelding ]
Nichtje van Brian.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie is die bloempotkapsel meisje?
Zo snel tevreden die jongenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
Nix mag nog even voelen hoe glad haar benen zijn....
straks slaapt ie weer op de grond....
En ik wil voor hem een through the gate walk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef Varen het volgende:
Dennis wil smal talk
Ah, thanks BQ ze is wel eens eerder geweest maar ik kon haar niet plaatsenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nichtje van Brian.
Naad is vandaag volgens geen minuut niet op de streams geweest, walgelijk.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het over XTC. Dennix doet net of hij daar verstand van heeft.
Volgens mij heeft nooit iets anders geslikt dan Smarties, sukkel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het over XTC. Dennix doet net of hij daar verstand van heeft.
Volgens mij heeft nooit iets anders geslikt dan Smarties, sukkel.
Ja. zoiets en daarna iets van Dennix 2quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:35 schreef lorence1 het volgende:
dennis mag geen lieverd meer zeggen?
The new and improved Dennis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja. zoiets en daarna iets van Dennix 2![]()
Zou hij bedoelen "De nieuwe Dennix"?
Mooi. Dan kunnen er volgende week twee tegelijk uit. De ouwe en de nieuwe Dennis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is geslaagd voor praktijk nagelstylistequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:38 schreef Ziet het volgende:
hallo allemaal
wat zijn brian en naad aan het doen?
hij gaat amanda toch niet vragen he?!
Dennis 1 of 2 maakt nix uit,hij blijft een wormvormig aanhangsel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen er volgende week twee tegelijk uit. De ouwe en de nieuwe Dennis.![]()
Tartquote:
Wist je al dat ik 3e ben geworden bij de NK Visagie? Ik ben nu ook nagelstyliste, ik was de beste van de examenklas!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik gun het amanda niet, klaar! Ze is wel blij maar dat is ze altijd als ze iets krijgt wat ze niet verdient.
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkelsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik gun het amanda niet, klaar! Ze is wel blij maar dat is ze altijd als ze iets krijgt wat ze niet verdient.
Juistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je al dat ik 3e ben geworden bij de NK Visagie? Ik ben nu ook nagelstyliste, ik was de beste van de examenklas!
![]()
Die sukkels vragen van alles aan maar er komt niks voor ze binnen, geen enkele cursus of wat dan ook komt door, met name niet voor Lieke en Huub.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkels![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Juist
Mijn god... had ik al verteld dat ik mijn excel gevorderd heb gehaald?
1. ik kan er niks van
2. ik kreeg geen taart
Dus
Whatever .. Ik gun het haar wel ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die sukkels vragen van alles aan maar er komt niks voor ze binnen, geen enkele cursus of wat dan ook komt door, met name niet voor Lieke en Huub.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Juist
Mijn god... had ik al verteld dat ik mijn excel gevorderd heb gehaald?
Dus
Ze heeft ellende mee gemaakt die als 19 jarige bijna niet voor komt... Dat is erg sneu ja. Maar ze is zo naief, halstarrig en niet voor rede vatbaar. Ja sneu voor haar maar je zal toch zeggen dat ze na alle ellende wel verstandiger zal zijn maar nee, dure kleding en make-up en jongens die haar lekker vinden, daar draait het bij haar om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkels![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Alles waar Amanda om vraagt wordt gehonoreerd, dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Whatever .. Ik gun het haar wel ..
Ik heb zo'n vermoeden dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vannacht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.![]()
Nou ja...ze heeft na 3 jaar een beginnerscursus nagelstyliste gehaald, nou niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassenToppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
![]()
Dat is het hem nou juist ik heb die mening achter me gelaten en serieus mee zitten janken toen ze haar moeder na al die maanden sprak. Plus vind ik haar super oprecht. Dom of niet .... Ik hou daar vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze heeft ellende mee gemaakt die als 19 jarige bijna niet voor komt... Dat is erg sneu ja. Maar ze is zo naief, halstarrig en niet voor rede vatbaar. Ja sneu voor haar maar je zal toch zeggen dat ze na alle ellende wel verstandiger zal zijn maar nee, dure kleding en make-up en jongens die haar lekker vinden, daar draait het bij haar om.
Dat is op zich al zielig genoeg maar ze is zo ongelofelijk doortrapt.
Ja ik heb medelijden met haar thats it.
Daar zat ook al aan te denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vanancht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.![]()
Dat...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Alles waar Amanda om vraagt wordt gehonoreerd, dat slaat natuurlijk nergens op.
De rest zou ook graag iets doen maar krijgt niks, dat is meten met 2 maten imo.
Ben ik het wel mee eens eigenlijk Vind het ook best knap hoe ze al piano speelt ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassenToppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
![]()
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Dit ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
quote:
En je gelooft ook dat het helemaal eerlijk is gegaan en het hoogste cijfer heeft gehaald?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd![]()
Het gaat toch ff niet om slim of dom ? Ze doet het en ze haalt het . En ze krijgt er een zelfvertrouwen van . Mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd![]()
Ze doen daar allemaal wel wat. Ze kunnen ook moeilijk iedereen hele dagen op pad sturen met cursussen e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat...
Maar ik snap Soury ook wel, voor Amanda is het leuk en het zal ons een reet roesten eigenlijk
En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
HIkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]had het al aangepast... Lees dan ook niet zo snel
![]()
: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:01 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft 3 telefoons. De rest verstond ik niet goed.
Hij is nog sneuer dan ik dacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......
Zo als altijd staan de beste stuurlui weer aan wal. Of je er nou wel of niet bijster slim voor hoeft te zijn, snijdt geen hout. Ze heeft het wel gehaald en daar gaat het toch om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet niet wat dat isquote:
Omdat ze haar schuldgevoelens wil weg schuivenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een triestigheid.
En hoezo voelt Nadia zich gekwetst?
Naad voelt zich niet gekwetst, ze vindt het vervelend dat ze Dennix heeft gekwetst.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een triestigheid.
En hoezo voelt Nadia zich gekwetst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |